del kuro siurblio lucas 2.1TD
#141
Posted 2010 January 08 - 21:32
#142
Posted 2010 January 08 - 21:33
#143
Posted 2010 January 08 - 21:38
#144
Posted 2010 January 09 - 20:31
#145
Posted 2010 January 10 - 10:08
Koromyslas kartais nenuluzo koks? Nes voztuvu nelanksto 2.1 varikliui.Na viskas surinka atgal kuriasi "spol abarota" kol kas. Buvo persokes dirzas per viena danti voztuvu ir per viena siurblio. Surinkus viskas dirbo graziai.
Kai parvariau namo is garazo, pajutau kazkoki kalima kai paspaudi gaza ir tuo momemtu kai apsukos krenta pasigirsta "tuk" biskeli pabuna ant laisvu tada ir kartais pasigirsta "tuk". Pakeli apsukas, tas tuk dingsta, bet kai leidzias kartais vel "tuk"
Klausimas, cia greiciausiai koks voztuvas palinkes ar issiderines? lauksiu pirmadienio varysiu pas meistriukus.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#146
Posted 2010 January 10 - 20:39
#147
Posted 2010 January 10 - 21:53
#148
Posted 2010 January 11 - 10:59
nusiimk voztuvu dangteli,suk rankiniu budu varikli ,ir ziurek ,kas kur kliuva ;)O ka keramislai daro? Ir juos pakeist reikia imt galva zemen ar tik uztenka virsutine voztuvu kriske? Na man viska vedasi tik kartais "tuk" ramybes neduoda.
#149
Posted 2010 January 11 - 11:40
#150
Posted 2010 January 16 - 19:18
#151
Posted 2010 January 16 - 19:28
paimk kartono lapa,uzkisk uz radiatoriaus ,kad vejas i radiatoriu nepustu ir pavazinek,tada patikrink radiatoriaus apacia ,jei bus salta tada keisk termostataNa radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo.
Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.
#152
Posted 2010 January 16 - 19:31
Jei neatsidarytu - uzvirtum, jei pastoviai but atidarytas, tai temp butu zemesne, ir nematytum faktiskai svyravimu, kai atsidaro.. Kai paspaudei - tai normalu, kad pakylo.Na radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo.
Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#153
Posted 2010 January 16 - 19:39
Tai kaip iseina tada, termostatas geras?Jei neatsidarytu - uzvirtum, jei pastoviai but atidarytas, tai temp butu zemesne, ir nematytum faktiskai svyravimu, kai atsidaro.. Kai paspaudei - tai normalu, kad pakylo.
#154
Posted 2010 January 16 - 22:23
#155
Posted 2010 January 16 - 23:18
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#156
Posted 2010 January 16 - 23:21
#157
Posted 2010 January 18 - 18:39
100% sutinkuJei neatsidarytu - uzvirtum, jei pastoviai but atidarytas, tai temp butu zemesne, ir nematytum faktiskai svyravimu, kai atsidaro.. Kai paspaudei - tai normalu, kad pakylo.Na radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo.
Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.
#158
Posted 2010 January 31 - 21:03
#159
Posted 2010 January 31 - 22:24
Man ir tas pat buvo kiek tik verzus oro burbuliukai ejo.bet pas mane uzkuri viskas ok koki 10s ir tada prasideda kaip nedirbtu variklis ziuriu burbuliukai.nezinojau kur rast tokia gumike.nuriebalinau abu pavirsius, aptepiau dezute hermetiku idejau ta gumele ant kito pavirsiaus uztepiau germetiko palaukiau kiek reikia ir uzspaudziau ir oro burbuliukai isnyko.tikiuosis toks dalykas ilgai laikysNa vel pratesiu tema, siandien vel uzsikure ir uzgeso, pasukus ilgiau uzsikure. Kadangi jau zinau kad kuro sedimas, lendu po kapotu ziuretk ur siurbia ora. Viena radau kad pro siurblio virsutinius voztuvelius kazkiek prasisunkia kuras, pakeiciu gumeles i storesnes, nebeslampa. Uzkuriau, galvoju reikia papumpuot su kriause, kelis sykius papumpavau ziuriu pasirodo burbuliukai. Einu link kuro filtro, ogi po kuro filtro korpusu krastai nuvarveje kuru. Pajudinus visa korpusa matosi, kad viena krastas link isores pakiles i virsu, pajudinus su ranka pradeda labiau sunktis.
Imu kuro filtra lauk, atsuku viduj esanti varzta kuris laiko visa korpusa, pasukineju i sonus, priverziu atgal. Istatau filtra, kuris nebesisunkia, bet ji pajudinus ant krastu pasirodo juostele kuri, atleidus vel dingsta.
Tai va klausimelis, ar ten po eina kazkokia gumine tarpine ar viskas prisisuka paprastai be jokios tarpines? Jei su tarpine kokio diametro ji ten, ar geriau ant fermetiko pasodint?
Jei rytoj vel iskarto nesives, vakare vaziuosiu kazka burt.
#160
Posted 2010 February 01 - 11:13
turi but tarpine po apacia, kazkurioj temoj jau rasyta buvo, zmogus irgi kovojo su sia problemaNa vel pratesiu tema, siandien vel uzsikure ir uzgeso, pasukus ilgiau uzsikure. Kadangi jau zinau kad kuro sedimas, lendu po kapotu ziuretk ur siurbia ora. Viena radau kad pro siurblio virsutinius voztuvelius kazkiek prasisunkia kuras, pakeiciu gumeles i storesnes, nebeslampa. Uzkuriau, galvoju reikia papumpuot su kriause, kelis sykius papumpavau ziuriu pasirodo burbuliukai. Einu link kuro filtro, ogi po kuro filtro korpusu krastai nuvarveje kuru. Pajudinus visa korpusa matosi, kad viena krastas link isores pakiles i virsu, pajudinus su ranka pradeda labiau sunktis.
Imu kuro filtra lauk, atsuku viduj esanti varzta kuris laiko visa korpusa, pasukineju i sonus, priverziu atgal. Istatau filtra, kuris nebesisunkia, bet ji pajudinus ant krastu pasirodo juostele kuri, atleidus vel dingsta.
Tai va klausimelis, ar ten po eina kazkokia gumine tarpine ar viskas prisisuka paprastai be jokios tarpines? Jei su tarpine kokio diametro ji ten, ar geriau ant fermetiko pasodint?
Jei rytoj vel iskarto nesives, vakare vaziuosiu kazka burt.
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users