Peugeot 205 gti, cti, ect...
#261
Posted 2015 December 24 - 23:17
#262
Posted 2015 December 25 - 14:51
266 yra nuo 405to. Diskai nebeverti dėmesio, nes sudilę ir parūdiję, bet pamatavimui tai gerai. Manau kaip 205tuko masei pilnai užtenka, ir į R14 tikrai tilptų. Suportų nečiupinau dar, bet stabdyt stabdė, kai važiavo.
Sumesi priekin 283 - turėsi gale didžiausius būgnus įmanomus dėt ir cilindriukų diametrą keist, nes rimtuose posūkiuose galo nebepagausi.
O taip tai pas C5 trilitrį ir dar pas kai kuriuos analogus stovėjo dar ir 288mm, tai dar didesni, ir į 15kinius ratus irgi telpa
Edited by tadas1991, 2015 December 25 - 14:52.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#264
Posted 2015 December 26 - 12:58
Supratau, ačiū už atsakymus.
#265
Posted 2015 December 27 - 20:20
Gti6, xsara vts 283mm telpa puikiai po r15
tie patys 283 ejo ir 307 2.0 hdi 80kw. bet jie telpa ne po visais r15
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#266
Posted 2015 December 28 - 10:37
tie patys 283 ejo ir 307 2.0 hdi 80kw. bet jie telpa ne po visais r15
Šiaip jei kalbant rimtai, tai jei sportuot labai nesiruoši, tai dėk ir 247 ir 266. didesnis skersmuo padeda tik sporte.
#267
Posted 2015 December 28 - 12:26
247 standartas su senoviniu stiprintuvu tikrai nėra daug teigiamų įspūdžių šiuolaikiniame eisme keliantys stabdžiai. Gerai mygiant - stabdyt aišku stabdo, bet mažas skersmuo duoda mažą jautrumą ir itin mažą skirtumą tarp "gerai stabdo" ir "nebestabdo, nes čiuožia", ypač ant slidesnių dangų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#268
Posted 2015 December 30 - 14:53
247 standartas su senoviniu stiprintuvu tikrai nėra daug teigiamų įspūdžių šiuolaikiniame eisme keliantys stabdžiai. Gerai mygiant - stabdyt aišku stabdo, bet mažas skersmuo duoda mažą jautrumą ir itin mažą skirtumą tarp "gerai stabdo" ir "nebestabdo, nes čiuožia", ypač ant slidesnių dangų.
o tarp skirtingu diametru sukibimo plotas didėja? Kiek pamenu diskusiją apie stabdžius per 205 meetus(o jų patikėk buvo daug) tai ne, tik aušinimas geresnis. Aišku kad įsitikint reik sudėt kaladėles ir matysis.
#269
Posted 2015 December 30 - 21:09
#270
Posted 2016 January 03 - 16:57
o tarp skirtingu diametru sukibimo plotas didėja? Kiek pamenu diskusiją apie stabdžius per 205 meetus(o jų patikėk buvo daug) tai ne, tik aušinimas geresnis. Aišku kad įsitikint reik sudėt kaladėles ir matysis.
Ramūnai, plotas didėja pagal kaladėlių plotą, o ne pagal diametrą. Didesni diskai turi dažnai ir didesnio ploto kaladėles, bet ne visad, ir nebūtinai, kaip jūs ir sakote.
Bet čia į tai dar įsiskaito ir pagrindinio bei suporto cilindriukų diametrų santykis, kuris taip pat groja tada, kai didinamas ar mažinamas kaladėlės kontakto plotas, kai keičiami suportai ir nesutampa seno ir naujo cilindriukų diametrai. Bet į tai kolkas neatsižvelkim.
Mąstom inžineriškai. Nekeičiam kaladėlių ploto, tegul jis bus identiškas. Keičiam tik disko skersmenį. Ką gaunam? Ogi tai, kad suspaudžiamo ploto svorio centras didesnių diskų stabdžiuose yra toliau nuo rato ašies, nei mažesnių. Taigi, gauname didesnį svertą arba kitaip sakant jėgos petį. Šiuo atveju, jėgą ne kuriame, o slopiname, bet skirtumas tarp šitų veiksmų nereikšmingas. Gavus didesnį jėgos petį, reikalinga mažesnė jėga tokiam pačiam stabdymo darbui išgauti. Taigi, vienodai stipriai spaudžiant stabdžio pedalą, su didesnio skersmens diskais gausime didesnę stabdymo jėgą, gausime ir didesnį maksimalų stabdymo darbą. O tada jau pradeda groti padangų sukibimo su asfaltu galimybės.
Aišku, dar labai svarbu, kaip tas kaladėlių plotas paskirstytas ir kur būtent gaunam svorio centrą. Jei svorio centras tarp vienodo ploto kaladėlių bus vienodai nutolęs tiek pas 247, tiek pas 266mm diskus, tai ir stabdymo efektyvumas bus identiškas.
Sveiki, na kolkas pas mane sudeti gale nauji stabdziai pilnai, priekyj perrinkti naujai suportai su 247 diskais, na kolkas tenkina, bent jau iki vasaros patrynsiu, o paskui ziuresiu. Bet noretusi geresnio efektyvumo, galbut pagrindinis stabdz cilindras nepajegia. Det nuo 406, na dar yra laiko pamastymams. Laiko yra
Pagrindinio cilindro pajėgumas priklauso tik nuo jo skersmens. Kuo mažesnis jo skersmuo, tuo didesnę galią išgausi į stabdymo paviršius taip pat stipriai spausdamas pedalą, bet reikės spausti daugiau ir tikėtis, kad dar neatsirems. Kitas reikalas yra stiprintuvo pajėgumas. 205 stiprintuvas tikrai nėra įspūdingas, na bet ir jo pūslės skersmuo juk gana nedidelis.. Įdomu, jei pabandžius ten kažkaip prikergti pūslę didesnę, nuo didesnio automobilio. Galėčiau eksperimentams padovanoti 405 (266mm ir su ABS) pūslę.
Arba bandyt uždėt ABSinę stabdžių sistemą, be vakuuminio stiprintuvo, kaip antro golfo arba trečio pasato, tada jau tikrai netrūks nei stabdžių, nei stiprintuvo, nes ten vietoj puslės stovi siurblys ir sfera. Tik ta sistema nėra itin patikima, ypač jei skystis ilgai laikytas pusiau juodas...
Edited by tadas1991, 2016 January 03 - 16:48.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#271
Posted 2016 January 03 - 18:20
Viskas teisingai Tadai, bet del pagrindinio cilindro skersmens, manyciau kad pvz: 406 yra didesnis kartu su pusle, nei 205, ko pasekoje gaunama didesne (skyscio) spaudimo eiga, kuri reikalinga stabdziu suportuose esanciam stumokliukui (pvz 57mm) nei 47mm. Mano manymu taip bet galiu ir klysti.
O Tadas viska teisingai parase
#272
Posted 2016 January 07 - 08:33
http://www.autogidas...0127632479.html
Adomai tavo čia? Panašus, bet pagal aprašymą nelabai tikiu, kad gali būti tavo
Edited by skierka, 2016 January 07 - 08:34.
#273
Posted 2016 January 09 - 20:01
nu Adomo dabar remonte ir ne toks apspardytas buvo. Ir dar Adomas uz tiek savo neparduotu
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#274
Posted 2016 January 09 - 20:37
#275
Posted 2016 January 10 - 11:30
nu kad labai jau apgrauztas. vairos su izolke suviniotas, veidrodeliai nuspardyti. kiek dar smulkmenu kaip keleivio duru spyna, lango purkstukas, rear quater pannel badge, bagazines juosto nera. tai cia tai kas is foto matosi. aiksu komplektacija nebloga. o tau vel rankos niezti pakonstruot?
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#276
Posted 2016 January 10 - 23:23
#277
Posted 2016 January 18 - 15:58
FB platybėse, lietuvaičio darbas.
I <3 HATERS
#279
Posted 2016 March 10 - 06:16
#280
Posted 2016 May 05 - 10:15
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users