406 ausinimo sistemos nuorinimas
#1 Svečias_Strong_*
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 22:15
#2
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 22:58
reikia isleist skysti is variklio ir radiatoriaus, susirast nuorinimo taskus ant radiatoriaus virsaus, peciuko zarnu, prie termostato - pas kiekviena modeli skirtingai, t.y. ne visi gali but ir gali but varztelio pavidalo, kuri reik issukt, kaip rato ventilio ar siaip pasukamas kamstelis. Pries pilant skysti reik visus atsukt ir po leto pilt skysti, kai juose pasirodys skystis be oro - taip raso instrukcijose. Pripildzius kaitint varikli. Peciuko man reikdavo atsukinet kalpokeli ir ant uzvesto variklio bei laukt kol iseis oras ir pasirodys skystis. Del slangu maigymo - nerimtas reikalas, reikia matuot susidariusi slegi sistemoje, ziureti ar nera ismetamuju duju joje su spec iranga.Taigi paieskoje prakskaites valanda laiko niekaip neradau kaip nuorint sistema normaliai. Noriu pasikeisti antifriza normalu ziemini kad nebutu problemu ir priedo termostata. Gal kas galetu paaiskinti? Variklis 1.8. Ir dar prie to pacio, del slangu kietumo, kokios jos buna kai jas "pucia" nes siaip kai turejau roveri jos buvo tokios gan minkstos palyginus su pezuko
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 gruodžio 30 - 23:11
#3 Svečias_Strong_*
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 23:05
#4
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 23:10
tu paklausei kaip - parasiau, kitaip man neidomu, nes turi but kaip turi but, o savo logikas gali taikyt kaip tik nori, cia ne mano reikalashmmmm, kazkaip per sudetingai, o negalima prie termostato ir radijatoriaus kamsti? Mazasis ratas manau pro termostata issiorins o didysis isburbuliuos per kamsti termostatui atsidarius? Ar tai butu nelogiskesnis sprendimo budas?
#5
Parašyta 2014 sausio 20 - 21:46
#6
Parašyta 2014 sausio 28 - 12:16
#7
Parašyta 2014 sausio 28 - 14:17
Garantuotai perkaitinai galva, ant slangos nuorinai tik peciuka, o galva liko tuščia be antifryzo, galva nusiorina su sesiakampiu varztu, pacioje galvojeSveiki, aš lygtais nuorinau per kalpokėlį už variklio prie kebulo.
Bet gavosi taip, kad variklis vistiek uzkaito ventikliatorius neisijungia, arba dacikas grybauja, nes darbine temperatura buna tarp 90 ir 100, o veliau pastovejo ir rodykle atsireme i siena bet veliau pamynkius zarnas pajudinus dacikus atsistojo iki 90 po puses min vel sove iki sienos. Kas gali buti? Peciukas pucia silta ora. Termostatas nekeistas, gal jis?
Dekuj uz info! Gal daugiau detaliu reik papasakoti, kad butu aiskiau.
#8
Parašyta 2014 sausio 28 - 16:20
http://www.mrv6.co.u...8F/0/02A15A.HTM cia isklotine galvos
#9
Parašyta 2014 sausio 28 - 17:05
NR. 3Kurioje vietoje tas varztas randasi tiksliau?
http://www.mrv6.co.u...8F/0/02A15A.HTM cia isklotine galvos
http://www.mrv6.co.u...8F/1/13E85A.HTM
Jei nulūžęs, galima orint nuimant žarnelę arba iš bėdos išsukant viršutinį daviklį.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 28 - 17:05
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2014 sausio 28 - 17:06
Koks motoras?Sveiki, gal kas galetumet nufotografuoti ir ikelti nuorinimo tasku nuotraukas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2014 sausio 28 - 17:11
tai kad nevisai galvoja o salia.nuorinimas yra prie termostato.Garantuotai perkaitinai galva, ant slangos nuorinai tik peciuka, o galva liko tuščia be antifryzo, galva nusiorina su sesiakampiu varztu, pacioje galvoje
#12
Parašyta 2014 sausio 28 - 17:35
O daugiau nuorinimo tasku yra, nes dabar yra rasti ant termostato ir zarnos i peciuka ar situ ir uzteks?tai kad nevisai galvoja o salia.nuorinimas yra prie termostato.
Kitas klausimas, kodel nesuveikia radiatoriaus ventiliatorius? Ar tai turejo itakos nenuorinimas normalus?
#13
Parašyta 2014 sausio 28 - 17:40
#14
Parašyta 2014 sausio 28 - 18:25
Radiatoriaus viršuj dar būna toks kamštukas kažkuriam kampe. Jei nepavyksta per jį gerai nuorinti, tai kartais būna didesnio skersmens skylutė ten ir galima tiesiog pripilti per ją antifrizo iki radiatoriaus viršaus.O daugiau nuorinimo tasku yra, nes dabar yra rasti ant termostato ir zarnos i peciuka ar situ ir uzteks?
Kitas klausimas, kodel nesuveikia radiatoriaus ventiliatorius? Ar tai turejo itakos nenuorinimas normalus?
Nenuorinimas gali turėti įtakos, jei radiatorius tuščias - tuomet žinoma, kaip jis suveiks, jei daviklis neapsemtas. Arba jei skystis nesiekia termostato ir jis neatsidaro - į radiatorių nepaduodamas karštas antifrizas... Na žodžiu, jei orint, tai orint iki galo
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 28 - 18:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2014 sausio 29 - 09:33
#16
Parašyta 2014 sausio 29 - 14:11
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 00:46
Sveiki, neradau info tad rasau cia,
Turiu Pezuka 2001m 1.6 benzinas pakeiciau antifriza, tik beda nerandu nurorinimo tasku, prasau pagalbos, nes antroji puse duos velniu kad masinos neduodu aciu didelis uz info
#18
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 01:08
Na tai paieškot reikia. Tiksliai visų variklių nemoku, tai ir nepasakysiu šiam mintinai, bet surast ten viską gan paprasta, pasikuitus ir apžiūrėjus aplink svarbiausius ir dažniausiaus TRIS orinamus taškus:
Ties pečiuko žarnomis (nebūna, jei pečiukas apačioj stovi, žemiau už galvą),
Galva, daržniausiai kažkur prie termostato, pačiame termostato korpuse ar iš jo išeinančioje žarnelėje,
Na ir kartais radiatorius.
Jei iš termostato viršaus ir radiatoriaus viršaus ateina į plėtimosi bakelį plonos žarnelės ir tas bakelis yra aukščiau už tuos taškus, ties kuriais žarnelės išeina - gali neieškot taškų tom vietom, jų nebus ir nusiorins savaime.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 09:03
Na tai paieškot reikia. Tiksliai visų variklių nemoku, tai ir nepasakysiu šiam mintinai, bet surast ten viską gan paprasta, pasikuitus ir apžiūrėjus aplink svarbiausius ir dažniausiaus TRIS orinamus taškus:
Ties pečiuko žarnomis (nebūna, jei pečiukas apačioj stovi, žemiau už galvą),
Galva, daržniausiai kažkur prie termostato, pačiame termostato korpuse ar iš jo išeinančioje žarnelėje,
Na ir kartais radiatorius.
Jei iš termostato viršaus ir radiatoriaus viršaus ateina į plėtimosi bakelį plonos žarnelės ir tas bakelis yra aukščiau už tuos taškus, ties kuriais žarnelės išeina - gali neieškot taškų tom vietom, jų nebus ir nusiorins savaime.
Vat kas keisciausia, niekur neradau nuorinimo, bet kaip ir rasei is radiatoriaus virsaus eina zarnele I issipletimo bakeli, Tai vadinasi man tik te lieka uzvest varikli ir palikt dirbanti kad pati Sistema nusiorintu? Bet beda ta kad katu su skysciu keiciau ir termostata, naujas netiko, tad dejau sena kuris realiai veike pries tai, nors kai isiminejau tai gana grubiai teko isimti gal kiek pazeidziau. pradejus kaitinti masina ji pakilo virs normos, ir zinoma peciukas buvo saltas(yra oro), Siandien reikes imti nauja thermostat ir vel kartoti.
#20
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 10:17
Turėtų būt ventiliai ant slangų nueinančių i pečiuką. Juos atsuki ir pili antifriza i bakeli kol per ventilius pradeda begt skystis.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0