taigi as is kaimo as viska bandes ir pluga tampes.. nu zodziu universalus karysO tu bandei su tokia virint?duosiu pavyzdi:
kai su svarke virini ir atsuki deguoni kas daros?
Kas tas do daikc?
#21 Svečias_Sliekas_*
Posted 2004 February 10 - 17:41
#22 Svečias_DerClown_*
Posted 2004 February 10 - 17:42
#23
Posted 2004 February 10 - 17:47
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#24 Svečias_Kursis_*
Posted 2004 February 10 - 17:58
mano kvailu supratimu, tai yra faktas. sneč gal lygina 1,9 d ir 2,0 Hdi? ten patys varikliai skirtingi...O mano kvailu supratimu, tai geriausiai sudega degalai, kai būna kažkoks tai oro:kuro santykis, o kadangi turba papučia biškį daugiau oro, vadinasi avtomatiškai reikia padidint kuro kiekį ir tai nepriklauso ar mini pedalą ar ne
#25
Posted 2004 February 10 - 18:03
Nea. Pažėjus į '96 metų autoundmotorsport katalogą aiškiai parašyta kad pvz saab aero su turba naudoja mažiau kuro negu tokios pat kubatūros ir tipo variklis be turbos...mano kvailu supratimu, tai yra faktas. sneč gal lygina 1,9 d ir 2,0 Hdi? ten patys varikliai skirtingi...
p.s. gerai kad tik tokiu idiotu laikote, kolega... 1,9 ir HDi...
#26
Posted 2004 February 10 - 18:03
Spėju dėl to, kad turbininiai varikliai paprastai būna mažiau "bombinti" nei atmosferiniai (pvz. švelnesni velenėliai, mažesni vožtuvai), bei turi didesnį sukimo momentą prie mažesnių apsukų (iki įsisuka turba) nei N/A varikliai, todėl su jais įmanoma važiuoti sunaudojant mažiau kuro (bet abejoju ar smagu). Aišku važiuojant tokiais režimais, kai turbina pučia kaip reikiant - suvartojimas bus didesnis..Jeigu jau svaičiojat apie turbas, tai papostringaukit/paaiškinkit vieną indomų dalyką. Kai lygini tech. duomenis pateikiamus populeriuose katalogėliuose, mašinų su turboginkluote vidutinis sunaudojimas pateikiamas, kaip mažesnis negu tokių pačių bet be turbo? Kodėl taip yr? Manau realybėje situacija atvirkštinė yr...
Taip pat turbavykai dažnai turi gudresnį variklio valdymą, bo mišinio nukrypimas nuo normos turbininiam varekui pavojingesnis nei benzininiam.
Bet čia tik mano nuomonė/spėjimas.
#27 Svečias_Stanakas_*
Posted 2004 February 10 - 18:05
#28 Svečias_Kursis_*
Posted 2004 February 10 - 18:13
ka, per prasta kategorija?Nea. Pažėjus į '96 metų autoundmotorsport katalogą aiškiai parašyta kad pvz saab aero su turba naudoja mažiau kuro negu tokios pat kubatūros ir tipo variklis be turbos...
p.s. gerai kad tik tokiu idiotu laikote, kolega... 1,9 ir HDi...
tiesiog speciau, kad turbiniu saabu momentai yr netgi visai geri ir tai gali itakoti sanaudas. gal del to...
#29 Svečias_Tomekas_*
Posted 2004 February 10 - 23:33
#30 Svečias_laris_*
Posted 2004 February 11 - 11:28
#31
Posted 2004 February 11 - 12:03
#32
Posted 2004 February 11 - 12:09
Kažkur inete mačiau reklamą elektroninio pseudoBOVo, kurį gali užsidėt ant neturbinės tačkės ir kuris tik pšykalinaoba! o ant HDi BOV'a galima stateet???? ;) pshykalinciau per visa Vilniu ]]]
#33
Posted 2004 February 11 - 21:55
Brač norėjau tą pasakyt, ale jau pasakė... na tada taškastaigi reziume, prie vienodu salygu turbo yra ekonomiskesnis, ypatingai tuo pasizymi dyzeliai
TASKAS
#34 Svečias_Kursis_*
Posted 2004 February 12 - 15:32
skambetu taip:oba! o ant HDi BOV'a galima stateet???? ;) pshykalinciau per visa Vilniu ]]]
hhhhhxxxxxxrrrrrrrrRRRRRR-psYU-hhhhhxxxxxrrrrrrrrrrrRRR-psyUUXuy-hhhhhxxxxxrrrrrrrrrrrrrr....
#35 Svečias_Tomekas_*
Posted 2004 February 12 - 20:44
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users