Bet jei nuvaziavus ir patyrinejus ta masina pasirodys kad ji tikrai verta demesio,kas tada? Vistiek per brangu? As manau kad uz geros bukles 406 cia normalus pinigai,o suzinot galima tik apziurejus,daugiau cia nera ka diskutuot...vos tik islenda skelbimas kur automobilis gerai atrodo or iskart visi rekia kad sudas kazkos,geriau pirkt nevalyta ir primakliavota bet su gera komplektacija ir menama 200k km rida
Galim čia ginčytis iki pažaliavimo, bet yra toks dalykas, kaip daikto rinkos kaina, o 18 metų senumo P406 rinkos kaina tikrai nesieka 2000 eurų (priklausomai nuo būklės, svyruoja nuo 300 iki 1000+ eu, bet toli nuo 2000), kad ir kaip gražiai išsiurbsi ar švariai nuplausi.
Kas lemia konkretaus automobilio rinkos kainą? Komplektacija ir reali būklė. Ką turim šiuo atveju? Pačią PRASČIAUSIĄ komplektaciją ir išblizgintą vidų bei išorę su neaiškia realia svarbiausių mazgų būkle. Ar tai verta 2000 pinigų? Tikrai ne. Juo labiau, kad nuvažiavęs tu ten nekažin ką daugiau pamatysi nei matai foto. Į variklio vidų neįlįsi, likusio sankabos ar turbinos resurso irgi turbūt neišmatuosi. Reali būklė paaiškėja ir galai lįst pradeda pravažiavus bent 1000 km.
Mašina yra kaip moteris ir jos vertę nusako ne blizganti išorė, o vidinės savybės bei smegenų vingių kiekis. Galima pateikti analogiją ir su žmogaus anatomija. Šlubas ar be dviejų pirštų (mašinos išorė) žmogus, bet su sveika širdimi ir kitais organais (mašinos variklis ir kiti mazgai) gali būti daug sveikesnis ir ilgiau gyventi už išoriškai gražiai atrodantį ir be matomų išorės trūkumų žmogų, kuriam gal šlubuoja širdis ar turi kitų vidinių patologijų.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 rugpjūčio 27 - 18:14