Jump to content


Photo

duju reduktoriaus pajungimas


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2010 January 15 - 19:47

tokia situacija - šiandien ryte 406-tas atsisakė pūst šiltą orą į saloną. kol kas priežasties neišsiaiškinau, bet 90%, jog sustingo aušinimo skystis pečiukyje, o kadangi dujų reduktorius pajungtas lygiagrečiai pečiukui, tai visą aušinimo skystį suka tik per jį. aušinimo skystį pasikeisiu, čia atskira kalba. o dėl reduktoriaus kilo mintis - ar nebūna kokių elektromagnetinių vožtuvų, kad įsistatyti, jog kol važiuoju benzinu, tol aušinimo skysčio padavimas į reduktorių būtų uždarytas. persijungus į dujas, atsidarytų, sušildytų reduktorių?
  • 0

#2 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • posts 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Posted 2010 January 15 - 19:58

:) galima bet papildomai reikės apvada padaryti - jei be apvado tai necirkuliuos mažuoju ratu ir i salona nepus šilto oro :)

Edited by GTI, 2010 January 15 - 19:59.

  • 0

#3 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • posts 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Posted 2010 January 18 - 13:40

kad vaziuoti duja reduktorius jau turi buti siltas. jei isijungsi duja su dar saltu reduktoriu, tada bus paduodamas belenkoks misinys, del ko pradesi keikti dujas ir sakysi varikli suede, duja shudas ir t.t.
  • 0

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2010 January 18 - 14:15

kad vaziuoti duja reduktorius jau turi buti siltas. jei isijungsi duja su dar saltu reduktoriu, tada bus paduodamas belenkoks misinys, del ko pradesi keikti dujas ir sakysi varikli suede, duja shudas ir t.t.

duju kompas neperjungia ant duju pakol reduktorius saltas. imho, butu tas pats kaip ir salta uzkurus perjungejo pozicijoje "dujos" - pakol reduktorius nesusyla, tol dirba ant benzo...

GTI > uzdarius padavima i duju reduktoriu cirkuliuotu ratu per peciuka.
  • 0

#5 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2010 January 18 - 16:58

Kiek pats sau duju esu dejes, tai visada jungdavau reduktoriu nuosekliai, o ne lygiagreciai peciukui. bet dabar pas mano volva irgi pajungta lygiagreciai ir salone per karsta tikrai nebuna, jei dar turesiu ta masina, tai teks perdarinet. bet ytariu bus kaip tam vilkui pasakoj, ziema prakentesiu, o vasara bus px :)

Edited by maiklas, 2010 January 18 - 16:58.

  • 0

#6 Svečias_kestasss_*

Svečias_kestasss_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 12 - 19:55

Kiek pats sau duju esu dejes, tai visada jungdavau reduktoriu nuosekliai, o ne lygiagreciai peciukui. bet dabar pas mano volva irgi pajungta lygiagreciai ir salone per karsta tikrai nebuna, jei dar turesiu ta masina, tai teks perdarinet. bet ytariu bus kaip tam vilkui pasakoj, ziema prakentesiu, o vasara bus px :)

nuosekliai pjungus yra geriau, td siluma is matoro eina i peciuka po to i reduktorių, ir yra gan silta. jai jungimas lygegretus, per laika uzsinesa peciukas, nes vanduo cirkulioja kur lengviau, i reduktorių it po kelių metų i peciuka visai nebipareina, reikia keisti peciuka. kas cia isgalvojo jungti lygrgrciai, nesamone :lol:
  • 0

#7 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • posts 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Posted 2010 March 18 - 09:24

duju kompas neperjungia ant duju pakol reduktorius saltas. imho, butu tas pats kaip ir salta uzkurus perjungejo pozicijoje "dujos" - pakol reduktorius nesusyla, tol dirba ant benzo...

GTI > uzdarius padavima i duju reduktoriu cirkuliuotu ratu per peciuka.

Sskai neperjungia kol reduktorius saltas, o yra dacikas reduktoriuje ?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users