Spėju silogizmo norėjo pasakyti, kad pas jį daugiau nei vien tik vieną rūdį ir bampery tvarkyti kėbule reikia.
Silogizmo, kas toliau perkama bus?
Na, d.p. sparnas tai buvo parūdijęs, pakeistas
nauju , išsiaiškinta, kodėl surūdijo, priežastis pašalinta(posparniuose esančios angelės turi būtinai būti uždengtos) ir ateity nesikartos. Bamperis tvarkytas, bet ir vėl trūko šoniukas. Priešrūkiniai jau stovi vietose - gražūs, skaidrūs. Kažkokių rūdžių kėbulas neturi, vienoj vietoj nudaužti dažai toje vietoje, kur išlipa keleivis (neįsivaizduoju kaip, bet nudaužimas grynai šoninis). Kėbulas tikrai ne ledinis, reikalautų rankų pridėjimo
Teisingai pastebėjai - mašina 20m, nėr ko norėt. Iki manęs ji jau mačiusi ojojoi kiek visko.
O kas toliau..? Nežinau, skelbime parašyta. Domina arba maži pikti spuogiukai, arba laiveliai proto ribose (po tėčio 605 2.5td visai norėtųsi kažko tokio), tačiau, kad ir kaip mane atkalbinėtų ir bandytų atvesti į protą, noriu vis dėlto išbandyti Alfa Romeo 156 1.9 arba 2.4 dyzelinėm širdutėm
Su remontu kažkokios problemos nebūtų(šiaip ir su dabartine nebūdavo, tiesiog pasiskaičiuoji natūraliai, ar būtent tu pats nori kišti pinigus ten, iš kur jų nebepasiimsi)
O kai supranti, kad kėbulo defektai esamoje mašinoje akių nebado ir nėra reikšmingi ir svarbiausia, kad ji važiuotų, tai taip ir gaunasi.
Žiūrėti ir keli variantai MB E220 su senuoju 70kw varikliuku (nuoširdžiai sakau - vos akseleratoriaus velniop per dugną neišstūmiau) - nevalytuvas
Iš dominančių įdomių mašinų būtų volvo v40, 850, bet apsistota ties Italais (turbūt sena meilė nerūdyja), o ir šiaip - kartais man labai patinka Itališkose mašinose esantys visiškai nelogiški sprendimai(pvz bagažinės atidarymas bardačioke)
Nu kaip galima nepamilt tokios mašinos?
p.s. man atrodo, ar tos audi paskutinėj foto paintu uždažytas šonas?
Edited by Silogizmo, 2014 March 14 - 22:14.