apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 25 - 18:55
Kuris temp daviklis atsakingas uz apsuku reguliavima?
Beda kad saltam varikliui apsukos liakosi apie 2500rpm pasilus apie 1100rpm benzinu
dekui uz pagalba
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Nerijusv
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.079
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...
Parašyta 2009 lapkričio 25 - 19:01
ar ne tamsta kreivarankiu idetas dujas pats tvarkeisi?
skyle oro sklendeje uzsitaisei?
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 25 - 20:59
taip as, nebuvo isgreziota, ne tokie barbarai dar buvo pasirodo, dabar kita problema, kai pradejau su sia auto vazineti apsuku voztuvas buvo atjungtas, tikriausiai del to, kad perliesas misinys gaudavosi ant duju kai jis veikdavo, nes imdavo jis tik ora, o ne dujos/oras misini, ant benzo dirbo puikiai apsukos budavo siltam apie 800rpm saltam gal apie 1300 rpm, na toks jau jis ir saltas vasara buvo...
Paklausiau patarimo atjungiau ir aisku kol susitvarkiau maisytuvus, pravodke jis buvo atjungtas...
Pajungus ir prasidejo kvailystes, palaikiau atjunges akuma nepadejo...
Beda ta, kad siltas variklis dirba puikiai tiek dujom tiek benzinu, o saltas tik ant duju...
Skaiciau uzsienio forumus ten visi raso apie 3 termo daviklius, o as randu tik du pas save 2 kontaktu, vienas sukasi prie termostato kitas i galva, tas kur galvoje kai atjungiu, apsukos krenta zemiau 800 ir pulsuoja, kai atjungiu ta kur prie termostato net nesikuria...
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Nerijusv
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.079
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...
Parašyta 2009 lapkričio 25 - 23:53
as linkes manyti, jog ne temperaturos daviklis kaltas.
nes ir siltam varikliui apsukos (1.1 krpm) per aukstos.
jau kitoj tavo temoj rasiau jog oro sklende turetu uzsidaryti aklinai ir varikliui dirbant laisvomis apsukomis atjungus laivos eigos voztuva variklis turi uzgest. taciau kitoj temoj pats rasei, kad neuzgesta. mano spejimas, jog oro sklende "panavarocinta", kad aklinai neuzsidarytu ir del to variklis gauna daugiau oro nei turetu.
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 07:59
po tvarkymu net nebandziau, reiks pabandyti siandien, sklende tikrai nemodifikuota...
Šį pranešimą redagavo Jonkis: 2009 lapkričio 26 - 08:15
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 08:17
pabandyta, nekaip dirba, uzgeso tik pavaziavus kelis simtus metru ir atleidus akseleratoriu ir tai jau kai ant duju persimete, kitas dalykas pastebejes esu, kad laisvu sukiu voztuvelis pilnai neuzsidaro
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 19:51
pabandziau slanga uzspausti variklis gesta, reiskia sklende gera, beda kazkur kitur, ant duju aisku galima pareguliuoti apsukas reduktoriumi bet benzinu karstas dabar laiko jau 1500 rpm
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Senas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 443
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 807
Parašyta 2009 lapkričio 30 - 10:46
koks variklis?
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 30 - 14:09
koks variklis?
Peugeot 306, 1995 metu variklis 1,6, deze mechanine
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Senas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 443
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 807
Parašyta 2009 lapkričio 30 - 14:24
Peugeot 306, 1995 metu variklis 1,6, deze mechanine
Sis masiniukas net tu paciu metu turejo skirtingas sistemas :Bosch motronic MP 5.1, MP 5.2 ir MP 7.2 . Bendra sioms sistemoms : du temperaturiniai (ausinimo skyscio ir isiurbiamo oro), DIS uzdegimo sistema, MAP sensorius, TPS sensorius, detonacinis sensorius, laisvos eigos varikliukas, isiurbimo kolektoriaus sildytuvas ir alkuninio veleno padeties daviklis. Pertikrink siuos daviklius ir manau surasi gedima.
Šį pranešimą redagavo Senas: 2009 lapkričio 30 - 14:24
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 30 - 15:57
Sis masiniukas net tu paciu metu turejo skirtingas sistemas :Bosch motronic MP 5.1, MP 5.2 ir MP 7.2 . Bendra sioms sistemoms : du temperaturiniai (ausinimo skyscio ir isiurbiamo oro), DIS uzdegimo sistema, MAP sensorius, TPS sensorius, detonacinis sensorius, laisvos eigos varikliukas, isiurbimo kolektoriaus sildytuvas ir alkuninio veleno padeties daviklis. Pertikrink siuos daviklius ir manau surasi gedima.
ziuriu kad kaunietis esi ir atlieki diagnostika, gal galima butu pas tave si darba padaryti?
Tiesiog diagnozuoti ligas, o gydimu as jau pats uzsiimciau, rankos nekreivos o ir salygas ir noro tam turiu
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Senas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 443
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 807
Parašyta 2009 lapkričio 30 - 16:18
Galima. Tik as nedarau diagnostikos per 40 min. jau kas vaziuoja pas mane turi nusiteikti maziausiai 1.5 val. Buna, kad ir 4-6 val.
Šį pranešimą redagavo Senas: 2009 lapkričio 30 - 16:19
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 lapkričio 30 - 22:09
nors ir para, jei ne uz valandas imi
LPG
VF37CNFZ230573709
apsuku priklausymas nuo temperaturos
Jonkis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 480
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 306; MB 190
Parašyta 2009 gruodžio 31 - 09:25
as linkes manyti, jog ne temperaturos daviklis kaltas.
nes ir siltam varikliui apsukos (1.1 krpm) per aukstos.
jau kitoj tavo temoj rasiau jog oro sklende turetu uzsidaryti aklinai ir varikliui dirbant laisvomis apsukomis atjungus laivos eigos voztuva variklis turi uzgest. taciau kitoj temoj pats rasei, kad neuzgesta. mano spejimas, jog oro sklende "panavarocinta", kad aklinai neuzsidarytu ir del to variklis gauna daugiau oro nei turetu.
skaitau ir niekaip nesuprantu kaip gali uzgesti masina atjungus lev`a jug jis buna atsidares kai ji atjugi tai atjungus jis prasidares ir lieka, niekaip neuzges, jug ten zingsninis dvieju krypciu varikliukas, kaip senas minejo yra tokie kur varikliukas sklende tik atidarineja ir atidaryta palaiko, o ja uzdaro spiruokle, o var mano atveju uzspaudus slanga lev`o variklis gesta, taigi sklende tvarkoj...
LPG
VF37CNFZ230573709