Na blin, vakar perziurejau bet nieko as ten nemaciau kad kazkokie viniliai butu prie slangu.
406 ausinimo sistemos nuorinimas
#21
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 17:18
#22
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 18:18
NR. 3
http://www.mrv6.co.u...8F/1/13E85A.HTM
Jei nulūžęs, galima orint nuimant žarnelę arba iš bėdos išsukant viršutinį daviklį.
Šiandie meistriukas keitė pagr. diržą ir pompą..na ir tuo pačiu supylė naują antifrizą..kai atvykau pasiimti mašinos paklausiau ar gerai nuorino-sako ana pati nusiorins..Nu galvoju jei jau taip sako..(kaip tyčia šian ryte buvau skaitęs šitą temą ir žiūrėjau tado nuorodą, ir supratau kad nuorinimas nėra tik šlangų paspaudaliojimas)..Grįžtu iki namų, nuo servisiuko apie 1 km..Variklis dar nesušilęs, galvoju pastovėsiu pakaitinsiu- temperatūra kyla, šilto oro nėr- viskas aišku..Varau atgal, šlangos kietos, radiatorius šaltas, dujos nepersijungia- sakau reik orint..Nu tai tą procedūrą atliko šiek tiek atsukęs varžtelį, kuris pas mane pagal tado nuorodą yra 12 NR pažymėto trišakiuko vietoje..Jį atsukus gana ilgai oras ėjo..Radiatorius sušilo, dujos persijungė ir salone vėl pasidarė šilta..
Dar meistirukas sakė, kad jei nebūtų reduktoriaus šildymas pajungtas nuo pečiuko šlangų, tai tikrai būtų pati nusiorinusi..
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2014 gruodžio 04 - 18:22
#23
Parašyta 2014 gruodžio 04 - 19:08
Aš taip kliento varikliu nerizikuočiau, išleist važiuot su nenuorinta aušinimo sistema... Gerai, jei tik pečiukas užsiorinęs, skystis necirkuliuoja, bet vistiek blokas ir galva pilni ir perkaitint taip jau gan sunku, bet jei ir termostatas ore kabo, tai jis neatsidarys ir į aušinimo radiatorių skystis nepateks. Tada ir būna fontanai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2017 vasario 12 - 20:50
Sveiki,
auto 407 SW 2.0 100 kw. Pakeitus termostatą nepasiekiu darbinės termperatūros. ( 2 termostatus pakeičiau), reiškias blogai nuorinu. Galit mestelti aušinimo sistemos schema ? Nes dabar nuorintojas man žinomas yra ant pečiuko šlangu, gale variklio. Ar dar kokių triuku žinot?
#25
Parašyta 2017 vasario 12 - 21:20
Sveiki,
auto 407 SW 2.0 100 kw. Pakeitus termostatą nepasiekiu darbinės termperatūros. ( 2 termostatus pakeičiau), reiškias blogai nuorinu. Galit mestelti aušinimo sistemos schema ? Nes dabar nuorintojas man žinomas yra ant pečiuko šlangu, gale variklio. Ar dar kokių triuku žinot?
Jeigu sistemoje bus oro tai nebus geros ciruliacijos , ir variklis perkaitines!Jeigu jis nedakaista tai ne nuorinime esme.
#26
Parašyta 2017 vasario 13 - 01:34
Jeigu sistemoje bus oro tai nebus geros ciruliacijos , ir variklis perkaitines!Jeigu jis nedakaista tai ne nuorinime esme.
Nebent jeigu termostatas ir skysčio temperatūros daviklis gana toli nuo variklio bloko, tad, jei skysčio gerokai per mažai ir jis nesemia daviklio - tikroji temperatūra netgi nematoma.
Nežinau, su 100kw varikliu neteko turėti orinimo bėdų. Nebeatsimenu tiksliai taškų kiekio ir vietų, bet tikrai orinasi pečiuko žarnos, galbūt dar radiatoriaus viršuj yra koks varžtelis.
66/80kw gerokai sunkiau nusiorina, nes daugumoje modelių labai sunkokai atbėga iki termostato orinimo taško tas skystis.
O šiaip, kai ateina supratimas, tai nesunku atsisekti ir taip tuos orinimus. Pas PSA būna ties pečiuko žarnomis beveik visada. Senesniuose, kur pečiukas žemiau už bakelį, nebūdavo, bet tuomet tai aiškiai ir matosi.
Toliau radiatorius - arba yra žarnelė į bakelį, arba taškas. Galvos viršus/termostatas - arba žarnelė į bakelį, arba taškas. Ir kaip ir viskas. Pas senus 2.1TD, kadangi termostatas apačioje gale variklio, tai dar būdavo toks papildomas nuorinimo taškas variklio gale ant žarnelės išvestas kamštukas, už diržo dangtelių prisuktas, būtent termostato uždarai pusei nuorinti. Ten būtina nuorinti, nes kitaip problemų gali būti.
Pas ES9 variklį truputį daugiau tų taškų, bet jis labai nepyksta vistiek, jei ne visus atsuki, kažką pražiūrėjęs, kaisti jis nelinkęs, o kadangi pompa galinga, tai pagazavus prasuka
Galime būti dėkingi, kad prancūzai taip gerai tuos orinimus apgalvojo ir taškus orinimui praktiškai puikiausiai sudėjo. Yra daug visokių BMW, Toyota ir pan. modelių ir variklių, kur labai sunkiai ir šlykščiai aušinimas pildosi ir orinasi, kur reikia kelti mašinos priekį arba kampą, reikia naudoti slėgį arba papildomas orinimo taras, žodžiu visa procedūra. Nors kai kuriems varikliams PSA irgi tą numato, bet dar nei su vienu, nenaudodamas jokių tarų, neturėjau problemų. Svarbu, kad šiltų salonas pradžioje, o jei jis šyla, tai neperkais. Tuomet prasidaro termostatas ir nusiorina galutinai, t.y. užsukus kamštį, atbėga ir į likusius nuorinimo taškus...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 13 - 01:34
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2017 vasario 13 - 10:19
Keitėm patys diržus guolius itempėjus, vandens pompą. vnž viską kapitaliai. Antifrizo supyliau jei taip grybiai tai ~10 litrų. Variklio alyvos temperatūra ties 12 valanda visada kaip įkalta pastoviai ( ten gal 90-100 ), o vat aušinimo skysčio 70-75 šlangas pramynkiau, per pečiuko nuorinimą nupyliau apie litrą ėjo čiurkšle be burbulų viskas tvarkingai. Tik nusipirkus pakeitėm termostatą , bet galvojom gal koks brokuotas papuolė, tai su tokiu pravazinėjom apie pora mėnesių tačiau pakeitus vėl į naują, bet vėl ta pati bėda, neužkylą variklio temp iki darbinės. nebesugalvoju kaip dar išorinti. Abi šlangos iš radiatoriaus šiltos būną.
Gal turit kokią keitimo procedūrą aprašytą PSA ? nes čia jau mistika kažkokia.
Dėl temperatūros daviklio tai jis termostate jau. Ir gal rimtai iš bloko nedasemia jo ? Bet blm jei kaistų variklis tai tepalo temperatūra irgi sukiltų logiškai mąstant.
#28
Parašyta 2017 vasario 13 - 12:37
Jeigu temperatura rodo 70-75 laipsnius ,o apatine radiatoriaus slanga silta ,vadinasi per anksti atsidaro termostatas,arba kazkur praleidziamas skystis cirkuliacijai per radiatoriu.Termostatas prie 75 laipsniu tikrai neturi atsidaryti ir apatine radiatoriaus slanga turi buti salta.
#29
Parašyta 2017 vasario 13 - 12:57
Kad šlangos šiltos, nieko nereiškia. Reikia tikrinti, ar šiltas (karštas) pats radiatorius
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#30
Parašyta 2017 vasario 13 - 18:50
P407 1.8 benzinas, 85kw Prieš pora savaičių keistas antifrizas, po pakeitimo viskas buvo gerai, nekaito ir darbinę temperatūrą pasiekdavo greitai, jokių nusiskundimų. Šiandien pradėjus važiuoti temperatūra pradėjo kilti, tačiau pučia šaltą orą, lyg antifrizas būtų užšalęs. Pakilus iki 100 įsijungdavo ventiliatoriai ir numušdavo temperatūrą, nors kelis kartus, kai kilo netoli raudono sustojau kad atvėstų. Šlangos vos šiltos (apatinė šlanga įtartinai minkšta), bakelis pilnas, sistemoje kažkas įtartinai burbuliuoja ir siurbčioja. Po keleto sustojimų viskas susitvarkė, pradėjo pūsti karštą orą, bet ant vairuotojo kilimėlio pusėje atsirado bala antifrizo , matyt sukilęs spaudimas rado silpną vietą ir "nuleido garą". Nuo ko ieškoti sliekų? Atšalus sistemai bandysiu dapilti antifrizo (ant kilimėlio tikrai kokia 0,5L išpūtė) ir bandyti orinti. O toliau reikia kastis iki salono pečiuko ir žiūrėti per kur bėga? Ar galima naiviai tikėtis kad jei daugiau spaudimas neužkils tai ir viskas gerai su tuo salono pečiuku ?
Šį pranešimą redagavo Sampas: 2017 vasario 13 - 18:50
#31
Parašyta 2017 vasario 14 - 02:13
P407 1.8 benzinas, 85kw Prieš pora savaičių keistas antifrizas, po pakeitimo viskas buvo gerai, nekaito ir darbinę temperatūrą pasiekdavo greitai, jokių nusiskundimų. Šiandien pradėjus važiuoti temperatūra pradėjo kilti, tačiau pučia šaltą orą, lyg antifrizas būtų užšalęs. Pakilus iki 100 įsijungdavo ventiliatoriai ir numušdavo temperatūrą, nors kelis kartus, kai kilo netoli raudono sustojau kad atvėstų. Šlangos vos šiltos (apatinė šlanga įtartinai minkšta), bakelis pilnas, sistemoje kažkas įtartinai burbuliuoja ir siurbčioja. Po keleto sustojimų viskas susitvarkė, pradėjo pūsti karštą orą, bet ant vairuotojo kilimėlio pusėje atsirado bala antifrizo , matyt sukilęs spaudimas rado silpną vietą ir "nuleido garą". Nuo ko ieškoti sliekų? Atšalus sistemai bandysiu dapilti antifrizo (ant kilimėlio tikrai kokia 0,5L išpūtė) ir bandyti orinti. O toliau reikia kastis iki salono pečiuko ir žiūrėti per kur bėga? Ar galima naiviai tikėtis kad jei daugiau spaudimas neužkils tai ir viskas gerai su tuo salono pečiuku ?
Turi išpūsti per kamštį, jei slėgis sukyla. Nebent jei kamštis užstrigęs.
Jei išvarė ant kojų, tai arba pečiuko sandarinimo gumelės kaltos, arba per patį pečiuką bėga. Daugiau ten nėra kur, nes kitas variantas bebūtų prapuvę aliumininiai pečiuko vamzdžiai, kurie eina nuo pačio pečiuko iki kitos ugniasienės pusės, t.y. jau variklio pusėj.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#32
Parašyta 2017 vasario 14 - 13:10
Kad šlangos šiltos, nieko nereiškia. Reikia tikrinti, ar šiltas (karštas) pats radiatorius
O gal Tadai turi kokia schemą aušinimo sistmeos šitam varikliui ? Ir galėtum pasidalinti? Nes gal yra koks atbulinis vožtuvas kaip kad Valdas sako, kuris by-pass'ą darytu per radiatoriu? bet kitas klausimas jei termostatas per anksti atidaromas tai tik butu ilgesnis įšilimo laikas ? bet laiku begant jis vis tiek įšiltų ar klystu ?
#33
Parašyta 2017 vasario 14 - 17:01
O gal Tadai turi kokia schemą aušinimo sistmeos šitam varikliui ? Ir galėtum pasidalinti? Nes gal yra koks atbulinis vožtuvas kaip kad Valdas sako, kuris by-pass'ą darytu per radiatoriu? bet kitas klausimas jei termostatas per anksti atidaromas tai tik butu ilgesnis įšilimo laikas ? bet laiku begant jis vis tiek įšiltų ar klystu ?
Klysti.Nebent stovint auto ir ilgai burzginant , gal ir pasieksi darbine temperatura.Bet pradejus vaziuoti ji prades kristi.Tadas teisingai sake ,kad reikia ziureti ar apacia radiatoriaus salta ir ar virsus karstas.Jokiu atbuliniu voztuvu nera.
#34
Parašyta 2017 vasario 22 - 18:32
P407 1.8 benzinas, 85kw Prieš pora savaičių keistas antifrizas, po pakeitimo viskas buvo gerai, nekaito ir darbinę temperatūrą pasiekdavo greitai, jokių nusiskundimų. Šiandien pradėjus važiuoti temperatūra pradėjo kilti, tačiau pučia šaltą orą, lyg antifrizas būtų užšalęs. Pakilus iki 100 įsijungdavo ventiliatoriai ir numušdavo temperatūrą, nors kelis kartus, kai kilo netoli raudono sustojau kad atvėstų. Šlangos vos šiltos (apatinė šlanga įtartinai minkšta), bakelis pilnas, sistemoje kažkas įtartinai burbuliuoja ir siurbčioja. Po keleto sustojimų viskas susitvarkė, pradėjo pūsti karštą orą, bet ant vairuotojo kilimėlio pusėje atsirado bala antifrizo , matyt sukilęs spaudimas rado silpną vietą ir "nuleido garą". Nuo ko ieškoti sliekų? Atšalus sistemai bandysiu dapilti antifrizo (ant kilimėlio tikrai kokia 0,5L išpūtė) ir bandyti orinti. O toliau reikia kastis iki salono pečiuko ir žiūrėti per kur bėga? Ar galima naiviai tikėtis kad jei daugiau spaudimas neužkils tai ir viskas gerai su tuo salono pečiuku ?
Gal kam ateityje pravers, tai aprašau kas buvo. Kaip ir tikėtasi prakiuro pečiuko radiatorius. Pats radiatorius deficitinis, naujo rasti nepavyko, detalės kodas 4PUH-18476-AB, galite pasigūglinti kaip atrodo jei įdomu. Pati prancūzo sistema paliko gana gerą įspūdį, kadangi naujo nėra įmanoma rasti o ir ru forumuose nepavyko aptikti nei vieno panašaus atvejo darau išvadą, kad pats mazgas patikimas, galima būtų nurašyti gamybiniam brokui. Jei gūgle matote radiatoriaus nuotrauką prie jo nėra jokių papildomų movų, sujungimų ir pan. Yra radiatoriukas ir prie jo privirinti nenuimami vamzdžiai, kurie su sistema sujungti jau iškišti po kapotu. Leisti pradėjo per sujungimą radiatoriaus ir vamzdžio. Pakeitimas ne ką paprastesnis nei įžymių lūžtančių sklendžių, pigiai prasisukti nesitikėkite, per šoną priėjimo nėra, (kaip pas 406), turi būti ardoma vis panelė.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0