Peršokti prie turinio


Oro sklendes reguliavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 22 - 16:20

Sveiki, Senai buvau cia apsilankes, maniau paklausiu sitame forume. Noreciau paprasyti vienos paslaugos tu, kurie turi ES9J4. Manajame variklyje, sis droselis/oro sklende yra isreguliuota, kuri turi buti siek tiek pradaryta, bet kiek tiksliai nera aisku. Todel ar galetu kas nors nuimti varzos parodymus nuo TPS (kampo) sensoriaus droseliui esant pilnai uzdarytam? Atjungus kistuka, yra 3 kontaktai, varzos parodymai tarp 1-2, 2-3, 1-3 kontaktu. Taipogi butu puiku, jei galetumete pamatuoti ir matuoklio laidu varza tiesiog juos sulesdami. 3 min darbelis ;) Is anksto didelis aciu!

Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 spalio 22 - 16:52

  • 0

#2 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 22 - 19:55

is kur nusprendei kad sklende isreguliuota,buvau nuemes savaje ir isardes ,surinkes ir vel isardes,niekas niekur neissireguliavo,geriau pasakyk kame beda
  • 0

#3 marazmas

marazmas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 391
  • Vieta:Miami
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4hdi

Parašyta 2009 spalio 22 - 20:40

buvau ir as nuemes bet kad reiguliuotusi nemaciau nieko... :hmm:
  • 0

#4 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 spalio 22 - 21:23

mazas varztelytis yra, taciau juom ziauriai neisreguliuosi, na gal dar patenciometra atsukes gali kazkiek nusukt, siaip esant laisviem sukiams TPS roso ~607mV, taip dviems pezams maciau su tokiu varikliu, varzas kazkada matavau nzn kiek cia tiksliai: 1-3 ~1,08kiloomai, 1-2 ~2,51kiloomu, 2-3 ~1,9kiloomu - del varzu tikslumo negarantuoju...
  • 0

#5 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 23 - 00:24

Dekui, labai greitai atsakyta! Is tiesu as pats ji isreguliavau 100 metu atgal, kadangi staigiai atleidus gaza, pradedavo sokineti apsukos, kartais net uzgesdavo. Nors daug ten ir nesireguliuoja, taciau vaziavimas labai pasikeicia, ypac dezes veikimas. Sokinejancias apsukas as taip ir neissprendziau per 2 metus, sklendes atidarymas truputi padejo, bet pavarzu deze nelabai svelniai reaguodavo i gazo paspaudima. Dar vienam forume, zmogus man parase, kad pas ji rodo 548mV. 607mV arti to. Taciau idomiausia tai, kad man nepavyksta atsukti maziau uz 750mV. Ant 750 sklende pradeda strigti, kabindamasi i korpusa. Galvoju, kad reikia pabandyti pati TPS atlaisvinti, gal jis turi laisvos eigos truputi. Pats daviklis yra naujas, originalus. Tai va... Dar karta aciu.
  • 0

#6 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 spalio 23 - 17:47

draugo coupe buvo nukritus nuo 607mV iki ~588mV , tai to mineto varztelio pagalba greit atstatem. Automobilis su dujom? Aisku laisvu sukiu oro voztuveli ziurejai-keitei? Bei diagnostika atlikai - ka rodo MAP, temperaturu ir kiti sensoriai? Oro niekur nepasiurbia? sklendes pradarymas cia kaip buna skylute isgrezia sklendeje - kai del blogai imontuotos duju irangos sokineja apsukos
  • 0

#7 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 23 - 20:19

Jawasaki, aciu. Duju nera. Is tiesu sitame variklyje pakeisti kogero visi davikliai: TPS, 3 ausinimo skyscio temp, 1 oro temp, MAP, lambda, smagracio. Kuro, oro, stiprintuvo filtrai, naujos zvakes. Naujas magistrales spaudimo reguliatorius. Laisvos eigos voztuvas, tiesa, antras, bet ne naujas, bet jis vaikstineja tvarkingai. Matomai reaguoja i vairo pasukima ar ausinimo isijungima ar kita padidejusia apkrova. Itariu, kad gal purkstukai, gal pati kuro pompa ar pan. Uzvedant silta masina, po 30 min stovejimo, apsukos daznai ilgai nestabilizuojasi, kartais variklis uzgesta. Po 5 minuciu ar esant saltam, jokiu problemu. Pastebejau, kad kazkur salone suveikia kazkokia rele, ir apsukos tuoj sustingsta, iki tol kazkokia erzinanti betvarke... Kokia tai rele man nepvyko issiaiskinti. Diagnostika nieko nerodo. Beje, norejau paklausti, ar sie matavimai buvo atlikti ant uzvesto variklio ar tik ijungto degimo? Vien ant degimo, man pavyksta atsukti sklende iki 650mV.

Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 spalio 23 - 20:38

  • 0

#8 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 spalio 23 - 21:55

ir ant uzvesto ir ant neuzvesto pas man kai atleidus pedala ir ijungus laisva pavara durniavo apsukos, tai buvo kaltas duju dozavimas ir netinkami ju purkstukai - per daug duju duodavo, o i tai jautriai reaguodavo variklis - nesusitvarkydavo jokiu reliu po panele neteko nagrinet - paciam idomu su kuom cia gali but susije purkstuku komplektas (visi 6) zino kur yra kolega pale cia is klubo, pas ji variklis ant benzino negraziai dirba po pagazavimo, tai buvo paemes pameginimui, o ju kaina kazkas ~150lt. (nenauji) taip pat pas maniski buna spustelejus ypac neikaitusi iki 3k rpm mirkteli MIL ar check engine - kiek pastebejau lambdas rodo riebaus misinio uzsilaikyma - tai itariu purkstukas (-ai) kazkuris blogai dirba, kai dujos blogai dozavo tai buvo labai ilgas uzsilaikymas liesam misini - ta prasme vaziuoji ir atleidi gaza tai lambda nukrisdavo ir kazkuri laika (sekundziu reikalas) pabuna ir vel pradeda sokinet, o tada ryskiai uzsibudavo ir jau gali numatyt - pulsuos apsukos ar ne duslintuvas ne kiauras kur pries lambda - buvau rades kur sueina visos alkunes i viena prie to sujungimo vos ne aplinkui itrukima - yra teorija kad del to lambdas gali gaut bloga informacija nu cia dar neilindom i variklio mechanine puse :) o siaip ziurint su duju analizatorium viskas OK?

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 spalio 23 - 22:08

  • 0

#9 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 27 - 11:28

Labas. Is tiesu palikau ties 650mV, teko dar ir pati sensoriu atsukt kiek imanoma. Su uzvestu varikliu rode siek tiek daugiau, bet dabar nepamenu skaiciu. Gavosi taip, kad masina vos uzsiveda, uzsivedus apsukos sokineja, vaziavimas pasidare nekoks. Sustojant, apsukos nukrenta iki 0 ir vel sokteli auksciau. Galiausiai tiesiog atjungiau akuma 15 minuciu, veliau apsukau rajona ir palikau nakciai. Kitadien pravaziavau 500km iki tolimo kranto. Pradzioje pastebejau, kad variklis blogai traukia tiek su 3, tiek sportu - garso daug, bet nevaziuoja, tarytum degimas butu nusuktas i pievas. Taciau griztant eme viskas ir pasitaise - netik atsirado galia, bet pradejo puikiai junginetis pavaros, sustojant apsukos pagaliau nebesokineja, tik kiek kilsteli ar uzsilaiko auksciau, pats variklis pradejo dirbti labai tyliai ir ramiai. Panasu, kad kompui tiesiog reikejo laiko adaptuotis prie TPS. Kas dar pasitaise, tai tas erzinantis daznas pavaros uzlaikymas iki 3K apsuku normaliai vaziuojant ir pastovus nenormalus stabdymas varikliu vos nuspaudus stabdzius - stabdydavo taip, kad keleiviai nenoriai linksteldavo i prieki, nors stabdziu pedala vos nuspausdavau, o tuoj spustelejus gaza, apsukos visada uzsilaikydavo iki 3K. Gaudavosi toks trukinejantis vaziavimas, kurio is V6 su automatu nelabai kas tiketusi. Taipogi pasikeite ismetimo garsas ir kvapas. Garsas i blogaja, kvapas i geraja puse :) Toks paprastas tas TPS, o tiek visko nuo jo priklauso. Kagi, dabar beliko pasikeisti pask. dirza ir bus galima vel ramiai maloniai vazinetis. Niekad nesu turejes duju, tiesa sakant... Cia daugelis pasipiktins, bet kazkaip, pirkti dideli varikli, ideti dujas ir tureti tiek pat galios kiek mazesnis variklis, skamba keistokai. Ypac varikliai su automatais, kurie jautriai reaguoja i galios pasikeitima ir pradeda dirbti neadekvaciai. Gal moderni duju iranga ir nekenksminga varikliui, taciau sumazejusi galia turi neigiamas pasekmes automatui. Tai va, tokie reikalai.

Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 spalio 27 - 11:40

  • 0

#10 marazmas

marazmas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 391
  • Vieta:Miami
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4hdi

Parašyta 2009 spalio 27 - 17:31

cia gal gausiu velniu bet praeita savaite su savo 220 su dujom vaziavau ir nieko... :ax:
  • 0

#11 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 spalio 27 - 21:27

del klemos nuemimo norejau pasakyt :) siaip va draugeliui kelis syk skolinau ECU pabandymams, tai poto puse dienos adaptavos ;) del duju tai pas man mechanine, del galios tai jos truputi maziau, su dujom jei pasiseka ir atkrenta galybe niuansu tai stipriai jauciasi ekonomija ir o bet taciau tikrai nesulyginsi su 2.0 kad ir jis be duju butu ir tos sanaudos tikrai ne taip daug skirias, nes sitie motoriukai nera gobsus sanaudoms ypac jei vaziuoji iki ~4K rpm, nes poto matosi kaip rodykle krenta, nu bet cia ne i tema, o toks kaip TPS ir visi kiti jutikliai tikrai turi reiksme ir turi but kaip turi!
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0