Peršokti prie turinio


Nuotrauka

sumazejo kuro sanaudos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 11 - 09:18

Auto 406 2.0 16v. Pakeitus voztuvu salnikelius sumazejo kuro sanaudos(arba cia tik sutapimas).Pries keitima valgydavo trasoj apie 7,5 litro.O dabar normaliai pasivazinejes po keitimo pasiskaiciavau kad 6,9 ^_^ ar cia turejo itakos tas tvarkymas,nes jau idomu paliko :) siaip i galva lenda liambda,ismetime neliko tepalo dumo,nu as tik taip mastau :D pataisykit jei klystu :) ir dar kai tvarke motora,buvo zvakes ishsuktos,akivaizdziai tarpelis buvo per didelis,tai sako paziuresim kai rinksim atgal. Tevukas atsimenu opeliui prilenkdavo ta galiuka,kad tarpelis butu lyg ir 0,5 mm.Nezinau ar tai praktikuojama su pezo :) pasidalinkit kas netingit su pamastymais ;) beje dar pries tai pastebejau, kad uzpylus lukoilo benzo rydavo apie 8 litrus,o nestes 7,5. Dabar tas varijantas,kad ima 6,9 taip pat su neste kuru :) tai tiek :)
  • 0

#2 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2009 rugpjūčio 11 - 16:57

Del kuro tai sanaudos tikrai galejo pasikeisti. As tai jau seniai nepilu is LUKOIL, nes ten sh... Man geriausia Neste. O dle zvakiu tarpelio, tai kiekvienam auto jis skirtingas, taviskiam varikliui berods 0.9 mm tuetu buti, jei atmintis manes neapgauna. Tiesiog paziurek, koks zvakiu modelis pas tave eina ir zinosi, koks tarpelis turi buti. As asmeniskai siulyciau zvakes keisyti kas 40 kkm, jei nenori keisti babinu plokstes per anskti :)
  • 0

#3 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 rugpjūčio 11 - 17:36

Aisku, kad geriausia neste ;) O del zvakiu galiu papostinti is autodatos info varikliui xu10j4r 97kw: Bosch FR8LDC 0,9mm , Champion 0,9mm , NGK BKR6EK 0,8mm. O koks tolkas tipo ta tarpeli zvakes mazinti?Kas is to gero gaunama?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 rugpjūčio 12 - 07:45

Nelegals, sąnaudos galėjo sumažėt ir dėl to, kad meistrai, kurie keitė vožtuvų gumeles, atgal pagaliau teisingai pastatė diržą. O šiaip tai, lamda labai nemėgsta visokių tepalų, žvakės gali užsinešinėt, pagaliau ir bnzo/oro mišinys pasidarė švaresnis be jokių tepalų priedų. Taip kad sumažėjimas gan natūralus dalykas.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 12 - 09:57

Aisku, kad geriausia neste ;) O del zvakiu galiu papostinti is autodatos info varikliui xu10j4r 97kw: Bosch FR8LDC 0,9mm , Champion 0,9mm , NGK BKR6EK 0,8mm. O koks tolkas tipo ta tarpeli zvakes mazinti?Kas is to gero gaunama?

nuo tokio mazinimo kibirksties KV pramusimo mazeja. Tolko jokio, tik blogiau
  • 0

#6 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 12 - 11:53

Ir dar pasisakysiu gal ne i tema,bet uzkurus ta pacia salta auto dirba kaip tuscia skarbonke :lol: sushilus nieko :) cia kaip suprantu katalizatoriaus nebera.Klausimai tokie: Gal kas zino kur sita reikala galima sutvarkyti Panevezyje arba Kaune? Girdejau deda kokius tai rezonatorius vietoj jo,tik klausimas kaip tada su liambda,kuri sukasi i kataliza? Ar nekreipti demesio ir nieko nedaryti? Ar isvis as cia nusishnekejau? :blush:
  • 0

#7 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 12 - 12:01

Ir dar :blush: tarkim vaziuoji 90 km/h ismeti laisva,apsukos buna 1200 rpm,tik visishkai sustoji ir nukrenta momentaliai iki 1000 :blink: kas cia per kosmonautikos skyrius? :lol: bet taip buna nevisada,kartais tik,dazniausiai iskart nukrenta iki 1000 :)
  • 0

#8 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 01:11

2.0 16V apsukos ant 1000 laikosi? :blink: Cia normalu? Pas mane apie 700 kaip ir turi but, tik kad jos dreba biski.. :ax: Variklis pas manaji liutuka EW10J4 2000m.
  • 0

#9 aaron

aaron
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 45
  • Automobilis:406 coupe

Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 17:27

Auto 406 2.0 16v. Pakeitus voztuvu salnikelius sumazejo kuro sanaudos(arba cia tik sutapimas).Pries keitima valgydavo trasoj apie 7,5 litro.O dabar normaliai pasivazinejes po keitimo pasiskaiciavau kad 6,9 ^_^ ar cia turejo itakos tas tvarkymas,nes jau idomu paliko :) siaip i galva lenda liambda,ismetime neliko tepalo dumo,nu as tik taip mastau :D pataisykit jei klystu :) ir dar kai tvarke motora,buvo zvakes ishsuktos,akivaizdziai tarpelis buvo per didelis,tai sako paziuresim kai rinksim atgal. Tevukas atsimenu opeliui prilenkdavo ta galiuka,kad tarpelis butu lyg ir 0,5 mm.Nezinau ar tai praktikuojama su pezo :) pasidalinkit kas netingit su pamastymais ;) beje dar pries tai pastebejau, kad uzpylus lukoilo benzo rydavo apie 8 litrus,o nestes 7,5. Dabar tas varijantas,kad ima 6,9 taip pat su neste kuru :) tai tiek :)

O kiek tau kainavo pasikeisti voztuvu gumeles ??
  • 0

#10 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 20:47

Del kuro tai sanaudos tikrai galejo pasikeisti. As tai jau seniai nepilu is LUKOIL, nes ten sh... Man geriausia Neste. O dle zvakiu tarpelio, tai kiekvienam auto jis skirtingas, taviskiam varikliui berods 0.9 mm tuetu buti, jei atmintis manes neapgauna. Tiesiog paziurek, koks zvakiu modelis pas tave eina ir zinosi, koks tarpelis turi buti. As asmeniskai siulyciau zvakes keisyti kas 40 kkm, jei nenori keisti babinu plokstes per anskti :)

seip rekomenduojama zvakiu rida nedaugiau 20kkm ;) tai po 40 tikrai gali tekt keist babinas:)
  • 0

#11 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 14:27

As bent kai keiciausi,tai man pasake taip:darbas 250 lt,gumeles apie 50lt.Bet gavosi taip,kad vyrai uztruko dvi dienas(puse nervu isgadino :angry: ),pirma diena itariu net nebuvo prieje prie mano auto...Nu ne esme...Tai reziume gavosi 255 su viskuo,tipo,kad veluojam pigiau paleido. O ka zvakes gali padaryt tom babinom? :blush:
  • 0

#12 krislas

krislas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 806

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 21:27

Ir dar :blush: tarkim vaziuoji 90 km/h ismeti laisva,apsukos buna 1200 rpm,tik visishkai sustoji ir nukrenta momentaliai iki 1000 :blink: kas cia per kosmonautikos skyrius? :lol: bet taip buna nevisada,kartais tik,dazniausiai iskart nukrenta iki 1000 :)

Panašiai ir mano P806 elgiasi, pats sau sugalvojau versiją, kad gal dėl vairo/stabdžių stiprintuvų dirbtinai palaikomos aukštesnės apsukos.
  • 0

#13 Sidas

Sidas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:607'08 | 607'04 (RIP) | 406Coupe (RIP, beloved)

Parašyta 2009 rugpjūčio 25 - 11:55

2.0 16V apsukos ant 1000 laikosi? :blink: Cia normalu? Pas mane apie 700 kaip ir turi but, tik kad jos dreba biski.. :ax:
Variklis pas manaji liutuka EW10J4 2000m.

Apsukos turėtų būti apie 720-750, bet jei įjungtas kondicionierius pakyla papildomai. 1000 lyg ir daugoka, IMHO... :)
  • 0
Why Does It Always Rain On Me?..
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0