Dygliuotos padangos
#1
Parašyta 2009 spalio 01 - 09:31
Skaitau, kad teisingai nusprende, nes kol keliai pas mus neatitiks saugumo reikalavimu ir nebus laiku valomi ir/ar barstomi, dygliuotos padangos pades isvengti ne vienos nelaimes
P605 SRdt - sold
Charizmatiškoji Carisma '98 - sold
Toyota Avensis '06 D-CAT "Vincas"
Geriau vėliau negu anksčiau...
Kaunas
#2
Parašyta 2009 spalio 01 - 09:35
#3
Parašyta 2009 spalio 01 - 09:37
#4
Parašyta 2009 spalio 01 - 09:41
#5
Parašyta 2009 spalio 01 - 10:08
#6
Parašyta 2009 spalio 01 - 10:14
#7
Parašyta 2009 spalio 01 - 10:29
#8
Parašyta 2009 spalio 01 - 11:01
#9
Parašyta 2009 spalio 01 - 13:05
Klausyk, pone "mastantis", ar nepastebėjai, kad Lietuvoj žiemą nespėjama valyti ir barstyti gatvių? Neteko užsiraut ant plikšalos (kas baisiausia - prie pat sankryžos), ar plūktu sniegu "imti" posūkį? Jei dygliai kelis kart nebūtų išgelbėję mano mašinos skardų, tai gal ir patylėčiau, bet dabar - dovanok, daugiametė praktika rodo ką kitą...Pasidave kvailai nuomonei kad dygliai zaibys. Vazineju daznai zvyrkeliu tai praktika rodo kad geriau geros ziemines be dygliu, nei i bele kokius slikus sudeti dygliai(pagrinde juk del to ir leido juos naudot, kad nereiktu pirkt normaliu zieminiu padangu). Kalba neina apie mastancias butybes.
R
Jau nekalbu apie kas met Suomijoj vykstančius žieminių gumų bandymus, kur rezultatai kalba patys už save.
Pas mane dabar be dyglių, bet ir važiuoju užtai, lyg kiaušinių padėklą ant stogo pasidėjęs. Ant kažkada turėto VW turėjau Dunlopus su dygliais. Oooo, brolyti, visai kas kita...
Kyla mintys vėl imt naguotas padangas, bet dar šitas reik dabaigt...
#10
Parašyta 2009 spalio 01 - 13:34
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Parašyta 2009 spalio 01 - 13:42
Nedaryk skubotų išvadų. Niekad neereliavau ir nežadau (juolab žiemą). Tačiau kai gali sustoti nuo kito pasturgalio metru-pusantro toliau, stresą vairuojant pašalina...Pradžiai, Jimmy, jeigu norite žiemą ant plikšalos lakstyt taip kaip vasarą ant sauso asfalto (o pagal pasisakymą taip ir suprantu)....
#12
Parašyta 2009 spalio 01 - 13:52
Na žiemą važiuok metru-pusantro toliau nuo pasturgalio. Aš ir noriu pasakyt, kad žiemą vairavimas turi būti perjungtas į kitą režimą visom prasmėm. O kas dėl dyglių, tai iš asmeninės patirties, kai per gerą šlabdribą važiuojant 40 greičiu, teko posūkyje beviltiškai stebėt, kaip mano dygliuotas migas paišosi tarp dviejų pušų. Tačiau poto jau keletas metų važinėju ne šipuotom padangom ir tame posūkyje nepriklausomai kas per marmalynė būna, mažiau 50 greitis nekrenta. Tiesiog toje vietoje yra gan kvailas posūkis, su durnu kelio nuolydžiu ir toje vietoje paprastai visi šipuoti žiemą dažnai bando pušaičių stiprumą nepriklausomai ar šlabdriba ar plikledis.Nedaryk skubotų išvadų. Niekad neereliavau ir nežadau (juolab žiemą). Tačiau kai gali sustoti nuo kito pasturgalio metru-pusantro toliau, stresą vairuojant pašalina...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13
Parašyta 2009 spalio 01 - 14:16
Laikytis atitinkamos distancijos reikia tokiais atvejais įvertinus visus kelio dangos ir oro parametrus. Ir streso kaip nebūta.Nedaryk skubotų išvadų. Niekad neereliavau ir nežadau (juolab žiemą). Tačiau kai gali sustoti nuo kito pasturgalio metru-pusantro toliau, stresą vairuojant pašalina...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#14
Parašyta 2009 spalio 01 - 15:04
Nu baik juokint. Jei temperatūra palei nulį, numatyt tą plikšalos ribą NEĮMANOMA. Arba, jau minėtas atvejis - pati gatvė plika ir sausa, o prie sankryžos - ledas. Stresas nuo to ir atsiranda, kad stengiesi numatyt, kokią dangą rasi už posūkio.Laikytis atitinkamos distancijos reikia tokiais atvejais įvertinus visus kelio dangos ir oro parametrus. Ir streso kaip nebūta.
Teko anais laikais ir vasarinėm važinėt žiemos keliais. Žinau, ką reiškia distancija, pajudėjimas iš vietos ant ledo ir t.t. Bet kada išbandai visų rūšių gumas, tikrai neįtikinsit, kad dygliai - blogis.
To Darka: ne vien dygliai padeda, o ir pats rato plotis, protektoriaus raštas, gumos mišinys. Tavo duotam pavyzdy tu važiavai su analogiškom padangom, kurių vienos buvo su dygliais, o kitos ne? O jei ne, tai nereikia lia-lia...
#15
Parašyta 2009 spalio 01 - 15:25
O kam tau tą ribą numatyt. Juk ir taip aišku kad esant tokiai temperatūrai reikia pereiti prie kitokių vairavimo ypatumų. Tad prie ko čia ta riba?Nu baik juokint. Jei temperatūra palei nulį, numatyt tą plikšalos ribą NEĮMANOMA.
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#16
Parašyta 2009 spalio 01 - 15:43
#17
Parašyta 2009 spalio 01 - 15:58
O tai vasarą taip nebūna? Ypač kai palyja? Ar visus metus su dygliais važinėjat?cia jus sakot apie distancija kurios reikia laikytis, bet kelyje buna ivairiu pavojingu situaciju, kai kazkas isvžbega/isvaziuoja, kai tai yra netikėta kliutis, kurios negali numatyti
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Parašyta 2009 spalio 01 - 16:11
O nepameni prieš keliolika metų lijundros, kai per nepilną pusvalandį viskas pasidengė pusantro cm ledu? Čia vienas eksremalesnių įvykių, o kiek būta mažesnių apledėjimų, kai tik ką važiavai lyg per šlapią asfaltą, o tik pastabdei - pasirodo ledas. Ta arti nulioC temperatūra gali "pagaut" į minusinę, vos nusileidus į žemesnę miesto vietą.O kam tau tą ribą numatyt. Juk ir taip aišku kad esant tokiai temperatūrai reikia pereiti prie kitokių vairavimo ypatumų. Tad prie ko čia ta riba?
Karoče blin, kiek protingų ir sugebančių matyti ateitį, užuodžiančių šeštuoju jausmu kur bus plikledis, žinančių kad piko metu turi laikytis saugaus atstumo (nors į didesnį plyšį kažkas tuoj įlenda), pasijauti visišku tuntulu ir lochu. Vyrai, ar jūs tikrai tokie protingi, ar tik apsimetat?...
#19
Parašyta 2009 spalio 01 - 16:12
#20
Parašyta 2009 spalio 01 - 16:29
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0