zodz igavau patirties ant visokiu vokietuku, su voztuvu gumeliu keitimu, galvoju pakeisiu ir savo pugui, bet primeciau prancuzo dar neardes reik kazkur pasimokint, kaip ten kas vyksta, ir kaip tycia rusyje toks pat kaip mano varikliukas ilsisi, galvoju vistiek arba as ji parduosiu arba sau desiu (dabartinio velenelis ar kazkas kitas kala), tai pakeisiu gumeles ir vienam ir kitam, manau darbu eiga zinote kiekvienas kuris zino apie ka kalbu, zodz issuku as varzta viena ir gerokai nustembu pamates ji toki ilga, zvilgt atidziau o ten galva kartu prisukta su voztuvu laikikiais, tai gal kas paaiskinsit kaip sitam stebuklui kiecia gumeles?
Ar cia viskas vyksta kaip as ir galvoju, kad su gumelem kartu ir variklio kapitalini darytis, galvos tarpine, dirzas, gumeles, salnikai ir t.t.
P306 voztuvu gumeliu keitimas
Sukūrė Jonkis, 2009 Grd 28 09:24
Temoje atsakymų: 2
#2
Parašyta 2009 gruodžio 28 - 11:56
Taip, velenėlio varžtai laiko visą galvą. Jei sugebėsi pakeist nesujudindamas galvos - ok. Jei krustelės - keiti galvos tarpinę. Geriau nukėlus velenėlį laikinai prisukti nors porą varžtų, kažką ant jų užmovus velenėlio pado storio kompensavimui...
... labai piktas diedas...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0