Ka mano klubieciai, kame cia mistikos ???

Posted 2010 February 16 - 20:12
Posted 2010 February 16 - 20:26
galimas daiktas, kad bus kaltas temperaturos daviklisSveiki, na nutiko toks keistas dalykas. Si ryta uzvedus masina,siek tiek pasildzius ir pradejus vaziuot uzsidege radiatoriaus lempute ir parase The engine coolant level low, bet po sekunde uzgeso. Sustojau,apziurejau antifrizas normoj,sedau vel vaziuot ir vel tas pats, bet pasilus varikliui viskas normoj, nieko nemeta ?
Ka mano klubieciai, kame cia mistikos ???
Posted 2010 February 16 - 21:30
Posted 2010 February 16 - 22:23
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
Posted 2010 February 16 - 22:33
Posted 2010 February 16 - 22:59
istrauk fiske is issipletimo bakelio jungiancia ligio davikli ,ir nebemes klaidos,to daviklio kaina 200 lt,bet galima vazineti ir be joDekui, bandysiu ryt patikrint
Posted 2010 February 17 - 23:49
Galibut tarpinei galvos chana.Man buvo tas pat.vis lygis krisdavo, kai gava sutvarkyta tai viskas gerai nei mazeja nei kada be uzsidega, tfu tfu tfu.Sveiki, na nutiko toks keistas dalykas. Si ryta uzvedus masina,siek tiek pasildzius ir pradejus vaziuot uzsidege radiatoriaus lempute ir parase The engine coolant level low, bet po sekunde uzgeso. Sustojau,apziurejau antifrizas normoj,sedau vel vaziuot ir vel tas pats, bet pasilus varikliui viskas normoj, nieko nemeta ?
Ka mano klubieciai, kame cia mistikos ???
Posted 2011 July 18 - 19:43
Edited by Bimbauzis, 2011 July 18 - 19:44.
Posted 2011 July 18 - 22:02
dapilk skyscio,jei po uzpylimo dingsta skystis-ieškom pro kur leidzia,jei nerandam,pradedam galvot apie galvos remontapas mane panasi beda bet pas mane uzsidega coolant level system insuffient , ka tokiu atveju daryti?
Posted 2011 July 19 - 11:15
Buvau šitą bėdą aprašęs su pavaiksliukais, tik žiūriu, kad ipix.lt blokuoja vaizdusSveiki, na nutiko toks keistas dalykas. Si ryta uzvedus masina,siek tiek pasildzius ir pradejus vaziuot uzsidege radiatoriaus lempute ir parase The engine coolant level low, bet po sekunde uzgeso. Sustojau,apziurejau antifrizas normoj,sedau vel vaziuot ir vel tas pats, bet pasilus varikliui viskas normoj, nieko nemeta ?
Ka mano klubieciai, kame cia mistikos ???
Posted 2011 November 19 - 20:36
Edited by Vytautas, 2011 November 19 - 20:39.
Posted 2011 November 20 - 15:01
isipilk antifrizo"Engine coolant temperature too high" kas gali butu kad ekrane paraso toki uzrasa ir uzsidega stop lempute ?
Posted 2011 November 20 - 15:07
taigi rašo,kad temperatura per aukšta,o ne ,kad skysčio lygis per žemasisipilk antifrizo
Posted 2011 November 20 - 16:22
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Posted 2011 November 20 - 18:07
buvo toks pas mane variantas keleta mėnesiu,kaip atsirado taip ir dingo...kas kaltas, kad sokineja kartai temperaturos rodykle nuo apatines zymes iki 90 laipsniu, termostatas ar vandens daviklis? 2,2 hdi
Posted 2011 November 21 - 08:20
As kaip tik gretimoj temoj sitam dalykui ieskau sprendimo. Pas mane tas pats. Priedo, kai rodykle visiskai nukrenta kaitina zvakes pries kuriant ir apsukos sukyla.ismeta karts nuo karto ir man toki pranesima, bet dazniausiai tai kai tik uzkurus masina, kodel toks klaidingas pranesimas nenustaciau.
prie to pacio kas kaltas, kad sokineja kartai temperaturos rodykle nuo apatines zymes iki 90 laipsniu, termostatas ar vandens daviklis? 2,2 hdi
Posted 2011 November 21 - 08:28
siaip nedaznai pasitaiko dar, kas durniausia kai nukrenta temperatura ir kompas supranta kaip salta varikli ir pradeda pusti i salona karsta ora, dar buna kad nuo 90 pakrenta iki 80 laipsniu.As kaip tik gretimoj temoj sitam dalykui ieskau sprendimo. Pas mane tas pats. Priedo, kai rodykle visiskai nukrenta kaitina zvakes pries kuriant ir apsukos sukyla.ismeta karts nuo karto ir man toki pranesima, bet dazniausiai tai kai tik uzkurus masina, kodel toks klaidingas pranesimas nenustaciau.
prie to pacio kas kaltas, kad sokineja kartai temperaturos rodykle nuo apatines zymes iki 90 laipsniu, termostatas ar vandens daviklis? 2,2 hdi
Greiciausiai temperaturos daviklis. Nelabai turejau laiko labai ieskot kur ans yra..tad jei krapstysies, but smagu, kad nupasakotumei kaip ji rast
Galbut pakaks kontaktus supurskt, o gal reiks ir pat davikli (ar kelis - ju ten yra zalias ir rudas berods) pakeisti..
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Posted 2012 July 13 - 10:45
Buvo ir pas mane "coolant level too low". Reik nepamiršt, kad "coolant level" tai kalbama ne tik apie antifrizą, bet ir apie freoną. Freoną užsipildžiau ir vėl ramuma.Sveiki, na nutiko toks keistas dalykas. Si ryta uzvedus masina,siek tiek pasildzius ir pradejus vaziuot uzsidege radiatoriaus lempute ir parase The engine coolant level low, bet po sekunde uzgeso. Sustojau,apziurejau antifrizas normoj,sedau vel vaziuot ir vel tas pats, bet pasilus varikliui viskas normoj, nieko nemeta ?
Ka mano klubieciai, kame cia mistikos ???
Posted 2013 September 17 - 15:33
Posted 2013 September 21 - 13:17
Gaila, tačiau serveris, kuriame anksčiau talpinau nuotraukas dingoSveiki.
2004m 307sw 2.0 hdi. Jau du metus užvedus motorą mirksi raudonas "stop" ir centriniame ekranėlyje rašo " top up coolant level".
Aušinimo skysčio maximum. kondicionierius šaldo puikiai. Šiaip neimčiau į galvą - bet artėja T.A.
Radau forumiečio Dandy įdėtą nuorodą:
http://www.peugeot-k...=ST&f=4&t=32833
su aprašymu: kaip ardyti daviklį, bet foto nerodo. Gal Dandy gali pakartot foto?![]()
Gal kas nors išsaugojot
0 members, 2 guests, 0 anonymous users