Peršokti prie turinio


407 1.6 variklyje kyla tepalo lygis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 20

#1 Svečias_edas 007_*

Svečias_edas 007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 28 - 01:21

Sveiki.Reikia patarimo,del Peugeot 407 2004 metu,1,6.gal kas yra kada buve suidure su tokiom problemom nes nezinau kas galetu but. Beda butu tokia kad variklyja po kurio laiko pasivazinejus,pakyla tepalo lygis ir gan stiprokai,jei nenuleidi tai taip ir kyla,rodos kad nedyzelis o kaip suodziai kokie kauptusi.Isiardziau turbina tas galas kur i oro filtra eina ir tas turbinos priekis visas slapias ir pakankamai gerai slapias kaip ir tepalu visas apsinese,kaip ir ismetimo suodzais.Isiardziau visu ismetimo filtrus jie rodos visai svarus,del duminimo irgi kaskaip keista,labai jau mazai dumina,net pries katalizaturiu kamino vamzdis neitiketinai svarus kaip dyzeliui,taipat neseniai uzsidege lepmute "PARTICLE FILTER REGENARATION CYCLE URGENT", bet tepalo lygis jau kyla kokie metai. Beje dar ir ventiliatorius visada veikia nuo tada kai uzvedu masina iki tol kol atsijungia elektra uzgesinus varikli, tai yra kazkur po 5 min. Gal kas nors susiduret su panasiom problemom? SOS plz! Dekui uz atsakymus.
  • 0

#2 bangas

bangas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2.2hdi

Parašyta 2010 vasario 28 - 01:31

Sveiki.Reikia patarimo,del Peugeot 407  2004 metu,1,6.gal kas yra kada buve suidure su tokiom problemom nes nezinau kas galetu but.
      Beda butu tokia kad variklyja po kurio laiko pasivazinejus,pakyla tepalo lygis ir gan stiprokai,jei nenuleidi tai taip ir kyla,rodos kad nedyzelis o kaip suodziai kokie kauptusi.Isiardziau turbina tas galas kur i oro filtra eina ir tas turbinos priekis visas slapias ir pakankamai gerai slapias kaip ir tepalu visas apsinese,kaip ir ismetimo suodzais.Isiardziau visu ismetimo filtrus jie rodos visai svarus,del duminimo irgi kaskaip keista,labai jau mazai dumina,net pries katalizaturiu kamino vamzdis neitiketinai svarus kaip dyzeliui,taipat neseniai uzsidege lepmute "PARTICLE FILTER REGENARATION CYCLE URGENT", bet tepalo lygis jau kyla kokie metai.
Beje dar ir ventiliatorius visada veikia nuo tada kai uzvedu masina iki tol kol atsijungia elektra uzgesinus varikli, tai yra kazkur po 5 min.

Gal kas nors susiduret su panasiom problemom? SOS plz! Dekui uz atsakymus.

as suprantu kad beda ,bet nieko nesupratau :)

Šį pranešimą redagavo bangas: 2010 vasario 28 - 01:33

  • 0

#3 Svečias_edas 007_*

Svečias_edas 007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 28 - 01:57

Beda tame kad variklyje pastoviai kyla tepalo lygis, visi kiti skysciai kaip ausinimo ir tt nemazeja, bet kazkokiu budu lygis kyla ir gana nemazai, po kokiu 3-4 menesiu vazinejimo is variklio isleidziu mazdaug 4,5-5 ltr tepalo. Regureliai tikrinu tepalo lygi ir matau kaip pastoviai kyla.
  • 0

#4 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 28 - 07:55

ish kur kura pili?
  • 0

#5 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 vasario 28 - 10:05

isleistas tepalas dyzeliu nesmirda? :doh:
  • 0

#6 Svečias_edas 007_*

Svečias_edas 007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 28 - 12:29

kuras pilamas rodos kokybiskas,is degaliuniu kaip ir priklauso.Isleidus tepala rodos dizeliu nesmirdi,kvapas normalus deginto isdirpto tepalo,todel ir nesuvokiama mano protu kas ir iskur ten tiek kaupias.
  • 0

#7 Marko27

Marko27
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:Peugeot 406 TD + interculer 68kW

Parašyta 2010 vasario 28 - 12:45

kuras pilamas rodos kokybiskas,is degaliuniu kaip ir priklauso.Isleidus tepala rodos dizeliu nesmirdi,kvapas normalus deginto isdirpto tepalo,todel ir nesuvokiama mano protu kas ir iskur ten tiek kaupias.

is niekur negali atsirast tepalo, juk nieko nemazeja.greiciausiai dizelis patenka i karteri.tik kazkokiu budu praranda kvapa savo gal.nebent kaimynas ilenda i tavo masina ir pripila tepalo :blink: :clap:
  • 0

#8 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:15

Beda tame kad variklyje pastoviai kyla tepalo lygis, visi kiti skysciai kaip ausinimo ir tt nemazeja, bet kazkokiu budu lygis kyla ir gana nemazai, po kokiu 3-4 menesiu vazinejimo is variklio isleidziu mazdaug 4,5-5 ltr tepalo. Regureliai tikrinu tepalo lygi ir matau kaip pastoviai kyla.

susitvarkyk purkstukus ,kad nemyztu,arba siurbli,cia kuro perpilimas vyksta,tiek varo ,kad ir karteri primiza :pug:
  • 0

#9 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:18

Man tai dar keista, kaip variklis ishvis dar sukasi. Manau, kad kompresiniu zhiedu te nebebuta, ir saliara plaukia karterin. Ilgiau pasivazhinejus su skiestu saliara tepalu turetu nusibaigt motoras galutinai.
  • 0

#10 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:20

susitvarkyk purkstukus ,kad nemyztu,arba siurbli,cia kuro perpilimas vyksta,tiek varo ,kad ir karteri primiza  :pug:

na jei ir mezha, neturetu plaukt karterin, turet dumint ir visvien par ishmetima pashalint... :ax:
nebent jau nuo myzhimo stumoklis kiauras.

Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 vasario 28 - 13:21

  • 0

#11 Svečias_edas 007_*

Svečias_edas 007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:25

Jei dyzelis ten, tai kokiais budais jis ten patenka? Kas galetu but negerai?
  • 0

#12 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:28

matuoji motoro cilindru kompresija, ir bus aishku. Galva kaip suprantu dar apysveike, neskaitant paplautu indeklu ir kitu su blogu tepimu susijusiu dalyku. O va su cilindrais - stumokliais tai kazhkas nelabai gerai. O per matuolkle dumai nesiverchia? neneshauna jos vazhiuojant?

Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 vasario 28 - 13:43

  • 0

#13 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:43

na jei ir mezha, neturetu plaukt karterin, turet dumint ir visvien par ishmetima pashalint... :ax:
nebent jau nuo myzhimo stumoklis kiauras.

buvo viena toks atvejis,tikrai purkstukai pile saliara,saliarke yra landi,jai ziedai daugiau pasinesioja,per ziedu ,spinas, leidzia nespeja sudegti degimo proceso metu,kitos problemos cia negali buti,jaigu antifrizas nedingsta :pug:
  • 0

#14 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:44

na galimas varijantas...
  • 0

#15 Svečias_edas 007_*

Svečias_edas 007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 28 - 13:49

tai kaip suprantu jei kompresija,neatitinka normos tai gal labai ilgai jau nebevazinesiu,nors su tuo kilstanciu tepalo lygiu jau vazinejuos,daugiau nei metus,vis laikas nuo laiko pakeisdamas tepalus.nes pagalvojus jai tiek laiko jau vaziavau tai manau kad labai ilgai tikrai nebetems varikliukas ane?Nes ir trauka pajutau kad pastaruoju laiku sumazejo,,,,,,,Aciu uz pagalba.
  • 0

#16 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 vasario 28 - 15:39

tai kaip suprantu jei kompresija,neatitinka normos tai gal labai ilgai  jau nebevazinesiu,nors su tuo kilstanciu tepalo lygiu jau vazinejuos,daugiau nei metus,vis laikas nuo laiko pakeisdamas tepalus.nes pagalvojus jai tiek laiko jau vaziavau  tai manau kad labai ilgai tikrai nebetems varikliukas ane?Nes ir trauka pajutau kad pastaruoju laiku sumazejo,,,,,,,Aciu uz pagalba.

na jai dar uzsiveda,ir nesipurto,nors turetu jau purtitis bent jau saltas,tai manau verta bandyti tikrinti purkstukus,prie to pacio ir kompresija pasiziureti,cia gi pataisomas dalykas :pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 vasario 28 - 15:39

  • 0

#17 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 kovo 01 - 13:41

Na jūs čia ir pilstot. Žmogus parašė aiškiai :"PARTICLE FILTER REGENARATION CYCLE URGENT". Tai beveik garantuotai reiškia, kad FAP'as na**er užsikišo ir dabar visas gėris cirkuliuoja ratu. Sėkmės remontuos... p.s. metai laiko... :doh:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#18 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 kovo 01 - 14:15

Ir tokiais kiekias in tepala papuola? :o
  • 0

#19 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 kovo 01 - 16:17

as net gerai nepaskaiciau ,kad cia dar apie fap,buvo parasyta,bet tai kaip vaziuoti jai jau turetu senai blokuoti apsukas,ir dar metai laiko,nebeissivaizduoju tu stebuklu :pug: tai taip iseina kad jam pastoviai daro fapo regeneracija ,ar kaip :dntknw:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 kovo 01 - 16:20

  • 0

#20 Svečias_edas 007_*

Svečias_edas 007_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 kovo 02 - 23:12

matai kad tas (PARTICILE FILTER REGENERATION CYCLE URGENT)uzsidege tik pries koky menesi, o tepalo lygis tai kildavo apie metus iki tos lemputes uzsidegimo,ir beto ten ta filtra(FAB) buvau isiardes jis rodos svarus net data yra ant jo kada jis buvo keistas,pries pora metu,tai kaip jis tada ta visa ta geri ratu suka jei lempute tik nesenei uzsidege,gal per metus po to keitimo usikiso vel,o dar metus prasivazinejau su usikisusiu o lempute tik dabar prabudo.Ir kas keisciausia dumo taipat nemeta labai daug,nedgi gazuojant nepasakitum kai ziuri i ismetimo vamzdi kad dyzelis,biski gal sviesiai pilkos spalvos,jei galima apibudinti taip,pro matuokli taipat nieko,gal silpnas garelis na tikrai silpnas,nes esu mates tikrai kai varikliukui buna labanakt kaip is matukles,eina garas.nezinau artimieusiu laiku varysiu tikrint purkstukus,ir komresija,tada bus matyt aiskiau.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0