Vidutinės sąnaudos žiemą didesnės nes variklis ilgiau šyla iki darbinės temperatūros ir žemoj temperatūros tepalų klampumas didesnis, dėl to sunkiau suktis varikliui. Sušilus varikliui degalų sąnaudos beveik tos pačios kaip vasarą. Čia dar įtakos turi tai, kad įsiurbiamo oro tankis skiriasi priklausomai nuo oro temperatūros, todėl skiriasi ir oro masė, o kad būtų palaikomas reikiamas degalų ir oro mišinio santykis pagal oro masę dozuojami degalai.o kuro sanaudos ziema ir vasara tos pacios? gal klystu

Peugeot 806 labai dumija.
#41
Parašyta 2012 kovo 30 - 16:25
#42
Parašyta 2012 kovo 31 - 19:27
#43
Parašyta 2012 kovo 31 - 21:04
#44
Parašyta 2012 spalio 16 - 07:39
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#45
Parašyta 2012 spalio 16 - 09:35
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#46
Parašyta 2012 spalio 16 - 16:32
sveiki pac buvo labai dumino kai pasildavo pirmeuse keiceu ndeconacini davikli truputi padejo bet 100 procentu turbinai buvo ragas as iskarto atsikraceu pezu pardaveu docenacini davikli turiu jei reik mano nr 865353425 jei reik minfo galite paskambinti viska galiu papasokoti ape ta problema jei dominaSveiki turiu nesenai nupirkta peugeot 806 benzinas/dujos 2.0l 108kw pradejo labai smarkei mesti duma kokios gali buti priezastis ar gali del to buti kalta turbina? dar neesu turejas bezino net neisivaizduoju kas gali buti:(
#47
Parašyta 2012 spalio 17 - 07:37
turbina, kad ir gera - nekliba tepalus vistiek gali kazkiek sudeginti. visgi ne nauja ir kaip jau pats sakei neatrestauruota. jau kiek km su ja prasukta yra.. o vizualiai ir as galiu paziuret ar asele kliba ar nekliba ir pasakyti, kad gali vaziuot ir ji tau dar nesubyres. o del tepalo praleidimo per manzetus jos neisardzius niekas nepasakys... tau ta tepaliuka turbina praleidzia i ismetimo sistema., pasilus tepalas pradeda degti..Niekas nenori padėt?
su draugo ex safrane 2,5 td buvo tas pats., bet smarkiau.. uzkurus , dumo nebudavo., pasildavo variklis iki 60 kazkur ir is galo nieko nebeeidavo nei matyt..
kai jau tiek sukisai i ta masina tai atrestauruot ta turbina tikrai galejai

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#48
Parašyta 2012 spalio 17 - 07:56
Gal kas gerai suprantant ir gali pvz paveiksliuke parodyt kur kas. Jei šneka eina apie blow off valve aš žinau kur jis tuomet. Bet manau kad kalba apie kažką kita...
Nuoroda i rusijos forumą (citroen)
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#49
Parašyta 2012 spalio 17 - 18:20
#50
Parašyta 2012 spalio 18 - 09:48
turbina tepaliuka praleidzia i duslintuva tiesiai., tada tepaliukas ir isruksta tame intervale 60-70., kaip devil ir minejo aukstesnej temperaturoj esantis tepalu likutis duslintuve visiskai isdega ir neberuksta.Hm, vat aš apie tai ir galvoju, bet kad šlangose nerado tepalo. Klausimas man tada kyla, jei turbina jei ir kažkiek praleidžia to tepalo, kodėl tai nevyksta pastoviai? o tik tame tarpe temperatūros tarkim 60-70 laipsniu. o toliau apskritai jokio dūmelio. Užsienio forumuose radau rusiškai aprašyta, bet nelabai suprantu aš ten gerai, apie ką kalba eina?
Gal kas gerai suprantant ir gali pvz paveiksliuke parodyt kur kas. Jei šneka eina apie blow off valve aš žinau kur jis tuomet. Bet manau kad kalba apie kažką kita...
Nuoroda i rusijos forumą (citroen)
rusu kalboj, ne bum bum...
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 spalio 18 - 09:50
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#51
Parašyta 2013 balandžio 19 - 09:56
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0