406 18...
#1 Svečias_mantulis_*
Parašyta 2009 rugsėjo 04 - 17:28
#2
Parašyta 2009 rugsėjo 04 - 17:40
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#3 Svečias_mantulis_*
Parašyta 2009 rugsėjo 05 - 08:06
#4
Parašyta 2009 rugsėjo 05 - 08:29
Šį pranešimą redagavo linas.finelife: 2009 rugsėjo 05 - 09:59
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#5
Parašyta 2009 rugsėjo 05 - 22:15
Gal dejai vietoj 1,8 dvilitri?Kaip pusasiai?Kaip deze?Kaip su provotke?Purkstukais fuel railu ir t.t.?Galiausiai kaip technikine praeini, jeigu variklis registruotas?Turiu ideju permesti arba visa GTI 6 varikli arba tik jo isiurbimo kolika ir uzmauti turbina.Kaip manai kokio pralaidumo patartum deti purkstukus?Taip pat kokias stabdziu kaladeles deti greziotiems sportiniams diskams?Visiskai niekuom nesiskiria. Pravotke tokia pat
Šį pranešimą redagavo roccas: 2009 rugsėjo 05 - 22:16
#6
Parašyta 2009 rugsėjo 07 - 19:00
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#7
Parašyta 2009 rugsėjo 07 - 19:31
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#8
Parašyta 2009 rugsėjo 13 - 08:09
drasiai gali mesti 2.0 ;) ten ir kompo programa tokia pat,ir vaiskas vienoda ;)kalba eina apie benza,ar galim vietoj 1,8l...81kw imesti 2l...97kw,cia man vienas klubietis dave patarima...tai idomu ar imanomas toks dalikas?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2011 balandžio 09 - 09:07
o visa periferija tinka?Tokiu dideliu subtilybiu kaip purkstuku pralaidumas nenagrinejau (kolkas), o kai teko det 2l i 1,8l vieta viskas tiko. Keiciasi tik kompas. Su ta jokiu bedu nebuvo. Pats nedalyvavau bet sake regitroj perrase variklio duonemis ir tiek ziniu. O tavo mintys det GTI6 varikli ir ji dar turbint man jau nebesuprantama. Jei imtum turbinini varikli ir ji bandytum tobulint tada butu dar galima suprast.
kolektoriai ir pan, jei imt plika 2,0 ir aprengt nuo 1,8 variklio, nes stovi garaze pas mane su 1,8 jau beveik linkusiu mataru, tai nzn ka daryt, ar ieskot anglo dyzelio persidet vaira, ar det 1,8 motora, ar bandyt 2,0 kist, bet kokiu atveju LPG vazineciau, nes yra imontuota maisykline LPG.
Kaip patartum kolega?
#10
Parašyta 2011 balandžio 09 - 21:26
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0