del peugeot 406 3l variklio
#1 Svečias_karolys_*
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 13:46
#2
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 15:03
tai visiskai skirtingi varikliai ;)sveiki, gal zinote kuo konkreciai skiriasi peugeot 406 coupe 3 litru naujesnes kartos variklis nuo 2000 ir senesnes kartos nuo 1997 iki 2000. senesniam 140 kw, naujesniam 152. ar variklyje kas nors kitaip? ar elektronikoje?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3 Svečias_karolys_*
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 16:24
#4
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 17:27
Žvilgtelk į registracijos liudijimą ;) Manau turėtų būti parašyta gan aiškiai.tai kitas klausimas. kaip man atskirti koks pas mane? vieni sako kad 152, kiti 140.
#5
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 18:08
o jei variklis pakeistas?Žvilgtelk į registracijos liudijimą ;) Manau turėtų būti parašyta gan aiškiai.
#6
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 19:13
Šį pranešimą redagavo pale: 2009 rugsėjo 19 - 19:28
#7
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 20:47
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#8
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 21:27
#9 Svečias_karolys_*
Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 22:38
#10 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2009 rugsėjo 21 - 11:47
visu pirma kelintu metu tavo coupe ? antra atsidaryk kapota ir pamatysi koks,dangtelio neuzdesi nuo kito variklio nes jis netiks,ir dar buvo modeliu kaip kad d8.5 kitaip sakant po restailo bet su senu 140kw varikliutai kitas klausimas. kaip man atskirti koks pas mane? vieni sako kad 152, kiti 140. isvaizda skiriasi tik dangteliu. na o paciam varikli tai kas kitaip??
152kw atrodo taip :
140kw
#11
Parašyta 2009 rugsėjo 21 - 14:46
#12 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2009 rugsėjo 21 - 15:42
cia tas pats kaip ir filtradeze,i vidu filtras dedasi ir viskas tik garsas zymiai grazsnis ir negauna karsto oro kaip parastas ''sportinis'' filtraskas ce per balvanke ant oro slangos??
va maniskis ,pries tai buvo k&n kuginis pakabintas tai uzdejus sita skirtumas tikrai pasijuto ,su tokiu filtru ir geru ismetimu yra kas prisuko 205-210ag ant stendo,
Šį pranešimą redagavo kazinak: 2009 rugsėjo 21 - 15:48
#13 Svečias_karolys_*
Parašyta 2009 rugsėjo 21 - 19:01
sakyk is kur ta filtradeze gavai? ir koks viduje filtras? ar viskas komplekte buvo? ir i kur oro paemimo slanga vedei..... ten kur ir originaliai nuvesta - i buferi?cia tas pats kaip ir filtradeze,i vidu filtras dedasi ir viskas tik garsas zymiai grazsnis ir negauna karsto oro kaip parastas ''sportinis'' filtras
va maniskis ,pries tai buvo k&n kuginis pakabintas tai uzdejus sita skirtumas tikrai pasijuto ,su tokiu filtru ir geru ismetimu yra kas prisuko 205-210ag ant stendo,
#14 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2009 rugsėjo 26 - 12:00
[URL=http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp]My Webpage[/URL
#15
Parašyta 2009 rugsėjo 27 - 17:53
#16
Parašyta 2009 rugsėjo 27 - 18:06
#17 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2009 rugsėjo 27 - 18:57
tas vamzdis is gamyklos eina pas v6 ,jo paskirti manau visi zinoo kam tas vanmzdis ant amortiku?
#18
Parašyta 2009 rugsėjo 27 - 19:45
Šį pranešimą redagavo Hitman: 2009 rugsėjo 27 - 19:46
#19 Svečias_karolys_*
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 12:23
kiek jis tau kainavo? tam tinklapi nerandu ;)filtradeze ieina i komplekta kartu su filtru vadinas BMC ,ismeciau sena slanga orui ir nuvedziau nauja i apacia ,bet labai daug kas bande ir sako kad butent 3.0 varikliui labiau patinka siltesnis oras ir daug kas nededa tos slangos,pats nebadziau tai negaliu sakyti kad nesamone
[URL=http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp]My Webpage[/URL
#20 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2009 spalio 02 - 20:04
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0