Peugeot 607 nuo 2005 2.7 HDI
#41
Posted 2013 December 16 - 20:43
#42
Posted 2013 December 16 - 21:19
Kainos varikliu nuo 3000 iki 5000 (pilni su turbom, purkstukais ir pan.). Tai imk vidurki 4k. Bent jau tokios kainos buvo pries daugiau nei puse metu kai domejaus.Idomu kokios kainos butu tu dizeliuku 2.7 2005m. varikliu jei imti is sroto varikli. Ir ar normaliai jie tinka ir keiciasi. Aisku butu galima paskambineti i srotus, bet gal kam teko keisti. Cia galvoju apie krastutini atveji jei sakytu, kad neapsimoka remontuoti. Vokieciuose pasitaiko variantu, tipo su triuksmais is variklio skyriaus ir pan uz nebloga kaina auto.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#43
Posted 2013 December 16 - 22:28
Siaip pagal logika sakyciau, kad ne. FAP'o isdeginimas vyksta pasyviai, autostradoje...arba aktyviai, kai iki maks. uzkeliama temperatura ismetime. Tai, tam kad kazka sudegint ir sukelt temperatura reikalingas grynas oras, o ne egr'o atrabotkes.Bet atjungiant EGR butina ir atjungti FAP regeneracijas? Nes kol kas pas manes viskas ok, bet jei tik kas nors prasides garantuotai reiks kreiptis kad man kastracija ir EGR ir FAP atliktu, nezadu as cia tos gamtos tausot
P.S. kokia kaina situ veiksmu 2.7HDi varikliui? gali ir i PM, noriu zinot jei kada prireiks.
#44
Posted 2014 June 27 - 22:14
video
video
Edited by antanukas, 2014 June 27 - 22:32.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#45
Posted 2014 June 28 - 09:41
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#46
Posted 2014 June 30 - 20:30
taip ir kolkas konkreciai nenustaciau kame problema, bet praputus su kompresoriu prasipute nesunkiai, nu ten ydomiai padaryta, puciau pro gryztamaji nuo purkstuko, buvau numoves gryztama vamzdeli nuo filtro, nu bet jis ten praeina nesuprasi kokios paskirties irengini, taip pat ir siurbli, bet salerka ismuse pro filtra???, surinkus atgal rasoja visvien, reiks keist salnikus prie purkstuku, nes numovus matosi patrukineje. Dabar tik rast tinkamus reik, gal kas yra keite?Visu pirma ar tai vyksta atsukus bako kamsti? Ziurek prie siurblio yra toks gryztamo sujungimas, dar paprasciau patikrint nusimauk gryztamo nuo filtro ir papusk, gal tikrai koks trombas susidare
Gal kas turetu kuro magistrales kokia schemute?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#47
Posted 2014 July 01 - 20:15
Gal kas zino kur gauti guminiu ziedeliu kurie uzsandarina purkstuko ir kuro gyztamaji? cia 2,2 hdi bet lyg turetu buti tokios pat, nerandu foto 2,7 hdi.Sveiki, gal kas susidure 2.7 HDI per salerkos gyztamaji varva kuras vos ne prie kiekvienos forsunkes, toks jausmas kad butu kazkas uzsikise ar kas blokuotu lengvai suteket, nes ten slegio neturetu buti.
video
video
Išmatavimai turėtu buti:
išore 6 mm
vidus 3,5 mm
storis 1 mm
Edited by antanukas, 2014 July 01 - 20:21.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#48
Posted 2014 July 01 - 23:07
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#49
Posted 2014 July 02 - 08:18
Edited by Laimonas, 2014 July 02 - 08:18.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#50
Posted 2014 July 02 - 09:14
lyg kad per viena varva tik nuteka ir prie kitu purkstuku, buvau atjunges ta viena kistuka matos kad ta gumine tarpine jau stipriai pavargus, o ju pirkti kiek apskambinau atskirai nebuna reik visa kera gryztamojo uzsakineti.bet tai per visas varo? Negali taip but... Stopudov kazkas negerai, i baka tikrai lengvai prasipucia??? Per koki kelma neprasokai? Gal koki vamzduka sulenkei po dugnu. Ten gi slegio nera tokio didelio...
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#51
Posted 2014 July 02 - 09:48
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#52
Posted 2014 July 02 - 09:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#53
Posted 2015 October 18 - 18:24
As nesenai isigijau sita zveriuka, aisku su visom masinom yra bedu bet manau verta pirkti, vaziuoji smagiai, kura valgo apie 11 litru ziurint kaip vaziuoji dar, trasoi telpu i 6.8 ltr, elektra siu masinu ne stipriausias dalykas bet kaip kas nusipirks, atsirado problema, rytais sunkiai kuriasi bet ce isprendziama problema. Visi bijo prancuzu, bet as vaziuoju vien prancuzu ir nesiskundziu, priziuri ja, keiti tepalus filtrus laiku ir vaziuosi be problemu, siauliuose taksai renukai prasuk su jais po puse milo ir vaziuoja. Jai patinka pezas ir 2.7 variklis pirk, dbr ju ir kainos nera didelios.
Taip,viskas butu gerai,jei ne tas variklis.
Tai Land Rover kurinys. PSA ji prieme kaip palyginti ekologiska ir pakoregavo ECU programa (su FAP).Su EGR -"nusivaziavo" gavosi ne kas. Kazkas protingiau padaryta tik po 2007m.
Jei sunku rasti informacijos apie Peugeot 2.7 tai paziurekit Land rover 2.7. Tiesa-jis isilgai idetas-todel jo aptarnavimas lengvesnis.
Keisk zarneles griztamo kuro, jei pas tave 2005-2006 m.
gumytes(purkstuko kuro iejimo lizdas) laiko,jei nesudraskytos traukinejant,istumiant.
#54
Posted 2015 October 18 - 19:50
Spakėnai, truputį pavėluotai atrašei, bet nu OK
Aš nuo savęs ką galiu pridėt. Kaip tik susidūriau su vieno forumiečio 2.7 bolidu, kuriam varė kurą per dvi iš šešių abratkių jungčių. Vieną imant iš purkštuko, ji buvo tragiškai įrudijusi, tad bebandant šiaip taip ištraukti galiausiai vistiek triokštelėjo. Iš dalies dėl rūdžių, gal iš dalies ir dėl to, kad galva buvo galinė ir labai jau nepatogus priėjimas tinkamai ir saugiai suimt ir paklibint, pasukinėt. Aišku zapadlo dėsnis galioja, tad lūžo ne vidurinio ar galinio purkštuko (abratkės atžvilgiu), o pačio pirmo, o ten yra bendras mazgas voratinklis, kur sujungta presuotais vamzdeliais abiejų galvų priekiniai purkštukai ir per vidurį stovi trišakiukas, kuriame yra kuro termeratūros daviklis ir žemyn nueina vamzdelis link kuro šildytuvo. Teko keisti visą mazgą, kaina nemažai, bet ką darysi... Plastmasė ten baisios kokybės ir pvz atjunginėjant nuo kuro šildytuvo, greitos jungties fiksatoriai tiesiog išbyrėjo gabaliukais...
Per trečią iš galinės galvos purkštukų pūtė slėgiuką ir truputį buvo jau pašikta aplink lizdą. Rankomis purkštukas niekaip neišsitraukė, tad teko pasitelkti į pagalbą sjomniką. Daug konsultavausi su Paulium, nes jis daug geresnis kuro sistemose už mane, ir matęs visko, o aš nematęs beveik nieko.
Sakė, kad po tokio išėmimo Siemens purkštuką 50proc. galima išmesti, nes jis jau nebedirbs normaliai. Ne tiek kad gali patekti šiukšlių, bet Siemens labai nemėgsta judinimo, kai jis atidaromas ir uždaromas ir pan. Surizikavau ir išvalęs lizdą ir pakeitęs šaibą sudėjau tą patį. Nesikuria... Ieškojau priežasties ir galiausiai rasta - nekyla slėgis raile. Prasisukau vamzdelį - kuras sunkiasi, bet netaško, reiškia turi kur dėtis, išsitraukiau imto purkštuko abratkę - nebėga. Visiškai nesupratau. Galvojau gal pučia cilindran. Nusiėmiau to purkštuko vamzdelį, vietoj jo užsukau kitą mano išlankstytos patogios formos - kuras ateina ir su primityviu slėgiu (pirštą nušauna, vadinas daugiau nei kompo rodomi keli barai), tuomet į tą vamzdelį prisisukau mechaninį purkštuką, kuris turi 175bar atidarymo slėgį - tai ne tik purkštuką prapūtė, bet ir pasirodo siurblio debito pakanka tiek, kad tam purkštukui išpučiant savo įpurškimo normą, variklis vistiek užsivedė penkiais cilindrais. Tuomet jau tikrai viskas aišku. Išėmiau purkštuką ir jis prasipučia elementariai netgi žemu slėgiu. Nusukau ir išrinkau vėl viršų ir nieko neradęs surinkau atgal - pradėjo laikyti slėgį. Susukau atgal vamzdelius ir mašina užsikūrė, dirbo gražiai, purkštuko korekcija buvo normos ribose, garsas irgi. Įsivariau garažan kitiems darbams atlikti. Kitą dieną atėjęs vėl užvedžiau ir darbas jau nebegražus - padidėjusi vibracija, šiek tiek netolygu, korekciją rodo 150+proc, kai kiti purkštukai iki 70proc. O užgesinus variklį, jis vėl nebeužsivedė. Va tokios tokelės. Dabar pasidarė ir aišku, kodėl net rimti dyzelistai pas mus nesiima restauruoti ir remontuoti Siemens purkštukų - keičia naudotais arba naujais ir tiek. Teks keisti purkštuką.
O abratkę pakeičiau naudota, ta prasme visą voratinklį, jam nupirkau ir pakeičiau šešias naujas gumeles, ir bent kol dirbo - viskas buvo sausa.
Dabar kas dėl slėgio abratkėse. Šita sistema turi elektrinį kuro siurblį bake ir tuo skiriasi nuo daugumos kitų Siemens kuro sistemų, kur kuras paimamas vakuumu pačio pagrindinio siurblio žemo slėgio dalies. Slėgis, kiek teko skaityti, čia nedidelis, nesiekia ir 1bar, bet vis dėl to šioks toks yra, ir siurblys dirba nuolat, netgi įjungus degimą jis ne padirbęs kelias sekundes sustoja, o dirba, taigi palikus degimą galima nusodinti akumuliatorių mikliai
Esmė kame - nuėmus purštuko abratkę - per ją tiesiog įjungtu degimu kuras bėga srovele. Nes sistema čia nors ir komplikuota bei su labai daug žarnelių ir masgelių, bet gan paprasto tiesioginio veikimo ir praktiškai be jokių vožtuvų (išskyrus kuro šildytuvo), taigi per filtrą praėjęs kuras skirstomas trišakiu į aukšto slėgio siurblį ir į abratkę bakan. Į tą abratkę taip pat jungiasi ir abratkė nuo purštukų. Taigi, nori nenori ten kažkoks slėgis, kad ir nedidelis, yra, todėl ir bėga labiau, nei kad pas kitas Siemens sistemas.
O su gumelėm jokių problemų. Jei pardavėjai stumia dūra - pirkit gumeles kito variklio Siemens purkštukams, ir viskas bus ok
ir labai saugokit abratkės fiksatoriukus, nes jie itin nepatogiai numaunami ir užmaunami, o kainuoja irgi ne visai pygei.
Edited by tadas1991, 2015 October 18 - 19:54.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#55
Posted 2015 October 18 - 20:41
Jo nors ir pries daugiau nei metus turejau sia beda, tai galiu pasakyt tiek kad bandziau ieskot atskirai tos gumeles, bet nesekmingai tai teko pirkt visa orginalu gryztamojo tinkla. Kuris tuo laiku atsiejo 280 lt, nors man reikejo tik vienos, tai dabar turiu atsargoj keleta.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users