605 kuro siurblys neveikia
#1
Posted 2009 December 21 - 20:34
#2
Posted 2009 December 22 - 16:43
Ar neturi daugiausia itakos tam si paslaugu sutartyje itraukta eilute "Lankytojų skaičius per parą"? Manau reiketu keisti hostinima jeigu taip, yra ir kitur nebrangiai talpinamu hostinimo paslaugu...
#3
Posted 2009 December 22 - 18:08
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#4
Posted 2009 December 22 - 18:12
#5
Posted 2009 December 22 - 19:30
Ka turi omeny nasesniais?Pabandyk atsivesti pradžiai pabandymui pliusą ir minusą, jei veiks normaliai po to pasidarysi kaip priklauso.Jeigu siurblys baigiasi žinau, kur juos pigiai tvarko ir padaro našesniais.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Posted 2009 December 22 - 19:55
Vistiek nesuprasi.Tingiu aiskinti.Kam reikia tas supras ;)Ka turi omeny nasesniais?
#7
Posted 2009 December 22 - 20:34
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#8
Posted 2009 December 22 - 21:59
Po kapotu, prie vairuotojo puses amortiko stakano rasi juoda dezute, joje rasi pagal komplektacija kelias reles 1 is ju yra kuro siurblio (geltona) pasitikrink ten visas itampasSveiki, isedes i masina prie -13 laipsniu is puses variklio appsisukimo variklis kabino, bet neuzsikure. Antru meginimu prasisukes 2 ratus vel kabino bet neuzsikure. Ankstesnius rytus ir prie salciau kuresi. Paklauses supratau kad nezyzia pries uzkuriant ir kuriant kuro siurblys, padekit diagnozuoti problema.
Prie viska tikrinant itariau kad tai mano kalte, nes uzkilus i parodos kalna, vaziuojant benzinu, variklis beveik uzgeso nes negavo kuro (pas mane dacikas rodo pieno riebuma). Poto uzsipyliau benzino ir viskas buvo tadien ir dar kita diena vel gerai. Dar kita diena jau ivyko pradzioje parasytas ivykis. Siandien prijungus testeri paziurejau, kad kaltas turbut ne kuro siurblys - elektra neateina dar iki jo. Panagrinejes dar karta saugikliu bloka radau, kad apsviles 33 saugiklis, bet nenudeges chaliera o apsviles! vos islupau Galejo geriau saugiklis sudegti. Ten 33A saugiklis. Aplinkui viskas nelabai graziai atrodo, matosi kad karscio gave truputi. Nors pagal manuala jis lyg atsakingas tik uz lango bei veidrodeliu sildyma, bet gal kazkaip susijes ir su siuo gedimu? Saugikliu bloka syki jau buvau nukeles, labai nemaloni procedura. Kad to nereiketu to daryti dar karta (bent be tikslaus veiksmu plano) gal kas issitraukes savo kristolini rutuli paprognozuos kas galejo buti atsitike?
P.S. Gal galima atvesti elektra is kitur ir pajungti prie kuro siurblio "ant jungtuko", ar niekas nesusipjaus? Nesinori sventems likti be masinos. Panasiai buvo padaryta pas mamos sena ford escort kada imobilaizeris buvo pradejes durniuoti ir nepajungdavo elektros kuro siurbliui.
Iskarto redaguoju. Pas tave porestailinginis, todel jau turetu buti dviguba rele. Ieskok itampu ten. I kuro siurbli, jei gerai pamenu iseina 76 laidas
Edited by Dombasas, 2009 December 22 - 22:05.
#9
Posted 2009 December 27 - 22:04
roccas, gal gali pamineti kas ten juos ir kur tvarko, telefona?
Edited by Tyro, 2009 December 27 - 22:06.
#10
Posted 2009 December 28 - 17:22
#11
Posted 2009 December 28 - 17:26
Telefono nepamenu, pries pora metu tvarkiausi juos.Turetum rasti ten juos kur pasakojau.Gal ir pratestuotu tavaji siurbliPrie pacio stakano buvo paziurejus viena keista rele-nerele, su placia jungtimi, nezinau kas ten, nupiesta buvo schemute kazkokia ant jo ir uzrasas. Spalva rausva. Nezinau ar sis. Nes radau reliu dezute prisukta prie akumuliatoriaus dezes, bet i vidu nelindau. Issimataves dar karta radau +5V prie kuro siurblio, pradejau mintyse kaltinti ir gal siurbli. Galiu meginti jam paduoti 12V testavimui? Yra raudonas ir zalias laidas, tai jungciau + prie raudono, zalia prie -.
roccas, gal gali pamineti kas ten juos ir kur tvarko, telefona?
Edited by roccas, 2009 December 28 - 17:27.
#12
Posted 2009 December 28 - 20:26
turi ateiti 12V. Taip, ta plati ruda rele ir yra atsakinga uz kuro (ir ne tik) darba. Jei kalta butu ji, ir ieskotum srote, butinai pasiziurek numeri, nes ju buna kelios skirtingos rusysTai ar zinot kas nors - 5V uzmaitinamas siurblys, ar visais 12V? Ir ar irenginys (rele?) ta kur prie stakano plati dedele (gal ir skaitosi del to dviguba) yra toki kurios reikia man, ar atidarineti ta dezute su relem prisukta prie akumuliatoriaus dezes?
#13
Posted 2009 December 28 - 21:02
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#14
Posted 2009 December 28 - 21:31
Patikrinau siandiena dar karta - itampa neateina visai - blogai buvo nuziureta - vienas kontaktas buvo prijungiamas prie minuso, kitas prie kazkurio is laidu skirtu kuro lygiui matuoti. Issiemiau rele, dabar eisiu ieskoti kur gauti pasiskolinti ar nusipirkti su galimybe grazinti. Gal kas nors turi?Jei prie siurblio tera tik 5V vadinasi kazkur sodina itampa. Todel pradziai pabandyk is sroto pasiskolinti siurbli. Manau rele atkrenta nes ji arba tampo katuske arba netampo. Tarpiniu variantu negali but.
Edited by Tyro, 2009 December 28 - 22:13.
#15
Posted 2009 December 29 - 07:55
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#16
Posted 2009 December 29 - 08:31
#18
Posted 2009 December 29 - 08:59
paziurek savo rele numeri, jei ji tokia pati kaip mano pasakysiu ka matuoti, galiausiai jei su pravodke viskas tvarkoje galima bus mano rele pabandyti ideti, ir as vargstu su kuro padavimu, laime kad dar dujos yra ;)Buciau pamegines si varianta jeigu butu buve aiskiai suprantami voltazai pagal laidu spalvas, bet taip nebuvo. Gal tuomet atsakysite i blondiniska klausima kur pliusas o kur minusas? Nes laidai ateina baltas ir zalias (zalias turbut su gelsva juostele, bet buvo tamsoka tad negarantuoju). Sujungus atvirksciai gali tekt ieskoti kuro siurblio kito, todel pirmiau sulaukti noreciau nuomoniu is jusu
#19
Posted 2009 December 29 - 09:09
rele yra 1304 siulyciau pradziai pamatuoti ar ateina pliusai i 8,11,14,15 kontaktus, pagal schema jie visi turetu buti pastovus (bet nebutinai) gali tekti ir degima kaikuriems ijungti...
#20
Posted 2009 December 29 - 09:24
Pasimatavau ateinancias itampas i rele - viskas su jomis regis OK, itampa pradine tose kojose kuriuose ir turetu buti. Kontaktai, bent fiskeje grazus svarus, meginau pravalyti.pasimatuok atienancias itampas i rele, jei su jomis viskas tvarkoje, tai jos gali sesti per apdegusius reles kontaktus, arba nupuvusi siurblio laida
Siurblio nepatikrinau uzmaitinant nuo akumo del to, nes pagal spalvas neaisku kur + o kur -.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users