Šį pranešimą redagavo Martchius: 2010 vasario 11 - 17:05
406 2.0ltr kartais uzgesta
#1
Parašyta 2010 vasario 11 - 17:03
#2 Svečias_Bondas_007_*
Parašyta 2010 vasario 12 - 18:52
#3
Parašyta 2010 vasario 13 - 08:46
#4
Parašyta 2010 vasario 13 - 21:29
Šį pranešimą redagavo Martchius: 2010 vasario 13 - 21:31
#5
Parašyta 2010 vasario 13 - 21:36
O tu nebandei ziuret ten ta babina, ar kaip pavadint. Zodziu uzdegimo blokas, kur ant zvakiu montuojasi? Gal jame beda. Nes man kazkaip kyla itarimas, kad pas mane ten beda bus. Visa vasara viskas buvo OK, tik atveso oras ir lietus prasidejo - pradejo trukciot ir trauka sumazejo. Sakau, gal kibirksties netenka, kai dregmes gauna. Butu laidai, tai pirmoj vietoj juos ziureciau. O dabar nebent ardyt ten ta bloka. Del to ir klausiau kas ardes, ar nebande uzdedami dangteli dar papildomai hemetizuot. Ko gero reiks ta klausima tiesiai i ta tema uzduot.pas mene su tuo uzgesimu netiketu irgi taspats....buna,kad nieko,o buna kad keliskart per pusdieny...tik netrukcioja pas mane,o isvis netraukia irgi 2.0l 16v benzas. o diagnostika rodo ok viska
#7 Svečias_Bondas_007_*
Parašyta 2010 vasario 14 - 11:12
#8
Parašyta 2010 vasario 14 - 13:43
Matai, cia jau reikia gaudyt, kada masina prades "kvailiot". Tas netiketas uzgesimas pasireiskia karta ar 2 i menesi. Gali ir isvis kuri laika neuzgest. Su trukciojimu ir traukos dingimu - tas pats. Nuo gruodzio pradzios gal kokius 3 ar 4 kartus buvo pradejus trukciot. Taip viena diena. Kita - jau normaliai vaziuoja. Uzgesus gal irgi kokius 3 kartus buvo. Bet uzgesimas ir trukciojimas nesusije. Zodziu, speju, vazinesiu, kol kazkas rimtesnio islys... Nelabai cia kas ka gali patart tuo klausimu. Kadangi diagnostika nieko nerodo, tai turiu mintyse uzdegimo bloka. Kada nors, kai atsils orai, reiks juo uzsiimt. Bent jau atsidaryt ir paziuret ar nesutrukes.o jei surastum koki kolega kuris vzineja tokiu varikliu ir trumpam sutiktu paskolinti ta babinos bloka manau issprestum keleta klaustuku, nemanai?
Šį pranešimą redagavo Martchius: 2010 vasario 14 - 13:44
#9
Parašyta 2010 vasario 15 - 19:38
#10
Parašyta 2010 vasario 17 - 17:16
#11
Parašyta 2010 vasario 17 - 20:35
#12
Parašyta 2010 vasario 17 - 23:25
#13
Parašyta 2010 vasario 18 - 15:43
Nu bet jei butu MAP'as kaltas, tai diagnostika parodytu gal? Cia skaitineju nebe pirma diena foruma. Jau ne vienas susidure su gesinejimais ir trukciojimais. Pasikeite MAP po diagnostikos ir viskas. Bet pas juos simptomai ziaurus buvo. O pas mane (kaip suprantu ne tik pas mane) vaziuot galima be didesniu problemu.Man ta pati beda, greiciausiai del gesimu bus kaltas MAP daviklis, bandysiu susirast koki ir pasikeist, ale tingiu nagus kist kai salta..
penislovas pas mane siandien ryte su trauka beda buvo. Pavazinejau, kol visus isveziojau po darbus - susitvarke viskas. Ziuresiu, kaip po darbo bus. Dienos begyje nekurta stovi, jei del dregmes - vel pridregs ir vel turetu but beda.
#14
Parašyta 2010 vasario 18 - 17:36
#15
Parašyta 2010 vasario 18 - 21:32
Jei diagnostas tik klaidas nuskaito, tai gali ir neparodyti. Matot, keletas variantu, kaip atsiranda klaidos kompe: Is EVB (ECU) i jutiklius "paduodamas" signalas (tam tikro dydzio srove). Na ir tas signalas is jutikliu turi grizti i EVB, kad butu galima apskaiciuoti duomenis. Jeigu jutiklis blogas, arba nera su juo kontakto, tai Tas EVB ir simta metu gali laukti to signalo-jo nebus. Na tai va, kai nera griztamojo signalo, EVB ir ismeta klaida - mol, brolyti, blogas tas ir tas jutiklis arba uztrumpinta grandine. Kitas klaidos atsiradimo budas: kiekvieno jutiklio signalas turi savo taip vadinama "koridoriu" (virsutine ir apatine ribas). Ir kol signalas neiseina is "koridoriaus" ribu, EVB supranta, kad jutiklis geras ir nera ko prie jo kabinetis. Kai signalas kerta "koridoriaus" riba, EVB vel ismeta klaida (neteisingas matavimas, blogas jutiklis ir pan.). Aisku klaidabus irasyta tik tuo atveju, jei signalas kirs ta riba pagal EVB mikruskeje nustatyta algoritma. Tesiu toliau: bet jei jutiklis ne visai nudvises, o tik pradeda nudvesineti ir dar nekerta to "koridoriaus" (pvz. "plaukioja" prie virsutines ar apatines ribos), EVB skaito ji kaip gera ir naudoja jo duomenis kitu parametru apdirbimui. Tad tokiu atveju klaidos nebus, o masiniukas normaliai nedirbs. ir tai galioja ne tik MAP, MAF, bet visiems kitieks jutikliams (sensoriams). Tai tiek tos mano rasliavosNu bet jei butu MAP'as kaltas, tai diagnostika parodytu gal?
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#16
Parašyta 2010 vasario 19 - 17:04
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0