![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:ax:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/ax.gif)
Parašyta 2009 rugpjūčio 17 - 21:07
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:51
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:53
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:59
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 07:15
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:52
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 11:31
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 19:11
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 20:29
Šį pranešimą redagavo fubu: 2009 rugpjūčio 18 - 20:30
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 08:18
px tas +1L lyginant su vaziavimo konfortu. Niekas nesako kad mehanine ris daugiau nei automatas. Beja naujose masinose jau yra mehaniniu deziu su automatiniu perjungimu pvz DSG dezes.Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių..
Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą.
* Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos.
* Automato neužkursi tempdamas.
* Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas.
* Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT.
Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas?Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras.
Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda?
Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 09:18
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 12:26
Beveik tuos pacius atsakymus ruosiaus rasyt.....
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 12:34
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 16:27
Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.px tas +1L lyginant su vaziavimo konfortu. Niekas nesako kad mehanine ris daugiau nei automatas. Beja naujose masinose jau yra mehaniniu deziu su automatiniu perjungimu pvz DSG dezes.Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių..
Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą.
* Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos.
* Automato neužkursi tempdamas.
* Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas.
* Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT.
Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas?Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras.
Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda?
Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.
O nx masina uzkurineti tempiant? As manau kad jau dziungliu laikai pasibaige.
Nejau kiekvienus metus remontuoji automata?
Ant LT tie kurie vazineja su savom masinomis perka mechanines tam kad taupytu $. Paziurek kiek vakaruose taxi automatu.
As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas.
Taigi tavo argumentai neaksplotavus masinos su AT = 0
Šį pranešimą redagavo KarolisT: 2009 rugpjūčio 19 - 16:35
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 16:45
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 17:16
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 18:18
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 18:51
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 20:01
Parašyta 2009 rugpjūčio 20 - 18:09
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0