![:ax:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/ax.gif)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![B)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/cool.png)
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
![-_-](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sleep.png)
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 20:37
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 20:58
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 22:14
Šį pranešimą redagavo Micro: 2009 rugsėjo 29 - 22:16
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 22:23
Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 rugsėjo 29 - 22:24
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 07:51
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:49
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:00
jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:19
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 20:24
Na del vieno zodelio turbo turbut nenukenksminsit manes tiesio dejau trumpinijei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora...![]()
Parašyta 2009 spalio 01 - 10:49
nu cia su tuom sproginejimu tai nesupratau net man idomu pasidareNa del vieno zodelio turbo turbut nenukenksminsit manes tiesio dejau trumpini
jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora...![]()
O jei tiksliai tai SRD turbo (dar raudonom raidem, perdaziau i sidabrines)
![]()
Na meistraut patinka jau beveik visa senuka esu perrinkes bet kas keisciausia einant nuo bako link variklio slangomis jos nueina i virsu po sake o ten mano didelios galvos uzkist nelabai buvo kaipPer ta pompike tai oro neleidzia garantuotas kas keisciausia spustelejus truputi gaziuka matosi kaip i filtriuka eina burbuliukai
Tai si savaitgali bandysiu sekiot nuo purkstuku iki siurblio. Manuale ziurejau, bet kad konkreciai butu parodita, kaip essamas mano variklis tai nera
Senukas tai yra 91m 11men. O gryztamo rysio slangas keiciau tik prie purkstuku jei ka
![]()
Dar buvo toks variantas kai kazkur pries metus Solarinoj bandziau pasikeist voztuvu gumeles tai man ten "meistrai" pasake toki fokusa kad ju ten nera visaiNuvaziavus i Peugeot centra duoda man gumeles ir tvirtina kad jos turi but jiems bandziau irodyt kad ju nera bet jie mane asileliu palaike ir viskas
Beto kazkokia gumele (kaip saibute) viena is keturiu tie "meistrai" sulauze bet tvirtino kad ji nieko nereiskia ir po to tvarkimo man gryztamo rysio slangutes nebelaiko, vis sprogineja, a gali but tame beda?
![]()
Parašyta 2009 spalio 01 - 11:27
Parašyta 2009 spalio 01 - 12:05
tai gal slangutes skirtas vandeniui naudoji? Voztuvu gumeles cia neprieko.Na kaip pasakius esu jau izbandes ivairius slangelius ir visviena men. ar dvieju begyje pradeda leist kura per juos. slangutes gale kur uzsimauna ant purksuto slangelis itruksta toks jausmas kad karscio neatlaiko
Efektas yra toks kad pasmirsta visas salonas o atidarius kapota bega kaip kroklys dizeliukas
Parašyta 2009 spalio 01 - 20:38
Parašyta 2009 spalio 02 - 08:01
Tu gal jau pradėk ieškoti kur drėksta?dekui uz issame info
Parašyta 2009 spalio 04 - 14:43
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:01
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:17
As ir vel teisus. O del to pasildytuvo, tai nemanau, kad jis cia labai gerai sugalvotas buvo, variklis kol saltas nieko is jo doro. O veliau jau ir siurblys susiles buna, tai labai daug neprarasi. Gal kelis gramus saliuros ant 100 km.Ei . gi cia senasis 1.8 td , va kur variklis. Tevuko prasukes jau 400 000 km, bet kuo puikiausiai dirba.
O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
Ta pati problema buvo ir mano pirmam turetam 405 1.9 D. Sprendimas tai atjungt nuo to sildytuvo vamzduka ir tiesiai i filtra.
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:35
Jis buvo neblogai sugalvotas; tai daug geriau, nei nieko. Bet buvo toli gražu ne tobulas daiktas, todėl vėliau ir buvo pakeistas.O del to pasildytuvo, tai nemanau, kad jis cia labai gerai sugalvotas buvo
Parašyta 2009 spalio 04 - 15:46
Parašyta 2009 spalio 04 - 19:16
O to pašildytojo pvz. fotkę gali įmesti? Jei ten kaip pas 2.1TD, balvonėlis iš šono variklio su dviem vamzdigaliais, tvarkosi be didelio kraujo.O kaip ta pasildytoja sutvarkyt nes kazkaip norisi kad butu viskas vietoj
O negali but kad prie pasildytojo slangos kiauros ?
Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 spalio 04 - 19:19
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0