Saltas ant benzo dusta
#1
Parašyta 2009 spalio 15 - 19:14
#2
Parašyta 2009 spalio 15 - 20:58
#3
Parašyta 2009 spalio 15 - 23:35
#4
Parašyta 2009 spalio 16 - 00:29
taip,pritariu-dujos.Dujos... (problemos), nepykit nieko neturiu pries ;)
dujos pigiau,bet problemu prideda.praejau ta etapa(pats 7 metus atvazinejau su dujomis).yra kai kurie modeliai,kurie priima si reikala labai gerai,bet tai senesni,ir ne europieciai.
#5
Parašyta 2009 spalio 16 - 08:04
#6
Parašyta 2009 spalio 16 - 08:14
Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...Dujos... (problemos), nepykit nieko neturiu pries ;)
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...
#7 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 spalio 16 - 10:21
#8
Parašyta 2009 spalio 16 - 12:56
Tik nepradek su purkstuku valikliais visokiais Tikras meistras ju nerekomenduotu, o pasiulytu pasitikrinti ant stendo ir jeigu reikia praplauti ;)Problema ne dujose, o kad pastacius dujas visi stengesi vazinet tik ant duju, pamirsdami apie benza.
Veliau ir gauna problema su kuro padavimu ant salto variklio o paskui problema su vienu ar daugiau cilindru.
Iseitis- nauduoti gera purkstuku valikli nors karta per 6 men.
#9
Parašyta 2009 spalio 16 - 13:04
O as niekada nejungineju rubilniko. Pasitikiu elektronikaProblema ne dujose, o kad pastacius dujas visi stengesi vazinet tik ant duju, pamirsdami apie benza.
Veliau ir gauna problema su kuro padavimu ant salto variklio o paskui problema su vienu ar daugiau cilindru.
Iseitis- nauduoti gera purkstuku valikli nors karta per 6 men.
Tai ka tu dabar man pasiulytum?
#10
Parašyta 2009 spalio 17 - 02:52
Nu bandziau. Toki pastebejima atradau: niekuo nesiskiria kai siltas benzas/dujos. Tik toks reikalas (patamsy ziurejau): laikai laisva, stovi koks 700 apsuku, myzteli gaza - pakyla apsukos, ryskiau svysteli lempos, pristabdo prie 1000, tada krenta ant 800 ir burzgia toliau kuri laika. Po to vel 700 krenta, priblesta fanarikai, vel myzt gaza, vel tas pats - sviecia, 800... Zemyn nekrenta.Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...
WHAT THE FC*K???
#11
Parašyta 2009 spalio 17 - 17:14
Kažkam panaši problema buvo svarstyta, lyg išsiaiškinta, jog kaltas buvo temperatūros daviklis, kuris surištas tiesiogiai su kompu. Jei variklis dar šaltas, o jis neteisingai signalina, kad jau karštas, paduoda mažesnį kuro kiekį. Jei teisingai pamenu, tai tas, kur su žalia fyške (pataisykit, jei neteisus). Gali būti ir kitos problemos, pvz žvakės, kurios nenoriai dirba šaltame variklyje. Galima varažint daug, bet geriausia - išpažintis šv. Diagnostikui Pežiečiui...Nu bandziau. Toki pastebejima atradau: niekuo nesiskiria kai siltas benzas/dujos. Tik toks reikalas (patamsy ziurejau): laikai laisva, stovi koks 700 apsuku, myzteli gaza - pakyla apsukos, ryskiau svysteli lempos, pristabdo prie 1000, tada krenta ant 800 ir burzgia toliau kuri laika. Po to vel 700 krenta, priblesta fanarikai, vel myzt gaza, vel tas pats - sviecia, 800... Zemyn nekrenta.Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...
WHAT THE FC*K???
To MEISTERIS >>> dujų įrangos, turinčios kompiuterinį valdymą, dujas jungia tik pašilus varikliui, todėl "pamiršti" apie benziną neįmanoma. Pvz pas mane jungiasi tik nuo 65-70 C, todėl dalį kelio nuvažiuoju žibalu...
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2009 spalio 17 - 17:17
#12 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 spalio 19 - 09:18
"pamiršti" apie benziną neįmanoma - SUTINKU!Kažkam panaši problema buvo svarstyta, lyg išsiaiškinta, jog kaltas buvo temperatūros daviklis, kuris surištas tiesiogiai su kompu. Jei variklis dar šaltas, o jis neteisingai signalina, kad jau karštas, paduoda mažesnį kuro kiekį. Jei teisingai pamenu, tai tas, kur su žalia fyške (pataisykit, jei neteisus). Gali būti ir kitos problemos, pvz žvakės, kurios nenoriai dirba šaltame variklyje. Galima varažint daug, bet geriausia - išpažintis šv. Diagnostikui Pežiečiui...
Nu bandziau. Toki pastebejima atradau: niekuo nesiskiria kai siltas benzas/dujos. Tik toks reikalas (patamsy ziurejau): laikai laisva, stovi koks 700 apsuku, myzteli gaza - pakyla apsukos, ryskiau svysteli lempos, pristabdo prie 1000, tada krenta ant 800 ir burzgia toliau kuri laika. Po to vel 700 krenta, priblesta fanarikai, vel myzt gaza, vel tas pats - sviecia, 800... Zemyn nekrenta.Aha, tu dar socdemus prie to pačio įtark...
Jei aiškiai pasakyta - nedirba ant benzo ir tik persijungus ant dujų, problema dingsta. Loginė seka - kaltos dujos?????????
Klausyk, Gerieti, pabandyk ant pilnai karšto mataro įjungti benzą ir raportuok, kaip buvo...
WHAT THE FC*K???
To MEISTERIS >>> dujų įrangos, turinčios kompiuterinį valdymą, dujas jungia tik pašilus varikliui, todėl "pamiršti" apie benziną neįmanoma. Pvz pas mane jungiasi tik nuo 65-70 C, todėl dalį kelio nuvažiuoju žibalu...
Taciau vis vien sio laiko neuztenka jeigu auto ekspluatojamas ant duju ne pirmus metus.
O GERAS valiklis tai tikrai gera priemone profilaktikai, taciau geru valikliu tarp simtus yra vnt.
Bet yra !!! Ir rezultatai- !!!!
#13
Parašyta 2009 spalio 19 - 12:53
o pas tave kondicionierius ijungtas tuo metu buna?Uzkurus salta, pagazavus, prigesta lempos, akimirkai krenta apsukos iki ~400-500, po to jau kyla aukstyn, kiek gazuoji... Jeigu reikia saltam is po trobos islipti, tai ikalnen irgi puksi sunkokai. Taciau, kai pasila truputuka ir persijungia dujos (35-40 laipsniu) - viska kaip ranka nuima. Spaudziant gaza, apsuku rodykle sukasi kur ir priklauso, lempos negesta, traukia kaip zveris ;)
nes savajam 406-tam irgi panasias apsuku nelaikymo problemas stebedavau iki kol pastebejau, jog tai vyksta tik tada kai kondicionierius saltam varikliui buna ijungtas. pripratau pries kuriant isjungti A/C (anas bjaurybe pagal kazkoki algoritma pats sumasto isijungti nors pries uzgesinant masina buvo isjungtas) ir pamirsau ta beda. speju, jog tiesiog kompui sunkiau sekasi laisvas apsukas nulaikyti esant apkrovai. beje, del traukos jokiu nusiskundimu tais momentais neturejau...
#14
Parašyta 2009 spalio 19 - 14:00
Bet kodel anksciau to nebuvo... Pabandysiu. Pas mane klimatas, tai aisku, kad A/C visada AUTO.o pas tave kondicionierius ijungtas tuo metu buna?Uzkurus salta, pagazavus, prigesta lempos, akimirkai krenta apsukos iki ~400-500, po to jau kyla aukstyn, kiek gazuoji... Jeigu reikia saltam is po trobos islipti, tai ikalnen irgi puksi sunkokai. Taciau, kai pasila truputuka ir persijungia dujos (35-40 laipsniu) - viska kaip ranka nuima. Spaudziant gaza, apsuku rodykle sukasi kur ir priklauso, lempos negesta, traukia kaip zveris ;)
nes savajam 406-tam irgi panasias apsuku nelaikymo problemas stebedavau iki kol pastebejau, jog tai vyksta tik tada kai kondicionierius saltam varikliui buna ijungtas. pripratau pries kuriant isjungti A/C (anas bjaurybe pagal kazkoki algoritma pats sumasto isijungti nors pries uzgesinant masina buvo isjungtas) ir pamirsau ta beda. speju, jog tiesiog kompui sunkiau sekasi laisvas apsukas nulaikyti esant apkrovai. beje, del traukos jokiu nusiskundimu tais momentais neturejau...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0