Peugeot 205 gti, cti, ect...
#241
Posted 2014 January 31 - 09:48
#242
Posted 2014 January 31 - 11:20
It was the 118th Nordschleife lap for this car and my 10th attempt trip (1115 km away from Bordeaux in France).
Miegmaišis, kelioninis krepšys ir AX respect tokiems driveriams
#243
Posted 2014 January 31 - 12:33
#244
Posted 2014 January 31 - 15:18
P.S. citata is kito puslapio MYGT
#246
Posted 2014 May 23 - 13:48
#247
Posted 2014 October 09 - 14:14
Taigi, kaip ir kiekviena antra menesio penktadieni turim kasmenesini meeta.
Siam penktadieniui pasiulymas butu toks: vaziuojam pas sparci i sodyba 20km uz vilniaus, kepam mesa, geriam alaus, diskutuojam rimtom temom ir gerai praleidziam laika. Yra 8 miegamos vietos. Pajudet planuojam apie 8 val is lazdynu.
Rasykit visus uz ir pries.. Gerai butu zinot kas planuojat dalyvaut.
Jei kyla kokiu klausimu skambinkit, rasykit.
"Beja, kas norės likti nakvynės ir norės kitą diena turiningai praleisti laiką gryname ore, galės prisidėti prie vyksiančios rudeninės talkos "
#248
Posted 2014 November 10 - 20:03
kas is 205 frakcijos dalyvaus klubo gimtadieni? gal link ten kartu judam?
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#249
Posted 2015 April 01 - 19:47
Sveiki, frakcijos nariai. Gal galėtumėt pagelbėti kolegai citrinistui? Matau, kad daug kas dar važinėjat ar šiaip tiesiog turit pežukų su senaisiais XU5/9 motoriukais. Nulūžo mano BX tepalo matuoklės plastmasė, nežinau dabar, kiek pilti ir kaip prižiūrėti. Nauja apie 50Lt originalas ir laukti dvi savaites, kol atvažiuos, bet galima gi tiesiog pasidaryti iš ilgesnės arba tam pačiam metalui prikonstruoti kitokia rankenėlę. Gal kas netingėtumėt laisvu laiku pamatuoti matuoklės ilgį? Reikia viso labo atstumo nuo matuoklės atraminės briaunos iki MIN arba MAX žymės.
Motoriux pas mane 65kw su Magnetti Marelli purškalu, bet, mano žiniomis, tinka praktiškai viskas, kas ėjo po XU kodu, su 8 vožtuvais, ir vis dar su aliumininiu vožtuvų dangteliu, tai ten purškalo ar karbo rūšis, arklių kiekis ir kitas aprišimas turėtų nelabai įtakoti.
Pridedu matuoklės rankenėlės FOTO, kad būtų aišku, kaip ji atrodo. Beje, labai dažnai rankenėlės apačia su atrama ir sandarinančiais dantukais būna jau nutrupėjus ir likęs tik viršutinis paėmimo bumbuliukas. Tuomet dažna problema, kad vairuotojas nelabai tą žinodamas kiša matuoklę, kiek lenda, o lenda ji daug. Ir gaunasi taip, kaip gavosi man. Brolio ZX vis prasčiau ir prasčiau važiavo, nesupratom, kame bėda. Galiausiai, kai jau visai pamirus varikliui, buvo nuspręsta mašiną išardyti, prieš variklio išėmimą iš karterio ir filtro kartu teišleidau 2-2.5l tepalo, kai norma yra kažkur 5-5,5litro, o matuoklė tai rodė normaliai...
Liksiu dėkingas ir jei kada užsuksiu į 205 susitikimą (yra tokių minčių), pažadu pamatavusiam alaus
Edited by tadas1991, 2015 April 01 - 19:49.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#250
Posted 2015 April 03 - 12:03
Sveiki, frakcijos nariai. Gal galėtumėt pagelbėti kolegai citrinistui? Matau, kad daug kas dar važinėjat ar šiaip tiesiog turit pežukų su senaisiais XU5/9 motoriukais. Nulūžo mano BX tepalo matuoklės plastmasė, nežinau dabar, kiek pilti ir kaip prižiūrėti. Nauja apie 50Lt originalas ir laukti dvi savaites, kol atvažiuos, bet galima gi tiesiog pasidaryti iš ilgesnės arba tam pačiam metalui prikonstruoti kitokia rankenėlę. Gal kas netingėtumėt laisvu laiku pamatuoti matuoklės ilgį? Reikia viso labo atstumo nuo matuoklės atraminės briaunos iki MIN arba MAX žymės.
Motoriux pas mane 65kw su Magnetti Marelli purškalu, bet, mano žiniomis, tinka praktiškai viskas, kas ėjo po XU kodu, su 8 vožtuvais, ir vis dar su aliumininiu vožtuvų dangteliu, tai ten purškalo ar karbo rūšis, arklių kiekis ir kitas aprišimas turėtų nelabai įtakoti.
Pridedu matuoklės rankenėlės FOTO, kad būtų aišku, kaip ji atrodo. Beje, labai dažnai rankenėlės apačia su atrama ir sandarinančiais dantukais būna jau nutrupėjus ir likęs tik viršutinis paėmimo bumbuliukas. Tuomet dažna problema, kad vairuotojas nelabai tą žinodamas kiša matuoklę, kiek lenda, o lenda ji daug. Ir gaunasi taip, kaip gavosi man. Brolio ZX vis prasčiau ir prasčiau važiavo, nesupratom, kame bėda. Galiausiai, kai jau visai pamirus varikliui, buvo nuspręsta mašiną išardyti, prieš variklio išėmimą iš karterio ir filtro kartu teišleidau 2-2.5l tepalo, kai norma yra kažkur 5-5,5litro, o matuoklė tai rodė normaliai...
Liksiu dėkingas ir jei kada užsuksiu į 205 susitikimą (yra tokių minčių), pažadu pamatavusiam alaus
60-62cm, nauja originalia matuokle turiu ir vietoje, bet kaina, kaip ir rasei ~50Lt iseina.
Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ ))
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
#251
Posted 2015 June 11 - 18:44
Sveiki, ŽTi frakcija.
Pasidalinsiu galbūt daug kam aktualia info:
UAB "Eoltas" šiuo metu pastoviai vykdo akcijas senesnių mašinų detalėms. Radau žiauriai gerų pasiūlymų 205/309/405 detalėms (gal būtų ir x06 - neieškojau).
Kai kurių dalių kainos - juokingos.
Kalbėjau su vadybininkais - gaila, bet akcijos yra automatizuots, sistema pati parenka pagulėjusias prekes be jokio žmogaus įsikišimo (galvojau gal gali pasistengt pasiūlymą padaryt).
Taigi, siūlau, karts nuo karto patikrinti tą e-shop`ą. Aš jau prasinešiau
Pora pavyzdžių.
GTi vandens pompa ~3eu.
TU variklių pusašis - 20eu.
Įvairios pakabos gumos, žarnelės - 1-2eu.
Jei ką - dalinkitės atradimais
#252
Posted 2015 December 22 - 22:11
Sveiki gal kas turit 205 priekiniu stabdziu rem komplekta, ar zinot kur ieskot apart Eolto ar Robeto? 48mm gilbort apsaugine gumele su zieduku uzsispaudzia.
seip niekas nesuplyse, cilindriukas nesurudijas, bet labai sunkiai vaiksto, reikia su irankiais sustumt ir istraukt (tuscia) neina su pirstais kad ir per jega stumdyt. Gal ka patartumet kas susidure?
#253
Posted 2015 December 23 - 01:59
Šiaip pirštais ir neturi susistumti. Nebent te nkur būna cilindriukai kokių 25-30mm iš abiejų pusių, ir dar aliumininiai aliuminyje su minkštais manžetais, pvz gale pas citrohidro; ir tai, jei labai viskas švaru ir nesupuvę, kaip būna itin retai.
Bet jei surėmus kampu du raktelius arba su atsuktuvu ar montiruote trumpute, tinkamai užkišus, nesistumia, tuomet jau blogai. bet esu kartą tik su su strubcina sustūmęs pasatui ir dėdė važiavo du metus, nes suportai geri buvo jam brangūs (delfinas 81kw universalas, kur ratai penkių skylių ir netinka beveik jokios paprastų pasatų važiuoklių ir stabdžių dalys), o remontuot bandyt niekas(savininkas) nenorėjo. Tuomet sudilo tos pusės viena kaladėlė, buvo sudėtos kitos pigios kaladėlės ir važiavo dar du metus, ir stabdžiai nekaito.
Ar pas tave tikrai originalūs 205 suportai? Nemanau, juk skierka berods ten kažką keitė, ar ne aušinami diskai prieky? Nes turėtų būti originaliai 247x10mm monolitiniai diskai ir 48mm Girlingo suportai.
Jei visgi originalūs Girling'ai (ne gilbortai), kur kaladėlės tvirtinamos perkišant kiaurai du strypelius ir cilindriukas, ir tikrai 48mm, tai tokie patys pas mane ant C15 ir tokius komplektus jiem galima gauti be problemų. Yra visokių ten Autofren Seinsa, Frenkit ir panašių italų ar ispanų gamintojų, ir pigūs, bet bent man patirtis su jais būtent šiuose suportuose nekokia - po pirmos rimtos žiemos suplyšo visos gumelės, gavusios šalčio ir šilumos kartu (žiemą kalnuose). Dabar nupirkau Budweg komplektukus, sumokėjau brangiai, gal po 10-12eur, tuo pačiu ir naujas TRW kaladėles, bet turėtų laikyt, tik vis neprisiruošiu susidėt. Tikiuos dar nebus supuvę stumokliukai, bet suportai aliumininiai, tai bėda maža, jei ką. Pirkau Stabdžių dalyse pas Navicką. Berods Sukilėlių 63 adresas ar pan, priešais buvusį Topolį. Nesunkiai internetuose rasi įvedęs "Stabdžių Dalys Kaunas Sukilėlių". Tik reikėjo ten kelias savaites palaukti, kol atvažiavo, nes prekė kataloginė, niekas tokių nelaiko ir gal net supakavę neturi, gal pats Budwegas iš savo restauruojamų suportų gamyklos surinko tas gumeles į dėžutes ir atsiuntė, o gal tiesiog iš ten kol atvažiavo per tris distributorius...
Tų Autofren kad ir dabar galiu užsakyti. Atvežą per dieną ar dvi ir kainos ten gumelių nepilno komplekto gal 4 eurai, gumelių pilno (su kreipiančiųjų gumelėm ir nuorintojo gumele) gal 6 eurai, pilno su stumokliuku gal 10-11eurų, bet sakau, iš praktikos jų nesiūlau. Galbūt susidūriau su broku ar su susenusia guma, bet man vienas atvejis iš kokių dešimt, kaip stabdžiams - per didelis procentas. Kitais devyniais gal viskas buvo ir gerai.
60-62cm, nauja originalia matuokle turiu ir vietoje, bet kaina, kaip ir rasei ~50Lt iseina.
Kažkas ten man nesuėjo centimetru ar keliais - jau nebepamenu. Nes skydelyje rodyklė rodė normaliai, apie max, bet pagal tamstos pamatuotą skaičių tai buvo labai per mažai. Nugi visgi paėmiau ir nupirkau tą matuoklę, ir sukišau. Pradžioj labai sunkiai lindo į vamzdelį ir atrodė, kad nulaušiu rankenėlę, bet nenulūžo, o per kelias savaites ten stovėdama prisistovėjo ir dabar traukiasi gan lengvai. Esmė, kad tepalo lygis supylus pagal katalogą pasirodė beveik idealiai ties MAX. Vadinas karteris tinkamos formos ir karštam varikliui gerai išleidau tepalą. Supyliau lygiai 5 litrus.
Dabar lygiai taip pat reikia ieškot matuoklės senajam XUD7/9 varikliui, kur alsuoklio dangtelis dar užsikabina klipsiukais, nes irgi rankenėlės jau pradeda visiems trupėti, o padielkų nėra. Na arba pagal turimas kelias dar vos gyvas pasidaryti iš ilgesnių, nes jos gana trumpos. Nuo senosios versijos, kur alsuoklis buvo be dangtelio, o tiesiog bačkutė su keliom šlangom, matuoklės rankenėlė metalinė, o tepalas pilamas per kamštį vožtuvų dangtelyje - netinka, nes dar trumpesnė ir vos vos sieka tepalą, kai turim max.
Edited by tadas1991, 2015 December 23 - 01:51.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#254
Posted 2015 December 23 - 09:25
Sveiki gal kas turit 205 priekiniu stabdziu rem komplekta, ar zinot kur ieskot apart Eolto ar Robeto? 48mm gilbort apsaugine gumele su zieduku uzsispaudzia.
seip niekas nesuplyse, cilindriukas nesurudijas, bet labai sunkiai vaiksto, reikia su irankiais sustumt ir istraukt (tuscia) neina su pirstais kad ir per jega stumdyt. Gal ka patartumet kas susidure?
Keisk suportus į GTI (tinka nuo 306 ir ZX'o kažkurių modifikacijų) ir baigsis bėdos. Kad ir kaip čia liaupsintume, orginalūs suportai yra niekam tikę. Kaina jų naudotų gal 10 eurų tesiekia.
Ramūnas
#255
Posted 2015 December 23 - 13:01
Sunku pasakyt ar originalus ar ne tie suportai, bet sudeti Girlingai su aušinamais diskais, ir be kaladeliu laikymo strypeliu. Kaladeles tiesiog isideda i apkaba ir su suportu prispaudzia tokias spyruoklytes ( V formos) ir prisisuka per kreipianciases. Cilindriukas 48mm. Bet skierka manau ten zx suportus idejas, kazkaip google paieskoj neradau zx priekiniu suporto foto be strypeliu
O pas mane sudeti tai tokie kaip sitoj foto, bet nezinau ar cia originalus ar zx ar 306.
https://www.google.l...UoCIy1kLnv8cvM:
Aisku i GTI suportus mielai pakeisciau, bet reik geru suportu, apkabu, ir paciu disku, nes jie didesni, bet paieskoms reik laiko, o jau sausi tech bagiasi, tad reik tvarkyt ka turiu
Turi Ramunai gal GTI suportus?
o dar klausimas, o nuo 307 neitu uzdeti stabdziu viso komplekto ant 205? ar tada gali pagrindinis cilindras skyscio tokio kiekio nepaduot?
#256
Posted 2015 December 23 - 21:12
ZX aušinamais diskais turėjo vistiek 247mm diskus, tik kad aušinamus ir dar bent pas mane buvo ir ABS.
Kaladėlės tokios?
Jei taip, tai ne problema ir jiems tuos komplektus gauti. Ta pati situacija, tik jiems yra vietoje, nes suportai naudoti labai plačiai, net pas japonus.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#257
Posted 2015 December 23 - 23:10
Jo kaladeles tokios, vadinasi rasiu o 306 standartines (ne GTI-6) suportai tokie pat kaip ZX? O kazin tilptu 283mm diskai su suportais ant 205 i R15 ratukus? idomu butu pamatuot.
#258
Posted 2015 December 24 - 05:16
283 ir R15 yra pas 406/Xantia/XM/605/C5... Tilpt į rato vidų telpa. Reikia žiūrėt, kokio išnešimo reikia, kad suportas tilptų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#259
Posted 2015 December 24 - 16:11
P.s. tadai kada tu miegi jei zinute siunti 5:16 ryte? )
#260
Posted 2015 December 24 - 16:39
Kieno komplektuką man reiktų rast ir ką norėtum pamatuot?
Diskų 283 tai nėra, o suportai ZXiniai priekiniai ir 247mm aušinami diskai mėtosi. Mėtosi ir neaušinami 247mm.
Jei čia apie remontinius komplektus suportų, tai nelaikau jų - reikia nuvažiuot ir nupirkt, arba užsakyt internetu ir nuvažiuot nupirkt.
Kartais miegu... Šiaip aš naktimis dirbti mėgstu, nes daug ramiau. Tai dieną mokais, naktį dirbi, kadanors miegi
Viskas normaliai, miegu pakankamai
Norėjos iki švenčių išsileist susikaupusias mašinas, tai iki 4h ryto su draugu krovėm sankabą
Edited by tadas1991, 2015 December 24 - 16:39.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users