geras parduodamas p308 sw 2.0hdi automatas yra rida 200000km uz 5500eur autovici.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 gruodžio 19 - 16:08
Parašyta 2015 gruodžio 19 - 16:05
geras parduodamas p308 sw 2.0hdi automatas yra rida 200000km uz 5500eur autovici.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 gruodžio 19 - 16:08
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2015 gruodžio 20 - 16:28
http://auto.plius.lt...as-4548588.html
Lipaluotas 4nol6
Šį pranešimą redagavo Samtron: 2015 gruodžio 20 - 16:28
I <3 HATERS
Parašyta 2015 gruodžio 20 - 16:36
naujos masinos nera minkstos tokios klases kaip 3o8 ar vectra. turejau 308, vietos daug, astra vaziawau 1,5. isvis jokiu investiciju. ziurek ka perki.
Parašyta 2015 gruodžio 20 - 17:37
Buvau universalu zmogus, kol nepamaciau 406 universalo teko pirkt sedana ir kentet pasekmes mazos talpos, bet bent zinau kad mano masinos galas normaliai atrodo. Tai skonio reikalas.http://auto.plius.lt...as-4548588.html
Lipaluotas 4nol6
Šį pranešimą redagavo kujuots: 2015 gruodžio 20 - 17:38
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 17:25
dar gal truputi tesias diskusija apie auto pirkima. Ka turit blogo is technines puses apie E39 3l D 142 kW AT? apie universala sneku.
buvau bmw'u salininkas bet man atrodo kad vistiek net 607 su juo nesulyginsi... Plius kai minejau kad gauni dar universala
Šį pranešimą redagavo Tadzius: 2015 gruodžio 21 - 17:26
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 18:04
dar gal truputi tesias diskusija apie auto pirkima. Ka turit blogo is technines puses apie E39 3l D 142 kW AT? apie universala sneku.
buvau bmw'u salininkas bet man atrodo kad vistiek net 607 su juo nesulyginsi... Plius kai minejau kad gauni dar universala
Viskas su jais gerai išskyrus automatą, kadangi jis iš opelio ir kartais byra, o kartais važiuoja be problemų. Mechanai jokių bėdų neturi.
O apie šitą karštą gamintojų temą. Smagu, kad Peugeot bendruomenė dar ne tokia tūpa kaip BMW ar AUDI, ten vieno gamintojo garbintojų-radikalų kur kas daugiau
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 18:14
dar gal truputi tesias diskusija apie auto pirkima. Ka turit blogo is technines puses apie E39 3l D 142 kW AT? apie universala sneku.
buvau bmw'u salininkas bet man atrodo kad vistiek net 607 su juo nesulyginsi... Plius kai minejau kad gauni dar universala
Nu pas tave kažkokie keisti sprendimai nuo bulvių prie bananų Geras mašiniukas tas E39, bet tau pirma apsisprest reikia ko tu nori. Ar tau mašina kaip darbinis arkliukas reikalingas ar esi auto fanatas ir nori gero valdomumo iš mašinos, smagaus vairavimo ir kupinas noro "driftint" kiekvienoj sankryžoj arba turi mažą draugą ir nori, kad jis didesnis atrodytų (70proc. BMW vairuotojų turi su tuo problemų). Bet atsimink remontuot tokį, tai ne piežo.. Ypaš važiuoklę. Gerai jei nusipirksi "ledinį" ir be problemų 40k km važiuosi (šansai minimalūs), o jei pavargusį jau paimsi, tai keiksies. Siulau praleist šitą variantą, kad ir koks jis gražus būtų
Smagu, kad Peugeot bendruomenė dar ne tokia tūpa kaip BMW ar AUDI, ten vieno gamintojo garbintojų-radikalų kur kas daugiau
Yra yra ir pas mus dar nepraregėjusių
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2015 gruodžio 21 - 18:18
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 20:55
taip sokineju as normaliai, nu as jau turejau ir turiu vizija, kad masina tures buti komfortabiliskene nei P307, galingesne, didesne ir kuri turi teikti malonuma sioki toki. Nes P307 tai visiskai pilkas dyzelis, jokio dziaugsmo ar pasitenkinimo jis neduoda na nebent cia kaip snekama kai detales pradedi pirkt tik tada pasitenkini. Nu bet buvo vargo vistiek man su juos per tuos beveik 3 metus, gedo jis man ir rimtai ir smulkiai. O vaziuot su juo tiesiog kad vaziuotum.
Cia viskas prasidejo nuo to kai po P406 2,1 td persedau i xsara picaso po to i P307 tai jau uzknyso trumpai sniakant, ir visad ilgiesi po siokio tokio komforto ir malonuma vaziuojant.
Esu jau gan subrendes, atvairaves ne viena marke, tikrai nesiruosiu su bmw sportuot, noris vaziuot uztkrintai ir maloniai. O sis 3 L automatas tikrai duotu ko noriu. Plius darbas - namai nereik net paliest Vilniaus miesto tad nebijau dideliu sanaudu stovint kamsciuose. Apie audzi a6 konkreciai ir aiskiai prirasyta kad vaziuokles remontas dideli pinigai. O apie si bmw nera pigi bet nera katastrofa. Plius ko klausiu kas turejo toki bmw visi giria, aisku bmvistas nesakys blogai apie savo masina.
Siuiau pirktis maziuka leksusiuka nes tikejaus kad nors ir mazas bet vistiek bus rimta masina, bet deja cia jus visi isdejot ja. Todel ir kla auto klase.
P407 sw ne puse tiek komforto neduos kaip 5 bmw. Ir remontas jo kainuos bukim biedni bet teisingi. O uz 5bmw remonta zinosi uz ka moki.
Šį pranešimą redagavo Tadzius: 2015 gruodžio 21 - 20:56
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 21:17
Yra yra ir pas mus dar nepraregėjusių
kaip suprantu nelabai suėjo paskutinis mano postas. http://peugeot-kluba...o-markes/page-5
taip sokineju as normaliai, nu as jau turejau ir turiu vizija, kad masina tures buti komfortabiliskene nei P307, galingesne, didesne ir kuri turi teikti malonuma sioki toki. Nes P307 tai visiskai pilkas dyzelis, jokio dziaugsmo ar pasitenkinimo jis neduoda na nebent cia kaip snekama kai detales pradedi pirkt tik tada pasitenkini. Nu bet buvo vargo vistiek man su juos per tuos beveik 3 metus, gedo jis man ir rimtai ir smulkiai. O vaziuot su juo tiesiog kad vaziuotum.
Cia viskas prasidejo nuo to kai po P406 2,1 td persedau i xsara picaso po to i P307 tai jau uzknyso trumpai sniakant, ir visad ilgiesi po siokio tokio komforto ir malonuma vaziuojant.
Esu jau gan subrendes, atvairaves ne viena marke, tikrai nesiruosiu su bmw sportuot, noris vaziuot uztkrintai ir maloniai. O sis 3 L automatas tikrai duotu ko noriu. Plius darbas - namai nereik net paliest Vilniaus miesto tad nebijau dideliu sanaudu stovint kamsciuose. Apie audzi a6 konkreciai ir aiskiai prirasyta kad vaziuokles remontas dideli pinigai. O apie si bmw nera pigi bet nera katastrofa. Plius ko klausiu kas turejo toki bmw visi giria, aisku bmvistas nesakys blogai apie savo masina.
Siuiau pirktis maziuka leksusiuka nes tikejaus kad nors ir mazas bet vistiek bus rimta masina, bet deja cia jus visi isdejot ja. Todel ir kla auto klase.
P407 sw ne puse tiek komforto neduos kaip 5 bmw. Ir remontas jo kainuos bukim biedni bet teisingi. O uz 5bmw remonta zinosi uz ka moki.
O tai ko ne volvo, mb e klasės...
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 21 - 21:18
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 21:43
nelimpa nei volvo nei MB, jos man tokiu metu apie 2000-2005 visiskos pensininku masinos, neisizeiskit jei parasiau savo nuomone). Tikejau kad pirksiu 607, bet paragaves ka reiskia universalo nauda i sedana sunkiai persesi, kai gali skalbenke, stala, gipso plokstes vezti, plius planai del antro vaiko, tai su sedanu sunku butu.
Siuo metu PO KOL KAD apsistoju prie dvieju modeliu P407 ir bmw e39. visokiu minivenu nevirskynu ir nenoriu.
Bet P407 atrodo kad tikrai trapesnis variklis yra, smagraciai, sankabos kurios brangiau kainuoja nei bmw'o automatas ir is mano varpines ziurint vieni vartai pezui.
O jei ges tai vienodai purskalai, aisku bmw dviem daugiau, bet turba kaip ten taip cia, ir visa kita, visos oro srauto matuokles, ir kiti briedai.
O ir vaziuokle P407 centus nekainuos.
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 22:28
nu ne. Jei jau p..stis, tai jau p..stis prie e39, o ne prie 407 čia tik 607 galima būtu lygint. O šiaip dar visai nieko yra citrina C5 dėl komforto, bet išvaizda nesolidi, universalo ypač. O pats daug nuvažiuoji? Jei daugiau nei 30k km į metus, tai manau prakeiksi e39 ir tada visgi geriau 407. Iš mano pažįstamų kas turi e39 (nu ir šiaip BMW) tai džiaugiasi ir deda piršta prie smilkinio sukiodami: -koks dar brangus remontas? tie kur pagrinde netoli darbo/univero gyvena - mažai nuvažiuoja. O kas malasi didesniais atstumais, tai kažkodėl iškeitė tą BMW komfortą į kažką praktiškesnio. Bet faktas, jei gerą paimsi ir atsibos, tai greit parduosi ir galėsi pežą kinkytis
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 03:34
Jei juokiatės iš Signumo pūtikų reguliavimo, tai gal geriau pasijuokit iš tokio automobilio. Šitas automobilis buvo gaminamas PSA koncerno ilgiau, nei Peugeot 406. Taigi ir kartu su Signumu, visokiom ten Vectrom, S60, IS, 607 ir t.t. Gamyba nutraukta 2005tais į galą.
Kad išaiškint, kaip teisingai naudotis tom temperatūrų ir pūtimų rankenėlėm, čia ilga opera, ir vistiek normaliai klimatą susireguliuot... hmm, jei esat nereiklus, įmanoma iš dalies. Vasarą. Žiemą daryk ką nori - vistiek šalta net gerai apsirengus. Apie tai, ko šis automobilis neturi, dar ilgesnė opera - ta prasme, visai nieko. Prikūrkė eina standarte, pateikiama lankstinuke kaip privalumas, mechaninis laikrodis skydelyje - papildoma komplektacija. Keleivio sėdynė nesistumdo pirmyn atgal, o vairuotojo atstumta iki galo gali būti patogi tik žmogui iki 1.7m, kitaip kojos netelpa. Apie centrinius užraktus, saugumo sistemas (bet kokias, apart diržų) galima tik pasvajot, o vairo stiprintuvas ir elektriniai langai buvo kaip papildomai pasirenkamas pribumbasas iki pat gamybos galo ir į standartą niekad nėjo. Žinoma galinių durų langų šildymo juostelės, kurių mygtuką čia matom, irgi pribumbasas papildomai pasirenkamas.
Šiandien (vėlai, apie 8-9h, kai eismo jau mažai) draugas su tokiu važiavo iki Ukmergės ir atgal, tai visą kelią negalėjo aplenkti fūros, kuri važiavo 70km, nes nepakako variklio galios. Pas mane pagaliau jau sudėtas turbodyzelis, kurio modelių gamoj nebuvo, tai kažkiek greitėjimo turiu
Taip, iš savo mašinų aš mėgstu labai gerai pasijuokti, nes jos tikrai juokingos. Bet vistiek aš jas labai myliu ir gerbiu. Ir tuomet klausimas, ar čia ne didesnis fanatizmas už tų kitų minėtų markių gerbėjus, kurie daugiau nieko nemato ir kiekvieną neigiamo pokrypio sakinį apie jų vairuojamą modelį priima kaip asmeninį įžeidimą?
Gal jau kur minėjau, bet prieš kelis mėnesius padėjau kolegai įsigyti Astra H. Pravažiavau su ja nuo Plungės iki Panevėžio ir nuo sėdynės ir pakabos komforto apsiverkiau - daviau vairuoti kitam žmogui ir likusią kelionės dalį į Kauną patogiai leidau ant galinės Evasion sėdynės. Deja, C4 ir C5 ir analogiškų pežų sėdynės jau ne tokios patogios, o C4/307 pakaba bent man irgi tragiška, torsionas tos pačios klasės senesniuose modeliuose dirbo daug smagiau - ir minkščiau, t.y. be pastovaus bumsėjimo, ir posūkiuose tikrai neblogai stovi.
Jei nenorit, kad srauto matuoklės ir purkštukai, EGRai bei DPFai, FAPai ir gal net patys PDFai knistų smegenis, kaip girdžiu čia labiausiai verkiama iš pastarojo ieškotojo, tai perkat benziną ir nededat dujų - turit automobilį, kurio kuras kainuos brangiau, bet atsigriebsit ant remontų ir to, kad ir pikčiausią žiemą ramiai jausitės, nes lavonas akumas užsuks be problemų su tuščiu baku, ir išvažiuojant iš kiemo mašinoje jau bus šilta, o netik vidurkelėj tarp Vilniaus ir Kauno. Nes viskas, kas po 2.0HDI 66kw ir 80kw jau lipa ant šito grėblio.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 22 - 03:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 08:18
Ikisiu savo trigrasi, P308 naujos kartos labai komfortiskas ir super valdosi.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 08:24
nu jeigu jau juoktis iš mašinų, tai tik iš tokių išgamų:
Salonas ne ką geresnis nei senučio citroen C15, o komforto įrangos netgi gal mažiau nors jaunesnios 10metų . Čia yra didžiausias šūdų šūdas (nebijokim to žodžio) LADA Priora - gaminamas Europoje (rūskyne) nuo 2007, atrodytų baltiems ir protingiems žmonėms. Ne afrikiečiem kokiems, kurie džiaugtusi bent jau iš viso mašiną turėdami.
Mano protu nesuvokiama kaip galima gamint tokį mėšlą (čia beveik apie visas naujas LADAS), kai trečdalis prietaisų, išriedėjusioj iš gamyklos mašinoj neveikia. Kai 2015 metų gamybos mašinoj vairo traukės eina ne apačioj šakių (kaip daugumoj arba viusuose auto), bet viršuj. Posparniuose iškirptos skylės ir pro jas išlenda vairo traukės, kurios žiemą prisikaupus sniegui tiesiog užšala ir žmogus elementariai nebegali vairo pasukt. Tai dėl to turi vežiotis bagažnėj štangą ir kas kart daužyt ledus, kad važiuot galėtų. Tai va, galima manau vieningai sutikt, kad ko jau ko, bet šūdinesnių (vėl nepabijokim to žodžio) automobilių už rusiją niekas negamina
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 08:37
pripazystu, bet rusijos gludumoj su nauju P508 tarkim labiau uzs...um nei su Lada;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 12:43
nelimpa nei volvo nei MB, jos man tokiu metu apie 2000-2005 visiskos pensininku masinos, neisizeiskit jei parasiau savo nuomone). Tikejau kad pirksiu 607, bet paragaves ka reiskia universalo nauda i sedana sunkiai persesi, kai gali skalbenke, stala, gipso plokstes vezti, plius planai del antro vaiko, tai su sedanu sunku butu.
Siuo metu PO KOL KAD apsistoju prie dvieju modeliu P407 ir bmw e39. visokiu minivenu nevirskynu ir nenoriu.
Bet P407 atrodo kad tikrai trapesnis variklis yra, smagraciai, sankabos kurios brangiau kainuoja nei bmw'o automatas ir is mano varpines ziurint vieni vartai pezui.
O jei ges tai vienodai purskalai, aisku bmw dviem daugiau, bet turba kaip ten taip cia, ir visa kita, visos oro srauto matuokles, ir kiti briedai.
O ir vaziuokle P407 centus nekainuos.
Kiek žmonių - tiek nuomonių. Pirkt tą kas patinka, nes ar ges ar ne gest čia laimės dalykas, o automobilį prižiūrėt taip kaip priklauso, bet kokiu atveju kainuoja kosTmosą, tas galioja visiems.
Variantas:
http://www.autogidas...0127583623.html
Tiesa, kodėl nežiūri miniven?
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 22 - 12:48
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 19:40
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 21:17
butinai reikia kam nors pavartoti zodi "verkslena" zmogus renkasi koks cia dar verkslianimas. Taip taip taip visos naujesnes masinos lievos nes pats vazineji su senuku bemaz patikimu bx ar pan...
Siuo metu as ir vairuoju zx 1,9 D nu ir patenkintas, kazkodel nors ir turcia ta masina bet jin man teikia kazkoki dziaugsma.
jei rasiu gera bmw imsiu ji jei ne tai 407 reiks ieskot. Aplamai pries menesi gera galvojau nuvarysiu i turgu ir ieskosiu masinos, kad pirksiu ne mrke ar modeli, o kuris tvarkingas ir patrauks aki, bet tokie pasvaiksciojimai nieko nepadejo.
Bus kaip visad, loterija
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 21:51
........... Tai va, galima manau vieningai sutikt, kad ko jau ko, bet šūdinesnių (vėl nepabijokim to žodžio) automobilių už rusiją niekas negamina
O.T. Mano darbine Lada 4x4 (niva) 2012 metų..kas dėl komforto- sutinku, nieko gero, bet pečiukas kaip gerai šyla ....naujesnėse (maniškėj taip pat) yra toki vakarų pasaulio "stebuklai", kaip abs, vairo stiprintuvas, elektrine droselio sklendė, minimalus "borto kompiuteris"- rodo lauko temperatura ir generatoriaus krovima ..Na bet nebaisu jos ikišti i koki purvyną, važiuoti ten, kur kelio nėra, per pažliugusius laukus ir t.t...
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 22:43
As palaikau tave del bmw 530d, paciam irgi atsibodo tas nemanevringas slunkius 406(nors ir cipintas). Taippogi noretusi kazko sportiskesnio ir rimtesnio, kaip varianta ziureciau bmw 5, tik neaisku ar sedana ar universala (kieme jau stovi vienas universalas.) nesvarbu ka pirksi viska reikes remontuot. Manau kad uz bmw ir pats geriau jaustumeis. O 407 man kazkaip neimponuoja, labiau jon tokia zaisline pries 406 atrodo.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0