
duju reduktoriaus pajungimas
#1
Posted 2010 January 15 - 19:47
#2
Posted 2010 January 15 - 19:58


Edited by GTI, 2010 January 15 - 19:59.
#3
Posted 2010 January 18 - 13:40
#4
Posted 2010 January 18 - 14:15
duju kompas neperjungia ant duju pakol reduktorius saltas. imho, butu tas pats kaip ir salta uzkurus perjungejo pozicijoje "dujos" - pakol reduktorius nesusyla, tol dirba ant benzo...kad vaziuoti duja reduktorius jau turi buti siltas. jei isijungsi duja su dar saltu reduktoriu, tada bus paduodamas belenkoks misinys, del ko pradesi keikti dujas ir sakysi varikli suede, duja shudas ir t.t.
GTI > uzdarius padavima i duju reduktoriu cirkuliuotu ratu per peciuka.
#5
Posted 2010 January 18 - 16:58

Edited by maiklas, 2010 January 18 - 16:58.
#6
Svečias_kestasss_*
Posted 2010 February 12 - 19:55
nuosekliai pjungus yra geriau, td siluma is matoro eina i peciuka po to i reduktorių, ir yra gan silta. jai jungimas lygegretus, per laika uzsinesa peciukas, nes vanduo cirkulioja kur lengviau, i reduktorių it po kelių metų i peciuka visai nebipareina, reikia keisti peciuka. kas cia isgalvojo jungti lygrgrciai, nesamoneKiek pats sau duju esu dejes, tai visada jungdavau reduktoriu nuosekliai, o ne lygiagreciai peciukui. bet dabar pas mano volva irgi pajungta lygiagreciai ir salone per karsta tikrai nebuna, jei dar turesiu ta masina, tai teks perdarinet. bet ytariu bus kaip tam vilkui pasakoj, ziema prakentesiu, o vasara bus px

#7
Posted 2010 March 18 - 09:24
Sskai neperjungia kol reduktorius saltas, o yra dacikas reduktoriuje ?duju kompas neperjungia ant duju pakol reduktorius saltas. imho, butu tas pats kaip ir salta uzkurus perjungejo pozicijoje "dujos" - pakol reduktorius nesusyla, tol dirba ant benzo...
GTI > uzdarius padavima i duju reduktoriu cirkuliuotu ratu per peciuka.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users