Kaip teisingai uzkurti dyzeliuka???
#1 Svečias_Blinda406_*
Posted 2010 January 23 - 21:36
#2
Posted 2010 January 23 - 21:42
Jei nerandi
http://www.peugeot-k...=14&t=25976&hl=
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3
Posted 2010 January 23 - 22:09
Edited by PhanT, 2010 January 23 - 22:09.
#4
Posted 2010 January 23 - 22:30
Tada kodel greitai perdega pakaitinimo zvakes?rekomenduociau pora kartu ijungt degima. T.y. viena karta, palaukt kol uzges lempute ir vel pakartot procedura (dariau net iki 3 kartu taip). Nesenai buvo -17, tai is puses apsisukimo uzsivede - tris kartus pasildziau,
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#5
Posted 2010 January 23 - 23:35
Hmmmm jokiu proceduru nedarau (kaip ale 3 kartus pasuki tada kuri) ir prie -21 uzsikuria spol abarota...Pries jas kaitinant, jei nesenai nusipirkai masina, reiktu jas ir patikrint Vesti masina reiktu tada, kai uzgesta pakaitinimo siulelio lempute, nors is tikruju zvakutes dar kazkiek laiko veikia. Per salcius didesnius negu -10 laipsniu rekomenduociau pora kartu ijungt degima. T.y. viena karta, palaukt kol uzges lempute ir vel pakartot procedura (dariau net iki 3 kartu taip). Nesenai buvo -17, tai is puses apsisukimo uzsivede - tris kartus pasildziau, o pries tai tik viena prie -15, tai teko 3-4 sekundes pasukt starteri, jei sunkiai griebia galima kazkiek paminkit gazo petadala - nors ir elektronika visur, bet pastebejau kazkiek nuo to "griebia", nors tvarkingoj masinoj gazo pedalas uzvedime tikrai neturetu dalyvaut
Jei sunkiai kurias tikrink akuma ir gal pakaitinimo zvakes numirusios
#6
Posted 2010 January 24 - 01:29
senas klubietis bet .... biski tvardykis zmogus ziurek tik pirma posta parase reik padet ... gi tu irgi pirma karta '' zalias'' buvai tik ateas ciaKita karta pries kurdamas tema, desinej virsuj susirandi "ieskoti", irasai reikiama zodi- siuo atveju "zvakes". Suranda daugybe temu. Perskaitai ir atsisijoji kas tau naudinga.
Jei nerandi
http://www.peugeot-k...=14&t=25976&hl=
#7
Posted 2010 January 24 - 01:31
#8
Posted 2010 January 24 - 10:47
Edited by mauzeris, 2010 January 24 - 10:48.
#9 Svečias_zbygis_*
Posted 2010 January 24 - 13:15
na na kaip tik pamygant gaza geriau kurias spakeno paklauskhdi uzvedant per salcius griestai draudziama maigyti gazo pedala
#10
Posted 2010 January 24 - 15:56
Pas mane jos bent jau kolkas neperdege ne karto, tik keiciau senas (kurios buvo nupirktam auto)Tada kodel greitai perdega pakaitinimo zvakes?
Na net youtubej paziurejus, kaip zmones uzvedineja prie saltuko masinas galima daznai pastebet, kad atlieka tokias proceduras. Akumas bochinis, S5, 75A. Zvakes pries menesi keistos. Speju del tepaliuko tenka pasildyt, greit keisiu. Siandien prie -22 teko apie 3 sekundes starteri pasukinetHmmmm jokiu proceduru nedarau (kaip ale 3 kartus pasuki tada kuri) ir prie -21 uzsikuria spol abarota...
Jei sunkiai kurias tikrink akuma ir gal pakaitinimo zvakes numirusios
QUOTE (kebabas @ Jan 24 2010, 01:31 AM)
hdi uzvedant per salcius griestai draudziama maigyti gazo pedala biggrin.gif
na na kaip tik pamygant gaza geriau kurias spakeno paklausk
Sita ir as pastebejau, tada kai visos zvakes buvo mirusios ir teko prie -15 uzsivedinet Tai kaip ten is tikruju yra neaisku, dabar kai normaliai vedasi gazo nemingau.
Edited by PhanT, 2010 January 24 - 15:59.
#11
Posted 2010 January 24 - 16:09
Gamintojas grieztai nerekomenduoja liesti gazo pedalo uzvedinejant varikli.hdi uzvedant per salcius griestai draudziama maigyti gazo pedala
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#12 Svečias_Mancius_*
Posted 2010 January 24 - 16:20
605 2.1 dt manualas raso, kad esant zemoms temperaturoms reikia tik ismint sankaba ir kurti. Taciau abejoju, kad esant -20 92antru metu dyzelis uzsikurs taip iskart (nebent akumas sviezut zviezutelis). Bent as taip darau: pakaitinu 3 kartus, isminu sankaba, nuspaudziu truputi gaza, jungiu starteri. Esant tokiai temp. variklis griebia iskart, taciau starteri dar palaikau kokias 2s, kad varikliui lengviau isisukt butu. Aisku cia visur mechanika. Pas hdi turetu viska kompas sureguliuot, tik sankaba ismint telieka.Hmmmm jokiu proceduru nedarau (kaip ale 3 kartus pasuki tada kuri) ir prie -21 uzsikuria spol abarota...
Jei sunkiai kurias tikrink akuma ir gal pakaitinimo zvakes numirusios
Edited by Mancius, 2010 January 24 - 16:23.
#13
Posted 2010 January 24 - 17:07
zmogau,tai greiciau psichologinis efektas ir ne daugiau.... ;)"vedant"kuro kiekio doze paskaiciuoja nuo apsuku(rpm)o ne nuo akseleratoriaus nuspaudimo. Gamintojas aiskiai raso kad draudziama akseleratoriu minkyti ;)Sita ir as pastebejau, tada kai visos zvakes buvo mirusios ir teko prie -15 uzsivedinet Tai kaip ten is tikruju yra neaisku, dabar kai normaliai vedasi gazo nemingau.
Edited by Ramus, 2010 January 24 - 17:08.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Posted 2010 January 24 - 21:35
gal linka gali imesti?Gamintojas aiskiai raso kad draudziama akseleratoriu minkyti ;)
#15
Posted 2010 January 25 - 00:26
...taip, tiesa...bet tuo metu kai variklis sunkiai uzkuriamas, kaip kad buvo man reikejo jo papildomai isjudint, todel gazo spaudinejimas buvo skirtas labiau tam, kad iskart poto kai uzsives variklis gaut didesnes apsukas, o ne tam, kad jis uzsisuktu greiciauzmogau,tai greiciau psichologinis efektas ir ne daugiau.... ;)"vedant"kuro kiekio doze paskaiciuoja nuo apsuku(rpm)o ne nuo akseleratoriaus nuspaudimo. Gamintojas aiskiai raso kad draudziama akseleratoriu minkyti ;)
#16
Posted 2010 January 25 - 11:09
Anava ką radau interneto platybėse apie DW10TD/DW10ATED. Užgęsus lemputei dar kaitina max 10s, užvedus - dar max 60s. Žr. detaliau:Tada kodel greitai perdega pakaitinimo zvakes?rekomenduociau pora kartu ijungt degima. T.y. viena karta, palaukt kol uzges lempute ir vel pakartot procedura (dariau net iki 3 kartu taip). Nesenai buvo -17, tai is puses apsisukimo uzsivede - tris kartus pasildziau,
10 - 1 - PRE-HEATING
As soon as ignition is switched on : The engine management control unit supplies the glow plugs and controls the lighting of the warning light on the instrument panel, depending on the coolant temperature; The pre-heating time varies depending on the coolant temperature .
NOTE : the warning light on the instrument panel only comes on during the pre-heating phase; it comes on for the duration of the pre-heating.
coolant temperature - pre-heating time (second(s))
-30°C 20
-10°C 5
0°C 0.5
+18°C 0
If the starter is not operated, when the warning light goes out, the glow plugs remain supplied for a maximum of 10 seconds .
During the starting phase, the glow plugs are supplied under the following conditions :
• the coolant temperature is below 20 degrees C
• the engine runs at more than 70 rpm for 0.2 second(s)
10 - 2 - POST HEATING
Post-heating consists of prolonging the operation of the glow plugs for a maximum of 60 seconds from the end of the starting phase .
Parameters which could interrupt post-heating :
• coolant temperature greater than 20 degrees C
• flow injected greater than 35 mm3
• engine speed above 2000 rpm
#17
Posted 2010 January 25 - 16:14
#18
Posted 2010 January 25 - 16:26
#19
Posted 2010 January 25 - 16:32
#20
Posted 2010 January 26 - 09:08
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users