Peršokti prie turinio


Temperatura 605 2.5td


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#1 Svečias_mazuliss_*

Svečias_mazuliss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 09 - 18:25

Sveiki. Iš karto atsiprašau jeigu jau ši tema buvo. Klausimas toks: kokia yra normali 605 2,5td temperatūra? Važiuojant lygiu keliu pas mane rodo netoli 100 laipsnių. O mieste smagiau važiuojant dažniausiai užkyla iki 100 tada įsijungia ventiliatoriai. Seniau buvo nuimta galva nes pro tarpine tepalas ant diržų bego. Vožtuvus pritrynė viska padare čiki čiki. Ar normali tokia temperatūra. Ir dar prie to pačio gal kam nors buvo atsitikę taip. Spaudžiant gaza kol apsukos kyla iki 2000 atsirado kažkoks purpsėjimas kai jau įsijungia turbina nuo 2000 tada dingsta arba tiesiog kai limpi prie sėdynės nebegirdžiu nieko :DDD Buvau servise sake vožtuvas gali nebeatsidaryti arba neužsidaryti kažkuris ar įmanoma taip nors neseniai buvo imta galva ir pritrinti vožtuvai?
  • 0

#2 rimbas

rimbas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2009 rugsėjo 09 - 20:42

purpsejimas tai ir pas man yra kazkoks ant mazu apsuku yra ypac jei per mazai buna gazo duodu:) tik nezinau ar cia ta pati beda pas tau :) bet ash kaip suprantu tai cia tas spyruoklinis itempejas dirzo :) pataisykit jei klystu :) meistriukas ziurejo tai ish garso sake kad i pagalve panashu variklio bet patikrines visas sake kad geros :) jei kas zino tiksliau beda tai ir man idomu butu suzinoti nes nelabai malonus garsas :) jei ka tai pas man su varikliu nieko nebuvo daryta !!!

Šį pranešimą redagavo rimbas: 2009 rugsėjo 09 - 20:44

  • 0

#3 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 rugsėjo 09 - 20:48

Del temperaturos tai trasoj biski daugokai, bet mieste plius minus normalu jei silta. Siulyciau visu pirma kist temometra i ausinimo skyscio bakeli, ir pasiziuret ar teisybe rodo. Jei teisybe, skias termostatai? Del purpsejimo tai cia klausyt ir sprest reikia, nuvaryk pas kelis meistrus bus saiku. internete cia niekas nepatars. R

Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2009 rugsėjo 09 - 20:50

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#4 Svečias_mazuliss_*

Svečias_mazuliss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 13:35

Tai,kad tie meistriukai siuolaikiniai visi skirtingai sako. Vieni sako reikia kompensatorius keist cia del ju,bet cia net man nelabai suprantanciam aisku,kad ne kompensatoriai nes tada girdetusi ciksejimas iskarto,o dabar jo nera. Kitoje vietoje sako cilindras vienas nedirba,bet neaisku del ko dar kitur pasake,kad kazkuris voztuvas neatsidaro arba neuzsidaro. Tiek dabar zinok kas is tikro yra :DDDD
  • 0

#5 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 12 - 15:26

kokia yra normali 605 2,5td temperatūra?


Pagrindinio termostato atsidarymo temperatūra yra 80C, todėl jei temperatūra pasiekia 100C, jau yra ryški patologija. Turint omenyje, kad pagrindinė šių variklių bėda yra liaunos galvos, nesunkiai gali perkaitinti. Remontas, kaip žinia, traukia iki 3klt, vertėtų susirūpinti iš anksto, kol iki to neprieita.
Įsitikink, kad skydelyje rodoma teisinga temperatūra (paprasčiausia tą padaryti lazeriniu termometru), ir jei ji tikrai tokia aukšta, aiškinkis, kame šaknys. Dažniausia priežastis- pusantro šimtmečio nekeistas antifrizas ir užkalkėjusi visa aušinimo sistema, bet iš esmės problema gali būti vos ne bet kur. Antifrizas nedingsta; jo netrūksta?
  • 0

#6 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 rugsėjo 12 - 16:25

Na iki 95 lasipsiu tai uzkyla mieste. Antifrizas naujas. O siaip apie 90 laiko, -/+1. Buvo ir iki 100 pakile, bet cia jau kitur problema buvo, kuri cia aprasyta netoliese :ax:
  • 0

#7 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 12 - 19:58

Na iki 95 lasipsiu tai uzkyla mieste.

Ups; termostatas atsidaro esant 85C; o 80C- variklio alyvos darbinė temperatūra. Bent jau taip Autodata tvirtina.
Vadinasi, esant normaliam aušinimui neturėtų ta aušalo temperatūra šokti virš 90C; nebent esant didelėms variklio apkrovoms ar karščiams ir smaukantis kamščiuose. Pvz. (stebėti ne tik greitį, bet ir aušalo temperatūros rodyklę).

Aušinimas irgi yra 2.5TD bugas, ko pasekmėje dažniausiai ir sutrūkinėja perkaitintos galvos, todėl reiktų į jį žiūrėti rimtai.
Jei kas nori savarankiškai jame pasikrapštyti, apie 2.5TD galiu (kad ir per Skype) permesti krūvą medžiagos (pagrinde įvairūs repairo manualai; pagrinde pdf'uose; dažnai medžiaga dubliuojasi).
  • 0

#8 Svečias_mazuliss_*

Svečias_mazuliss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 13 - 12:01

Na pas mane viskas tvarkoje antifrizas keistas masina tikrai visa priziureta nes i servisa vaziuoja iskart kai tik kas netaip,o dabar pasimeciau kai is kekvieno meistriuko isgirsti vis kitokia nuomone. Na zodziu greiciausiai sia savaite vesiu i servisa tvarkyti tegul ziuri kas ten yra. tik idomu ar kas ims nes kazkodel nelabai kas nori prie tokio motorolo lysti
  • 0

#9 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 13 - 12:27

Na pas mane viskas tvarkoje antifrizas keistas masina tikrai visa priziureta

Tipinė klaida. Ar tu tikras, kad toje mašinoje per visą jos gyvenimą antifrizas visada keistas kas du metus kaip priklauso, ir kad niekada į aušinimo sistemą nebuvo piltas nenukalkintas vandentiekio vanduo? :) Bemaž kiekvienoje dešimtmetį eksploatuotoje mašinoje jau yra buvę problemų su varikliu ar aušinimu, dėl prakiurusių žarnų ar radiatoriaus pofigistai ankstesni savininkai ne sykį būna pylę vandenį iš krano, niekada nekeitę to antifrizo, ir paskerdus radiatorių, ant sienelių aptinkamas pusės centimetro apnašų sluoksnis. Kas, suprantama, sumažina tiek paties radiatoriaus (ir salono pečiuko) pralaidumą, tiek radiatorius išsklaido daug mažiau šilumos, nei turėtų. Kaip pasekmė, sukyla aušalo temperatūra, kas matoma ir tavo atveju. Desertui, jei dar panaudojama išorinius radiatoriaus nuotėkius sandarinanti chemija, ji užkiša tuos siauručius likusius kanalėlius radiatorių viduje, ir pasitaiko, kad pvz. salono pečiukas po tokios invazijos išvis sandariai užsikiša.

Pakeisti antifrizą, žinoma, gerai, bet senoje mašinoje, vos ją įsigijus, netgi labai verta pirmoje eilėje išsiplauti aušinimo sistemą (tam skirta chemija kainuoja vos 10-20lt), o jau tik po to pilti naują antifrizą. Neretoje mašinoje per ilgą jos gyvenimą būna pramušta galvos tarpinė, tepalai būna patekę į antifrizą, o kad po to sistemą reikia išvalyti, pašalinant visus tuos brudus, netgi ne kiekvienam servismenui dašunta.
Senas (eksploatuotas 5-10m) antifrizas jau ir pats išskiria visokius brudus, kurie nusėda būtent ant radiatorių bei variklio bloko sienelių, blokuodami šilumos perdavimą, ir sunku tokiais atvejais šnekėti apie "prižiūrėtą mašiną".
  • 0

#10 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 18:40

Po ilgu problemos ieskojimu, kodel uzkaista kartais mieste iki 100 radau problema ta, kad neisijungia ventiliatoriai. O ventiliatoriu pirmas (letasis) ausinimas turi isijungti nuo 92C iki 97C, nuo 97C jau turi isijungti greiciausias ventilatoriu ausinimas. O pas mane uzkaitus iki 100 isijungia tik leciausia arba isivis neisijungia. Tai manau pradziai reiktu ruda davikli pasikeist, kuris uz tai ir atsakingas. Robete jis kainuoja 45lt. Galbut ir pas temos autoriu ta pati problema
  • 0

#11 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 20:41

ventiliatoriu pirmas (letasis) ausinimas turi isijungti nuo 92C iki 97C, nuo 97C jau turi isijungti greiciausias ventilatoriu ausinimas.

Tu čia išskaitei variantui su kondiške ar be? Nes ta ventiliatorių sudirbimo (kaip ir termostato atsidarymo) temperatūra tada keliais laipsniais skiriasi.
Autorius jau antrame poste rašė, kad ventiliatoriai pas jį veikia; ir suveikia palei 100C :huh: .
Šiaip tai, nieko nėr lengviau, kaip sustojus su šilta mašina atsidaryti kapotą ir pasižiūrėti, kaip prie kokios temperatūros (žr.skydelyje) tie ventiliatoriai kočioja.
  • 0

#12 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 21:46

Su kondicionieriumi. Man atrodo, kad ir nebuna be kondicionieiaus su tokiu varikliu. Pataisyk mane jei klystu.

Šį pranešimą redagavo marco: 2009 rugsėjo 16 - 21:46

  • 0

#13 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 22:49

Pataisyk mane jei klystu.

Žinočiau tiksliai- pataisyčiau. XMuose su tokiais varikliais kondiškė stovėjo jau bazinėj komplektacijoj, o kaip 605-uose - nežinau. Katalogai duoda dvi šių variklių pagrindinių termostatų atsidarymo temperatūras (taigi, turėtų būti ir dvi ventiliatorių suveikimo temperatūros), o susiję tai su mašinos marke, ar su gamybos metais- taip ir neatkasiau. :hmm: Į kitas mašinas 2.5TD DK5ATE nėjo.
  • 0

#14 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2009 rugsėjo 17 - 07:06

Sveiki. Iš karto atsiprašau jeigu jau ši tema buvo. Klausimas toks: kokia yra normali 605 2,5td temperatūra? Važiuojant lygiu keliu pas mane rodo netoli 100 laipsnių. O mieste smagiau važiuojant dažniausiai užkyla iki 100 tada įsijungia ventiliatoriai. Seniau buvo nuimta galva nes pro tarpine tepalas ant diržų bego. Vožtuvus pritrynė viska padare čiki čiki. Ar normali tokia temperatūra. Ir dar prie to pačio gal kam nors buvo atsitikę taip. Spaudžiant gaza kol apsukos kyla iki 2000 atsirado kažkoks purpsėjimas kai jau įsijungia turbina nuo 2000 tada dingsta arba tiesiog kai limpi prie sėdynės nebegirdžiu nieko :DDD Buvau servise sake vožtuvas gali nebeatsidaryti arba neužsidaryti kažkuris ar įmanoma taip nors neseniai buvo imta galva ir pritrinti vožtuvai?

Dėl temperatūros pasakysiu tik tiek,kad nusipirkus auto su šiuo varikliu ir norint išvengti bėdų su perkaitimu ir t.t.- rekomenduojama pakeisti VISUS daviklius susijusius su aušinimo sistema(kažkur buvau išskaitęs CITRINŲ) forume.
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#15 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 rugsėjo 17 - 11:45

Katalogai duoda dvi šių variklių pagrindinių termostatų atsidarymo temperatūras (taigi, turėtų būti ir dvi ventiliatorių suveikimo temperatūros)

Taigi jie ten du ir yra. Kiek suprantu vienas skirtas interkulerio ausinimui. Gal ir klystu :ph34r:
  • 0

#16 Svečias_mazuliss_*

Svečias_mazuliss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 07:34

Na ka vaziuosim daciku pirkt :DDD o tada dar ziuret kas su tuo purpsejimu :D
  • 0

#17 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 16:02

p605 2.5td buna ir be kondiskes pats maciau :blink: ,del purpsejimo kazin ar generatoriaus itempejas ,jis ,,pasireiskia,, tik ant laisvu apsuku.del 2.5 td galvu patvarumo tai dvejopos mintys, nors ir raso ,kad silpnos tos galvos,bet buves maniskis atlaike eksplotacija ir be tepalo ausintuvo, kuri ankstesnis savininkas paprasciausiai atjunge.Tepalo temp. kildavo iki max. antifrizo iki 100c.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#18 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 25 - 19:56

Taigi jie ten du ir yra. Kiek suprantu vienas skirtas interkulerio ausinimui. Gal ir klystu :ph34r:

Kai kurie žinynai duoda 2.5TD tris termostatus. Būtent termostatus, o ne nominalus. Autodata nurodo, kad šių variklių buvo dvi modifikacijos: DK5ATE/L ir DK5ATED. Kaip ten kas yra iš tikrųjų ir kokie tarp jų skirtumai, niekad nesigilinau, nes motorų netvarkau, o pats juzinu ir kiaurai pažįstu tik 2.1TD. Bet medžiagą (įvairius manualus) ir apie 2.5TD turiu. Jei kada kam prisireiks, galit vakarais kreiptis Skype rikardinjo , tik būtinai prisistatykit, kad iš Pežų forumo, ir prisitatydami nurodykit, ko pageidaujat.
Bet kad aušinimo sistema visada privalo būti švari ir tvarkinga, juolab pas dusupuse, visada sakiau ir sakysiu :) .
  • 0

#19 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 rugsėjo 25 - 20:09

Jei kada kam prisireiks, galit vakarais kreiptis Skype rikardinjo , tik būtinai prisistatykit, kad iš Pežų forumo, ir prisitatydami nurodykit, ko pageidaujat.

Nesupratau. Tu atsiustum manuala gal? Neturiu jo, o labai noretusi :wub:
  • 0

#20 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 25 - 21:21

Nesupratau. Tu atsiustum manuala gal? Neturiu jo, o labai noretusi :wub:

Ko čia nesuprast. Gi parašiau ir adresą, kur kreiptis (bet jau ne šiandien). Manualai iš XM ir atskirai varikliui, bet tas anei kiek nekeičia esmės. Tai visvien yra apie dusupuse.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0