Peršokti prie turinio


Nuotrauka

hdi slegio reguletorius!!


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 179

#161 Svečias_Nicus_*

Svečias_Nicus_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 04 - 10:55

na cia toks meistras siaip padare preliminaria isvada be normalaus tikrinimo, nes pilna metalo drozliu, sunkiai kuriasi. daugiau jokiu kitu bedu nera... tai sake greiciausiai bus ragas siurbliui, aisku reikia normaliai patikrinti. matyt viskas bus del rusisko kuro
  • 0

#162 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 04 - 22:19

na cia toks meistras siaip padare preliminaria isvada be normalaus tikrinimo,  nes pilna metalo drozliu,  sunkiai kuriasi. daugiau jokiu kitu bedu nera... tai sake greiciausiai bus ragas siurbliui,  aisku reikia normaliai patikrinti.  matyt viskas bus del rusisko kuro

Uzuojauta zmogau :wh: kaip tik 2.2 hdi su analogiska problema tvarkem....Tik kompleksinis visos kuro sistemos tvarkymas,keiciant siurbli cp1s3,plaunant baka,filtrus,prapuciant vamzdukus...isspres beda.

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 gegužės 04 - 22:20

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#163 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 04 - 22:22

Ash jau metai laiko varineju be filtriuko(originalai irgi jug yra ir be filtriuko) nukerti gala ir baigiasi visi uzhgesimai ir t.t.
Kodel meistras sake kad siurbliui ragas?Slegius tikrino? debitus?
ir kuriam? :)

tai kad pagrindines bedos siurbliu-metalo drozles,ne kas kita... :)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#164 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 04 - 22:28

kiek filtru keiciau svajam ta jokiu siuksliu drumzliu nebuvo matyti isemus filtra, ir niekada ten nevaliau, nes matesi jog kuras svarus....ir kuras pilamas is kanistru, bet su protu :)
filtrai ~ 30 Lt

uz 30 lt ne filtras o brokas,kaip dazniausiai buna... ;] cia ne tas mazgas kuriame verta ieskoti kaip sutaupyti <_<

Filtras vienoje parduotuvėje gali kainuoti 30Lt., kitoje tas pats jau 50Lt. Vien pagal kaina gal neverta orientuotis. Turiu iš seniau įsigijęs itališką kuro filtrą Clean Filters (kodas MG 080). Įdomu ar jis geras ar nelabai?

Tikrai neverta taupyti kuro filtrui ;] paprastai uz 30 lt brokas buna,bedu pridaro taip kad pasekmes skaudziai per kisene kerta.
Naudoju tik MANN filtrus,ir problemu niebuvo! ;]
teko "clean"-a sugniuzdyta matyti(brokas)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#165 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 gegužės 04 - 22:42

Ash jau metai laiko varineju be filtriuko(originalai irgi jug yra ir be filtriuko) nukerti gala ir baigiasi visi uzhgesimai ir t.t.
Kodel meistras sake kad siurbliui ragas?Slegius tikrino? debitus?
ir kuriam? :)

tai kad pagrindines bedos siurbliu-metalo drozles,ne kas kita... :)

Pats siurblys ish saves jokiu metalo drozhliu negali padaryti :)
Ar tai butu krumpliaratinis ar plunzherinis.
Metalo drozhles gali tik pakliuti i siurbli, su kuru. tada kyla klausimas ka daro filtras? jei drozhles pakliuna i siurbli? o reguliatoriud jau stovi po siurblio, kadangi jis ir reguliuoja paduodamo kuro slegi purkshtukus. :ax:
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#166 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 04 - 22:49

Ash jau metai laiko varineju be filtriuko(originalai irgi jug yra ir be filtriuko) nukerti gala ir baigiasi visi uzhgesimai ir t.t.
Kodel meistras sake kad siurbliui ragas?Slegius tikrino? debitus?
ir kuriam? :)

tai kad pagrindines bedos siurbliu-metalo drozles,ne kas kita... :)

Pats siurblys ish saves jokiu metalo drozhliu negali padaryti :)
Ar tai butu krumpliaratinis ar plunzherinis.
Metalo drozhles gali tik pakliuti i siurbli, su kuru. tada kyla klausimas ka daro filtras? jei drozhles pakliuna i siurbli? o reguliatoriud jau stovi po siurblio, kadangi jis ir reguliuoja paduodamo kuro slegi purkshtukus. :ax:

Matau kad nesuvoki principo veikimo visiskai,juk is reguliatoriaus jau eina i abratke(numetineja slegi).Tai is kur tada drozles metalo buna? :clap: gal dar paskysi is greiciu dezes? :clap: krc :fool:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#167 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 gegužės 04 - 23:04

Taip reguliatorius ir numeta perteklini slegi i gryzhtama. Ponas visishkai teisus. Tai pats pakomentuok ish kur metalo drozhles? ish pacio siurblio? Siurbliai gaminami ne tam kad drozhles gamintu, o kura kad pumpuotu ir suspaustu. O metalo drozhles gali atsirasti tik pakliuvus su kuru ish po filtro i siurbli kokiam shu...o gabalui.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#168 Svečias_Nicus_*

Svečias_Nicus_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 05 - 11:02

Ramus, o kiek jei nepaslaptis kainavo darbas isvalymo kuro sistemos? O siurbli dejote nauja ar deveta?
  • 0

#169 Svečias_Nicus_*

Svečias_Nicus_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 05 - 11:03

Prigasdinote tiek, kad mieliau masina parduociau, kol vaziuoja...........
  • 0

#170 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 05 - 16:43

Prigasdinote tiek, kad mieliau masina parduociau, kol vaziuoja...........

Vaziuos nedaug,neilgai,jei nesusitvarkysi pilnai kaip priklauso ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#171 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 05 - 16:49

Ramus, o kiek jei nepaslaptis kainavo darbas isvalymo kuro sistemos? O siurbli dejote nauja ar deveta?

Visa info parasiau tau i PM,siurblys naujas 1000euro kainuoja,restauruoti kazi ar kiek pigiau gautusi...dejau deveta,perrinkta,isplauta siurbli.Kainos siurbliu devetu nuo 50 iki 100lt
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#172 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 05 - 17:01

Taip reguliatorius ir numeta perteklini slegi i gryzhtama. Ponas visishkai teisus.
Tai pats pakomentuok ish kur metalo drozhles? ish pacio siurblio? Siurbliai gaminami ne tam kad drozhles gamintu, o kura kad pumpuotu ir suspaustu. O metalo drozhles gali atsirasti tik pakliuvus su kuru ish po filtro i siurbli kokiam shu...o gabalui.

zmogeli,delphi siurbliui uzpylk sauso DK,ar vandenelio su DK ir bus analogiska problema, Bosch laikomas patvariausias.
Taip drozles is siurblio,juk jis visas metalinis,ir butent kad reguliatorius "prafiltruoja" visa turini jame auksto spaudimo konture(numetineja slegi,kelia slegi reguliodamas),tad nenuostabu kad mirsta butent DRV.
Ir negalvok kad masina nubegus su originaliu siurbliu 280000 prabegs dar tiek pat su tuo paciu :clap: trinties procesas vyksta ir daro savo... :wh:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 gegužės 05 - 17:04

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#173 Svečias_aricardas_*

Svečias_aricardas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 05 - 18:13

Taip reguliatorius ir numeta perteklini slegi i gryzhtama. Ponas visishkai teisus.
Tai pats pakomentuok ish kur metalo drozhles? ish pacio siurblio? Siurbliai gaminami ne tam kad drozhles gamintu, o kura kad pumpuotu ir suspaustu. O metalo drozhles gali atsirasti tik pakliuvus su kuru ish po filtro i siurbli kokiam shu...o gabalui.

zmogeli,delphi siurbliui uzpylk sauso DK,ar vandenelio su DK ir bus analogiska problema, Bosch laikomas patvariausias.
Taip drozles is siurblio,juk jis visas metalinis,ir butent kad reguliatorius "prafiltruoja" visa turini jame auksto spaudimo konture(numetineja slegi,kelia slegi reguliodamas),tad nenuostabu kad mirsta butent DRV.
Ir negalvok kad masina nubegus su originaliu siurbliu 280000 prabegs dar tiek pat su tuo paciu :clap: trinties procesas vyksta ir daro savo... :wh:

Galiu pakomentuoti siurblys tai - metalo gabalas su viduje besisukanciais metalo gabalais kuriu tarpusavio trinti mazina DK, kuo jis sausesnis ar su vandeniu ir kitomis nepageidaujamomis priemaisomis tuo trintis didesne - va is cia ir metalo drozles viskas paprasta.
  • 0

#174 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2011 birželio 10 - 21:43

na cia toks meistras siaip padare preliminaria isvada be normalaus tikrinimo, nes pilna metalo drozliu, sunkiai kuriasi. daugiau jokiu kitu bedu nera... tai sake greiciausiai bus ragas siurbliui, aisku reikia normaliai patikrinti. matyt viskas bus del rusisko kuro

kiek supratau,tavo meistras turejo uomeny kad ragas kuro siurbliui kuris stovi bake...o drozles kuro filtro dezutej?
  • 0

#175 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2011 birželio 24 - 11:44

Praslydo slėgio reguliatoriaus vieno varžto vidinės išdrožos :angry: Gal kas gali ką pasiūlyt? :ax: Kirstukas ir plaktukas - paskutinis variantas
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#176 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2011 birželio 24 - 14:37

Praslydo slėgio reguliatoriaus vieno varžto vidinės išdrožos :angry:
Gal kas gali ką pasiūlyt? :ax:
Kirstukas ir plaktukas - paskutinis variantas

sriegiklis :)
  • 0

#177 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2011 birželio 25 - 23:07

beja jai nenorit tureti problemu su kuru tai pries pagrindiny filtra dekit papildoma Smulkaus valymo (dar smulkesnio negu originalus ... turguj 10lt ) saviskio filtro jau kokius 1,5 metu nejudinau svarus lyg naujas :) ir jokiu problemu :)))
  • 0

#178 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Parašyta 2011 birželio 26 - 06:51

tai kokia iš jo nauda jei svarus kaip naujas? :) filtras aišku gerai, tačiau kaip dėl jo pralaidumo, HDI užmynus tapkę tai siurbliukas bake net šniokščia kaip kočioja..
  • 0

#179 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 birželio 26 - 09:51

Jo del to ir man idomu ar nesumazėja debitas salerkos pastacius filtra smulku pries pagrindini filtriuka :hmm:
  • 0

#180 samelo

samelo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 23
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 kovo 11 - 15:09

Sveiki Peugeot 307sw 2.0hdi pas mane ,uzsidegus lemputei,ir uzrasui antipollution fault ,nuskaite klaidas pasake kad kuro slegio reguliatorius,ir dar kad kazkokie davikliai pries ir po Fap filtro rodo 75C abu.Fap filtras isimtas ir ispogramuotas.Pakeitus kuro slegio reguliatoriu nauju ir kuro filtra,filtra idejau Knecht, pradejo labai sunkiai kurtis, uzkurus akseleratoriaus pedalas visai nereguoja i paspaudima ,apsukos mazos po kurio laiko po truputi pradeda kilti apsukos,nors pries tai kurdavosi gerai.GAL KAS MINCIU TURI RIMTU
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0