p406c 2.2hdi
#1 Svečias_jofana_*
Parašyta 2009 spalio 12 - 23:10
#2
Parašyta 2009 spalio 12 - 23:30
#3
Parašyta 2009 spalio 12 - 23:50
#4
Parašyta 2009 spalio 13 - 15:55
#5
Parašyta 2009 spalio 13 - 16:42
#6
Parašyta 2009 spalio 17 - 19:57
#7 Svečias_jofana_*
Parašyta 2009 spalio 19 - 15:27
Šį pranešimą redagavo jofana: 2009 spalio 19 - 15:29
#8
Parašyta 2009 spalio 19 - 17:05
#9
Parašyta 2009 spalio 19 - 17:25
#10
Parašyta 2009 spalio 19 - 18:31
#11
Parašyta 2010 spalio 07 - 19:48
#12
Parašyta 2010 spalio 07 - 21:04
#13
Parašyta 2010 spalio 08 - 06:12
Na...normaliam serve uz diagnostika sumoketum 50lt. Dabar nuplese taip sakant "pa polnoj", is kitos puses matyt tiek dziaugsmo, kad ir tu 130 negaila. Tiesiog, ateiciai, zibintas - paskutinis variantas.tas skaicius issokantis, tai uzsiparines kilometrazas iki tech patikrinimo, skaitliukas kazkokiu budu sove i kita puse
su antifreezu irgi paprasta viskas, tiesiog sumaisytos zarnos buvo, pavazinejau ant vandenuko, nustojo beges, issileidau, prisipyliau antifreezo, viskas liux
o del tu klaidu ir neveikianciu dalyku, tai dar geriau viskas gavosi, pasirodo kai neveike prikurke ir ieskojau sudegusio saugiklio, tai kazkuri ne i savo vieta ikisau, ir kaip supratau del to visas salono blokas dare nesamones, jungesi ne tos funkcijos.. teko uz sita malonuma ir nuresetintas klaidas zibinte 130 sumoket
sugrizo dziaugsmas ir i mano namus, tikrai dar anksti skirtis
#14
Parašyta 2010 spalio 08 - 08:28
Tada nieko nuostabaus, kad mėto klaidas ale OIL PRESSURE INSUFFICIENTGal ten tas skaicius issokantis ant spidometro tikrasis kilometrazas?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2010 spalio 08 - 08:32
O kaip ponas įsivaizduojat diagnostiką? Tipo jeigu viską sutvarkė, tai manau, čia jau ir remontas, o iž tai ir mokama.Na...normaliam serve uz diagnostika sumoketum 50lt. Dabar nuplese taip sakant "pa polnoj", is kitos puses matyt tiek dziaugsmo, kad ir tu 130 negaila. Tiesiog, ateiciai, zibintas - paskutinis variantas.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16
Parašyta 2010 spalio 08 - 10:36
Gali būti indėklai pavargę.Sveiki klubieciai,nekutiant naujos temos rasau cia gal kas parasys kame problema.
Taigi mano pezas nuo vasaros pradejo kvailiot.Mete klaida oil pressure insufficient,pakeiciau tepalo slegio davikli,tas pats,nuvezu pas motorista,isima tepalo siurbli karteryje.Siurblio viduje dantratis subraizytas,pakeiciu ir ji,pakeiciu tepala,filtrus.TAS PATS!!!! Tai nebezinau kur cia problema,kad slegio nesudaro? Auto P 406 2.2 Hdi.Laukiu zinios.
#17
Parašyta 2010 spalio 08 - 11:53
Is ko sprendi,Kad indeklai pavarge???Gali būti indėklai pavargę.Sveiki klubieciai,nekutiant naujos temos rasau cia gal kas parasys kame problema.
Taigi mano pezas nuo vasaros pradejo kvailiot.Mete klaida oil pressure insufficient,pakeiciau tepalo slegio davikli,tas pats,nuvezu pas motorista,isima tepalo siurbli karteryje.Siurblio viduje dantratis subraizytas,pakeiciu ir ji,pakeiciu tepala,filtrus.TAS PATS!!!! Tai nebezinau kur cia problema,kad slegio nesudaro? Auto P 406 2.2 Hdi.Laukiu zinios.
#18
Parašyta 2010 spalio 08 - 12:29
Tepalo spaudimo gi nelaiko. O tam paprastai būna dvi priežastys - siurblys arba indėklaiIs ko sprendi,Kad indeklai pavarge???
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Parašyta 2010 spalio 08 - 12:58
gal ir ne tik indeklai,gal jau ir alkuninis velenas ,,,pavarges ,,,,suestas,,kol neisardysi nematysi,,reik kapitalini daryt,slifuoti alkunini,jai dar imanoma,,ir deti remontinius indeklus,,,,na prisiminiau viena bajari kai vienas nusipirko ,,ziguli,,,pravaziavus uzsiziebe spaudimo lempute ,isardzius ,vietoi indeklu atrado, odinio dirzo imituojancius indeklus bet cia ne prie ko,,,siaip prisiminiau baikeTepalo spaudimo gi nelaiko. O tam paprastai būna dvi priežastys - siurblys arba indėklai
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0