Maiklai - ant zvyro aisku, bet kiek supratau ten butent ziedui naudojamas daikts
Siaip uzmaciau, labai idomus jau pasirode... Idomu kiek realios naudos ant asfalto duotu
O storesnis stabilizatorius... Standziau? Idomus swap`ai, tik ar realu kanors isspaust... Apciuopiamo
Jei vien tik ta stabilnika y gala ysidet, tai manau daugiau naudos butu tuos pingigus isleidus ant benzino ir siek tiek daugiau pasitreniravus
Tarkim priekis yra salyginai minkstas, tai ant posukio sutupia viena puse, o jei dar stabdai tai isvis ant vieno priekinio rato daug svorio pereina, o priesingas galinis ratas tada atplysta nuo zemes, jei galinis stabilnikas jy stengiasi laikyti tokiame paciame aukstyje kaip priesingos puses.
Kazkada su savo CTI vaziavau y slolama nespejes susideti y gala GTI torcionu ir Bilsteinu, tai sikna buvo labai minksta, o priekis su Gutmann spyruoklem ir dujiniais bilstein buvo kaip kartingo, tai tada isvis driftinau po trasa, nes galas minkstas, ant posukio sikna pasvyra y viena puse ir gerokai suspaudzia torciona, tada tas storas CTI stabilizatorius pakelia ir kita rata
Nu cia prirasiau nesamoniu, bet mano nuomone pirma reikia normaliu pagal norima efekta parintku spyruokliu/torcionu su amortikais o tik paskui galvoti apie kazkoky stabilizatoriu gale. O kad visa toky setup parinkti vien pagal teorija, tai cia jau atskira moksla reikia baigt, tokie kaip mes viska darom "mokslinio badymo metodu"
P.S. visiem tiem teisuoliai, kurie cia savo racionalu supratima apie masinas demonstruoja, nevarkit ir nerasinekit, nieko jus nepakeisit, vistiek liks tas pats 1% idijotu kuriem patiks sitas modelis ir px ta reali verte, kaina ir apac protingu dedziu nuomone apie juos
Edited by maiklas, 2011 January 11 - 13:19.