vaiksto dirzas
Started by Nelegals, 2009 Oct 09 17:48
31 replies to this topic
#21
Posted 2009 October 12 - 12:18
beje prie to pacio, kas ir uz kiek galetu pakeisti pagrindini dirza 406'am 2.0hdi?reikia skubiai
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!
#22
Posted 2009 October 12 - 13:06
nu a niekaip neiseina i viena posta sutilpti? parasymo laikas skiriasi 1 min.....Nu tai as ir suprantu kad paskirstymo dirzas nesuka generatoriaus
galima taisyti jau parasytus postus, jei kazkas dasyla, jau paspaudus "Issaugoti"
Dont just say it. Do it!
#23
Posted 2009 October 14 - 19:25
Tas kaistis nei kiek neislindes kur dirzo itempimas tipo... Cia gal per daug itempta?tas pats cia variklis.
#24
Posted 2010 April 04 - 18:58
Nu ka kolegos vel prie tos pacios temos galiu pasakyti,kad mane jau uzpyyyyyyyyyp tas dirzas zodziu vel as girdziu tuos garsus kaip kad buvo anksciau,ty vel ko gero vaiksto dirzas krc kas cia darosi,keisti dirza ar dirza ir meistrus? dirzas detas kazkoks contitech, zinokit nebezinau,ka cia man ir bedaryt
Edited by Nelegals, 2010 April 04 - 19:03.
#25 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 April 04 - 19:09
mano nuomone kad yra kazkas su skyvais kaip jau buvo mineta.skyvas kreivas ir nori mesti dirza bet laiko ji kiti skyvukai,reikia rimtai perziureti metaline dali!
#26
Posted 2010 April 04 - 19:24
Tai cia kai buvo pirmas atvejis,jie mane pasikviete sako va ziurek kaip vaiksto,vienas is meistru sako lyg ir "laksto" siektiek vienas skyvukas virsuj kur ismetimo veleniuka suka, nu sako pirma bandom pakeisti dirza,pakeite ir jis ejo tiesiai,tai jai cia tas skyvas gryba pjautu tai ir nauju mestu i sona siektiek ar as klystu? dar vienas dalykas del to tempimo.kai nusipirkau tas stiriukas kur islenda lauk prie dirzu buvo islindes apie kokius 5 cm,po ju keitimo jis visiskai buvo sustumtas,paskui teko keisti gumeles voztuvu kitoj istaigoj tai tas vel islindes kokius 5 cm.. nuvaziuoju pas juos kai pradejo vaikscioti,pakeite ta dirza,o tas vel iki galo sustumtas ar cia negali buti del per mazo ar per didelio itempimo?
#27
Posted 2010 April 04 - 19:28
O tai del tos metalines dalies.... taip suprasti kad skyvukas gali deformuotis del kokios tai priezasties?
#28 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 April 04 - 21:13
ne negali bet manau kad kazkur kazkas kazko nedaziurejo,kol nauja dirza pakramto jis nevaiksto ,dirzas padilo atsirado laisvumu pradejo judet ,del ko ,o todel kad visi skivukai-itempejai stovi nelygegreciai o va ten reikia atidum paziurek. taip sakau nes turejau pats reikala!!!!!
#29
Posted 2010 April 04 - 21:52
Imk kokia lygia metaline lyniuote ir apziurek, ar lygiai visi shkyvai stovi - t.y. ar vienoj plokstumoj.
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#30
Posted 2010 April 05 - 06:48
O del itempeju gali buti?Nes keite ir juos pati ta pirma karta.Kazkur cia forume lyg ir esu skaites kad buna metaliniai ir plastikiniai is paziuros vienodi bet kuo tai skiriasi.O pats neturiu noro ir svarbiausia ne zalio supratimo ten lysti..Ar galit patarti kas galetu man Kaune rimtai paziureti ir surasti priezasti.Tinka ir Panevezyje.nes pas tuos pacius nenoriu varyti matosi kad nlb raukia ko ieskoti.
#31
Posted 2010 April 27 - 09:26
Tai niekas nezino geru motoristu kas man sia beda paziuretu,nes vis dar aktualu. Pats nenoriu lysti kur nieko nesuprantu.
#32
Posted 2010 May 17 - 21:36
Darau tokia isvada,kad kas keite dirzus ar remontavo varikli,neliko patenkinti meistru darbu nes patarimo tai jokio
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users