Jump to content


Kas tas do daikc?


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 Svečias_Sliekas_*

Svečias_Sliekas_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 10 - 17:41

duosiu pavyzdi:
kai su svarke virini ir atsuki deguoni kas daros?  :lol:

O tu bandei su tokia virint? :P :D

taigi as is kaimo as viska bandes ir pluga tampes.. nu zodziu universalus karys :)
  • 0

#22 Svečias_DerClown_*

Svečias_DerClown_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 10 - 17:42

Nu jo svarke yra svarke, o autogenas yra autogenas :)
  • 0

#23 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2004 February 10 - 17:47

Tai siūlau kaime pabandyt su autogenu pasidaryt tokią liepsną ir pavirint. Aš sutinku, kad atrodo efektingai, aplinkui šilta, bet kol tu įkaitinsi reikiamą vietą, tai supleškinsi ir deguonies ir dujų daugiau nei, kad su normalia liepsna. Aš pakankamai rankose laikiau ir svarkę, ir autogeną, ir KEMP, ir dar teko pastovėt prie taškinio virinimo staklių. Aš irgi iš kaimo, bet pas mus dar stovėjo didelė gamykla :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#24 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 10 - 17:58

O mano kvailu supratimu, tai geriausiai sudega degalai, kai būna kažkoks tai oro:kuro santykis, o kadangi turba papučia biškį daugiau oro, vadinasi avtomatiškai reikia padidint kuro kiekį ir tai nepriklauso ar mini pedalą ar ne

mano kvailu supratimu, tai yra faktas. sneč gal lygina 1,9 d ir 2,0 Hdi? ten patys varikliai skirtingi...
  • 0

#25 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • posts 2,349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Posted 2004 February 10 - 18:03

mano kvailu supratimu, tai yra faktas. sneč gal lygina 1,9 d ir 2,0 Hdi? ten patys varikliai skirtingi...

Nea. Pažėjus į '96 metų autoundmotorsport katalogą aiškiai parašyta kad pvz saab aero su turba naudoja mažiau kuro negu tokios pat kubatūros ir tipo variklis be turbos...

p.s. gerai kad tik tokiu idiotu laikote, kolega... 1,9 ir HDi...
  • 0

#26 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2004 February 10 - 18:03

Jeigu jau svaičiojat apie turbas, tai papostringaukit/paaiškinkit vieną indomų dalyką. Kai lygini tech. duomenis pateikiamus populeriuose katalogėliuose, mašinų su turboginkluote vidutinis sunaudojimas pateikiamas, kaip mažesnis negu tokių pačių bet be turbo? Kodėl taip yr? Manau realybėje situacija atvirkštinė yr... :huh:

Spėju dėl to, kad turbininiai varikliai paprastai būna mažiau "bombinti" nei atmosferiniai (pvz. švelnesni velenėliai, mažesni vožtuvai), bei turi didesnį sukimo momentą prie mažesnių apsukų (iki įsisuka turba) nei N/A varikliai, todėl su jais įmanoma važiuoti sunaudojant mažiau kuro (bet abejoju ar smagu). Aišku važiuojant tokiais režimais, kai turbina pučia kaip reikiant - suvartojimas bus didesnis..
Taip pat turbavykai dažnai turi gudresnį variklio valdymą, bo mišinio nukrypimas nuo normos turbininiam varekui pavojingesnis nei benzininiam.
Bet čia tik mano nuomonė/spėjimas.
  • 0

#27 Svečias_Stanakas_*

Svečias_Stanakas_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 10 - 18:05

Siaip su tais turbais idomus daiktas - jie kazkaip buna dvieju rusiu. Vieni, kur veikia tik tapkiuojant, o kiti reaguoja i apsukas - kuo aukstesnes variklio apsukos, tuo labiau sukasi turbas ir veikia nuolat. Pirmu atveju kuro sunaudoja man atrodo maziau (Probe 2.2l turbo teko kankint 130km/h 7.6l/100km kelias vilnius - palanga), antru atveju sanaudos biski kosmines, nors negaliu pateikt.
  • 0

#28 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 10 - 18:13

Nea. Pažėjus į '96 metų autoundmotorsport katalogą aiškiai parašyta kad pvz saab aero su turba naudoja mažiau kuro negu tokios pat kubatūros ir tipo variklis be turbos...

p.s. gerai kad tik tokiu idiotu laikote, kolega... 1,9 ir HDi...

ka, per prasta kategorija? ^_^ :ph34r:

tiesiog speciau, kad turbiniu saabu momentai yr netgi visai geri ir tai gali itakoti sanaudas. gal del to...
  • 0

#29 Svečias_Tomekas_*

Svečias_Tomekas_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 10 - 23:33

oba! :blink: o ant HDi BOV'a galima stateet???? ;) pshykalinciau per visa Vilniu ;]]]]
  • 0

#30 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 11 - 11:28

butum ziauriai juokingas :D :D
  • 0

#31 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • posts 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Posted 2004 February 11 - 12:03

kuro sanaudas lemia du dalykai 1. tarpine - paprastai perka masina su turbo, kai nori kad tapke-asfaltas duotu rezultata, tai itakoja sanaudas i didesne puse gana ryskiai 2. naudingumo koeficientas - jis buna tose apsukose, kur didziausias sukimo momentas. Turbo leidzia ta momenta pasiekti prie mazesniu apsuku ir leidzia dirbti prie liesesnio misinio, taigi reziume, prie vienodu salygu turbo yra ekonomiskesnis, ypatingai tuo pasizymi dyzeliai TASKAS
  • 0

#32 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2004 February 11 - 12:09

oba! :blink: o ant HDi BOV'a galima stateet???? ;) pshykalinciau per visa Vilniu ;]]]]

Kažkur inete mačiau reklamą elektroninio pseudoBOVo, kurį gali užsidėt ant neturbinės tačkės ir kuris tik pšykalina :rolleyes:
  • 0

#33 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2004 February 11 - 21:55

taigi reziume, prie vienodu salygu turbo yra ekonomiskesnis, ypatingai tuo pasizymi dyzeliai

TASKAS

Brač norėjau tą pasakyt, ale jau pasakė... :ph34r: na tada taškas ^_^
  • 0

#34 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 12 - 15:32

oba! :blink: o ant HDi BOV'a galima stateet???? ;) pshykalinciau per visa Vilniu ;]]]]

skambetu taip:

hhhhhxxxxxxrrrrrrrrRRRRRR-psYU-hhhhhxxxxxrrrrrrrrrrrRRR-psyUUXuy-hhhhhxxxxxrrrrrrrrrrrrrr....

:rolleyes:
  • 0

#35 Svečias_Tomekas_*

Svečias_Tomekas_*
  • Svečiai

Posted 2004 February 12 - 20:44

:lol: rajks israst kazka panasaus :lol:
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users