Ryanair
#41
Parašyta 2012 kovo 16 - 09:11
#42
Parašyta 2012 kovo 16 - 14:29
Šį pranešimą redagavo CHELSEA: 2012 kovo 16 - 14:32
#43
Parašyta 2012 kovo 19 - 10:16
Pirkau ketvirčiui už 5€. Jau nusipirkau ir bilietus. Manau verta, jei tikrai žinai, kad keliausi. Reikia atsargiai naudotis, jei iš kelių kompų prisijunginėji. Vieno kompo atsijungimą užfiksuoja ne iš karto, prisijungus su kitu - perspėjimas, po to saskaitos suspendavimas.Yra šiaip naudojančių Azuon programą skrydžių paieškoms? Su demo pažaidus jau kažkaip galvoju jinai verta tų 10 keurų metams...
Šį pranešimą redagavo D77: 2012 kovo 19 - 10:17
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#44
Parašyta 2012 kovo 25 - 18:46
#45
Parašyta 2012 balandžio 07 - 14:10
Na man tenka paskraidyti. Va ir sendiena is Berlyno parlekiau su auto, is kur skridau i Agadira (Morocco). Praleidau 10 nakvyniu Maroke, Taghazout (papasakosiu atskirai kitoke temoje, nes sendiena dar nesusigulejo viskas). Skridau su EasyJet (pigiu skrydziu kompanija). 3 zmonem kaina Berlynas - Agadiras Berlynas + 1 lagaminas kainavo 900lt. Dar biski maziau.As dabar maziau skraidau, bet tokiu ryanair ir ypac airbaltic vengiu, nes kainos realiai beveik tokios kaip ir normaliu liniju, o skrydziai ypac su persedimu ziauriai nesuderinti, skraido i lievus oro uostus, kur susisiekimas su miestais problematiskas ir t.t. Yra pvz. czech airlines, skridom i Madrida ir atgal uz pan. 1400 Lt., su estonian skridau i Bordo uz 1000, kai air baltic norejo kazkur 4000. Su airbaltic uzteko 1kart suskraidyt i Stokholma, nusileidimas ir ilaipinimas tolimiausiame terminale, velavom ir nuskrist, o dar labiau grizt, apie 2 val., leidziantis isvis galvojau kad nukrisim, taip lektuvas purtytis pradejo... aptarnavimas zemiau 0, nutariau kad geriau sumokesiu brangiau, bet nesigadinsiu nuotaikos, ypac kai skrendu laisvalaikio praleist.
Jei atvirai, tai Ryanair ir man nepatinka, bet... nespjaunu. Dar niekad nepavede. Skridau keleta kart su persedimu ir vos buvo tarpas 2 valandos. Viskas kaip pas medikus tiksliai. Aisku ju ta "politika"labai agresyvi ir tik siekia nuplesti, bet jei nekreipi demesio, tai viskas OK. Pvz. karta SAS velavo 3 valandas, BA velavo 6 valandas. Tuniso oro linijos karta visai neatskrido . Visko pasitaiko
Man is pigiu labiausiai turbut EasyJet patinka, nes net sunkiai pavadinciau pigiu skrydziu kompanija. Bet kaip tarkim reik pigiai sulakstyti i Londona ar dar kazkur vietoje... ir nereik kazkokiu labai spec. reikalavimu, tai ir Ryanair ar Wizair visai sueina
P.S. Airbaltic, ko gero pritarsiu . Is 6 kart rezervuotu skrydziu, 3 keite ar atsauke. Del ko 2 kart aplamai neskridau, o viena karta pasinaudojau galimybe ir pakeiciau skrydi i bendradarbiaujancios skrydziu kompanijos skydi (SAS).
Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2012 balandžio 07 - 14:15
#46
Parašyta 2012 birželio 02 - 11:33
Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2012 birželio 02 - 11:42
#47
Parašyta 2012 birželio 06 - 17:56
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#48
Parašyta 2012 birželio 07 - 06:53
Su Rainierium skridom į Rodą šių metų pvasarį, tai vežimą be problemų atidavėm tik prie pat lėktuvo ir atsiėmėm ten pat atskridus. Sūnui 2,5m. Vaiko rankinį bagažą gali nešti tėtis, mama, sese - žodžiu neesmė. Beje vežimėlis kaip vaiko rankinis bagažas neskaitomas, kaip kad kažkas čia bandė spėliot. Galit vežtis ir vežimą ir vaiko kuprinę ar pan.Sveiki,
gal kas zinot atsakyma i mano klausima .
zadame su seima keliauti su ryanairu.Skrydis bus su persedimu ir teks oro uoste pralaukti 5 val.Esme tokia ,kad dukrytei 2 su virs metuku ir noretume pasiimti kartu sportini vezimeli,kad nereiktu ant ranku jos nesiot,norint greiciau eiti,ar jei uzsimanys pamiegot pietuku,vezimas butu geris.Taigi ar ryanairis leidzia pasiimt vezima i lektuva,jaunesniems nei 2 metai,tikrai leidzia,o vyresniems ??? ir kaip dar del rankinio bagazo,vaikas realiai tai nesines savo rankom jo ? gal kas keliave ir susidure siuo klausimu ??
#49
Parašyta 2012 birželio 07 - 10:07
Na dabar kaip tik vedam derybas. Pagal tos kompanijos tvarka, turetu negrazinti, taciau paprasem graziai perziureti musu situacija ir sulaukem geranoriskumo. Na kol kas nieko neatgavom, bet dabartiniu metu bandom pakeisti i Kipro viezbuti. Kaip ten gausis pabaigoje, parasysiu. Kompanija weholidays.co.ukOk,Ryaneiras atsauke skrydi i Kosa,o jei uzsakes viesbuti esi ir avansa sumojejes,aisku negrazina?
#52
Parašyta 2013 sausio 03 - 11:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#53
Parašyta 2013 sausio 08 - 13:09
Na po tokiu ziniu tikrai dingsta noras skrysti su sia aviakompanija, o ypac kai per metus tenka apie 16 skrydziu atlikti
#54
Parašyta 2013 kovo 27 - 21:06
#55
Parašyta 2013 kovo 28 - 11:41
ne balandzio o geguzes pabaigoje sorySveiki.Gal kas buvote Maljorkoje ir galit ka papasakoti naudingo?Kelione planuojama savarankiskai balandzio pabaigoje...
#56
Parašyta 2014 vasario 21 - 14:02
Štai iškilo aktualus klausimas pagal naujas galiojančias Ryan taisykles. Su vaikais virš 2 metų viskas aišku - atskira vieta, pilnas mokestis ir standartinės sąlygos. T.y. vežimą gali vežt kaip registruojamą normalų bagažą.Su Rainierium skridom į Rodą šių metų pvasarį, tai vežimą be problemų atidavėm tik prie pat lėktuvo ir atsiėmėm ten pat atskridus. Sūnui 2,5m. Vaiko rankinį bagažą gali nešti tėtis, mama, sese - žodžiu neesmė. Beje vežimėlis kaip vaiko rankinis bagažas neskaitomas, kaip kad kažkas čia bandė spėliot. Galit vežtis ir vežimą ir vaiko kuprinę ar pan.Sveiki,
gal kas zinot atsakyma i mano klausima .
zadame su seima keliauti su ryanairu.Skrydis bus su persedimu ir teks oro uoste pralaukti 5 val.Esme tokia ,kad dukrytei 2 su virs metuku ir noretume pasiimti kartu sportini vezimeli,kad nereiktu ant ranku jos nesiot,norint greiciau eiti,ar jei uzsimanys pamiegot pietuku,vezimas butu geris.Taigi ar ryanairis leidzia pasiimt vezima i lektuva,jaunesniems nei 2 metai,tikrai leidzia,o vyresniems ??? ir kaip dar del rankinio bagazo,vaikas realiai tai nesines savo rankom jo ? gal kas keliave ir susidure siuo klausimu ??
Įdomesnis klausimas su infantais:
Rajanas rašo: "There is no checked/hand baggage allowance for infants. However, one fully collapsible pushchair/double pushchair/travel system/baby sling per child may be carried free of charge. Additional infant equipment such as car/booster seats and travel cots may be carried in addition to your personal checked baggage allowance. Infant equipment up to a maximum of 20kilos (car/booster seats and travel cots) booked online is charged at the rate of £10/€10 per item/per one way flight"
Klausimai gerai mokantiems anglų kalbą ir/arba susidūrusiems pastaruoju metu praktikoje. Bet tik pastaruoju metu, nes sąvokos "trooley" ir "buggy" išnyko visai neseniai.
1. "fully collapsible" reiškia sulankstomą skėtuką, ar apima ir vežimą, kuris nusileidžia, užsilenkia rankena, o 4 ratai kaip buvo, taip ir lieka plokštumoje? Turiu omenyje maždaug tokį daiktą, susilankstymo lygis matyti nuo 1:13. O jei visai konrečiai tai šitame filmuke 02:20 - 02:35 mano vežimo gabaritai matosi.
2. Kiek suprantu "fully collapsible" šiuo atveju taikomas visiems per / išvardintiems dalykams - ir pushchair, ir travel system ir baby sling?
3. Su pirmu susijęs - ar mano vežimas yra
pushchair ar travel system? Nes panašių ir tę ir tę randu... Ir bet kuriuo atveju - koks santykis su fully collapsible?...
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0