Krenta apsukos mano senukui
#1 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 20:37
#2
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 20:58
#3 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 22:14
Šį pranešimą redagavo Micro: 2009 rugsėjo 29 - 22:16
#4
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 22:23
Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 rugsėjo 29 - 22:24
#5
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 07:51
#6
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:49
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#7
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:00
jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora...
#8
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:19
[/QUOTE]
jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora... [/quote]
Jis stovi is kitos puses variklio, tai kapota pradarius net ir neitartum, kad toks yra. Ir gali atrodyt , kad slangute i filtra ateina is bako, bet ji daro lanka ir pasuka uz variklio. Bet cia varijantas skirtas siaurinem salim, jei masina is prancuzu tokio navaroto ir nebus. Ir cia iki 92 metu galo, po to jau viskas keites kas aplink varikli.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#9 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 20:24
Na del vieno zodelio turbo turbut nenukenksminsit manes tiesio dejau trumpini O jei tiksliai tai SRD turbo (dar raudonom raidem, perdaziau i sidabrines)jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora...
Na meistraut patinka jau beveik visa senuka esu perrinkes bet kas keisciausia einant nuo bako link variklio slangomis jos nueina i virsu po sake o ten mano didelios galvos uzkist nelabai buvo kaip Per ta pompike tai oro neleidzia garantuotas kas keisciausia spustelejus truputi gaziuka matosi kaip i filtriuka eina burbuliukai Tai si savaitgali bandysiu sekiot nuo purkstuku iki siurblio. Manuale ziurejau, bet kad konkreciai butu parodita, kaip essamas mano variklis tai nera Senukas tai yra 91m 11men. O gryztamo rysio slangas keiciau tik prie purkstuku jei ka
Dar buvo toks variantas kai kazkur pries metus Solarinoj bandziau pasikeist voztuvu gumeles tai man ten "meistrai" pasake toki fokusa kad ju ten nera visai Nuvaziavus i Peugeot centra duoda man gumeles ir tvirtina kad jos turi but jiems bandziau irodyt kad ju nera bet jie mane asileliu palaike ir viskas Beto kazkokia gumele (kaip saibute) viena is keturiu tie "meistrai" sulauze bet tvirtino kad ji nieko nereiskia ir po to tvarkimo man gryztamo rysio slangutes nebelaiko, vis sprogineja, a gali but tame beda?
#10
Parašyta 2009 spalio 01 - 10:49
nu cia su tuom sproginejimu tai nesupratau net man idomu pasidareNa del vieno zodelio turbo turbut nenukenksminsit manes tiesio dejau trumpini O jei tiksliai tai SRD turbo (dar raudonom raidem, perdaziau i sidabrines)
jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora...
Na meistraut patinka jau beveik visa senuka esu perrinkes bet kas keisciausia einant nuo bako link variklio slangomis jos nueina i virsu po sake o ten mano didelios galvos uzkist nelabai buvo kaip Per ta pompike tai oro neleidzia garantuotas kas keisciausia spustelejus truputi gaziuka matosi kaip i filtriuka eina burbuliukai Tai si savaitgali bandysiu sekiot nuo purkstuku iki siurblio. Manuale ziurejau, bet kad konkreciai butu parodita, kaip essamas mano variklis tai nera Senukas tai yra 91m 11men. O gryztamo rysio slangas keiciau tik prie purkstuku jei ka
Dar buvo toks variantas kai kazkur pries metus Solarinoj bandziau pasikeist voztuvu gumeles tai man ten "meistrai" pasake toki fokusa kad ju ten nera visai Nuvaziavus i Peugeot centra duoda man gumeles ir tvirtina kad jos turi but jiems bandziau irodyt kad ju nera bet jie mane asileliu palaike ir viskas Beto kazkokia gumele (kaip saibute) viena is keturiu tie "meistrai" sulauze bet tvirtino kad ji nieko nereiskia ir po to tvarkimo man gryztamo rysio slangutes nebelaiko, vis sprogineja, a gali but tame beda?
605 paprastam dyzelyje yra tas vadimas kuro pasildytojas ant variklio pries kuro filtra
man pro ji irgi gaude ora
#11 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 spalio 01 - 11:27
#12
Parašyta 2009 spalio 01 - 12:05
tai gal slangutes skirtas vandeniui naudoji? Voztuvu gumeles cia neprieko.Na kaip pasakius esu jau izbandes ivairius slangelius ir visviena men. ar dvieju begyje pradeda leist kura per juos. slangutes gale kur uzsimauna ant purksuto slangelis itruksta toks jausmas kad karscio neatlaiko Efektas yra toks kad pasmirsta visas salonas o atidarius kapota bega kaip kroklys dizeliukas
Oro gaudymo ieskok ne vamzdeliouse nuo purkstuku iki siurblio, o nuo siurblio iki filto ir nuo filtro pro sildytuva iki bako.
Jei slangeles visos tvarkingos gali ora siurbti per ant filtro virsaus esancia pompa (ten po ta knopke kuri spaudinejasi yra menbrana kuri kartais suplysta), arba kaip kolegos minejo dazna beda buna tas pasildytojas jei jis dar neatjungtas (surast nesunku tiesiog atseki kuro paemimo slanga iki variklio bloko ten mazdaug tarp karterio ir turbinos ji ieina i var bloka, o sale iseina slengele einanti i filra).Toje vietoj kur sueina slangutes i bloka esantis stuceriai isiklibina ir pradeta per ten traukti ora- tai tiesiog paemi ir sujungi tas slangutes.
#13 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 spalio 01 - 20:38
#14
Parašyta 2009 spalio 02 - 08:01
Tu gal jau pradėk ieškoti kur drėksta?dekui uz issame info
Nes taisyklė nekintama; jei jau kažkur gaudo orą (kas tavo kuro tiekimo sistemoje beveik neabejotina), tai toje vietoje rasi ir padrėkimų/parasojimų. Aš tebestoviu už sudrožtą gazo ašelę, bet prasieiti ir visą šlangyną ligi pat bako tikrai nepamaišys.
#15 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 spalio 04 - 14:43
Tik truputi sunerimavau nes mano brolis tvarko JCB traktorius ir kai as jam tai pasakiau ka padirbes sako negerai negerai tipo tas pasildytojas sudaro tokia kuro temperatura speciailiai kad variklis geriau eitu nes sprogimui reik tam tikros temp
Beto dar toks klaustukas kai atjungiau nuo pasildytojo ar nebus man taip kad ziemai atejus apklosiu peziuka ir uzmigdysiu ziemos miegu
Nezinau ar as kvailas ar aplinka bet siurblio neradau arba as nezinau kaip jis atrodo bet visos slangos sueina i sita daikta
http://www.ipix.lt/images/37692422.jpg
O sujungima padariau sicia prie turbinos:
http://www.ipix.lt/images/36119264.jpg
Ir kaip visada su peugeot reikia dirbt kaip hirurgui per plyselius visur
#16
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:01
#17
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:17
As ir vel teisus. O del to pasildytuvo, tai nemanau, kad jis cia labai gerai sugalvotas buvo, variklis kol saltas nieko is jo doro. O veliau jau ir siurblys susiles buna, tai labai daug neprarasi. Gal kelis gramus saliuros ant 100 km.Ei . gi cia senasis 1.8 td , va kur variklis. Tevuko prasukes jau 400 000 km, bet kuo puikiausiai dirba.
O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
Ta pati problema buvo ir mano pirmam turetam 405 1.9 D. Sprendimas tai atjungt nuo to sildytuvo vamzduka ir tiesiai i filtra.
Va modeliuose nuo 92 galo, sildymas vyko tiesiai virs termostato, ten ir kuro filtras.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#18
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:35
Jis buvo neblogai sugalvotas; tai daug geriau, nei nieko. Bet buvo toli gražu ne tobulas daiktas, todėl vėliau ir buvo pakeistas.O del to pasildytuvo, tai nemanau, kad jis cia labai gerai sugalvotas buvo
Jei važinėjama trumpais atstumais, kol saliara bake nespėja anei kiek atšilti, visiškai nesant šildytuvo ji ledinė atiteka ir filtran (apie parafinų filtraciją žemose temperatūrose turbūt neverta pasakoti), ir siurblin, ir dar ledinė išpurškiama į cilindrus (siurblys tiek aušinamas, tiek tepamas ta pačia saliara. Tepimas geresnis šiltų ar šaltų lubrikantų?). Tas nėra gerai, ką Micro brolis ir minėjo. Tiek aršiau kalena variklis, tiek ir didėja sąnaudos. Ir ne keliais gramais, o sunkesniais atvejais ir iki litro. Bet, kaip ir dauguma nedidelių kuro sistemos trūkumų, tas ryškiau pasireiškia tik žemose temperatūrose; žemiau -15C. Tokių dienų mūsų žiemomis dabar būna vos dešimtis per visą žiemą . Tikrai nėra dėl ko panikuoti.
#19 Svečias_Micro_*
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:46
#20
Parašyta 2009 spalio 04 - 19:16
O to pašildytojo pvz. fotkę gali įmesti? Jei ten kaip pas 2.1TD, balvonėlis iš šono variklio su dviem vamzdigaliais, tvarkosi be didelio kraujo.O kaip ta pasildytoja sutvarkyt nes kazkaip norisi kad butu viskas vietoj O negali but kad prie pasildytojo slangos kiauros ?
Jei jau šildytuvas tokių metų mašinoje dar neatjungtas, tai jo ir šlangutės, greičiausiai, dar originalai, t.y. suakmenėję. Laisvai gali būti sutrūkinėję. Nusiimk ir ištyrynėk, ypač galiukus, ar nesuaižėję. Orui gaudyti užtenka ir mikroskopinio įtrūkimo, ypač žiemą, o tokį pražiopsoti gali ir nuodugni apžiūra. Todėl, jei jau gaivinsi šildytuvą, teks keisti ir jo žarnas (ir į naujas, o ne į šrotines), kad po savaitės ar dviejų vėl prie tos pačios problemos negrįžti.
Tebemanau, kad gal nesigilink tu į šitą problemą . Oro nebegaudo- variklis jau ir už tai atsidėkos, o tie mano išvardyti baubai ims veikti tik smarkiau pašalus. Tada dar paaiškės, kad ir šalto variklio įpurškimo paankstinimas neveikia, įsigeisi ir tą tvarkyti, ir, žiūrėk, poros šimtinių kišenėje nebėra. O kuriam galui, tai ir pats sau nepaaiškinsi, ne tik kad žmonai .
Čia ne tie dalykai, dėl kurių vertėtų sukti galvą, jei su ta mašina planuoji tevažinėti dar metus, o paskui šrotan. Atvažinėsi ir taip.
Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 spalio 04 - 19:19
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0