Peugeot 205 gti, cti, ect...
#41
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:27
#42
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:39
rask pigiauBlin jus isproteje su tais 205. Uz 20 metu masinas po 8000 litu prasot :-)
Bilekas visiskas
#43
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:48
p.s. prasau nesupykti temos autoriaus... cia tik mano nuomone. manau tokie entuziastai kaip stopforce jei tik turetu vietos kieme ir laisvu pinigu visas jas supirktu
beje pigiau ---> http://www.autogidas...0119393740.html
Šį pranešimą redagavo thunder: 2010 birželio 10 - 21:51
#44
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:51
dar keleta metu ir ju liks nedaug. cia masina ne kasdienai, o malonumui. tu pats paskaiciuok, kiek kainuoja ja prikelti uztad ir kainos tokios.kas supranta, tas ir perka. teko girdet zmoniu atsiliepimus, kurie vairavo tokius automobilius pirma kart, ir jie tikrai tik geriausi.ne ta manau Gerietis norejo pasakyt kad tos masinos ner jau tokios vienetines kad uz jas tiek moket. taip man jos atrodo gal ir neblogai bet tikrai nemokeciau tiek... be to kazkaip manau maiklo uz ta pacia kaina man ir grazesne ir naujesne....
#45
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:54
cia klubiecio irgi. kaina atspidi jo bukle kur maiklo ar kito uz 8000 ir 3500 ,skiriasi, sian maciau sita ;)
beje pigiau ---> http://www.autogidas...0119393740.html
#46
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:54
galima pasakyti kad isproteje nebilekas visiskas 205, kas supranta tas ir mokaBlin jus isproteje su tais 205. Uz 20 metu masinas po 8000 litu prasot :-)
Bilekas visiskas
Šį pranešimą redagavo miles: 2010 birželio 10 - 22:04
#47
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:57
tai kodel pirmas golfas nekainuoja tiek? juk jau ir klasika gali tapti o gal cia situ pezu savininku pamisimas? kiek jau laiko pardavinejamas sitas? kiek maiklas savo siulo.... kiek laiko tas trecias klubiecio pezas pardavime yra... be to, ka tu sudedi i masinos prikelima tai tavo bedos... negi sutiksi kad as i savo masina sukisau 10k tai ka ji verta 17k? nors gerai vaziuos siuo metu.... juk ne...dar keleta metu ir ju liks nedaug. cia masina ne kasdienai, o malonumui. tu pats paskaiciuok, kiek kainuoja ja prikelti uztad ir kainos tokios.kas supranta, tas ir perka. teko girdet zmoniu atsiliepimus, kurie vairavo tokius automobilius pirma kart, ir jie tikrai tik geriausi.
ok begu lauk neterses forumo
beje man sitie 205 ir grazus tik nemokeciau tiek uz juos
#48
Parašyta 2010 birželio 10 - 21:58
#49
Parašyta 2010 birželio 10 - 22:12
#50
Parašyta 2010 birželio 11 - 08:25
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2010 birželio 11 - 08:29
#51
Parašyta 2010 birželio 11 - 08:29
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#52
Parašyta 2010 birželio 11 - 08:53
Aisku as tiek nenuraukiu masinose kaip tu, bet man px kur ta masina vazinejo. Cia viskas is to taupumo, nusiperki pacia pigiausia auto is Lt ir dejuoji kad lietuviai uzmusa masinasBe to bet kuris nors kiek raukiantis apie masina, niekada nepirks lietuvoj eksploatuotos auto..
#53
Parašyta 2010 birželio 11 - 09:37
as tai neverkiu jau taip bvaisiai jei ka, pac turiu is siknos dygstancias rankas tai pasiremontuot galiu. Bet benrai tai paemus tos pacios kainos(nuo pigios iki vidutines) lietuvoj ekploatuota ir is uzsienio parvezta, tai antras variantas yra gerokai geresnis vien del to kad mes lietuviai esam labai nuostabus(bent jau sau taip atrodom) konstruktoriai...Aisku as tiek nenuraukiu masinose kaip tu, bet man px kur ta masina vazinejo. Cia viskas is to taupumo, nusiperki pacia pigiausia auto is Lt ir dejuoji kad lietuviai uzmusa masinas
R
#54
Parašyta 2010 birželio 11 - 10:32
Tai kiek TURI kainuot speedline?
Kiek moldingu komplektas?
Ir kiek koks CTi/GTi vertas pinigu?
Sorry uz OT, bet turiu pasisakyt: del tos 205'u ir ju daliu vertes, tai manau cia ne 99% zmoniu yra ziopli ir nesuprananta koks lobis yra speedline ar koks kitas gti niekutis, cia beda to 1% zmoniu, kurie pervertina tokius dalykus. Nei tie ratai 2000 verti, nei musu CTI/GTI tokiu kainu verti, cia tik mes taip ysivaizduojam.
Lietuvoje niekas nieko neverta ir dar ilgai nebus. Uz edzio PTS`sus kokiam UK ar FR labai greit kasnors paklotu menesini Lietuvos piliecio atlyginima nesiparindami. Skirtumas turbut tik toks kad jiems tai nesudaro VISO atlginimo. Ir kainos daugumos situ CTI yra angliskos, tik tiek kad pardavinejama cia..
Skaiciuojam dabar, kiek kainuoja pasidaryt CTI?
Greit tas abejones galima issklaidyt, o labiausiai mane biesina visokie tokie pareiskimai:
Blin jus isproteje su tais 205. Uz 20 metu masinas po 8000 litu prasot :-)
Tamsta, jei netycia ir cia uzklydai neturedamas ka veikti, tai ar teko girdeti kad uz dar senesnes moka dar daugiau?
Tai yra auto kuriu verte kyla, kai Tavo 406 labai greitai krenta.
#55
Parašyta 2010 birželio 11 - 11:22
apie bites .... o tau nekyla problemu apziureti i rankas paimta detale? As pats turiu is siknos augancias rankas, tai kartais net prie veidrodzio tenka stotis pasisukus i ji sikna, kad galeciau atidziai apziureti ka rankose laikau...pac turiu is siknos dygstancias rankas tai pasiremontuot galiu....
#56
Parašyta 2010 birželio 14 - 18:16
#57
Parašyta 2010 birželio 17 - 14:30
Yra dvi kainos.Taigi, reiktu baigt ta CTI/GTI reklamine kompanija, neverti jie tu pinigu kuriuos cia prasot. Kaip zinia ir kabrikai stovi pardavime po metus, ir tie GTI ten po 4-5k. Kainas nustato rinka. o kai jas nustato pardavejai tai jie pas juos ir lieka.
P.S. Stopai jei kalbant bendrai apie masinas tai jei reikia"Atnaujinti varikli, pakaba, stabdzius, kebula, salona, apdailas, stoga, ismetima,... dar jei nupirkti ratus doh.gif ziurek jau ir 8000 neuztenka rolleyes.gif doh.gif" tai yra visiskas lavonas o ne masina, daug pigiau visada yra nusipirkt neuzmusta, nei kad toki prikelinet.
Pirmoji uz kiek daikta gali parduoti skubiai. Pirkeju tokioms masinoms lietuvoje nedaug ir jei jau atsikratyti, tai kaina turetu buti laaaabai maza. Jei pardavejui nedega parduoti, gali skelbimai ir penkis metus kabeti. Kaip ten bebutu kainos turetu tik kilti...
Ir antroji - uz kiek daikta gali nusipirkti jei tokio nori. kadangi asortimentas ne pirkejo naudai, tai reiktu rinktis is siulomu lietuvisku, is parduodamu uzsienyje arba pirkti pavadinima ir bandyti tokia masina prisikelti. Siai dienai turim juokinga situacija: norinciu kaip ir yra, bet visi tik aiskina, kad kainos per dideles. Pabandytu kuris pasirinkti kita varianta: prisikelti tokia masina arba is uzsienio nusipirkti ir dar sutilpti i "teisinga" biudzeta, tada galetu aiskinti apie verte. Dabar sunys loja, o kainos nekrenta.
Gal kasnors galetu smalsumui patenkinti parasyti kiek jusu nuomone turetu kainuoti tokios masinos?
#59
Parašyta 2011 sausio 11 - 09:19
As manau nereikalingas daiktas. Juk yra orginalus stabilizatorius pacio tilto viduje. O ir siaip reiktu pradet diskusija nuo to, kam is viso yra skirtas stabilizatorius ir kokia funkcija jis atlieka. Tarkim ysidedi ta papildoma stabilnika y gala, pasidarai jy paty kieciausia ir vaziuoji ant duobeto zvyro, tai turbut nei vienas ratas nepasieks duobes apacios, gausis taip kad vos ne visa laika vaziuosi remdamasis vienu galiniu ratu
Tiesa, kai rinkausi savajam CTI galiny tilta is keliu, tai pas GTI tas galinis stabilizatorius buvo pats ploniausias. Priekinis GTI berods irgi ploniausias 16mm, o pvz pas 1.9 automata lyg 22mm
Šį pranešimą redagavo maiklas: 2011 sausio 11 - 09:29
#60
Parašyta 2011 sausio 11 - 09:33
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0