806 Pagrindinis dirzas
#1 Svečias_Dewaza_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 18:25
#2
Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 18:34
Šį pranešimą redagavo remi: 2009 rugpjūčio 15 - 18:35
#3 Svečias_Dewaza_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 18:37
#5
Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 18:44
#6 Svečias_Dewaza_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 22:10
#7
Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 23:46
jai nekeisi dirzo tai nerwi nuimt to skyvo issisuk pirmo cilindro zvake ir atsargiai koki atsuktuva ikisk izvakes skylr ir pakelk stumuokli i virsu puikiai jauciasi kai pakila tai bus mirties taskas o voztuvai pirmo cilindro abu turi buti uzdaryti aisku geriau kad voztuvu dangtelis butu atydaras sukant i viena ir ikita puse voztuvu veleneli rei pastatyt maz daug per viduri zodziu kad laisvumas butu i abi puses tai butu velenelio taskas butu geriau kaip nors pasizimeti na ir belieka paskirstimas i zvakes ziuri kur i pirma zvake laidas nueina ir atidares paskirstimo dangteli paziurek ar begunokas stovi ties pirmos zvakes kontaktu nes gali buti alkuninio veleno taktas ne tas tai istrauk ta veleneli ir perstatik jai reikes o jai ten neimanoma tai alkunini velena dar rata apsuk na gal pades mano aprasimas mat as pugo nesu benzininio ardes kaip ten pas ji su elektros paskirstimu o siaip tai visu varykliu veikimas tas patsNervai atvirai pasakius nelaiko su tuo motoru manes... Siaip tai klausimas yra toks nelendant i apacia nes neturiu galmybes prieiti prie generatoriaus dirzelio skyvo ji nusukti ir pamatyti pagrindinio dirzo skyva apatini. Tai va Klausimas butu toks kaip uzdeti dabar man ta s*^$#&ta dirza nenuiminejat to skyvo?
#8
Parašyta 2009 rugpjūčio 16 - 09:41
Tai kad begunoko pas sita varikli nerjai nekeisi dirzo tai nerwi nuimt to skyvo issisuk pirmo cilindro zvake ir atsargiai koki atsuktuva ikisk izvakes skylr ir pakelk stumuokli i virsu puikiai jauciasi kai pakila tai bus mirties taskas o voztuvai pirmo cilindro abu turi buti uzdaryti aisku geriau kad voztuvu dangtelis butu atydaras sukant i viena ir ikita puse voztuvu veleneli rei pastatyt maz daug per viduri zodziu kad laisvumas butu i abi puses tai butu velenelio taskas butu geriau kaip nors pasizimeti na ir belieka paskirstimas i zvakes ziuri kur i pirma zvake laidas nueina ir atidares paskirstimo dangteli paziurek ar begunokas stovi ties pirmos zvakes kontaktu nes gali buti alkuninio veleno taktas ne tas tai istrauk ta veleneli ir perstatik jai reikes o jai ten neimanoma tai alkunini velena dar rata apsuk na gal pades mano aprasimas mat as pugo nesu benzininio ardes kaip ten pas ji su elektros paskirstimu o siaip tai visu varykliu veikimas tas pats
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#9 Svečias_Dewaza_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 16 - 09:46
Dekui tau tik tiek kad paskirstymas elektroninis eina tai manau kad su juo viskas ok turetu buti kaip ir visusoe masinose 1 4 cilindrai ir 3 2 dekui. ;)jai nekeisi dirzo tai nerwi nuimt to skyvo issisuk pirmo cilindro zvake ir atsargiai koki atsuktuva ikisk izvakes skylr ir pakelk stumuokli i virsu puikiai jauciasi kai pakila tai bus mirties taskas o voztuvai pirmo cilindro abu turi buti uzdaryti aisku geriau kad voztuvu dangtelis butu atydaras sukant i viena ir ikita puse voztuvu veleneli rei pastatyt maz daug per viduri zodziu kad laisvumas butu i abi puses tai butu velenelio taskas butu geriau kaip nors pasizimeti na ir belieka paskirstimas i zvakes ziuri kur i pirma zvake laidas nueina ir atidares paskirstimo dangteli paziurek ar begunokas stovi ties pirmos zvakes kontaktu nes gali buti alkuninio veleno taktas ne tas tai istrauk ta veleneli ir perstatik jai reikes o jai ten neimanoma tai alkunini velena dar rata apsuk na gal pades mano aprasimas mat as pugo nesu benzininio ardes kaip ten pas ji su elektros paskirstimu o siaip tai visu varykliu veikimas tas pats
#10
Parašyta 2009 rugpjūčio 16 - 12:39
na matai as ir rasiau kad nesu ciupinejas tokio variklio otas elektroninis paskirstimas stovi tada ant kito galo paskirstimo velenelio tokiu atveju tau tereikia alkunini velena i mirties taska pastatyti kaip ir rasiau ir taip pat paskirstimo veleneli kaip rasiau ir butu geriau pasizimeti nes kai uzdedi dirza ir kai itempi jis per dantuka gali pabekt o kai prasuksi varikli rata tai vel tavo suzimetos mietkes turi sutapti jai tai sutampa gali jau uzvesti varikli tik nepertempk dirzelio zodziu kai itempsi turi laisvai dirzelis apie 80 laipsniu pasikreipti su pirstais bandant pakreipti sekmes jai kas ne aisku klauskDekui tau tik tiek kad paskirstymas elektroninis eina tai manau kad su juo viskas ok turetu buti kaip ir visusoe masinose 1 4 cilindrai ir 3 2 dekui. ;)
#11
Parašyta 2009 rugpjūčio 17 - 20:05
#12
Parašyta 2009 rugpjūčio 17 - 20:49
na as parasiau jai kartais nera metkiu as gi sakau kad nesu mates sito varyklio pas ji lengviau nes 8 voztuvai tai tik vienas velenelis ;)kam jums tie mirties taskai ir atsuktuvai vietoj zvakiu,
taigi as tau atsiunciau linka
sukisi, per paskirstymo velenelius ir per alk. veleno skyvus, varztus ir viskas stovi pagal mietkes. O kad viskas but uztikrinta dar per smagraty gali perkist, nes ant alk. veleno kisasi per generatoriaus skyvely ir jis buna prasisuka (nezinau ar visu, cia as apie 2,0 16v)
ir viskas, pastatai ir nereik skriejiku jieskot ;)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0