Peršokti prie turinio


Krenta apsukos mano senukui


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 21

#1 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 20:37

Sveiki zinau kad jau dauguma persimete ant nauju pezuku bet as vis dar bandau pagydyt savo sena dyzeliuka 405 SRDT 1,8 :ax: Turiu problemele tokia daug skaiciau per searcha bet ten visiems problema dauguma su benzinu :lol: Na mano problemike tokia: Pastovejus kazkiek laiko masinike sunkiai kuriasi jei pasuki rakteli turi kankint kokia min kad uzsivestu (beto dumu pasipila kaip per pogaciovos koncerta) bet jei pasuki rakteli kol uzkaista zvakes ir truputi pakaukini poto isjungi ir vedi is antro kart, uzsiveda iskart (kaip sakant mistika B) ). O pavaziavus kazkiek sedi i masina pradedi vest tai visas variklis tiek pradeda plesitis kad atrodo tuoj islips ir iseis ;] Bet uzsiveda visai neblogai nereik kankint is po parduotuves ^_^ Pati svarbiausia beda tai pavaziavus kazkiek (apie 5km) nukrenta apsukos ijungus i laisva begi :( Kuro filtra pakeiciau i nauja, bako filtra isvaliau, tarpini filtra tarp bako ir kuro filtro nauja idejau, pakeiciau gryztamo rysio slangelius bet nevelnio nepadejo. Kas keisciausia kai nukrenta apsukos varikliukas dirba dirba ir uzgesta, matyt neuztenka jam smarves besukt :( Kai uzvedama apuskos laikosi apie 900-1000 pavaziavus ir ijungus laisva krenta iki 400. Kai nukrenta apsukos, pastovi truputi uzvedus varikliuka apie pora min. apsukos vel kilsteli iki 900 pavaziuoji vel tas pats sudas -_- butu malonu kad pagelbetumet. Iki kuro siurblio nedaejau nes neradau jo :D
  • 0

#2 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 20:58

Na, gaila, kad vis dar neradai kuro siurblio :D . Nes pagal aprašytus simptomus, tai kuro sistema gaudo orą. Pagal papildomus simptomėlius, spėčiau, kad būtent per dar neaptikto kuro siurblio gazo ašelę. Remontas su detalikėmis net ir prabangiame servise vargu ar viršys 150lt, išskyrus jau tik itin sunkius atvejus, kuriems esant, greičiausiai išvis nepavažiuotum. Pirminei diagnostikai, susirask kuro siurblį, ir pasižiūrėk/apčiupinėk, ar jis nedrėksta. Jei visgi drėksta, gali būti beveik tikras, kad radai problemą.
  • 0

#3 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 22:14

Na geda pasakyt bet jau turiu 4 metus si auto kiek ardes dar nesu mates, slangos kiek maciau nueina po varikliu link desines sakes (cia turiu omeny einant nuo bako puses) nejau ten ir yra? :blush: Kas keisciausia kad tokiu masinu diagnostika nieks nedaro net tie didingi peugeot centrai nei klp nei kns nei meharis :unsure:

Šį pranešimą redagavo Micro: 2009 rugsėjo 29 - 22:16

  • 0

#4 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 22:23

Pirmame poste rašei, kad pakeitei "grįžtamo ryšio šlangelius", t.y. vad. "abratkes". Tai kaip tu jas pakeitei; jos eina ne tik nuo purkštukų, bet ir nuo siurblio? :o Jei jau rimtai nerandi siurblio ir neturi ničjokio manualo su paveiksliukais, siurblį gali surasti, prasekęs nuo purkštukų einančius aukšto slėgio plieninius vamzdelius (tik nesakyk, kad nežinai kur purkštukai, jei jau pasikeitei abratkes). Vamzdeliai eina tiesiai iš siurblio į purkštukus. Kitas kelias- prasekti nuo kuro filtro išeinančią šlangelę; ji irgi eina į siurblį. Siurblys turėtų būti dešinėje mašinos pusėje, ir kažkur aukščiau, nei ties šake. Kur jis pas šį variklį peže, deja, tiksliau nepasakysiu. Prasek vamzdelius ir šlangelę. O el. diagnostikos šiems siurbliams ir nepadarysi, nes ten nėra jokios elektros ^_^ .

Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 rugsėjo 29 - 22:24

  • 0

#5 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 07:51

As tai manau kad varyk pas meistra vistik, nes jai jau nerandi kuro siurblio, tai kazin ar yra prasme tau ten kist nagus. Kaip ir rasiau kazkuriam poste, ne visi gime remontuot automobilius.. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#6 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:49

Ei . gi cia senasis 1.8 td , va kur variklis. Tevuko prasukes jau 400 000 km, bet kuo puikiausiai dirba. O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora. Ta pati problema buvo ir mano pirmam turetam 405 1.9 D. Sprendimas tai atjungt nuo to sildytuvo vamzduka ir tiesiai i filtra.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#7 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:00

O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.

jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora... -_-
  • 0

#8 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:19

[quote name='Nerijusv' date='Sep 30 2009, 09:00 AM']
[/QUOTE]
jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora... -_- [/quote]
Jis stovi is kitos puses variklio, tai kapota pradarius net ir neitartum, kad toks yra. Ir gali atrodyt , kad slangute i filtra ateina is bako, bet ji daro lanka ir pasuka uz variklio. Bet cia varijantas skirtas siaurinem salim, jei masina is prancuzu tokio navaroto ir nebus. Ir cia iki 92 metu galo, po to jau viskas keites kas aplink varikli.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#9 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 20:24

O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio  tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.

jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora... -_-

Na del vieno zodelio turbo turbut nenukenksminsit manes tiesio dejau trumpini :D O jei tiksliai tai SRD turbo (dar raudonom raidem, perdaziau i sidabrines) :D
Na meistraut patinka jau beveik visa senuka esu perrinkes bet kas keisciausia einant nuo bako link variklio slangomis jos nueina i virsu po sake o ten mano didelios galvos uzkist nelabai buvo kaip :D Per ta pompike tai oro neleidzia garantuotas kas keisciausia spustelejus truputi gaziuka matosi kaip i filtriuka eina burbuliukai :unsure: Tai si savaitgali bandysiu sekiot nuo purkstuku iki siurblio. Manuale ziurejau, bet kad konkreciai butu parodita, kaip essamas mano variklis tai nera :wacko: Senukas tai yra 91m 11men. O gryztamo rysio slangas keiciau tik prie purkstuku jei ka :D
Dar buvo toks variantas kai kazkur pries metus Solarinoj bandziau pasikeist voztuvu gumeles tai man ten "meistrai" pasake toki fokusa kad ju ten nera visai :wacko: Nuvaziavus i Peugeot centra duoda man gumeles ir tvirtina kad jos turi but jiems bandziau irodyt kad ju nera bet jie mane asileliu palaike ir viskas :D Beto kazkokia gumele (kaip saibute) viena is keturiu tie "meistrai" sulauze bet tvirtino kad ji nieko nereiskia ir po to tvarkimo man gryztamo rysio slangutes nebelaiko, vis sprogineja, a gali but tame beda? :unsure:
  • 0

#10 ro3

ro3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 513
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Ne Peugeot ...

Parašyta 2009 spalio 01 - 10:49

O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio  tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.

jei cia priesrestailas, tai zymejimas jo turetu but "SRD turbo", ne "SRDT".
o atskiro saliarkos pasildytuvo neteko matyt nei situose nei senuose 1.9D varikliuose.
kiek susidures, stovedavo sildomas kuro filtro korpusas su pompike ant virsaus. va per tos pompikes suplysusia membrana dazniausiai ir gaudo ora... -_-

Na del vieno zodelio turbo turbut nenukenksminsit manes tiesio dejau trumpini :D O jei tiksliai tai SRD turbo (dar raudonom raidem, perdaziau i sidabrines) :D
Na meistraut patinka jau beveik visa senuka esu perrinkes bet kas keisciausia einant nuo bako link variklio slangomis jos nueina i virsu po sake o ten mano didelios galvos uzkist nelabai buvo kaip :D Per ta pompike tai oro neleidzia garantuotas kas keisciausia spustelejus truputi gaziuka matosi kaip i filtriuka eina burbuliukai :unsure: Tai si savaitgali bandysiu sekiot nuo purkstuku iki siurblio. Manuale ziurejau, bet kad konkreciai butu parodita, kaip essamas mano variklis tai nera :wacko: Senukas tai yra 91m 11men. O gryztamo rysio slangas keiciau tik prie purkstuku jei ka :D
Dar buvo toks variantas kai kazkur pries metus Solarinoj bandziau pasikeist voztuvu gumeles tai man ten "meistrai" pasake toki fokusa kad ju ten nera visai :wacko: Nuvaziavus i Peugeot centra duoda man gumeles ir tvirtina kad jos turi but jiems bandziau irodyt kad ju nera bet jie mane asileliu palaike ir viskas :D Beto kazkokia gumele (kaip saibute) viena is keturiu tie "meistrai" sulauze bet tvirtino kad ji nieko nereiskia ir po to tvarkimo man gryztamo rysio slangutes nebelaiko, vis sprogineja, a gali but tame beda? :unsure:

nu cia su tuom sproginejimu tai nesupratau net man idomu pasidare :)

605 paprastam dyzelyje yra tas vadimas kuro pasildytojas ant variklio pries kuro filtra :)
man pro ji irgi gaude ora :)
  • 0
Rolandas +37067404745
97m. Fiat Ulysse Mano
ORLEN kaina

#11 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 01 - 11:27

Na kaip pasakius esu jau izbandes ivairius slangelius ir visviena men. ar dvieju begyje pradeda leist kura per juos. slangutes gale kur uzsimauna ant purksuto slangelis itruksta toks jausmas kad karscio neatlaiko :unsure: Efektas yra toks kad pasmirsta visas salonas o atidarius kapota bega kaip kroklys dizeliukas :D
  • 0

#12 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2009 spalio 01 - 12:05

Na kaip pasakius esu jau izbandes ivairius slangelius ir visviena men. ar dvieju begyje pradeda leist kura per juos. slangutes gale kur uzsimauna ant purksuto slangelis itruksta toks jausmas kad karscio neatlaiko :unsure: Efektas yra toks kad pasmirsta visas salonas o atidarius kapota bega kaip kroklys dizeliukas :D

tai gal slangutes skirtas vandeniui naudoji? Voztuvu gumeles cia neprieko.
Oro gaudymo ieskok ne vamzdeliouse nuo purkstuku iki siurblio, o nuo siurblio iki filto ir nuo filtro pro sildytuva iki bako.
Jei slangeles visos tvarkingos gali ora siurbti per ant filtro virsaus esancia pompa (ten po ta knopke kuri spaudinejasi yra menbrana kuri kartais suplysta), arba kaip kolegos minejo dazna beda buna tas pasildytojas jei jis dar neatjungtas (surast nesunku tiesiog atseki kuro paemimo slanga iki variklio bloko ten mazdaug tarp karterio ir turbinos ji ieina i var bloka, o sale iseina slengele einanti i filra).Toje vietoj kur sueina slangutes i bloka esantis stuceriai isiklibina ir pradeta per ten traukti ora- tai tiesiog paemi ir sujungi tas slangutes.
  • 0
Viska dauzantis :).

#13 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 01 - 20:38

dekui uz issame info :beer:
  • 0

#14 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 spalio 02 - 08:01

dekui uz issame info

Tu gal jau pradėk ieškoti kur drėksta? :D
Nes taisyklė nekintama; jei jau kažkur gaudo orą (kas tavo kuro tiekimo sistemoje beveik neabejotina), tai toje vietoje rasi ir padrėkimų/parasojimų. Aš tebestoviu už sudrožtą gazo ašelę, bet prasieiti ir visą šlangyną ligi pat bako tikrai nepamaišys.
  • 0

#15 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 04 - 14:43

Nu ka si savaitgali apsirengiau siltai nors toks oras nieko gero nesake bet kaip cia ir minejo is kuro pasildytojo istraukiau slangas sujungiau tiesiogei ir vualia is puse abaroto ryte uzsivede, o apsukos nebekinta :beer:
Tik truputi sunerimavau nes mano brolis tvarko JCB traktorius ir kai as jam tai pasakiau ka padirbes sako negerai negerai tipo tas pasildytojas sudaro tokia kuro temperatura speciailiai kad variklis geriau eitu nes sprogimui reik tam tikros temp :ph34r:
Beto dar toks klaustukas kai atjungiau nuo pasildytojo ar nebus man taip kad ziemai atejus apklosiu peziuka ir uzmigdysiu ziemos miegu :blink:
Nezinau ar as kvailas ar aplinka bet siurblio neradau arba as nezinau kaip jis atrodo bet visos slangos sueina i sita daikta :lol:
http://www.ipix.lt/images/37692422.jpg

O sujungima padariau sicia prie turbinos:
http://www.ipix.lt/images/36119264.jpg

Ir kaip visada su peugeot reikia dirbt kaip hirurgui per plyselius visur :D
  • 0

#16 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 spalio 04 - 15:01

Pirmojoj fotkėj ir yra kuro siurblys. Bosch. Matosi ir ašelė. Berods, ir ji, ir po ja sausa. Dėl šildytuvo atjungimo, nesinervuok. Pas daug ką, kas tingi jį susitvarkyti, jis irgi užžiedintas (atjungtas). Nieko pernelyg nuo to nepajusi, tik žiemą ir ypač esant šaltam varikliui, ar važinėjant trumpomis distancijomis, keliomis stiklinėmis papildomai stryktels kuro sąnaudos, variklis kiek garsiau kalens ir kiek pakris trauka. Bet vos-vos. Nieko tokio, kas akivaizdžiai kristų į akis, nenutiks.
  • 0

#17 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 spalio 04 - 15:17

Ei . gi cia senasis 1.8 td , va kur variklis. Tevuko prasukes jau 400 000 km, bet kuo puikiausiai dirba.

O dabar i tema , situ metu varikliuose budavo saliarkos pasildytuvai, sekant vamzduku nuo bako link variklio tikrai rasi. Pro ta pasildytuva ir gaudo ora.
Ta pati problema buvo ir mano pirmam turetam 405 1.9 D. Sprendimas tai atjungt nuo to sildytuvo vamzduka ir tiesiai i filtra.

As ir vel teisus. O del to pasildytuvo, tai nemanau, kad jis cia labai gerai sugalvotas buvo, variklis kol saltas nieko is jo doro. O veliau jau ir siurblys susiles buna, tai labai daug neprarasi. Gal kelis gramus saliuros ant 100 km.
Va modeliuose nuo 92 galo, sildymas vyko tiesiai virs termostato, ten ir kuro filtras.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#18 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 spalio 04 - 15:35

O del to pasildytuvo, tai nemanau, kad jis cia labai gerai sugalvotas buvo

Jis buvo neblogai sugalvotas; tai daug geriau, nei nieko. Bet buvo toli gražu ne tobulas daiktas, todėl vėliau ir buvo pakeistas.
Jei važinėjama trumpais atstumais, kol saliara bake nespėja anei kiek atšilti, visiškai nesant šildytuvo ji ledinė atiteka ir filtran (apie parafinų filtraciją žemose temperatūrose turbūt neverta pasakoti), ir siurblin, ir dar ledinė išpurškiama į cilindrus (siurblys tiek aušinamas, tiek tepamas ta pačia saliara. Tepimas geresnis šiltų ar šaltų lubrikantų?). Tas nėra gerai, ką Micro brolis ir minėjo. Tiek aršiau kalena variklis, tiek ir didėja sąnaudos. Ir ne keliais gramais, o sunkesniais atvejais ir iki litro. Bet, kaip ir dauguma nedidelių kuro sistemos trūkumų, tas ryškiau pasireiškia tik žemose temperatūrose; žemiau -15C. Tokių dienų mūsų žiemomis dabar būna vos dešimtis per visą žiemą :) . Tikrai nėra dėl ko panikuoti.
  • 0

#19 Svečias_Micro_*

Svečias_Micro_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 04 - 15:46

O kaip ta pasildytoja sutvarkyt nes kazkaip norisi kad butu viskas vietoj ^_^ O negali but kad prie pasildytojo slangos kiauros ? Nebuvo galimybes suprast ar jos slapios ar ne nes per pelkes trupuiti vaziavau :huh:
  • 0

#20 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 spalio 04 - 19:16

O kaip ta pasildytoja sutvarkyt nes kazkaip norisi kad butu viskas vietoj  ^_^  O negali but kad prie pasildytojo slangos kiauros ?

O to pašildytojo pvz. fotkę gali įmesti? Jei ten kaip pas 2.1TD, balvonėlis iš šono variklio su dviem vamzdigaliais, tvarkosi be didelio kraujo.

Jei jau šildytuvas tokių metų mašinoje dar neatjungtas, tai jo ir šlangutės, greičiausiai, dar originalai, t.y. suakmenėję. Laisvai gali būti sutrūkinėję. Nusiimk ir ištyrynėk, ypač galiukus, ar nesuaižėję. Orui gaudyti užtenka ir mikroskopinio įtrūkimo, ypač žiemą, o tokį pražiopsoti gali ir nuodugni apžiūra. Todėl, jei jau gaivinsi šildytuvą, teks keisti ir jo žarnas (ir į naujas, o ne į šrotines), kad po savaitės ar dviejų vėl prie tos pačios problemos negrįžti.
Tebemanau, kad gal nesigilink tu į šitą problemą :rolleyes: . Oro nebegaudo- variklis jau ir už tai atsidėkos, o tie mano išvardyti baubai ims veikti tik smarkiau pašalus. Tada dar paaiškės, kad ir šalto variklio įpurškimo paankstinimas neveikia, įsigeisi ir tą tvarkyti, ir, žiūrėk, poros šimtinių kišenėje nebėra. O kuriam galui, tai ir pats sau nepaaiškinsi, ne tik kad žmonai :) .
Čia ne tie dalykai, dėl kurių vertėtų sukti galvą, jei su ta mašina planuoji tevažinėti dar metus, o paskui šrotan. Atvažinėsi ir taip.

Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 spalio 04 - 19:19

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0