Peršokti prie turinio


Automatas ar mechanine????


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#1 Svečias_fubu_*

Svečias_fubu_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 17 - 21:07

Sweiki klubeciai :) Norejau isgyrsi jusu patarymo: Subirejo mano liuto automatas simptomai panasus kaip ir kitose temose, dingineja trauka S ir * mirgsejimas,zizintys garsas ir t.t. Automato remonto kainos aisku ne mazos ,todel ir iskylo klausimukas: Kas pigiau? Taisyt automata ar keist i mechanine deze? Automato remonto kainos tikrai gazdina ir jau pugas ne pirmos jaunistes,kad toki piniga kist! Todel butu idomu suzinot jusu nuomones! Atsiprasau uz gramatines klaidas !!! :ax:
  • 0

#2 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.456
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:51

Jei yra galimybe dek mechanine. Pats niekada nepirkau ir nepirksiu masinos su automatu..Pliusu automate nematau,nebent tingi pavaras metyt ^_^
  • 0

#3 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.456
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:53

Automatas arba vaziuoja arba kainuoja
  • 0

#4 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 06:59

automatas, automatas ir dar karta automatas. Nebent i metus vaziuoji iki 10T KM tuomet gal ir px. Mechanine deze irgi ne uz dyka taisoma
  • 0

#5 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 07:15

remomtuok automata ir nesuk galvos.turesi beveik nauja deze.pirksi mechanika tai dar pirksi nauja sankabos diska+diskatorius+isminamasis guolis+sankabos trosas+begiu traukutes ,pedalus ir begiu rankena tai is sroto turbut....ir dar darbas... ir kiek sudejus viska kainuos???mechanine greiciu deze tai irgi nejauja pirksi?kur garantija kad ji ilgai tarnaus? p.s. del aut. remonto jei nori parasyk i PM duosiu adresa(ne kontora,privatus asmuo)
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#6 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:52

as keiciau APD I mech. tai kainavo apie 1500 lt. su nauju sankabos komplektu, deze, darbu ir t. t.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#7 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 11:31

ant automatu varo tie, kas su juo normaliai nevazinejes :D kazkada ir as variau ant ju, bet dabar ne uz ka nepirkciau mechanines, na nebent kam nors tas amzius, kai svilint padangas pries panas reikia.

fubu o tavo automatas is vis nebevaziuoja, ar tiesiog pradejo isijunginet avarinis rezimas kai mirksi tos lempos? Ar avarinis jau nebe issijungia net ir uzgesinus varikli? Ka diagnostika sako?

Kai paciam man pradeji mirkset S ir *, domejausi ir kainomis. Sutvarkyt pilnai automata neturetu virsyti 3K lt. Cia blogiausiu atveju.
Siaip dezes isasrdymas ir surinkimas ~800Lt. Po to jau priklausomai kas dar tvarkoma. Reikia paziuret tepala, ar jo netruksta, ar jame nesimato metalo drozliu, ar jis nesmirda degesiai ir t.t.

I mechanine keist visiskai nematau priezasciu, nes kaina bus apie 2K LT, ir tai neziniai kokia nusipirksi
  • 0

#8 Svečias_KarolisT_*

Svečias_KarolisT_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 19:11

Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių.. Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą. * Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos. * Automato neužkursi tempdamas. * Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas. * Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT. Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas? :) Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras. Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda? :) Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.
  • 0

#9 Svečias_fubu_*

Svečias_fubu_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 20:29

fubu o tavo automatas is vis nebevaziuoja, ar tiesiog pradejo isijunginet avarinis rezimas kai mirksi tos lempos? Ar avarinis jau nebe issijungia net ir uzgesinus varikli? Ka diagnostika sako?


Istorija tokia:
Prasidejo viskas sestadieni, kai nuvaziavau pas sudmeistrius pasikeist vairo traukutes!Palindes po masina pastebejom kad pavaru deze leidzia tepaliuka per prekini salnika.bet kazkaip nenustebau nes buvo ir seniau panasus vareantas , tik su galiniu salniku ,kurio pakeitimas Peugeot servise savanoriu pr. kainavo man =800pinigu :blink: Mat darbo daug deze nuiminet reik ir pan , liftas 50 lt ir t.t.
Tai kazkaip nelabai ir norejosi uztaisyty ta salnika,.pirgdavau tepaliuka ir kas 4-5 men supildavau po litriuka! :doh: Liutas vaziavo kaip naujas automatas be jokiu trugdziu. su laiku karts nuo karto labai retai atsirazdavo smugiai tarp 2-3 pavaros tiktai, bet ir tai labai retai nekreipiau demesio!
Bet setadieni kai pasikeitem traukutes ir nuleidom :pug: ant ratu uzvedes pajutau kazkokia keista vibracija ir garsa salone! pavaziavus kelis simtus metru atsirado keistas garsas lig gelezys i gelezi trintus :( Paskuj kazkoks smugis ir uzsidege S ir * lemputes, D padeti spaudus gaza kol nepasiekia 3k apsuku nevaziuoja, zodziu uzgesinau pabandziau per nauja uzvest paziuriet ar dings klaidos ! Klaidos dingo vaziuoja taip pad gerai kaip vaziavo problema tik ta kad tas pats gyrgzdantys garsas sklynda is po kapoto. Siaip dar ko nelabai suprantu tai kad visos bedos pas mane tik ant tu pavaru kuriom judiet i preki tai : D ,1,2,3! :hmm: su P,R,N: nera jokio garso ir vargu pasakysi kad kazkas negerai! :unsure:
Deagnostikoj dar nebuvau ! Tad butinai reik nuvaziuot nustatyti beda,dbr liuta nejudinu , pastates kaip paminkla kieme,nes baisu padaryt dar daugiau zalos! :mellow: Kainos automato taisimo jau nujaciu ,todel ir buvo idomu suzinot jusu nuomene apie mech .statyma vietoj automato.Bet matau irgi grazi sumele susidaro :wacko: Teks taisyt Automata
Sorry uz klaidas,nelabai gabus lietuviu gramatikai

Šį pranešimą redagavo fubu: 2009 rugpjūčio 18 - 20:30

  • 0

#10 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 08:18

Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių..

Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą.

* Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos.
* Automato neužkursi tempdamas.
* Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas.
* Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT.

Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas? :) Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras.

Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda? :)

Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.

px tas +1L lyginant su vaziavimo konfortu. Niekas nesako kad mehanine ris daugiau nei automatas. Beja naujose masinose jau yra mehaniniu deziu su automatiniu perjungimu pvz DSG dezes.

O nx masina uzkurineti tempiant? As manau kad jau dziungliu laikai pasibaige.

Nejau kiekvienus metus remontuoji automata?

Ant LT tie kurie vazineja su savom masinomis perka mechanines tam kad taupytu $. Paziurek kiek vakaruose taxi automatu.

As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas.

Taigi tavo argumentai neaksplotavus masinos su AT = 0
  • 0

#11 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 09:18

Man tek vazineti pakankamai daug su AT ir MT. Jei pirkciau nauja auto, tai imciau tik AT ir nesukciau sau galvos. Kai ieskojau sau 406, tai masciau apie AT, bet paskaiciavus galimus remonto kastus, nusprendziau, kad geriau rinksiuos MT, juolab, kad gyvenu Kaune, o ne Vilniuje ir vaziavimas dideliuose kamsciuose maigant sankaba pirmu begiu manes nekankina :) Cia tik mano subjektyvus menkas pastebejimas :)
  • 0

#12 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 12:26

.....

Beveik tuos pacius atsakymus ruosiaus rasyt :D
  • 0

#13 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 12:34

fubu pradziai padaryk diagnostika, nes manau vazinejant tas avarinis rezimas isijungs vis dazniau ir dazniau. Kadangi avarinis rezimas naudoja tik trecia pavara, todel is vietos ji taip lengvai nepajuda.
Siaip priezasciu gana daug: ivairus davikliai, hidromova, tepalo kokybe ir t.t
diagnostika aisku gali tiksliai ir nepasakyti kas bus. bet pasidaryt ja vistiek reiktu :)
  • 0

#14 Svečias_KarolisT_*

Svečias_KarolisT_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 16:27

Visi už tai, ką patys turi, o argumentų jokių..

Turiu mechaninę, su automatu važiavęs gal pora km, tačiau galiu pasakyti priežastis, kodėl turiu mechaniką, o ne automatą.

* Nors naujos automatinės dėžės ir padaro mechaninį sujungimą, didžiąją laiko dalį perdavimas vyksta be mechaninio sujungimo, taigi didesnės kuro sąnaudos.
* Automato neužkursi tempdamas.
* Brangesnis remontas, mažesnis servisų siūlančių tokias paslaugas pasirinkimas.
* Automatu važiuoti, mokėdamas valdyti mechaniką, nepamirši - mokintis nereikia, tačiau kas pora metų su automatu pravažinėja, jau bijo sėst prie MT.

Privalumas tik vienas - nereikia mušinėt pavarų. Bet.. argi čia privalumas? :) Jeigu mašiną naudojat Vilniuje 8 ryto nuvažiuot per visą miestą į darbą ir vakare grįžti, tada gal, bet betkuris kitas atvejis tai juokingai reikalauja to darbo mušinėjant pavaras.

Beje, kas čia apie 10T km per metus kalba.. kiek matėt taksistų su AT? Ir kiek kartų tenka perjungti pavarą važiuojant Vilnius - Klaipėda? :)

Temos autoriui MT dėtis patarčiau nebent tokiu atveju, jeigu darbus sugebi atlikti pats, supranti, patinka ir t.t. Kitu atveju gal geriau remontuoti kas jau yra, mažiau vargo ir bėdų.

px tas +1L lyginant su vaziavimo konfortu. Niekas nesako kad mehanine ris daugiau nei automatas. Beja naujose masinose jau yra mehaniniu deziu su automatiniu perjungimu pvz DSG dezes.

O nx masina uzkurineti tempiant? As manau kad jau dziungliu laikai pasibaige.

Nejau kiekvienus metus remontuoji automata?

Ant LT tie kurie vazineja su savom masinomis perka mechanines tam kad taupytu $. Paziurek kiek vakaruose taxi automatu.

As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas.

Taigi tavo argumentai neaksplotavus masinos su AT = 0

Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.

Mašina užkurinėt tempiant kam reikia klausi? O kaip užkursi jei akumas nusėdes, starteris nesuka? Turbūt bateriją su žnyplėm vežiojies? :)

Automato kiekvienus metus neremontuoja niekas, mechanikos tuo labiau, bet faktas, kad jeigu reikės remontuot tą ar aną, pigiau bus mechanika.

"As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas." - prie ko čia kiek tu numini? Kokiom salygom tas tavo "numynimas" tai visą esmę ir sudaro, jei važinėji magistralėse koks skirtumas kokia dėžė, vistiek poilsis, jei važinėji rytais į darbą ne vln, irgi px, arčiausiai to ką galima pavadinti "kamščiu" būna tik vln.

Beje, jei sakai, kad 50T numini ir 1L ant automato padedi, tai a negaila tų 500 litrų vejais paleistų? :) Žinai, net pilant žalią čia jau 1k lt.

Nematau dėl ko diskutuoti, nes čia nėra diskusijos :)

Šį pranešimą redagavo KarolisT: 2009 rugpjūčio 19 - 16:35

  • 0

#15 Romikaz

Romikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 271
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:VW Passat B6

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 16:45

Man atrodo turi nusprest pats. Jei uzsilenktu mano automatas - remontuociau. Ner ka lygint pagal vairavimo malonuma. Kiekvienam savo ;)
  • 0

#16 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 17:16

[quote name='KarolisT' date='Aug 19 2009, 04:27 PM'] [quote name='KarolisT' date='Aug 18 2009, 07:11 PM']
Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.

Mašina užkurinėt tempiant kam reikia klausi? O kaip užkursi jei akumas nusėdes, starteris nesuka? Turbūt bateriją su žnyplėm vežiojies? :)

Automato kiekvienus metus neremontuoja niekas, mechanikos tuo labiau, bet faktas, kad jeigu reikės remontuot tą ar aną, pigiau bus mechanika.

"As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas." - prie ko čia kiek tu numini? Kokiom salygom tas tavo "numynimas" tai visą esmę ir sudaro, jei važinėji magistralėse koks skirtumas kokia dėžė, vistiek poilsis, jei važinėji rytais į darbą ne vln, irgi px, arčiausiai to ką galima pavadinti "kamščiu" būna tik vln.

Beje, jei sakai, kad 50T numini ir 1L ant automato padedi, tai a negaila tų 500 litrų vejais paleistų? :) Žinai, net pilant žalią čia jau 1k lt.

Nematau dėl ko diskutuoti, nes čia nėra diskusijos :) [/quote]
bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai :D :D :D :doh: :D :D

tau atsakau:

prikursi nuo kitos masinos su laidais.

jei reikes remontuoti........ dziundzec koks geras argumentas :D :D gal tu dviraciu vazinek a?

nesu taksistas, numinu misriame rezime. O kur cia tokios trasos man pasakyk kad begiu nereikia metyti, kad pristabdyti, greiteti ir t.t. Tu gal is kosmoso? :D

negaila man tu 500L, nes atsibosta "krumpli kaisioti". Beja zalios saleros as nevartoju.

Nebenori diskutuoti nes matyt pats susipratai kad nesamoniu prirasei :rolleyes:
  • 0

#17 Svečias_KarolisT_*

Svečias_KarolisT_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 18:18

[quote name='p407' date='Aug 19 2009, 06:16 PM'] [quote name='KarolisT' date='Aug 19 2009, 04:27 PM'] [quote name='KarolisT' date='Aug 18 2009, 07:11 PM']
Kad nieko nepasakei, jei mano argumentai = 0, tai pas tave išvis jokių.

Mašina užkurinėt tempiant kam reikia klausi? O kaip užkursi jei akumas nusėdes, starteris nesuka? Turbūt bateriją su žnyplėm vežiojies? :)

Automato kiekvienus metus neremontuoja niekas, mechanikos tuo labiau, bet faktas, kad jeigu reikės remontuot tą ar aną, pigiau bus mechanika.

"As per metus buna kad ir 50T numinu - taigi man tiktai automatas." - prie ko čia kiek tu numini? Kokiom salygom tas tavo "numynimas" tai visą esmę ir sudaro, jei važinėji magistralėse koks skirtumas kokia dėžė, vistiek poilsis, jei važinėji rytais į darbą ne vln, irgi px, arčiausiai to ką galima pavadinti "kamščiu" būna tik vln.

Beje, jei sakai, kad 50T numini ir 1L ant automato padedi, tai a negaila tų 500 litrų vejais paleistų? :) Žinai, net pilant žalią čia jau 1k lt.

Nematau dėl ko diskutuoti, nes čia nėra diskusijos :) [/QUOTE]
bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai :D :D :D :doh: :D :D

tau atsakau:

prikursi nuo kitos masinos su laidais.

jei reikes remontuoti........ dziundzec koks geras argumentas :D :D gal tu dviraciu vazinek a?

nesu taksistas, numinu misriame rezime. O kur cia tokios trasos man pasakyk kad begiu nereikia metyti, kad pristabdyti, greiteti ir t.t. Tu gal is kosmoso? :D

negaila man tu 500L, nes atsibosta "krumpli kaisioti". Beja zalios saleros as nevartoju.

Nebenori diskutuoti nes matyt pats susipratai kad nesamoniu prirasei :rolleyes: [/quote]
Nenoriu diskutuoti, nes pas tave ne diskusija, o ego priepuolis, nesugebi apgint savo nuomonės be vaikiškų išpuolių ir ': D', turiu prasmingesnės veiklos nei tokia "diskusija".

"bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai" - tu vienas iš jų.
  • 0

#18 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 18:51

[quote name='KarolisT' date='Aug 19 2009, 06:18 PM'] [quote name='KarolisT' date='Aug 18 2009, 07:11 PM']

Nenoriu diskutuoti, nes pas tave ne diskusija, o ego priepuolis, nesugebi apgint savo nuomonės be vaikiškų išpuolių ir ': D', turiu prasmingesnės veiklos nei tokia "diskusija".

"bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai" - tu vienas iš jų. [/quote]
klausyk eksponate, eik i smelio deze geriau zaisti, nes matos kad sampratos pas tave 0 ir pienas nuo lupu nenudziuves. O kita karta neturedamos sampratos gal isvis geriau nerasyk a? bent neapsikvailinsi. Ciau
  • 0

#19 Svečias_fubu_*

Svečias_fubu_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 20:01

[quote name='p407' date='Aug 19 2009, 07:51 PM'] [quote name='KarolisT' date='Aug 19 2009, 06:18 PM'] [quote name='KarolisT' date='Aug 18 2009, 07:11 PM']

Nenoriu diskutuoti, nes pas tave ne diskusija, o ego priepuolis, nesugebi apgint savo nuomonės be vaikiškų išpuolių ir ': D', turiu prasmingesnės veiklos nei tokia "diskusija".

"bet cia ziuriu ant forumo tai tokiu "eksponatu" yra, kurie nieko nesigaudo, nebande, bet varo kaip zinovai" - tu vienas iš jų. [/QUOTE]
klausyk eksponate, eik i smelio deze geriau zaisti, nes matos kad sampratos pas tave 0 ir pienas nuo lupu nenudziuves. O kita karta neturedamos sampratos gal isvis geriau nerasyk a? bent neapsikvailinsi. Ciau [/quote]
Hebra si teme sukurta ne ginsam ir diskusijom kas geriau :automatas ar mechanine! :angry: Kas geriau spriandzia kiekvienas pagal save! Man asmeniskai vairuot automata daug maloniau nei mechanine,nors nuo mechaniniu neatsisakau ir neturiu nieko pries,iskirus kamsius vilniuja! Sukuriau sia tema tam kad suzinuot kas kainoja pigiau ar automato remontas ar mechanikos statymas :ph34r: nes kryzes laikais suki galva kaip apsisukt uz maziausia kaina.Jai kaina butu zimiai mazesne pasistatyt mechanine :STATYCIAU,is forumo suzinojau kad kaina nelabai skirias nuo automato remonto,todel nuspriandziau taisyt! :) Dbr tik gal kas gali patart kur vilniuja galima butu rast gera specalista ???

Diagnostika zadu daryt penktadieni,apie remonta,kainas infarmuosiu! ;]
  • 0

#20 Svečias_fubu_*

Svečias_fubu_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 20 - 18:09

NU va sian apsukau puse vilniaus kol radau automato meistrus :ph34r: Gan rimta firma uzsiimanti tik automatais Mygt Beda pas mane kaip paaiskejo ne is automato puses :blink: Automatas sake tvarkoj o S ir * mirksejo del tepalo trukumo. :doh: Tad dasipiliau pora litriuku tepaliuko ir su placia sipsena isminiau i KEMI,pakabos tikrinimuj :) Vakare jau turetu islyst tas mano mistinis gedimas :ph34r:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0