Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kažkur dingo visas tepalas iš variklio?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 stii_cooper

stii_cooper
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 212
  • Vieta:Kaunas. Lietuva
  • Automobilis:Citroen C5 X7 APD

Parašyta 2009 lapkričio 25 - 10:04

Sveiki, Gal kas buvot susidūrę ir patarsit ką daryti? Prieš mėnesį variau TA, rado kad sunkiasi tepalas ir laša po truputį ant žemės. Visa apačia buvo tepaluota. Bet su meistrais neradom iš kur ten galėtų sunktis. Nusprendėm kad gal po truputi bėga pro riebokšlį kuris stovi variklio bloke. Ten tas apatinio veleno riebokšlis prie kurio sukasi sankaba ant smagračio. Tai jeigu bėda šitame, labai daug darbų jį pakeisti. Nusprendėm nekeisti ir pabandyti apvalius variklį dar kartą TA varyti. Na TA praėjau, bet liepė tą bėda susitvarkyti. Aš nusprendžiau, kad jeigu per du metus tepalas neišbėgo, tai gal bėgo ten visą laiką, bet po tiek mažai, kad net nesijaučia. Tai dar po TA pasikeičiau ir tepalą - supyliau visai sintetinius dabar. Ir štai po mėnesio, po 100 km kelionės trasoje, pastebėjau kad tepalo matuoklė visiškai sausa. Reiškia dingo tepalas... Tai gal kas žino kaip čia galėjo būti? Ar galėjo tepalas pradėti labiau sunktis dėl to kad užpyliau sintetinius? Ar verta ieškoti to riebokšlio ir keisti jį? O gal tiesiok pripilti pusiau sintetinio tepalo, plius dar kokio wynns marmalo? O gal pas Peugeot yra kokia liga ir čia man visai ne pro riebokšli tepalas iseina?
  • 0

#2 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 lapkričio 25 - 11:27

mano 106 jau keli metai per ta galini salnika liedzia. Dapilineju minralkes ir nieko nedarau, bo vien dezes traukimas kruva pinigu atsistoja. Galvojau, kad nudus kada nors sankaba ir tuo paciu susitvarkysiu. aisku kaip zapadlo - sanakaba vis kaip nauja :D O siaip pati rieboksli senai nusipirkes turiu - berods tik 12 Lt. mokejau B)
  • 0
Roots to roots

#3 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 lapkričio 25 - 17:01

Gal nepagailek pinigu salinti priezastims, o ne pasekmems ;) As tai ishsilupciau varikli lauk ir pasikeisciau viska tuo paciu ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#4 Svečias_kests_*

Svečias_kests_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 11 - 10:22

150 ir pakeisim tau ta salnika :beer:
  • 0

#5 stii_cooper

stii_cooper
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 212
  • Vieta:Kaunas. Lietuva
  • Automobilis:Citroen C5 X7 APD

Parašyta 2009 gruodžio 13 - 16:37

Kestai, rimtai? Jauciu paimciau uz 150, nes kas ryta po masina randu tepalo bala. nepatogu jau pries kaimynus. buvo svarus kiemas, atsikrausciau as ir tapo nesvarus :(
  • 0

#6 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2009 gruodžio 13 - 16:59

150 ir pakeisim tau ta salnika :beer:

:blink: kur čia taip už 150 keičia :hmm:
  • 0

#7 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 13 - 18:02

manau kad kests pateike ne tik labai protinga , bet ir visai zmoniska pasiulyma ir kaina.tikrai pasinaudok juo, tai bent viena priezastim tepalo prasisunkimui bus maziau. o del sintetinio tepalo, tai tikrai prisidejo prie tepalo greitesnio dingimo, nes yra skystesnis ir skvarbesnis nei 10w40. o ir siaip manau kad senesniam varikliui kurio rida jau seniai perzenge 150000km 10w40 labiau tinka, nors ir skirtingu firmu sintetiniu ar pusiau sintetiniu tepalu savybes labai skiriasi.
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#8 stii_cooper

stii_cooper
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 212
  • Vieta:Kaunas. Lietuva
  • Automobilis:Citroen C5 X7 APD

Parašyta 2009 gruodžio 13 - 19:06

Idomu ar kalbam apie ta pati darba. Mano savas meistras yra keites sita salninka kazkokiam Volvo. Tai reikejo isimti varikli, greiciu deze.. Nors pats pakeitimas ir nesunkus darbas, bet norint iki salninko prieiti reikia visa diena paaukoti. Kai kests siulo uz 150, tai galvoju, gal pas Peugeot priejimas paprastesnis ir darbas padaromas per pora valandu? Kas yra keites butent Peugeotui, ka galit pasakyti apie priejima? Beje, tepalu tekejima dabar esu pristabdes. Pripyliau marmalo tirstinancio tepala ir dapyliau pusiau sintetiniu teplu. Tai viskas mygom neisbego, bet kaip ir sakiau, bala po masina pastoviai vis nauja atsiranda, tai apie remonta reikia butinai man galvoti.

Šį pranešimą redagavo stii_cooper: 2009 gruodžio 13 - 19:07

  • 0

#9 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 13 - 19:40

darbo principas tas pats visom auto...reikia nuimti pavaru deze ir sankabos komplekta su smagraciu,tik skirtingiems modeliams skirtinga ir darbo laiko trukme.tai uz tai ir sakau kad darbo valandu ir kainos santykis tikrai neblogas,tiksliau sakant pigesnis variantas.o su marmalais i tepala ir sintetiniu ir pusiau sinteiniu tepalu maisymu tarpusavy buk labai atsargus,nes kai visas tas kokteilis is 3 komponentu "susipjaus "tarpusavy. salniko keitimas gali pasibaigt uzkalusio variklio keitimu i veikianti.nes skirtingu firmu tepalu ir skirtingo klampumo tepalu tarpusavy maisyt mazu maziausiai nerekomenduojama. o apie priedus i tepala ausinimo sistemas ir pavaru dezes turiu tokia nuomone. jai nera dantu pastos kuria issivalius dantis nereiktu ju plombuot, tai ir negali buti priedu kuirie atstato atsiradusius tarpus tar kazkokiu besidevinciu detaliu.
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#10 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 10:53

darbo principas tas pats visom auto...reikia nuimti pavaru deze ir sankabos komplekta su smagraciu,tik skirtingiems modeliams skirtinga ir darbo laiko trukme.tai uz tai ir sakau kad darbo valandu ir kainos santykis tikrai neblogas,tiksliau sakant pigesnis variantas.o su marmalais i tepala ir sintetiniu ir pusiau sinteiniu tepalu maisymu tarpusavy buk labai atsargus,nes kai visas tas kokteilis is 3 komponentu "susipjaus "tarpusavy. salniko keitimas gali pasibaigt uzkalusio variklio keitimu i veikianti.nes skirtingu firmu tepalu ir skirtingo klampumo tepalu tarpusavy maisyt mazu maziausiai nerekomenduojama. o apie priedus i tepala ausinimo sistemas ir pavaru dezes turiu tokia nuomone. jai nera dantu pastos kuria issivalius dantis nereiktu ju plombuot, tai ir negali buti priedu kuirie atstato atsiradusius tarpus tar kazkokiu besidevinciu detaliu.

Gera nuomone apie priedus tepalo :D :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#11 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 19:15

neparasei kas per variklis ten pas tave o siaip tai yra toki "usai" kuriuos patarciau pirmiausia pasikeis teko jieskot ilgai ir nuobodziai galu ir kokius 3 sykius lupom karteri galvodami kad pro ten leidzia. siaip tie ""usai"" pazymeti 12 numeriu ir pakeitimui tikriausiai nereikia lupt dezes .mes tai keitem 206 dyzeliniui tuos usus o kaip pas 406 priejimai tai nepasakysiu:) cia shema 406.
Posted Image
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#12 stii_cooper

stii_cooper
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 212
  • Vieta:Kaunas. Lietuva
  • Automobilis:Citroen C5 X7 APD

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:44

Variklis 1.8l 81kw. Aciu uz schema, gal pravers, jeigu mano meistras remontuos. Gal ir tie usai joje pazymeti yra?
  • 0

#13 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2009 gruodžio 15 - 07:49

cia shema ir yra tokio variklio kaip tavo o tie usai pazymeti 12 nr
  • 0
Citroen C8 2,2HDI




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0