nus draugeliai pasinese ant kemperiu turi netgi 2 vnt. bei yra teke keliauti ir is artimos ko girdeti keliavimo ispudziu.
zodziu kempakai ne nauji netgi vienas rods 1991 kitas 1993 metu dideli su tulikais/vonia
vienas pezo kitas fiat, pezo galetu stoti i kluba

neatsimenu kebulu juju gamintoju
pliusai:
nereikia ieshkotis kokios nakvynes vietos, kur patinka stoji ir gali nakvoti, paprastai dideles bedos nera, jei jus ne kokioje venecijoje ar prancuzu rivjeroje (ten ir neisileistu kemperio).
nepilotuojanti ekipazo puse gali zaisti kortom ar dar maza kuom uzsimineti, bei keliauti komfortishkiau nei masina vietos atzvilgiu
gali sedeti guleti net bandyti miegoti
pagal taisykles keleiviai aishku turetu sedeti savo vietose, praktishkai ypac i keliones gala puse miega, kita puse sturmanauja/vairuoja (niekada neleidziamia likt 1 vairuotuojui be sturmano, cia irgi kaip taisykle, nors irgi kartais buna ishimciu). jei ir pagal taisykels zymiai komfortishkiau sedeti ir losti kortom ar smth
gali veztis kruva daiktu, tiek pirmyn tiek atgal, ko tikrai nebus skrendant lektuvu (reynair ypac) ar vaziuojant lengvaja
na cia pliusai gal ir uzsibaigia

minusai:
greicio neishspausi daugiau nei ~100km/h (sako su naujais kemperiais 130km/h ne problema) ilgais atstumais bei autostradom tai aktualu.
su minetais abiem kemperiais, kiek atsimenu greicio rekordai 115 vienu, kitu gal 120, cia nuo kalniuko pavejui

vairuoti kemperi ne smagu, gerokai sudetingiau nei lengvaja reikia labiau koncentruotis, ypac ant jo greicio ribos, problema, kad jis didesnis, svorio centras aukstas, nivalit (autobanuose lenkti fura kokia kuri ant 90 eina o kemperis 95-100 - idomi uzduotis).
vidiniu toletu geriau nesinaudoti, jei kelione ne tokia ilga iki 5 dienu, viena reikia po to kapsule ishpilineti kazkam, paprastai niekas nedega noru

antra kartais ir toleto kvapai praslysta ir i salona ypac jei "kapsule" pilna
kai vaziuoji kas nors kur nors barska salone, ty kad ir kiek tu stengtais supakuoti daiktus, jei neturi patirties, vaziuoji barskejimo kokofonijoje
jei sustoti, ne kempinge, baisu del daiktu paliktu kemperyje, ty jei ji palieki ir eini susipazinti su turizmo objektu is arciau
kempingai gali kainuoti, bet jei kokie 4 zmones vistiek gaunasi pigiau paprastai.
kuro ryja tie abu mineti varianatai ~10L/100, nelabai priklauso nuo greicio, ar dar kokiu veiksniu, 2.5 dyzeliai.
remontas ir laikymas - atskira tema.
kondicionieriu, bent senesniuose modeliuose nera, jei lauke karsta irgi idomu
jei kas galvoja isigyti,- pirma pagalvotkite kur laikysite, jei turite nuosava nama, paprastai ne beda.
zodziu kemperis kam reikia romantikos, ir/ar daugiau "wild turizmas", na bent as 1 su seima nezinau ar ryzciausi tolimesniai kelioniai, gal neskubant, palengva ... na cia su senesniu kemperiu, gal nauji stebuklingi ..
Edited by kzinas, 2010 July 14 - 19:07.