Peršokti prie turinio


Metalo drozles kuro filtro bakelyje.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#21 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 spalio 15 - 21:07

Sveiki, noreciau, kad pasidalintumet savo nuomone, ir padetumet man isspresti sita isisenejusia problema.
Jau 2 kart Dizridoj keistas srauto daviklis ( prie auksto slegio kuro siurblio) jis pastoviai uzsikisa, bet kuro filtro bakelyje, kai isimi filtra, matyti tarsi metalo drozliukes lyg kzkas diltu, tj va neissprendziu dilemos ar siurblys bake, ar auksto slegio siurblys, gal zinot kaip galima patikrint? ir gal kam panasiai buvo? dekui uz ats.

:pug: drozles filtro bakelija ,tik is auksto spaudimo siurblio ,todel ir reikia daznai keisti ta voztuveli nes i ji patenka metaliukai ir uzkerta adatele kuri reguliuoja kura,turetu neuzilga ir siurbliukas savo paskutini atodusi paroditi,o siaip as i savo auto visada ant 70 litru kuro pilu dvitakcio variklio tepalo puse litro,labai geras kaip priedas i kura ,ir tepa siurbli ,ir kitas detales ,visi mano kad saliara tai riebi ji gerai tepa bet nieko panasaus,as forume kazkur paskaiciau kad ,pilant dvitakcio tepaliuko,siurblio tarnavimo laikas padvigubeja,patikek ir varyklis svelniau dirba ;)

del austo slegio siurblio(POMPOS)tai jus NETEISUS.is jos metalo drozliu neisgausi net noredamas.patariu isardyti ir paziureti jos konstrukcija. ;) ;)

klysti brolau ;) jis nera ilgaamzis ir ne vienam buvo.... ;) bet jis nebutinai gali buti zidinys drozliu.. :beer: :rolleyes:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 spalio 15 - 21:08

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#22 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2009 spalio 15 - 21:38

Sveiki, noreciau, kad pasidalintumet savo nuomone, ir padetumet man isspresti sita isisenejusia problema.
Jau 2 kart Dizridoj keistas srauto daviklis ( prie auksto slegio kuro siurblio) jis pastoviai uzsikisa, bet kuro filtro bakelyje, kai isimi filtra, matyti tarsi metalo drozliukes lyg kzkas diltu, tj va neissprendziu dilemos ar siurblys bake, ar auksto slegio siurblys, gal zinot kaip galima patikrint? ir gal kam panasiai buvo? dekui uz ats.

:pug: drozles filtro bakelija ,tik is auksto spaudimo siurblio ,todel ir reikia daznai keisti ta voztuveli nes i ji patenka metaliukai ir uzkerta adatele kuri reguliuoja kura,turetu neuzilga ir siurbliukas savo paskutini atodusi paroditi,o siaip as i savo auto visada ant 70 litru kuro pilu dvitakcio variklio tepalo puse litro,labai geras kaip priedas i kura ,ir tepa siurbli ,ir kitas detales ,visi mano kad saliara tai riebi ji gerai tepa bet nieko panasaus,as forume kazkur paskaiciau kad ,pilant dvitakcio tepaliuko,siurblio tarnavimo laikas padvigubeja,patikek ir varyklis svelniau dirba ;)

del austo slegio siurblio(POMPOS)tai jus NETEISUS.is jos metalo drozliu neisgausi net noredamas.patariu isardyti ir paziureti jos konstrukcija. ;) ;)

klysti brolau ;) jis nera ilgaamzis ir ne vienam buvo.... ;) bet jis nebutinai gali buti zidinys drozliu.. :beer: :rolleyes:

kas ir kur "klysta"?apie ka sneka?kad nieko nera amzino-tai visiemas aisku,bet atsakymas -is kur drozles(metalo)-TIKRAI ne is auksto slegio POMPOS. :ax:
  • 0
spakenas@gmail .com

#23 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 spalio 15 - 21:43

Sveiki, noreciau, kad pasidalintumet savo nuomone, ir padetumet man isspresti sita isisenejusia problema.
Jau 2 kart Dizridoj keistas srauto daviklis ( prie auksto slegio kuro siurblio) jis pastoviai uzsikisa, bet kuro filtro bakelyje, kai isimi filtra, matyti tarsi metalo drozliukes lyg kzkas diltu, tj va neissprendziu dilemos ar siurblys bake, ar auksto slegio siurblys, gal zinot kaip galima patikrint? ir gal kam panasiai buvo? dekui uz ats.

:pug: drozles filtro bakelija ,tik is auksto spaudimo siurblio ,todel ir reikia daznai keisti ta voztuveli nes i ji patenka metaliukai ir uzkerta adatele kuri reguliuoja kura,turetu neuzilga ir siurbliukas savo paskutini atodusi paroditi,o siaip as i savo auto visada ant 70 litru kuro pilu dvitakcio variklio tepalo puse litro,labai geras kaip priedas i kura ,ir tepa siurbli ,ir kitas detales ,visi mano kad saliara tai riebi ji gerai tepa bet nieko panasaus,as forume kazkur paskaiciau kad ,pilant dvitakcio tepaliuko,siurblio tarnavimo laikas padvigubeja,patikek ir varyklis svelniau dirba ;)

del austo slegio siurblio(POMPOS)tai jus NETEISUS.is jos metalo drozliu neisgausi net noredamas.patariu isardyti ir paziureti jos konstrukcija. ;) ;)

klysti brolau ;) jis nera ilgaamzis ir ne vienam buvo.... ;) bet jis nebutinai gali buti zidinys drozliu.. :beer: :rolleyes:

kas ir kur "klysta"?apie ka sneka?kad nieko nera amzino-tai visiemas aisku,bet atsakymas -is kur drozles(metalo)-TIKRAI ne is auksto slegio POMPOS. :ax:

nu nu :D
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0