na surast is kur bega antifrizas bus sunku. as ex 407 ieskojau ilgai. po to, kai pagr. dalykai buvo patikrinti ir nesuradus priežasties, ipyliau chemijos, ir nustojo leisti.Sveiki,
Nesanai nusipirkau 2,7 hdi 2005m. Pirma beda pasirodziusi tai greiciu dezes hidraulinio valdymo bloko gedimas. Begiai jungiasi smugiuodami. Kiek domejaus cia ju beda... Dabar dar prasidejo bedos su leidzianciu tosolu...
Kad ir kaip butu visi auto genda. Automobilis vertas demesio nepaisant trukumu.
Peugeot 607 nuo 2005 2.7 HDI
#21
Posted 2010 November 25 - 12:19
#22
Posted 2010 November 25 - 16:39
#23
Posted 2010 November 25 - 18:28
#24
Posted 2010 November 25 - 20:21
#25
Posted 2010 November 25 - 21:06
Stalnyje ruki krylja..... neduok dieve nusipirkti tokia auto,ir peciuka keisi,ir radijatoriu .....na surast is kur bega antifrizas bus sunku. as ex 407 ieskojau ilgai. po to, kai pagr. dalykai buvo patikrinti ir nesuradus priežasties, ipyliau chemijos, ir nustojo leisti.Sveiki,
Nesanai nusipirkau 2,7 hdi 2005m. Pirma beda pasirodziusi tai greiciu dezes hidraulinio valdymo bloko gedimas. Begiai jungiasi smugiuodami. Kiek domejaus cia ju beda... Dabar dar prasidejo bedos su leidzianciu tosolu...
Kad ir kaip butu visi auto genda. Automobilis vertas demesio nepaisant trukumu.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#26
Posted 2010 November 26 - 15:47
#27
Posted 2012 March 18 - 17:26
#28
Posted 2012 March 24 - 21:14
#29
Posted 2013 February 08 - 19:26
#30
Posted 2013 September 25 - 17:30
#31
Posted 2013 September 25 - 18:16
Dėl kūrimosi - pirma įvertinus žvakes, akumuliatorių, gnybtus ir starterį po to galima žiūrėti ir į egr'us.As nesenai isigijau sita zveriuka, aisku su visom masinom yra bedu bet manau verta pirkti, vaziuoji smagiai, kura valgo apie 11 litru ziurint kaip vaziuoji dar, trasoi telpu i 6.8 ltr, elektra siu masinu ne stipriausias dalykas bet kaip kas nusipirks, atsirado problema, rytais sunkiai kuriasi bet ce isprendziama problema. Visi bijo prancuzu, bet as vaziuoju vien prancuzu ir nesiskundziu, priziuri ja, keiti tepalus filtrus laiku ir vaziuosi be problemu, siauliuose taksai renukai prasuk su jais po puse milo ir vaziuoja. Jai patinka pezas ir 2.7 variklis pirk, dbr ju ir kainos nera didelios.
Teko susidurti su tokiu varikliu, kuris kūrėsi prastai ryte vasaros metu. Pas jį buvo dar ir trukčiojimo problema, kurią kelė stringantys egr vožtuvai. Uždarius egr vožtuvus dingo tiek trukčiojimas, tiek prastas kūrimasis.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#32
Posted 2013 September 25 - 22:52
Ce kekvienas kitaip sako, jai pradesiu ardyt, tai vos ne visa varikli reikes isiardyt reikes pas mestra nuvest paziet ka jis snekaDėl kūrimosi - pirma įvertinus žvakes, akumuliatorių, gnybtus ir starterį po to galima žiūrėti ir į egr'us.
Teko susidurti su tokiu varikliu, kuris kūrėsi prastai ryte vasaros metu. Pas jį buvo dar ir trukčiojimo problema, kurią kelė stringantys egr vožtuvai. Uždarius egr vožtuvus dingo tiek trukčiojimas, tiek prastas kūrimasis.
#33
Posted 2013 September 26 - 08:30
Juos programiskai atjungei ar ploskteles statei?Dėl kūrimosi - pirma įvertinus žvakes, akumuliatorių, gnybtus ir starterį po to galima žiūrėti ir į egr'us.
Teko susidurti su tokiu varikliu, kuris kūrėsi prastai ryte vasaros metu. Pas jį buvo dar ir trukčiojimo problema, kurią kelė stringantys egr vožtuvai. Uždarius egr vožtuvus dingo tiek trukčiojimas, tiek prastas kūrimasis.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#34
Posted 2013 September 26 - 16:47
Dar nieka nedariau, pasikeiciau tepalus filtrus, zvakes tikrinau pas savo elektrika sake geros, reikes vest kazkur kad visa iskratytu nes pats kist ranku neturiu kada dbr, tai nuvesiu paliksiu ir ziesiu ;)Juos programiskai atjungei ar ploskteles statei?Dėl kūrimosi - pirma įvertinus žvakes, akumuliatorių, gnybtus ir starterį po to galima žiūrėti ir į egr'us.
Teko susidurti su tokiu varikliu, kuris kūrėsi prastai ryte vasaros metu. Pas jį buvo dar ir trukčiojimo problema, kurią kelė stringantys egr vožtuvai. Uždarius egr vožtuvus dingo tiek trukčiojimas, tiek prastas kūrimasis.
#35
Posted 2013 September 26 - 18:17
Programiškai atjungiau, profesija tokia 2.7HDi Lietuvoje turbūt jau gal 20 vienetų važiuoja su išprogramuotais EGR'ais, nes žmones erzina trukčiojimas, o juos abu pakeist darbo ten nemažai.Juos programiskai atjungei ar ploskteles statei?Dėl kūrimosi - pirma įvertinus žvakes, akumuliatorių, gnybtus ir starterį po to galima žiūrėti ir į egr'us.
Teko susidurti su tokiu varikliu, kuris kūrėsi prastai ryte vasaros metu. Pas jį buvo dar ir trukčiojimo problema, kurią kelė stringantys egr vožtuvai. Uždarius egr vožtuvus dingo tiek trukčiojimas, tiek prastas kūrimasis.
Tik konkretus variantas trukčiojo labai labai stipriai ir kūrėsi tragiškai. Dabar kuriasi gerai ir švelniai trukčioja šaltas - įtariu, jog egr'as gali suodžiai perdaug apaugęs ir neužsidaro pilnai
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#36
Posted 2013 September 26 - 18:23
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#37
Posted 2013 September 26 - 18:37
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#38
Posted 2013 September 26 - 18:58
Bet atjungiant EGR butina ir atjungti FAP regeneracijas? Nes kol kas pas manes viskas ok, bet jei tik kas nors prasides garantuotai reiks kreiptis kad man kastracija ir EGR ir FAP atliktu, nezadu as cia tos gamtos tausotČia pirmas iš 20, kuriam nepakanka tiesiog atjungti EGR jungčių po išprogramavimo, bet čia buvo užleista taip, kad mieste važiuot sunku buvo.
P.S. kokia kaina situ veiksmu 2.7HDi varikliui? gali ir i PM, noriu zinot jei kada prireiks.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#39
Posted 2013 September 27 - 09:00
#40
Posted 2013 September 27 - 23:33
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users