Peršokti prie turinio


Peugeot 806 labai dumija.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#41 Kandis

Kandis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406 2.0 16v 97 kW

Parašyta 2012 kovo 30 - 16:25

o kuro sanaudos ziema ir vasara tos pacios? gal klystu

Vidutinės sąnaudos žiemą didesnės nes variklis ilgiau šyla iki darbinės temperatūros ir žemoj temperatūros tepalų klampumas didesnis, dėl to sunkiau suktis varikliui. Sušilus varikliui degalų sąnaudos beveik tos pačios kaip vasarą. Čia dar įtakos turi tai, kad įsiurbiamo oro tankis skiriasi priklausomai nuo oro temperatūros, todėl skiriasi ir oro masė, o kad būtų palaikomas reikiamas degalų ir oro mišinio santykis pagal oro masę dozuojami degalai.
  • 0

#42 egidijuspezo806

egidijuspezo806
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2012 kovo 31 - 19:27

sveiki o negali buti turbinai hana jau manau bet trasoi paspaudi gaza traukie ir dumina labeuse kai vazoji ijunges pavara kai atleidi gaza ir vel paduodi atroditum kat vazotum su dizeliu i pac jei meste vazoju net jaucesi salone tepalu kvapas trasoi atroda normalei kai venodai vazoji ir dar pastebejau tik uskurus us kokiu 10cekunciu isijunge radijatureus ausinimo vintileturei seip turetu junktis pakilus aukstai temperaturai o duma meta melina pasmane 2litrai bencinas dujos 108kw dujos tesogines
  • 0

#43 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2012 kovo 31 - 21:04

Aukšto slėgio turbinos šlangą nuimk ir jeigu joje yra sočiai tepalo, vadinasi turbinai amen. Prie to pačio pasitikrink ar turbinos recerkuliacinis vožtuvas yra sveikas, nes jeigu jis neveikia, tai turbina gauna atgalinį smūgį uždarius droselinę sklendę.
  • 0

#44 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2012 spalio 16 - 07:39

Prikeliu temą. Problema visiškai ta pati, ir taip pat su dujom. Išbandyta ir ant benzo ir ant dujų viska lygiai tas pats. Būtent pasiekus 65-75 laipsnių temperatūra eina dūmelis, kuris gana ilgai nesisklaido, baltos spalvos. Kas liečia varikliį, praeitą savaitę žibinte pakeitė ir žiedus, ir galva šlifavo, ir vožtuvus pritryne, ir gumeles visas pakeitė... Žodžiu variklis atkrenta iškarto. Dabar įdomioji dalis. Kadangi darė variklį, turbiną, nori ar nenori nuemi, ir VISI meistrai sakė, kad turbina veikia ir ašelė nekliba. Kyla tik vienas klausimas. Kas kitas jei ne turbina? Kas dar gali įtakoti tepalų atsiradimą išmetimo sistemoje būtent prie tokios temperatūros? Ar nors ir turbina veikia, bet nepilnai? Nebežinau ką galvoti, ir ką dar remontuoti... jau kiek pinigų sukišus tris tokius pežus nusipirkt galejau , bet noriu, kad važiuotų būtent šis.
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#45 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2012 spalio 16 - 09:35

Niekas nenori padėt?
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#46 egidijuspezo806

egidijuspezo806
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2012 spalio 16 - 16:32

Sveiki turiu nesenai nupirkta peugeot 806 benzinas/dujos 2.0l 108kw pradejo labai smarkei mesti duma kokios gali buti priezastis ar gali del to buti kalta turbina? dar neesu turejas bezino net neisivaizduoju kas gali buti:(

sveiki pac buvo labai dumino kai pasildavo pirmeuse keiceu ndeconacini davikli truputi padejo bet 100 procentu turbinai buvo ragas as iskarto atsikraceu pezu pardaveu docenacini davikli turiu jei reik mano nr 865353425 jei reik minfo galite paskambinti viska galiu papasokoti ape ta problema jei domina
  • 0

#47 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 spalio 17 - 07:37

Niekas nenori padėt?

turbina, kad ir gera - nekliba tepalus vistiek gali kazkiek sudeginti. visgi ne nauja ir kaip jau pats sakei neatrestauruota. jau kiek km su ja prasukta yra.. o vizualiai ir as galiu paziuret ar asele kliba ar nekliba ir pasakyti, kad gali vaziuot ir ji tau dar nesubyres. o del tepalo praleidimo per manzetus jos neisardzius niekas nepasakys... tau ta tepaliuka turbina praleidzia i ismetimo sistema., pasilus tepalas pradeda degti..
su draugo ex safrane 2,5 td buvo tas pats., bet smarkiau.. uzkurus , dumo nebudavo., pasildavo variklis iki 60 kazkur ir is galo nieko nebeeidavo nei matyt..
kai jau tiek sukisai i ta masina tai atrestauruot ta turbina tikrai galejai :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#48 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2012 spalio 17 - 07:56

Hm, vat aš apie tai ir galvoju, bet kad šlangose nerado tepalo. Klausimas man tada kyla, jei turbina jei ir kažkiek praleidžia to tepalo, kodėl tai nevyksta pastoviai? o tik tame tarpe temperatūros tarkim 60-70 laipsniu. o toliau apskritai jokio dūmelio. Užsienio forumuose radau rusiškai aprašyta, bet nelabai suprantu aš ten gerai, apie ką kalba eina?

Gal kas gerai suprantant ir gali pvz paveiksliuke parodyt kur kas. Jei šneka eina apie blow off valve aš žinau kur jis tuomet. Bet manau kad kalba apie kažką kita...

Nuoroda i rusijos forumą (citroen)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#49 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2012 spalio 17 - 18:20

Turbina tepala leidzia ne i isiurbima o tiesiai i ismetima ir kai duslintuvas ikaista tada tas tepalas pradeda degti ir rukti,ko pasekoje apsipila masina dumais ir baisiai smirda tepalu.Jei leidzia negaug tai kol duslintuvas ikaista jo ten pribega truputi daugiau ir daugiau dumo buna o kai visas isdega tai jau neprisikaupia toks kiekis kad labai stipriai dumintu. PS.pats turejau tokia pacia problema su 806.
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#50 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 spalio 18 - 09:48

Hm, vat aš apie tai ir galvoju, bet kad šlangose nerado tepalo. Klausimas man tada kyla, jei turbina jei ir kažkiek praleidžia to tepalo, kodėl tai nevyksta pastoviai? o tik tame tarpe temperatūros tarkim 60-70 laipsniu. o toliau apskritai jokio dūmelio. Užsienio forumuose radau rusiškai aprašyta, bet nelabai suprantu aš ten gerai, apie ką kalba eina?

Gal kas gerai suprantant ir gali pvz paveiksliuke parodyt kur kas. Jei šneka eina apie blow off valve aš žinau kur jis tuomet. Bet manau kad kalba apie kažką kita...

Nuoroda i rusijos forumą (citroen)

turbina tepaliuka praleidzia i duslintuva tiesiai., tada tepaliukas ir isruksta tame intervale 60-70., kaip devil ir minejo aukstesnej temperaturoj esantis tepalu likutis duslintuve visiskai isdega ir neberuksta.

rusu kalboj, ne bum bum...

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 spalio 18 - 09:50

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#51 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2013 balandžio 19 - 09:56

Kylam dar kartą... Taigi, vakar su tėvu pabandėm užkimšti tepalo padavimą turbinai - laikinai. (pabandymui ar dūmins)... Ir buvo taip kad pilnas kiemas buvo baltu baltu dūmų.... (bet ne melsvų). Jie ant tiek tiršti kad nieko įžiurėt neimanoma... Atkimšom atgal tepalo padavimą iš karterio pravažiavus apie 30km dūmina jau nebetaip sodriai, bet žymiai blogiau nei buvo... Klausimas ar yra kolektorius paprastas be turbo tvirtinimo? tiesiog mestume lauk tą turbo ir gyvent būtų lengviau... Nes imti turbo uz 800-900 lt man yra nelogiska - tuomet jau už panašia kainą v6 įsimeščiau... Tik keista jog dūmai baltos spalvos - gaudo ora??? Tepalo dūmai būtų melsvi? Tiesa per tuos 30 km tepalo stikline tiksliai sumažėjo... net iš duslintuvo laša. *Taigi ar yra toks pats variklis tik be turbo? *Naudota turbina su nusiklinejusia sparnuote salto oro 150LT, remonto komplektas be ašelės 230LT su ašele 430, restauruota turbina paliekant jiem savo turbina ~800-900LT.... Kokios idėjos? Nuo ko turėtų tikti dar turbina be prancūzų? Saab 9-5? Nissan 180sx? Variklis XU10 J2TE
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0