Temperatura 605 2.5td
#1 Svečias_mazuliss_*
Parašyta 2009 rugsėjo 09 - 18:25
#2
Parašyta 2009 rugsėjo 09 - 20:42
Šį pranešimą redagavo rimbas: 2009 rugsėjo 09 - 20:44
#3
Parašyta 2009 rugsėjo 09 - 20:48
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2009 rugsėjo 09 - 20:50
#4 Svečias_mazuliss_*
Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 13:35
#5
Parašyta 2009 rugsėjo 12 - 15:26
kokia yra normali 605 2,5td temperatūra?
Pagrindinio termostato atsidarymo temperatūra yra 80C, todėl jei temperatūra pasiekia 100C, jau yra ryški patologija. Turint omenyje, kad pagrindinė šių variklių bėda yra liaunos galvos, nesunkiai gali perkaitinti. Remontas, kaip žinia, traukia iki 3klt, vertėtų susirūpinti iš anksto, kol iki to neprieita.
Įsitikink, kad skydelyje rodoma teisinga temperatūra (paprasčiausia tą padaryti lazeriniu termometru), ir jei ji tikrai tokia aukšta, aiškinkis, kame šaknys. Dažniausia priežastis- pusantro šimtmečio nekeistas antifrizas ir užkalkėjusi visa aušinimo sistema, bet iš esmės problema gali būti vos ne bet kur. Antifrizas nedingsta; jo netrūksta?
#6
Parašyta 2009 rugsėjo 12 - 16:25
#7
Parašyta 2009 rugsėjo 12 - 19:58
Ups; termostatas atsidaro esant 85C; o 80C- variklio alyvos darbinė temperatūra. Bent jau taip Autodata tvirtina.Na iki 95 lasipsiu tai uzkyla mieste.
Vadinasi, esant normaliam aušinimui neturėtų ta aušalo temperatūra šokti virš 90C; nebent esant didelėms variklio apkrovoms ar karščiams ir smaukantis kamščiuose. Pvz. (stebėti ne tik greitį, bet ir aušalo temperatūros rodyklę).
Aušinimas irgi yra 2.5TD bugas, ko pasekmėje dažniausiai ir sutrūkinėja perkaitintos galvos, todėl reiktų į jį žiūrėti rimtai.
Jei kas nori savarankiškai jame pasikrapštyti, apie 2.5TD galiu (kad ir per Skype) permesti krūvą medžiagos (pagrinde įvairūs repairo manualai; pagrinde pdf'uose; dažnai medžiaga dubliuojasi).
#8 Svečias_mazuliss_*
Parašyta 2009 rugsėjo 13 - 12:01
#9
Parašyta 2009 rugsėjo 13 - 12:27
Tipinė klaida. Ar tu tikras, kad toje mašinoje per visą jos gyvenimą antifrizas visada keistas kas du metus kaip priklauso, ir kad niekada į aušinimo sistemą nebuvo piltas nenukalkintas vandentiekio vanduo? Bemaž kiekvienoje dešimtmetį eksploatuotoje mašinoje jau yra buvę problemų su varikliu ar aušinimu, dėl prakiurusių žarnų ar radiatoriaus pofigistai ankstesni savininkai ne sykį būna pylę vandenį iš krano, niekada nekeitę to antifrizo, ir paskerdus radiatorių, ant sienelių aptinkamas pusės centimetro apnašų sluoksnis. Kas, suprantama, sumažina tiek paties radiatoriaus (ir salono pečiuko) pralaidumą, tiek radiatorius išsklaido daug mažiau šilumos, nei turėtų. Kaip pasekmė, sukyla aušalo temperatūra, kas matoma ir tavo atveju. Desertui, jei dar panaudojama išorinius radiatoriaus nuotėkius sandarinanti chemija, ji užkiša tuos siauručius likusius kanalėlius radiatorių viduje, ir pasitaiko, kad pvz. salono pečiukas po tokios invazijos išvis sandariai užsikiša.Na pas mane viskas tvarkoje antifrizas keistas masina tikrai visa priziureta
Pakeisti antifrizą, žinoma, gerai, bet senoje mašinoje, vos ją įsigijus, netgi labai verta pirmoje eilėje išsiplauti aušinimo sistemą (tam skirta chemija kainuoja vos 10-20lt), o jau tik po to pilti naują antifrizą. Neretoje mašinoje per ilgą jos gyvenimą būna pramušta galvos tarpinė, tepalai būna patekę į antifrizą, o kad po to sistemą reikia išvalyti, pašalinant visus tuos brudus, netgi ne kiekvienam servismenui dašunta.
Senas (eksploatuotas 5-10m) antifrizas jau ir pats išskiria visokius brudus, kurie nusėda būtent ant radiatorių bei variklio bloko sienelių, blokuodami šilumos perdavimą, ir sunku tokiais atvejais šnekėti apie "prižiūrėtą mašiną".
#10
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 18:40
#11
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 20:41
Tu čia išskaitei variantui su kondiške ar be? Nes ta ventiliatorių sudirbimo (kaip ir termostato atsidarymo) temperatūra tada keliais laipsniais skiriasi.ventiliatoriu pirmas (letasis) ausinimas turi isijungti nuo 92C iki 97C, nuo 97C jau turi isijungti greiciausias ventilatoriu ausinimas.
Autorius jau antrame poste rašė, kad ventiliatoriai pas jį veikia; ir suveikia palei 100C .
Šiaip tai, nieko nėr lengviau, kaip sustojus su šilta mašina atsidaryti kapotą ir pasižiūrėti, kaip prie kokios temperatūros (žr.skydelyje) tie ventiliatoriai kočioja.
#12
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 21:46
Šį pranešimą redagavo marco: 2009 rugsėjo 16 - 21:46
#13
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 22:49
Žinočiau tiksliai- pataisyčiau. XMuose su tokiais varikliais kondiškė stovėjo jau bazinėj komplektacijoj, o kaip 605-uose - nežinau. Katalogai duoda dvi šių variklių pagrindinių termostatų atsidarymo temperatūras (taigi, turėtų būti ir dvi ventiliatorių suveikimo temperatūros), o susiję tai su mašinos marke, ar su gamybos metais- taip ir neatkasiau. Į kitas mašinas 2.5TD DK5ATE nėjo.Pataisyk mane jei klystu.
#14
Parašyta 2009 rugsėjo 17 - 07:06
Dėl temperatūros pasakysiu tik tiek,kad nusipirkus auto su šiuo varikliu ir norint išvengti bėdų su perkaitimu ir t.t.- rekomenduojama pakeisti VISUS daviklius susijusius su aušinimo sistema(kažkur buvau išskaitęs CITRINŲ) forume.Sveiki. Iš karto atsiprašau jeigu jau ši tema buvo. Klausimas toks: kokia yra normali 605 2,5td temperatūra? Važiuojant lygiu keliu pas mane rodo netoli 100 laipsnių. O mieste smagiau važiuojant dažniausiai užkyla iki 100 tada įsijungia ventiliatoriai. Seniau buvo nuimta galva nes pro tarpine tepalas ant diržų bego. Vožtuvus pritrynė viska padare čiki čiki. Ar normali tokia temperatūra. Ir dar prie to pačio gal kam nors buvo atsitikę taip. Spaudžiant gaza kol apsukos kyla iki 2000 atsirado kažkoks purpsėjimas kai jau įsijungia turbina nuo 2000 tada dingsta arba tiesiog kai limpi prie sėdynės nebegirdžiu nieko :DDD Buvau servise sake vožtuvas gali nebeatsidaryti arba neužsidaryti kažkuris ar įmanoma taip nors neseniai buvo imta galva ir pritrinti vožtuvai?
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.
MO pinhole camera
#15
Parašyta 2009 rugsėjo 17 - 11:45
Taigi jie ten du ir yra. Kiek suprantu vienas skirtas interkulerio ausinimui. Gal ir klystuKatalogai duoda dvi šių variklių pagrindinių termostatų atsidarymo temperatūras (taigi, turėtų būti ir dvi ventiliatorių suveikimo temperatūros)
#16 Svečias_mazuliss_*
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 07:34
#17
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 16:02
#18
Parašyta 2009 rugsėjo 25 - 19:56
Kai kurie žinynai duoda 2.5TD tris termostatus. Būtent termostatus, o ne nominalus. Autodata nurodo, kad šių variklių buvo dvi modifikacijos: DK5ATE/L ir DK5ATED. Kaip ten kas yra iš tikrųjų ir kokie tarp jų skirtumai, niekad nesigilinau, nes motorų netvarkau, o pats juzinu ir kiaurai pažįstu tik 2.1TD. Bet medžiagą (įvairius manualus) ir apie 2.5TD turiu. Jei kada kam prisireiks, galit vakarais kreiptis Skype rikardinjo , tik būtinai prisistatykit, kad iš Pežų forumo, ir prisitatydami nurodykit, ko pageidaujat.Taigi jie ten du ir yra. Kiek suprantu vienas skirtas interkulerio ausinimui. Gal ir klystu
Bet kad aušinimo sistema visada privalo būti švari ir tvarkinga, juolab pas dusupuse, visada sakiau ir sakysiu .
#19
Parašyta 2009 rugsėjo 25 - 20:09
Nesupratau. Tu atsiustum manuala gal? Neturiu jo, o labai noretusiJei kada kam prisireiks, galit vakarais kreiptis Skype rikardinjo , tik būtinai prisistatykit, kad iš Pežų forumo, ir prisitatydami nurodykit, ko pageidaujat.
#20
Parašyta 2009 rugsėjo 25 - 21:21
Ko čia nesuprast. Gi parašiau ir adresą, kur kreiptis (bet jau ne šiandien). Manualai iš XM ir atskirai varikliui, bet tas anei kiek nekeičia esmės. Tai visvien yra apie dusupuse.Nesupratau. Tu atsiustum manuala gal? Neturiu jo, o labai noretusi
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0