yra dar viena galimybe: blokuotas diferencialas ;) tada juda abu rataigali but, bet jei atvirai tai niekad nesu mates kad ziagas suktu abu ratus, visada kazkaip jam gaunasi tik vienas, kad ir abu ratai ant vienodo pavirsiaus stovi:)
R

Parašyta 2010 sausio 27 - 18:30
yra dar viena galimybe: blokuotas diferencialas ;) tada juda abu rataigali but, bet jei atvirai tai niekad nesu mates kad ziagas suktu abu ratus, visada kazkaip jam gaunasi tik vienas, kad ir abu ratai ant vienodo pavirsiaus stovi:)
R
Parašyta 2010 sausio 27 - 22:23
cilindrai 6 vienoje eilejeo tai 3.0 ir aukschiau kiek kaushu motoruos? nu sutinku, kad ne v fomos motoras, bet esme ne tame
Parašyta 2010 sausio 27 - 22:48
shitas ir taip aishku, kad skirias, klausimas buvo apie 6 kaushu galvuchiu ir paskirstymo veleneliu patvaruma.cilindrai 6 vienoje eileje
o tai 3.0 ir aukschiau kiek kaushu motoruos? nu sutinku, kad ne v fomos motoras, bet esme ne tame
o tai gerokai skiriasi nuo V6 ;)
Parašyta 2010 sausio 27 - 22:49
Parašyta 2010 sausio 27 - 23:03
zhiurek tu ja kaip nori, paskutiniu dvieju cilindru paskirstymo veleneliu kumshteliai nichriena nesitepa, gamykline nedadielka, net chalturschikai nesiima apvirinet, nes tepimo ner padoraus, kai buvau susidures su tomis nesamonemis, velenelis kainavo 1200 markiu. uzhsiknisau, ir mashina buvo parduota su sumazhintais vozhtuvu tarpais, bo kaleno kaip reikalas, vozhtuvai buvo grudami du kart, kumshteliu virshunese duobes buvo ishdilus. Tai va tiek apie "kruta mashina" ;)kaip priziuri savininkai, taip ir laiko tos galvos bmw
Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 sausio 27 - 23:13
Parašyta 2010 sausio 28 - 13:15
Žvakės - neįpatingas gedimas, pakeiti ir važiuoji. Nuo to ridos resursas nemažėja. Kas kita - tepalai. Turiu dar užsilikusio žigulinio kelis litrus. Norėčiau supjaut savo pežių - jį ir panaudočiau. Tinkamas nebent kokiam grandininiam pjūklui...Cia toks klausimas pasistojo. Ar siuolaikinem priemonem(akumai, tepalai, zvakes, kuras, filtrai, dirzeliai visokie ir etc) jau imanoma su ziagu vaziuot daugiau nei ji remontuot?
R
Parašyta 2010 sausio 31 - 15:38
I <3 HATERS
Parašyta 2010 sausio 31 - 17:11
Parašyta 2010 sausio 31 - 17:47
o ka jis ten dares su savo masina?Variklis vis dar lados su patobulinimais ar kitoks?D.Ciuteles monstras
Parašyta 2010 sausio 31 - 18:12
tik lados. ir aisku bombintas. tik niekada tikslei nesuzinosi kas ir kaip darytao ka jis ten dares su savo masina?Variklis vis dar lados su patobulinimais ar kitoks?
Parašyta 2010 sausio 31 - 20:09
Nežinau, koks konkrečiai šitam, bet prieš kelis metus rodė ir biškį pasakojo. Tuo metu buvo 1,7 l su dviem karbais. Kiek arklių - tiksliai nesakė...tik lados. ir aisku bombintas. tik niekada tikslei nesuzinosi kas ir kaip daryta
Parašyta 2010 vasario 03 - 14:53
tai pakalbejus su rimtais motoristais buvo gautas pasiulymas didinti ziguliui variklio galia ne smaugiant esama motora, o darant atskirai nauja: imti NIVOS 1.7 litro bloka, SAMAROS 1500 stumoklius(82mm), 84 mm alkunini velena, aisku su galva pazaidziant turetumem 2.0 litro zigulini motora, kuris savo galia tikrai butu pakankamai konkurencingas ir patikimesnis uz standarto prismaugima. Bet tada reiktu vien tik A98 benza vartotiNežinau, koks konkrečiai šitam, bet prieš kelis metus rodė ir biškį pasakojo. Tuo metu buvo 1,7 l su dviem karbais. Kiek arklių - tiksliai nesakė...
Parašyta 2010 vasario 03 - 15:59
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2010 vasario 03 - 16:27
Parašyta 2010 vasario 06 - 21:10
Parašyta 2010 vasario 06 - 21:12
Parašyta 2010 vasario 13 - 16:18
Kažkada savąjį 02 kaip tik kėliau kišdamas šaibas po spyruoklėm. Pirma - gali pakraut daugiau svorio, antra - grybaut važiuojant į tokias vietas įlysdavau, kur pežius iškart užsėstų......
Ir šitą matyt daug kas išpeiks dėl nesveiko žemumo ir ratų, bet man jis.![]()
Parašyta 2010 vasario 13 - 16:41
Parašyta 2010 vasario 13 - 17:52
kokios paskutines laidos? tai iki pat ar ne 1996-7 metu buvo 2103 gaminamas atrodoGeri prisiminimai apie Vaz 2013,vaziavo be problemu,jokiu gedimu ir buvo matyt paskutines laidos 1982metu.
Parašyta 2010 vasario 13 - 18:21
Tau žigulys darbinė mašina. Aš į tokią mašiną žiūriu kaip į savaitgalinę, o tokia mašina turi būti išskirtinė, traukianti dėmesį. Mano akimis žiagui traukiančiam dėmesį reik visai nedaug, gero dropo, plačių skardinukų, tvarkingos išorės kuo artesnės stock. Na ir po kapotu neturi būti visiškas nevalitas.Kažkada savąjį 02 kaip tik kėliau kišdamas šaibas po spyruoklėm. Pirma - gali pakraut daugiau svorio, antra - grybaut važiuojant į tokias vietas įlysdavau, kur pežius iškart užsėstų...
I <3 HATERS
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0