Jump to content


Photo

605 kuro siurblys neveikia


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 21 - 20:34

Sveiki, isedes i masina prie -13 laipsniu is puses variklio appsisukimo variklis kabino, bet neuzsikure. Antru meginimu prasisukes 2 ratus vel kabino bet neuzsikure. Ankstesnius rytus ir prie salciau kuresi. Paklauses supratau kad nezyzia pries uzkuriant ir kuriant kuro siurblys, padekit diagnozuoti problema. Prie viska tikrinant itariau kad tai mano kalte, nes uzkilus i parodos kalna, vaziuojant benzinu, variklis beveik uzgeso nes negavo kuro (pas mane dacikas rodo pieno riebuma). Poto uzsipyliau benzino ir viskas buvo tadien ir dar kita diena vel gerai. Dar kita diena jau ivyko pradzioje parasytas ivykis. Siandien prijungus testeri paziurejau, kad kaltas turbut ne kuro siurblys - elektra neateina dar iki jo. Panagrinejes dar karta saugikliu bloka radau, kad apsviles 33 saugiklis, bet nenudeges chaliera o apsviles! vos islupau :( Galejo geriau saugiklis sudegti. Ten 33A saugiklis. Aplinkui viskas nelabai graziai atrodo, matosi kad karscio gave truputi. Nors pagal manuala jis lyg atsakingas tik uz lango bei veidrodeliu sildyma, bet gal kazkaip susijes ir su siuo gedimu? Saugikliu bloka syki jau buvau nukeles, labai nemaloni procedura. Kad to nereiketu to daryti dar karta (bent be tikslaus veiksmu plano) gal kas issitraukes savo kristolini rutuli paprognozuos kas galejo buti atsitike? :rolleyes: P.S. Gal galima atvesti elektra is kitur ir pajungti prie kuro siurblio "ant jungtuko", ar niekas nesusipjaus? Nesinori sventems likti be masinos. Panasiai buvo padaryta pas mamos sena ford escort kada imobilaizeris buvo pradejes durniuoti ir nepajungdavo elektros kuro siurbliui.
  • 0

#2 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 22 - 16:43

Ir kas per nesamones su servu? Siandien puse dienos nejo jo atsiversti... :(

Ar neturi daugiausia itakos tam si paslaugu sutartyje itraukta eilute "Lankytojų skaičius per parą"? Manau reiketu keisti hostinima jeigu taip, yra ir kitur nebrangiai talpinamu hostinimo paslaugu... :blink:
  • 0

#3 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2009 December 22 - 18:08

Tai prashom pateikti konkretu siulyma valdziai. :ax:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#4 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 December 22 - 18:12

Pabandyk atsivesti pradžiai pabandymui pliusą ir minusą, jei veiks normaliai po to pasidarysi kaip priklauso.Jeigu siurblys baigiasi žinau, kur juos pigiai tvarko ir padaro našesniais.
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#5 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2009 December 22 - 19:30

Pabandyk atsivesti pradžiai pabandymui pliusą ir minusą, jei veiks normaliai po to pasidarysi kaip priklauso.Jeigu siurblys baigiasi žinau, kur juos pigiai tvarko ir padaro našesniais.

Ka turi omeny nasesniais?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#6 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 December 22 - 19:55

Ka turi omeny nasesniais?

Vistiek nesuprasi.Tingiu aiskinti.Kam reikia tas supras ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#7 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • posts 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Posted 2009 December 22 - 20:34

Na, kiek leidzia mano biednas issilavinimas, tai nasesnis siurblys reiskia, kad per ta pati laika perpumpuos daugiau skyscio. Tik kam to reikia? sudaromas slegis turi buti 3.5-4.5 atm. , be to sistemoje dar ir slegio reguliatorius stovi. Na, bet gal as ir klystu, gal ir reikia tu nasesniu siurbliu....
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#8 Dombasas

Dombasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 190
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:VW Golf, GSi

Posted 2009 December 22 - 21:59

Sveiki, isedes i masina prie -13 laipsniu is puses variklio appsisukimo variklis kabino, bet neuzsikure. Antru meginimu prasisukes 2 ratus vel kabino bet neuzsikure. Ankstesnius rytus ir prie salciau kuresi. Paklauses supratau kad nezyzia pries uzkuriant ir kuriant kuro siurblys, padekit diagnozuoti problema.

Prie viska tikrinant itariau kad tai mano kalte, nes uzkilus i parodos kalna, vaziuojant benzinu, variklis beveik uzgeso nes negavo kuro (pas mane dacikas rodo pieno riebuma). Poto uzsipyliau benzino ir viskas buvo tadien ir dar kita diena vel gerai. Dar kita diena jau ivyko pradzioje parasytas ivykis. Siandien prijungus testeri paziurejau, kad kaltas turbut ne kuro siurblys - elektra neateina dar iki jo. Panagrinejes dar karta saugikliu bloka radau, kad apsviles 33 saugiklis, bet nenudeges chaliera o apsviles! vos islupau :( Galejo geriau saugiklis sudegti. Ten 33A saugiklis. Aplinkui viskas nelabai graziai atrodo, matosi kad karscio gave truputi. Nors pagal manuala jis lyg atsakingas tik uz lango bei veidrodeliu sildyma, bet gal kazkaip susijes ir su siuo gedimu? Saugikliu bloka syki jau buvau nukeles, labai nemaloni procedura. Kad to nereiketu to daryti dar karta (bent be tikslaus veiksmu plano) gal kas issitraukes savo kristolini rutuli paprognozuos kas galejo buti atsitike?  :rolleyes:


P.S. Gal galima atvesti elektra is kitur ir pajungti prie kuro siurblio "ant jungtuko", ar niekas nesusipjaus? Nesinori sventems likti be masinos. Panasiai buvo padaryta pas mamos sena ford escort kada imobilaizeris buvo pradejes durniuoti ir nepajungdavo elektros kuro siurbliui.

Po kapotu, prie vairuotojo puses amortiko stakano rasi juoda dezute, joje rasi pagal komplektacija kelias reles 1 is ju yra kuro siurblio (geltona) pasitikrink ten visas itampas
Iskarto redaguoju. Pas tave porestailinginis, todel jau turetu buti dviguba rele. Ieskok itampu ten. I kuro siurbli, jei gerai pamenu iseina 76 laidas

Edited by Dombasas, 2009 December 22 - 22:05.

  • 0

#9 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 27 - 22:04

Prie pacio stakano buvo paziurejus viena keista rele-nerele, su placia jungtimi, nezinau kas ten, nupiesta buvo schemute kazkokia ant jo ir uzrasas. Spalva rausva. Nezinau ar sis. Nes radau reliu dezute prisukta prie akumuliatoriaus dezes, bet i vidu nelindau. Issimataves dar karta radau +5V prie kuro siurblio, pradejau mintyse kaltinti ir gal siurbli. Galiu meginti jam paduoti 12V testavimui? Yra raudonas ir zalias laidas, tai jungciau + prie raudono, zalia prie -.



roccas, gal gali pamineti kas ten juos ir kur tvarko, telefona? :)

Edited by Tyro, 2009 December 27 - 22:06.

  • 0

#10 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 28 - 17:22

Tai ar zinot kas nors - 5V uzmaitinamas siurblys, ar visais 12V? :) Ir ar irenginys (rele?) ta kur prie stakano plati dedele (gal ir skaitosi del to dviguba) yra toki kurios reikia man, ar atidarineti ta dezute su relem prisukta prie akumuliatoriaus dezes?
  • 0

#11 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 December 28 - 17:26

Prie pacio stakano buvo paziurejus viena keista rele-nerele, su placia jungtimi, nezinau kas ten, nupiesta buvo schemute kazkokia ant jo ir uzrasas. Spalva rausva. Nezinau ar sis. Nes radau reliu dezute prisukta prie akumuliatoriaus dezes, bet i vidu nelindau. Issimataves dar karta radau +5V prie kuro siurblio, pradejau mintyse kaltinti ir gal siurbli. Galiu meginti jam paduoti 12V testavimui? Yra raudonas ir zalias laidas, tai jungciau + prie raudono, zalia prie -.



roccas, gal gali pamineti kas ten juos ir kur tvarko, telefona? :)

Telefono nepamenu, pries pora metu tvarkiausi juos.Turetum rasti ten juos kur pasakojau.Gal ir pratestuotu tavaji siurbli

Edited by roccas, 2009 December 28 - 17:27.

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#12 Dombasas

Dombasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 190
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:VW Golf, GSi

Posted 2009 December 28 - 20:26

Tai ar zinot kas nors - 5V uzmaitinamas siurblys, ar visais 12V? :) Ir ar irenginys (rele?) ta kur prie stakano plati dedele (gal ir skaitosi del to dviguba) yra toki kurios reikia man, ar atidarineti ta dezute su relem prisukta prie akumuliatoriaus dezes?

turi ateiti 12V. Taip, ta plati ruda rele ir yra atsakinga uz kuro (ir ne tik) darba. Jei kalta butu ji, ir ieskotum srote, butinai pasiziurek numeri, nes ju buna kelios skirtingos rusys
  • 0

#13 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2009 December 28 - 21:02

Jei prie siurblio tera tik 5V vadinasi kazkur sodina itampa. Todel pradziai pabandyk is sroto pasiskolinti siurbli. Manau rele atkrenta nes ji arba tampo katuske arba netampo. Tarpiniu variantu negali but.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#14 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 28 - 21:31

Jei prie siurblio tera tik 5V vadinasi kazkur sodina itampa. Todel pradziai pabandyk is sroto pasiskolinti siurbli. Manau rele atkrenta nes ji arba tampo katuske arba netampo. Tarpiniu variantu negali but.

Patikrinau siandiena dar karta - itampa neateina visai - blogai buvo nuziureta :( - vienas kontaktas buvo prijungiamas prie minuso, kitas prie kazkurio is laidu skirtu kuro lygiui matuoti. Issiemiau rele, dabar eisiu ieskoti kur gauti pasiskolinti ar nusipirkti su galimybe grazinti. Gal kas nors turi?

Edited by Tyro, 2009 December 28 - 22:13.

  • 0

#15 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2009 December 29 - 07:55

Tada neskubek pirkt siurblio, nes jei neateina itampa iki siurblio tada jau greiciausiai kalta rele kuri nebetampo katuskes. Tu tiesiai nuo akumo uzmaitink ta siurbli ir jei prades zyzaut tada vadinas siurblys geras.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#16 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 29 - 08:31

Buciau pamegines si varianta jeigu butu buve aiskiai suprantami voltazai pagal laidu spalvas, bet taip nebuvo. Gal tuomet atsakysite i blondiniska klausima kur pliusas o kur minusas? Nes laidai ateina baltas ir zalias (zalias turbut su gelsva juostele, bet buvo tamsoka tad negarantuoju). Sujungus atvirksciai gali tekt ieskoti kuro siurblio kito, todel pirmiau sulaukti noreciau nuomoniu is jusu :ax:
  • 0

#17 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • posts 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Posted 2009 December 29 - 08:58

pasimatuok atienancias itampas i rele, jei su jomis viskas tvarkoje, tai jos gali sesti per apdegusius reles kontaktus, arba nupuvusi siurblio laida
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#18 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • posts 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Posted 2009 December 29 - 08:59

Buciau pamegines si varianta jeigu butu buve aiskiai suprantami voltazai pagal laidu spalvas, bet taip nebuvo. Gal tuomet atsakysite i blondiniska klausima kur pliusas o kur minusas? Nes laidai ateina baltas ir zalias (zalias turbut su gelsva juostele, bet buvo tamsoka tad negarantuoju). Sujungus atvirksciai gali tekt ieskoti kuro siurblio kito, todel pirmiau sulaukti noreciau nuomoniu is jusu :ax:

paziurek savo rele numeri, jei ji tokia pati kaip mano pasakysiu ka matuoti, galiausiai jei su pravodke viskas tvarkoje galima bus mano rele pabandyti ideti, ir as vargstu su kuro padavimu, laime kad dar dujos yra ;)
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#19 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • posts 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Posted 2009 December 29 - 09:09

cia schema
rele yra 1304 siulyciau pradziai pamatuoti ar ateina pliusai i 8,11,14,15 kontaktus, pagal schema jie visi turetu buti pastovus (bet nebutinai) gali tekti ir degima kaikuriems ijungti...
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#20 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2009 December 29 - 09:24

pasimatuok atienancias itampas i rele, jei su jomis viskas tvarkoje, tai jos gali sesti per apdegusius reles kontaktus, arba nupuvusi siurblio laida

Pasimatavau ateinancias itampas i rele - viskas su jomis regis OK, itampa pradine tose kojose kuriuose ir turetu buti. Kontaktai, bent fiskeje grazus svarus, meginau pravalyti.

Siurblio nepatikrinau uzmaitinant nuo akumo del to, nes pagal spalvas neaisku kur + o kur -.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users