Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Saltas ant benzo dusta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2009 spalio 15 - 19:14

Laba diena, Gal yra kas galite nustatyti is lubu, arba pajungti prie diagnostikos? Uzkurus salta, pagazavus, prigesta lempos, akimirkai krenta apsukos iki ~400-500, po to jau kyla aukstyn, kiek gazuoji... Jeigu reikia saltam is po trobos islipti, tai ikalnen irgi puksi sunkokai. Taciau, kai pasila truputuka ir persijungia dujos (35-40 laipsniu) - viska kaip ranka nuima. Spaudziant gaza, apsuku rodykle sukasi kur ir priklauso, lempos negesta, traukia kaip zveris ;) KAS TAI?! :ph34r: Aciu.
  • 0

#2 aaron

aaron
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 45
  • Automobilis:406 coupe

Parašyta 2009 spalio 15 - 20:58

Man labai panasiai darosi. Kai salta uzvedi ir bandai staigiau gaza paduoti tai apsukos ne kyla o krenta, jei nespeji gazo atleisti tai ir uzgesta. Kartais uzvedus net gazo neduodant po kokiu 10-15 sec. pradeda purtytis apsukos krist ir uzgesta. Uzvedi viskas pasitaiso, bet vaziuojant traukos nera. Kai jau variklis pasyla iki persijungiant ant duju viskas susitvarko. Arba ant benzo pirma minute pavaziavus irgi viskas tvarkoje palieka. Tai zodziu dariau diagnostika keliose vietose tai nieks nieko nerasdavo, dazniausia kaltino laisvos eigos voztuva. Bet cia pries pora dienu pas viena bachuriuka pajungem ant kompo. Tai sako kad babina parejusi, konkreciai man pramusa 1, 2 babina. Tai reiks pasiskolint is konors dienai pasikeist pasibandyt. :)
  • 0

#3 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2009 spalio 15 - 23:35

Dujos... (problemos), nepykit nieko neturiu pries ;)
  • 0

#4 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2009 spalio 16 - 00:29

Dujos... (problemos), nepykit nieko neturiu pries ;)

taip,pritariu-dujos.
dujos pigiau,bet problemu prideda.praejau ta etapa(pats 7 metus atvazinejau su dujomis).yra kai kurie modeliai,kurie priima si reikala labai gerai,bet tai senesni,ir ne europieciai. :(
  • 0
spakenas@gmail .com

#5 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2009 spalio 16 - 08:04

Dujos-nedujos ;] 2 metai su dujom, o bajeris tik dabar prasidejo. Sakykit kuria dali keist ir baigsis "duju problemos" :)
  • 0

#6 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 spalio 16 - 08:14

Dujos... (problemos), nepykit nieko neturiu pries ;)

Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...
  • 0
... labai piktas diedas...

#7 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 16 - 10:21

Problema ne dujose, o kad pastacius dujas visi stengesi vazinet tik ant duju, pamirsdami apie benza. Veliau ir gauna problema su kuro padavimu ant salto variklio o paskui problema su vienu ar daugiau cilindru. Iseitis- nauduoti gera purkstuku valikli nors karta per 6 men.
  • 0

#8 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 spalio 16 - 12:56

Problema ne dujose, o kad pastacius dujas visi stengesi vazinet tik ant duju, pamirsdami apie benza.
Veliau ir gauna problema su kuro padavimu ant salto variklio o paskui problema su vienu ar daugiau cilindru.
Iseitis- nauduoti gera purkstuku valikli nors karta per 6 men.

Tik nepradek su purkstuku valikliais visokiais :wacko: Tikras meistras ju nerekomenduotu, o pasiulytu pasitikrinti ant stendo ir jeigu reikia praplauti ;) :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#9 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2009 spalio 16 - 13:04

Problema ne dujose, o kad pastacius dujas visi stengesi vazinet tik ant duju, pamirsdami apie benza.
Veliau ir gauna problema su kuro padavimu ant salto variklio o paskui problema su vienu ar daugiau cilindru.
Iseitis- nauduoti gera purkstuku valikli nors karta per 6 men.

O as niekada nejungineju rubilniko. Pasitikiu elektronika ;]
Tai ka tu dabar man pasiulytum? :wacko:
  • 0

#10 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2009 spalio 17 - 02:52

Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...

Nu bandziau. Toki pastebejima atradau: niekuo nesiskiria kai siltas benzas/dujos. Tik toks reikalas (patamsy ziurejau): laikai laisva, stovi koks 700 apsuku, myzteli gaza - pakyla apsukos, ryskiau svysteli lempos, pristabdo prie 1000, tada krenta ant 800 ir burzgia toliau kuri laika. Po to vel 700 krenta, priblesta fanarikai, vel myzt gaza, vel tas pats - sviecia, 800... Zemyn nekrenta.

WHAT THE FC*K??? :ph34r:
  • 0

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 spalio 17 - 17:14

Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...

Nu bandziau. Toki pastebejima atradau: niekuo nesiskiria kai siltas benzas/dujos. Tik toks reikalas (patamsy ziurejau): laikai laisva, stovi koks 700 apsuku, myzteli gaza - pakyla apsukos, ryskiau svysteli lempos, pristabdo prie 1000, tada krenta ant 800 ir burzgia toliau kuri laika. Po to vel 700 krenta, priblesta fanarikai, vel myzt gaza, vel tas pats - sviecia, 800... Zemyn nekrenta.

WHAT THE FC*K??? :ph34r:

Kažkam panaši problema buvo svarstyta, lyg išsiaiškinta, jog kaltas buvo temperatūros daviklis, kuris surištas tiesiogiai su kompu. Jei variklis dar šaltas, o jis neteisingai signalina, kad jau karštas, paduoda mažesnį kuro kiekį. Jei teisingai pamenu, tai tas, kur su žalia fyške (pataisykit, jei neteisus). Gali būti ir kitos problemos, pvz žvakės, kurios nenoriai dirba šaltame variklyje. Galima varažint daug, bet geriausia - išpažintis šv. Diagnostikui Pežiečiui... ;]
To MEISTERIS >>> dujų įrangos, turinčios kompiuterinį valdymą, dujas jungia tik pašilus varikliui, todėl "pamiršti" apie benziną neįmanoma. Pvz pas mane jungiasi tik nuo 65-70 C, todėl dalį kelio nuvažiuoju žibalu...

Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2009 spalio 17 - 17:17

  • 0
... labai piktas diedas...

#12 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 19 - 09:18

Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...

Nu bandziau. Toki pastebejima atradau: niekuo nesiskiria kai siltas benzas/dujos. Tik toks reikalas (patamsy ziurejau): laikai laisva, stovi koks 700 apsuku, myzteli gaza - pakyla apsukos, ryskiau svysteli lempos, pristabdo prie 1000, tada krenta ant 800 ir burzgia toliau kuri laika. Po to vel 700 krenta, priblesta fanarikai, vel myzt gaza, vel tas pats - sviecia, 800... Zemyn nekrenta.

WHAT THE FC*K??? :ph34r:

Kažkam panaši problema buvo svarstyta, lyg išsiaiškinta, jog kaltas buvo temperatūros daviklis, kuris surištas tiesiogiai su kompu. Jei variklis dar šaltas, o jis neteisingai signalina, kad jau karštas, paduoda mažesnį kuro kiekį. Jei teisingai pamenu, tai tas, kur su žalia fyške (pataisykit, jei neteisus). Gali būti ir kitos problemos, pvz žvakės, kurios nenoriai dirba šaltame variklyje. Galima varažint daug, bet geriausia - išpažintis šv. Diagnostikui Pežiečiui... ;]
To MEISTERIS >>> dujų įrangos, turinčios kompiuterinį valdymą, dujas jungia tik pašilus varikliui, todėl "pamiršti" apie benziną neįmanoma. Pvz pas mane jungiasi tik nuo 65-70 C, todėl dalį kelio nuvažiuoju žibalu...

"pamiršti" apie benziną neįmanoma - SUTINKU!
Taciau vis vien sio laiko neuztenka jeigu auto ekspluatojamas ant duju ne pirmus metus.
O GERAS valiklis tai tikrai gera priemone profilaktikai, taciau geru valikliu tarp simtus yra vnt.
Bet yra !!! Ir rezultatai- !!!!
  • 0

#13 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 spalio 19 - 12:53

Uzkurus salta, pagazavus, prigesta lempos, akimirkai krenta apsukos iki ~400-500, po to jau kyla aukstyn, kiek gazuoji... Jeigu reikia saltam is po trobos islipti, tai ikalnen irgi puksi sunkokai. Taciau, kai pasila truputuka ir persijungia dujos (35-40 laipsniu) - viska kaip ranka nuima. Spaudziant gaza, apsuku rodykle sukasi kur ir priklauso, lempos negesta, traukia kaip zveris ;)

o pas tave kondicionierius ijungtas tuo metu buna?
nes savajam 406-tam irgi panasias apsuku nelaikymo problemas stebedavau iki kol pastebejau, jog tai vyksta tik tada kai kondicionierius saltam varikliui buna ijungtas. pripratau pries kuriant isjungti A/C (anas bjaurybe pagal kazkoki algoritma pats sumasto isijungti nors pries uzgesinant masina buvo isjungtas) ir pamirsau ta beda. speju, jog tiesiog kompui sunkiau sekasi laisvas apsukas nulaikyti esant apkrovai. beje, del traukos jokiu nusiskundimu tais momentais neturejau...
  • 0

#14 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2009 spalio 19 - 14:00

Uzkurus salta, pagazavus, prigesta lempos, akimirkai krenta apsukos iki ~400-500, po to jau kyla aukstyn, kiek gazuoji... Jeigu reikia saltam is po trobos islipti, tai ikalnen irgi puksi sunkokai. Taciau, kai pasila truputuka ir persijungia dujos (35-40 laipsniu) - viska kaip ranka nuima. Spaudziant gaza, apsuku rodykle sukasi kur ir priklauso, lempos negesta, traukia kaip zveris ;)

o pas tave kondicionierius ijungtas tuo metu buna?
nes savajam 406-tam irgi panasias apsuku nelaikymo problemas stebedavau iki kol pastebejau, jog tai vyksta tik tada kai kondicionierius saltam varikliui buna ijungtas. pripratau pries kuriant isjungti A/C (anas bjaurybe pagal kazkoki algoritma pats sumasto isijungti nors pries uzgesinant masina buvo isjungtas) ir pamirsau ta beda. speju, jog tiesiog kompui sunkiau sekasi laisvas apsukas nulaikyti esant apkrovai. beje, del traukos jokiu nusiskundimu tais momentais neturejau...

Bet kodel anksciau to nebuvo... :ph34r: Pabandysiu. Pas mane klimatas, tai aisku, kad A/C visada AUTO.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0