Dusta ant duju
#21 Svečias_amigoklp_*
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 08:53
#22
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 15:12
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#23
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 18:51
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#24 Svečias_darpocius_*
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 23:31
#25
Parašyta 2010 rugpjūčio 30 - 07:22
Zvakes pakeite dujininkai.Galima butu pradeti pirma nuo zvakiu ir zvaklaidziu. Daugumai atveju tas turi daug itakos.
Zvaklaidziu sitas variklis neturi - pas ji babinu plokste. Galetu but ji kalta, bet vaziuojant benzinu irgi turetu jaustis trukciojimas. Ar as klystu ?
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#26
Parašyta 2010 rugpjūčio 30 - 07:55
#27
Parašyta 2010 rugpjūčio 30 - 09:33
o ka su jom daryt ? nauju ieskot ar kaip linas.finelife siulo apipurkst skystu silikonu ?pypkes
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#28
Parašyta 2010 rugpjūčio 30 - 10:18
#29
Parašyta 2010 rugsėjo 04 - 18:27
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#30
Parašyta 2010 rugsėjo 04 - 21:10
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#31
Parašyta 2010 rugsėjo 06 - 07:25
Dujininkai į kompą žiūrėjo. turbūt tada laidas dar ant izoliacijos kabėjo ir kažkoks kontaktas buvo. O kai visiškai nulūžo ir liko tik trys cilindrai dirbantys - pats jau suradau priežastį. Dujininkai be jokio užmokesčio sutvarkė - jų instaliacijos brokas, nors garantija prieš pora mėn jau pasibaigusi.Tai kur dujininkai ziurejo?
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#32
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 18:22
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#33
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 19:27
Reduktoriui batai daugiau ten gi nieko nerapo keturiu metu apie 150000km sekmingo vazinejimo dujom susiduriau su pirma problema. vaziuojant dujom apsukom paklilus virs 3000 dingsta trauka. stovint irgi taspats ant duju nesukerlsi daugiau 3500. pries dvi savaites pakeistas oro filtras. sendien isemiau duju filtra. radau nekoki vaizda. buvau atsukes ta varzta ant reduktoriaus brudui isleisti,bet njeko ten nebuvo.bandziau pasukneti ir ta varzta ant slangos. nebezinau ka dar ten galima be dujininku apziureti.
dujos paprastas,netiesiogines.1,8 16v 406
ant benzo viskas kaip buve.apsukos kyla iki dugno. tik ant duju problema.
laukiu pasiulymu pamastymu kuo greiciau. rytoj laukia kelione.
dekui
#34
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 19:46
nu batai tai batai.bet taip su sykiu.neatmetu ir as sitos versijos.Reduktoriui batai daugiau ten gi nieko nerapo keturiu metu apie 150000km sekmingo vazinejimo dujom susiduriau su pirma problema. vaziuojant dujom apsukom paklilus virs 3000 dingsta trauka. stovint irgi taspats ant duju nesukerlsi daugiau 3500. pries dvi savaites pakeistas oro filtras. sendien isemiau duju filtra. radau nekoki vaizda. buvau atsukes ta varzta ant reduktoriaus brudui isleisti,bet njeko ten nebuvo.bandziau pasukneti ir ta varzta ant slangos. nebezinau ka dar ten galima be dujininku apziureti.
dujos paprastas,netiesiogines.1,8 16v 406
ant benzo viskas kaip buve.apsukos kyla iki dugno. tik ant duju problema.
laukiu pasiulymu pamastymu kuo greiciau. rytoj laukia kelione.
dekui
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#35
Parašyta 2012 rugsėjo 09 - 18:45
#36
Parašyta 2012 rugsėjo 09 - 19:51
Taigi rase jau kad ant benzo viskas ok, plius pas jy duja slanginesPala pala... O ant benzo viskas tvarkoje?
Man prieš kokius 5 metus analogiškai buvo - ties 3150 aps/min variklis imdavo dust. Nulėkiau su pretenzijom į Propaną. Užjungė loptopą, atsisėdo šalia ir kokias 15 min šiurpinom Švenčionių gatvę lakstymu pirmyn-atgal. Iššifravo. Holas pareidinėjo. Pakeičiau - bėdas pamiršau...
#37
Parašyta 2012 rugsėjo 09 - 20:38
... tai ir aš pas dujininkus atlėkęs ėmiau aiškint, kad "ant dujų dūsta". Kai paklausė, ar tas pats ant benzo, tai pasimečiau, nes net nekreipiau dėmesio...Taigi rase jau kad ant benzo viskas ok, plius pas jy duja slanginesPala pala... O ant benzo viskas tvarkoje?
Man prieš kokius 5 metus analogiškai buvo - ties 3150 aps/min variklis imdavo dust. Nulėkiau su pretenzijom į Propaną. Užjungė loptopą, atsisėdo šalia ir kokias 15 min šiurpinom Švenčionių gatvę lakstymu pirmyn-atgal. Iššifravo. Holas pareidinėjo. Pakeičiau - bėdas pamiršau...
P.S.: o jei įdėtos šlanginės dujos, tai holo daviklį visai išima?...
#38
Parašyta 2012 rugsėjo 13 - 00:46
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#39
Parašyta 2012 rugsėjo 30 - 22:55
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#40
Parašyta 2012 spalio 01 - 12:56
Keisk visa reduktoriu, ok bus viskaspatarimai pasiulymai.ar verta keisti reduktoriaus vidurius? ar geresnis varijantas visa reduktoptiu kita. kuo toliau tuo leciau vazineju. tik kad labai jau ekonomiskai,bet pensininko rezimu.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0