Jump to content


del kuro siurblio lucas 2.1TD


  • Please log in to reply
284 replies to this topic

#141 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • posts 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Posted 2010 January 08 - 21:32

man tas pats buvo nutike,tai uzgesinus auto nesikure,labai kale.pagr dirzas buvo persokes per 3 dantisir nieko nesulauze.jei tavo dar kurias,bet kala,tai bus per pora dantu persokes tikriausiai.
  • 0

#142 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 08 - 21:33

Tai kurias ir dirba, gaza priima, jau bent 1 pavara iki 2000 rpm davaziavau iki darbo kiemo.
  • 0

#143 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • posts 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Posted 2010 January 08 - 21:38

kalimas is niekur neatsiranda,ypac nuemus kuri pagalbini dirzeli.o trukus gen dirzeliui tai daznai persoka ir pagrindinis,nors jis ir pasleptas po visom apsaugom.mano atveju dar is po apsaugu istraukem generatoriaus dirzo atplaisu,nors apsaugos buvo vietoj,sveikos.
  • 0

#144 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 09 - 20:31

Na viskas surinka atgal kuriasi "spol abarota" kol kas. Buvo persokes dirzas per viena danti voztuvu ir per viena siurblio. Surinkus viskas dirbo graziai. Kai parvariau namo is garazo, pajutau kazkoki kalima kai paspaudi gaza ir tuo momemtu kai apsukos krenta pasigirsta "tuk" biskeli pabuna ant laisvu tada ir kartais pasigirsta "tuk". Pakeli apsukas, tas tuk dingsta, bet kai leidzias kartais vel "tuk" Klausimas, cia greiciausiai koks voztuvas palinkes ar issiderines? lauksiu pirmadienio varysiu pas meistriukus.
  • 0

#145 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2010 January 10 - 10:08

Na viskas surinka atgal kuriasi "spol abarota" kol kas. Buvo persokes dirzas per viena danti voztuvu ir per viena siurblio. Surinkus viskas dirbo graziai.
Kai parvariau namo is garazo, pajutau kazkoki kalima kai paspaudi gaza ir tuo momemtu kai apsukos krenta pasigirsta "tuk" biskeli pabuna ant laisvu tada ir kartais pasigirsta "tuk". Pakeli apsukas, tas tuk dingsta, bet kai leidzias kartais vel "tuk"
Klausimas, cia greiciausiai koks voztuvas palinkes ar issiderines? lauksiu pirmadienio varysiu pas meistriukus.

Koromyslas kartais nenuluzo koks? Nes voztuvu nelanksto 2.1 varikliui.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#146 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 10 - 20:39

O ka keramislai daro? Ir juos pakeist reikia imt galva zemen ar tik uztenka virsutine voztuvu kriske? Na man viska vedasi tik kartais "tuk" ramybes neduoda.
  • 0

#147 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • posts 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Posted 2010 January 10 - 21:53

voztuvus spaudineja.jie galvos virsuj,tai lygir nereik kelt galvos.
  • 0

#148 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 January 11 - 10:59

O ka keramislai daro? Ir juos pakeist reikia imt galva zemen ar tik uztenka virsutine voztuvu kriske? Na man viska vedasi tik kartais "tuk" ramybes neduoda.

nusiimk voztuvu dangteli,suk rankiniu budu varikli ,ir ziurek ,kas kur kliuva ;) :pug:
  • 0

#149 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 11 - 11:40

bet tas kalimas buna tik tada kartais kai gaza spaudi ir atleidineji. Ant laisvu dirba kaip bite.
  • 0

#150 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 16 - 19:18

Na radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo. Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.
  • 0

#151 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • posts 1,985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Posted 2010 January 16 - 19:28

Na radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo.
Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.

paimk kartono lapa,uzkisk uz radiatoriaus ,kad vejas i radiatoriu nepustu ir pavazinek,tada patikrink radiatoriaus apacia ,jei bus salta tada keisk termostata
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#152 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 January 16 - 19:31

Na radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo.
Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.

Jei neatsidarytu - uzvirtum, jei pastoviai but atidarytas, tai temp butu zemesne, ir nematytum faktiskai svyravimu, kai atsidaro.. Kai paspaudei - tai normalu, kad pakylo.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#153 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 16 - 19:39

Jei neatsidarytu - uzvirtum, jei pastoviai but atidarytas, tai temp butu zemesne, ir nematytum faktiskai svyravimu, kai atsidaro.. Kai paspaudei - tai normalu, kad pakylo.

Tai kaip iseina tada, termostatas geras?
  • 0

#154 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • posts 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Posted 2010 January 16 - 22:23

geras tas termostatas.jei blogas,tai saltum visa kelione arba l kaistu variklis.o dabar normali darbine temperatura.
  • 0

#155 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 January 16 - 23:18

Galimas pilnai variantas. kad jis tiesiog "pavarges" Jo spyruokle, kuri turetu nuo tam tikros t atidaryt anga, matyt veiki jau nuo zemesnes temp. Jei tau nepatinka - pasikeisk termostata ir manau viskas susitvarkys. Nors manau - viskas cia pas tau tvarkoj - ir neparink sau smegenu. kai prades kaist, arbe neshilt, vat tada jau susimastyk ... ;) :beer:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#156 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 16 - 23:21

Na silt syla gerai ir kelioneje salta nera, dazniausiai vaziuoju, paskutines padalos kur dvi raudonos linijos, ant vidurio arba nat jos pradzios. Nu pasivazinesiu dar matysiu, kaip elgsis toliau, dekui visiem uz konsultacijas ;)
  • 0

#157 EDJU

EDJU
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:Denmark,Vojens
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi karavanas

Posted 2010 January 18 - 18:39

Na radau "tuk"saltini, pasirodo atsisukes variklio pagalves, isilginis varztas, avakr suverziau viskas dingo.
Dabar kita beda, vakar siandien vaziavau apie 500km ir temperatura terodo ~80-81 laipsni, kelis sykius tik buvo pakilus iki ~87laips. kai paspaudziau 130 km/h. Siandien parlekes po 200km, patikrinu radijatoriu, iki vidurio tik siltas, apacia visa salta. Isvada neatsidaro termostatas. Cia taip ir turi buti prie tokiu salciu -12-16 ir tokiu greiciu 100-120 km/h, ar vis del to keisti termostata.

Jei neatsidarytu - uzvirtum, jei pastoviai but atidarytas, tai temp butu zemesne, ir nematytum faktiskai svyravimu, kai atsidaro.. Kai paspaudei - tai normalu, kad pakylo.

100% sutinku
  • 0

#158 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2010 January 31 - 21:03

Na vel pratesiu tema, siandien vel uzsikure ir uzgeso, pasukus ilgiau uzsikure. Kadangi jau zinau kad kuro sedimas, lendu po kapotu ziuretk ur siurbia ora. Viena radau kad pro siurblio virsutinius voztuvelius kazkiek prasisunkia kuras, pakeiciu gumeles i storesnes, nebeslampa. Uzkuriau, galvoju reikia papumpuot su kriause, kelis sykius papumpavau ziuriu pasirodo burbuliukai. Einu link kuro filtro, ogi po kuro filtro korpusu krastai nuvarveje kuru. Pajudinus visa korpusa matosi, kad viena krastas link isores pakiles i virsu, pajudinus su ranka pradeda labiau sunktis. Imu kuro filtra lauk, atsuku viduj esanti varzta kuris laiko visa korpusa, pasukineju i sonus, priverziu atgal. Istatau filtra, kuris nebesisunkia, bet ji pajudinus ant krastu pasirodo juostele kuri, atleidus vel dingsta. Tai va klausimelis, ar ten po eina kazkokia gumine tarpine ar viskas prisisuka paprastai be jokios tarpines? Jei su tarpine kokio diametro ji ten, ar geriau ant fermetiko pasodint? Jei rytoj vel iskarto nesives, vakare vaziuosiu kazka burt.
  • 0

#159 Marko27

Marko27
  • Senbuviai
  • posts 84
  • Automobilis:Peugeot 406 TD + interculer 68kW

Posted 2010 January 31 - 22:24

Na vel pratesiu tema, siandien vel uzsikure ir uzgeso, pasukus ilgiau uzsikure. Kadangi jau zinau kad kuro sedimas, lendu po kapotu ziuretk ur siurbia ora. Viena radau kad pro siurblio virsutinius voztuvelius kazkiek prasisunkia kuras, pakeiciu gumeles i storesnes, nebeslampa. Uzkuriau, galvoju reikia papumpuot su kriause, kelis sykius papumpavau ziuriu pasirodo burbuliukai. Einu link kuro filtro, ogi po kuro filtro korpusu krastai nuvarveje kuru. Pajudinus visa korpusa matosi, kad viena krastas link isores pakiles i virsu, pajudinus su ranka pradeda labiau sunktis.
Imu kuro filtra lauk, atsuku viduj esanti varzta kuris laiko visa korpusa, pasukineju i sonus, priverziu atgal. Istatau filtra, kuris nebesisunkia, bet ji pajudinus ant krastu pasirodo juostele kuri, atleidus vel dingsta.
Tai va klausimelis, ar ten po eina kazkokia gumine tarpine ar viskas prisisuka paprastai be jokios tarpines? Jei su tarpine kokio diametro ji ten, ar geriau ant fermetiko pasodint?
Jei rytoj vel iskarto nesives, vakare vaziuosiu kazka burt.

Man ir tas pat buvo kiek tik verzus oro burbuliukai ejo.bet pas mane uzkuri viskas ok koki 10s ir tada prasideda kaip nedirbtu variklis ziuriu burbuliukai.nezinojau kur rast tokia gumike.nuriebalinau abu pavirsius, aptepiau dezute hermetiku idejau ta gumele ant kito pavirsiaus uztepiau germetiko palaukiau kiek reikia ir uzspaudziau ir oro burbuliukai isnyko.tikiuosis toks dalykas ilgai laikys
  • 0

#160 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • posts 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Posted 2010 February 01 - 11:13

Na vel pratesiu tema, siandien vel uzsikure ir uzgeso, pasukus ilgiau uzsikure. Kadangi jau zinau kad kuro sedimas, lendu po kapotu ziuretk ur siurbia ora. Viena radau kad pro siurblio virsutinius voztuvelius kazkiek prasisunkia kuras, pakeiciu gumeles i storesnes, nebeslampa. Uzkuriau, galvoju reikia papumpuot su kriause, kelis sykius papumpavau ziuriu pasirodo burbuliukai. Einu link kuro filtro, ogi po kuro filtro korpusu krastai nuvarveje kuru. Pajudinus visa korpusa matosi, kad viena krastas link isores pakiles i virsu, pajudinus su ranka pradeda labiau sunktis.
Imu kuro filtra lauk, atsuku viduj esanti varzta kuris laiko visa korpusa, pasukineju i sonus, priverziu atgal. Istatau filtra, kuris nebesisunkia, bet ji pajudinus ant krastu pasirodo juostele kuri, atleidus vel dingsta.
Tai va klausimelis, ar ten po eina kazkokia gumine tarpine ar viskas prisisuka paprastai be jokios tarpines? Jei su tarpine kokio diametro ji ten, ar geriau ant fermetiko pasodint?
Jei rytoj vel iskarto nesives, vakare vaziuosiu kazka burt.

turi but tarpine po apacia, kazkurioj temoj jau rasyta buvo, zmogus irgi kovojo su sia problema
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users