Automatas ar mechanine????
#1 Svečias_fubu_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 17 - 21:07
#2
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:51
#3
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:53
#4
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:59
#5
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 07:15
#6
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:52
#7 Svečias_Mazulis_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 11:31
fubu o tavo automatas is vis nebevaziuoja, ar tiesiog pradejo isijunginet avarinis rezimas kai mirksi tos lempos? Ar avarinis jau nebe issijungia net ir uzgesinus varikli? Ka diagnostika sako?
Kai paciam man pradeji mirkset S ir *, domejausi ir kainomis. Sutvarkyt pilnai automata neturetu virsyti 3K lt. Cia blogiausiu atveju.
Siaip dezes isasrdymas ir surinkimas ~800Lt. Po to jau priklausomai kas dar tvarkoma. Reikia paziuret tepala, ar jo netruksta, ar jame nesimato metalo drozliu, ar jis nesmirda degesiai ir t.t.
I mechanine keist visiskai nematau priezasciu, nes kaina bus apie 2K LT, ir tai neziniai kokia nusipirksi
#8 Svečias_KarolisT_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 19:11
#9 Svečias_fubu_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 20:29
Istorija tokia:
Prasidejo viskas sestadieni, kai nuvaziavau pas sudmeistrius pasikeist vairo traukutes!Palindes po masina pastebejom kad pavaru deze leidzia tepaliuka per prekini salnika.bet kazkaip nenustebau nes buvo ir seniau panasus vareantas , tik su galiniu salniku ,kurio pakeitimas Peugeot servise savanoriu pr. kainavo man =800pinigu Mat darbo daug deze nuiminet reik ir pan , liftas 50 lt ir t.t.
Tai kazkaip nelabai ir norejosi uztaisyty ta salnika,.pirgdavau tepaliuka ir kas 4-5 men supildavau po litriuka! Liutas vaziavo kaip naujas automatas be jokiu trugdziu. su laiku karts nuo karto labai retai atsirazdavo smugiai tarp 2-3 pavaros tiktai, bet ir tai labai retai nekreipiau demesio!
Bet setadieni kai pasikeitem traukutes ir nuleidom ant ratu uzvedes pajutau kazkokia keista vibracija ir garsa salone! pavaziavus kelis simtus metru atsirado keistas garsas lig gelezys i gelezi trintus Paskuj kazkoks smugis ir uzsidege S ir * lemputes, D padeti spaudus gaza kol nepasiekia 3k apsuku nevaziuoja, zodziu uzgesinau pabandziau per nauja uzvest paziuriet ar dings klaidos ! Klaidos dingo vaziuoja taip pad gerai kaip vaziavo problema tik ta kad tas pats gyrgzdantys garsas sklynda is po kapoto. Siaip dar ko nelabai suprantu tai kad visos bedos pas mane tik ant tu pavaru kuriom judiet i preki tai : D ,1,2,3! su P,R,N: nera jokio garso ir vargu pasakysi kad kazkas negerai!
Deagnostikoj dar nebuvau ! Tad butinai reik nuvaziuot nustatyti beda,dbr liuta nejudinu , pastates kaip paminkla kieme,nes baisu padaryt dar daugiau zalos! Kainos automato taisimo jau nujaciu ,todel ir buvo idomu suzinot jusu nuomene apie mech .statyma vietoj automato.Bet matau irgi grazi sumele susidaro Teks taisyt Automata
Sorry uz klaidas,nelabai gabus lietuviu gramatikai
Šį pranešimą redagavo fubu: 2009 rugpjūčio 18 - 20:30
#10
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 08:18
px tas +1L lyginant su vaziavimo konfortu. Niekas nesako kad mehanine ris daugiau nei automatas. Beja naujose masinose jau yra mehaniniu deziu su automatiniu perjungimu pvz DSG dezes.Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių..
Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą.
* Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos.
* Automato neužkursi tempdamas.
* Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas.
* Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT.
Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas? Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras.
Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda?
Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.
O nx masina uzkurineti tempiant? As manau kad jau dziungliu laikai pasibaige.
Nejau kiekvienus metus remontuoji automata?
Ant LT tie kurie vazineja su savom masinomis perka mechanines tam kad taupytu $. Paziurek kiek vakaruose taxi automatu.
As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas.
Taigi tavo argumentai neaksplotavus masinos su AT = 0
#11
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 09:18
#12 Svečias_Mazulis_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 12:26
Beveik tuos pacius atsakymus ruosiaus rasyt.....
#13 Svečias_Mazulis_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 12:34
Siaip priezasciu gana daug: ivairus davikliai, hidromova, tepalo kokybe ir t.t
diagnostika aisku gali tiksliai ir nepasakyti kas bus. bet pasidaryt ja vistiek reiktu
#14 Svečias_KarolisT_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 16:27
Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.px tas +1L lyginant su vaziavimo konfortu. Niekas nesako kad mehanine ris daugiau nei automatas. Beja naujose masinose jau yra mehaniniu deziu su automatiniu perjungimu pvz DSG dezes.Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių..
Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą.
* Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos.
* Automato neužkursi tempdamas.
* Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas.
* Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT.
Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas? Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras.
Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda?
Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.
O nx masina uzkurineti tempiant? As manau kad jau dziungliu laikai pasibaige.
Nejau kiekvienus metus remontuoji automata?
Ant LT tie kurie vazineja su savom masinomis perka mechanines tam kad taupytu $. Paziurek kiek vakaruose taxi automatu.
As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas.
Taigi tavo argumentai neaksplotavus masinos su AT = 0
Mašina užkurinėt tempiant kam reikia klausi? O kaip užkursi jei akumas nusėdes, starteris nesuka? Turbūt bateriją su žnyplėm vežiojies?
Automato kiekvienus metus neremontuoja niekas, mechanikos tuo labiau, bet faktas, kad jeigu reikės remontuot tą ar aną, pigiau bus mechanika.
"As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas." - prie ko čia kiek tu numini? Kokiom salygom tas tavo "numynimas" tai visą esmę ir sudaro, jei važinėji magistralėse koks skirtumas kokia dėžė, vistiek poilsis, jei važinėji rytais į darbą ne vln, irgi px, arčiausiai to ką galima pavadinti "kamščiu" būna tik vln.
Beje, jei sakai, kad 50T numini ir 1L ant automato padedi, tai a negaila tų 500 litrų vejais paleistų? Žinai, net pilant žalią čia jau 1k lt.
Nematau dėl ko diskutuoti, nes čia nėra diskusijos
Šį pranešimą redagavo KarolisT: 2009 rugpjūčio 19 - 16:35
#15
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 16:45
#16
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 17:16
Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.
Mašina užkurinėt tempiant kam reikia klausi? O kaip užkursi jei akumas nusėdes, starteris nesuka? Turbūt bateriją su žnyplėm vežiojies?
Automato kiekvienus metus neremontuoja niekas, mechanikos tuo labiau, bet faktas, kad jeigu reikės remontuot tą ar aną, pigiau bus mechanika.
"As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas." - prie ko čia kiek tu numini? Kokiom salygom tas tavo "numynimas" tai visą esmę ir sudaro, jei važinėji magistralėse koks skirtumas kokia dėžė, vistiek poilsis, jei važinėji rytais į darbą ne vln, irgi px, arčiausiai to ką galima pavadinti "kamščiu" būna tik vln.
Beje, jei sakai, kad 50T numini ir 1L ant automato padedi, tai a negaila tų 500 litrų vejais paleistų? Žinai, net pilant žalią čia jau 1k lt.
Nematau dėl ko diskutuoti, nes čia nėra diskusijos [/quote]
bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai
tau atsakau:
prikursi nuo kitos masinos su laidais.
jei reikes remontuoti........ dziundzec koks geras argumentas gal tu dviraciu vazinek a?
nesu taksistas, numinu misriame rezime. O kur cia tokios trasos man pasakyk kad begiu nereikia metyti, kad pristabdyti, greiteti ir t.t. Tu gal is kosmoso?
negaila man tu 500L, nes atsibosta "krumpli kaisioti". Beja zalios saleros as nevartoju.
Nebenori diskutuoti nes matyt pats susipratai kad nesamoniu prirasei
#17 Svečias_KarolisT_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 18:18
Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.
Mašina užkurinėt tempiant kam reikia klausi? O kaip užkursi jei akumas nusėdes, starteris nesuka? Turbūt bateriją su žnyplėm vežiojies?
Automato kiekvienus metus neremontuoja niekas, mechanikos tuo labiau, bet faktas, kad jeigu reikės remontuot tą ar aną, pigiau bus mechanika.
"As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas." - prie ko čia kiek tu numini? Kokiom salygom tas tavo "numynimas" tai visą esmę ir sudaro, jei važinėji magistralėse koks skirtumas kokia dėžė, vistiek poilsis, jei važinėji rytais į darbą ne vln, irgi px, arčiausiai to ką galima pavadinti "kamščiu" būna tik vln.
Beje, jei sakai, kad 50T numini ir 1L ant automato padedi, tai a negaila tų 500 litrų vejais paleistų? Žinai, net pilant žalią čia jau 1k lt.
Nematau dėl ko diskutuoti, nes čia nėra diskusijos [/QUOTE]
bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai
tau atsakau:
prikursi nuo kitos masinos su laidais.
jei reikes remontuoti........ dziundzec koks geras argumentas gal tu dviraciu vazinek a?
nesu taksistas, numinu misriame rezime. O kur cia tokios trasos man pasakyk kad begiu nereikia metyti, kad pristabdyti, greiteti ir t.t. Tu gal is kosmoso?
negaila man tu 500L, nes atsibosta "krumpli kaisioti". Beja zalios saleros as nevartoju.
Nebenori diskutuoti nes matyt pats susipratai kad nesamoniu prirasei [/quote]
Nenoriu diskutuoti, nes pas tave ne diskusija, o ego priepuolis, nesugebi apgint savo nuomonės be vaikiškų išpuolių ir ': D', turiu prasmingesnės veiklos nei tokia "diskusija".
"bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai" - tu vienas iš jų.
#18
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 18:51
Nenoriu diskutuoti, nes pas tave ne diskusija, o ego priepuolis, nesugebi apgint savo nuomonės be vaikiškų išpuolių ir ': D', turiu prasmingesnės veiklos nei tokia "diskusija".
"bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai" - tu vienas iš jų. [/quote]
klausyk eksponate, eik i smelio deze geriau zaisti, nes matos kad sampratos pas tave 0 ir pienas nuo lupu nenudziuves. O kita karta neturedamos sampratos gal isvis geriau nerasyk a? bent neapsikvailinsi. Ciau
#19 Svečias_fubu_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 20:01
Nenoriu diskutuoti, nes pas tave ne diskusija, o ego priepuolis, nesugebi apgint savo nuomonės be vaikiškų išpuolių ir ': D', turiu prasmingesnės veiklos nei tokia "diskusija".
"bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai" - tu vienas iš jų. [/QUOTE]
klausyk eksponate, eik i smelio deze geriau zaisti, nes matos kad sampratos pas tave 0 ir pienas nuo lupu nenudziuves. O kita karta neturedamos sampratos gal isvis geriau nerasyk a? bent neapsikvailinsi. Ciau [/quote]
Hebra si teme sukurta ne ginsam ir diskusijom kas geriau :automatas ar mechanine! Kas geriau spriandzia kiekvienas pagal save! Man asmeniskai vairuot automata daug maloniau nei mechanine,nors nuo mechaniniu neatsisakau ir neturiu nieko pries,iskirus kamsius vilniuja! Sukuriau sia tema tam kad suzinuot kas kainoja pigiau ar automato remontas ar mechanikos statymas nes kryzes laikais suki galva kaip apsisukt uz maziausia kaina.Jai kaina butu zimiai mazesne pasistatyt mechanine :STATYCIAU,is forumo suzinojau kad kaina nelabai skirias nuo automato remonto,todel nuspriandziau taisyt! Dbr tik gal kas gali patart kur vilniuja galima butu rast gera specalista ???
Diagnostika zadu daryt penktadieni,apie remonta,kainas infarmuosiu!
#20 Svečias_fubu_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 20 - 18:09
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0