Peršokti prie turinio


Nuotrauka

406 coupe 1998 2l nelaime


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Neider

Neider
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Parašyta 2010 kovo 29 - 12:57

Sveiki, savaitgali sugalvojau pasikeist variklio dirzus viska kaip ir nusiemiau bet nesugebu nusukt to kur ant apatinio variklio veleno yra nezinau kaip jis vadinasi :blush: Zodiu jis suka generatoriaus dirza uzfiksavus jo isorine dali 2, vidine dalis 1 sukasi laisvai. Kaip itariu taip neturetu buti ten tarp ju yra guma patresus tai speju ji susidevejo :angry: pazymejau raudonai.

Kaip butu galima ji atsukt nevarant i serviza?
Ar gali but kad ten kairinis sriegis?
Ir svarbiausia kaip poto sugaudyt stumokliu padeti kad nesudirbt variklio? Dekuij uz pagalba http://s905.photobuc...nt=LGIM0010.jpg[/IMG]
  • 0

#2 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 kovo 29 - 17:30

tas daiktas vadinas alkuninio veleno skyvas,jei darant tvarkingai ,tai kad nepabegtu degimas kisasi spylkos,dvi virsui viena apacioj ir tada su ilgu raktu atsuki,arba uzdedi rakta ,gerai iremi ji i ka nors (tik nesugalvok rankose laikyti) ir prasuki varikli ant starterio ir atsisuks tas varstas
  • 0

#3 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 kovo 29 - 19:39

Sveiki, savaitgali sugalvojau pasikeist variklio dirzus viska kaip ir nusiemiau bet nesugebu nusukt to kur ant apatinio variklio veleno yra nezinau kaip jis vadinasi :blush: Zodiu jis suka generatoriaus dirza uzfiksavus jo isorine dali 2, vidine dalis 1 sukasi laisvai. Kaip itariu taip neturetu buti ten tarp ju yra guma patresus tai speju ji susidevejo :angry: pazymejau raudonai.

Kaip butu galima ji atsukt nevarant i serviza?
Ar gali but kad ten kairinis sriegis?
Ir svarbiausia kaip poto sugaudyt stumokliu padeti kad nesudirbt variklio? Dekuij uz pagalba http://s905.photobuc...nt=LGIM0010.jpg[/IMG]

tokiu atveju turi sumastyti kaip uzblokuoti alkunini velena(machavika ),tai yra turi pasidaryti savidarbi blokiratoriu( salia starterio)..arba smugine drele pades...o sriegis ten standartiskas :) Aplamai,atliekant tokius darbus pas pati neturi kilti klausimu kaip sugaudyti "metkas" <_< geras meistras ir be "metku"gamykliniu moka sugaudyti kaip ir kas turi buti :P
Sekmes :good:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#4 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2010 kovo 30 - 07:02

pasinaudok paieska.... pvz.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#5 krumokshnis

krumokshnis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2010 kovo 31 - 08:21

Pernai man (P406 Coupe) vienam garaže keitė tą škyvuką, tai buvo meistreliui vargo kiek pamenu, kol seną atsuko... :wacko: stenėjo, stenėjo, bet vienas niekaip neatsuko, tai pamenu atsukom tik tokiu budu: jis stovejo iremes į tą varžtą atitnkamą įrankį kad laikytų, o aš sedėjau už vairo ir po trp bandžiau starteriu prasukinėt... po kelių bandymų atsisuko, pasirodo ankstesni auksarankiai, kurie tvarkę buvo, tai įklijavo tą varžtą raudonais klijais... ;] aišku nerekomenduoju tokio būdo naudoti, kadangi yra nemaža rizika kad nusuksi ar nulauši tą varžtą, ir tada jau tikrai bus bėdos.. na, bet mums tada pamačijo... :ph34r:
  • 0

#6 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 kovo 31 - 08:57

<...> po kelių bandymų atsisuko, pasirodo ankstesni auksarankiai, kurie tvarkę buvo, tai įklijavo tą varžtą raudonais klijais... ;] <...>

kiek pamenu, ta varzta ir reikia ant spec kliju sodinti (berods autodatoj tokia info rades buvau).
tiek, kad nekreivarankiai meistrai dazniausiai zino, jog pakaitinus tie klijai atsilaisvina...
  • 0

#7 krumokshnis

krumokshnis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2010 kovo 31 - 09:07

kiek pamenu, ta varzta ir reikia ant spec kliju sodinti (berods autodatoj tokia info rades buvau).
tiek, kad nekreivarankiai meistrai dazniausiai zino, jog pakaitinus tie klijai atsilaisvina...

to škyvo viena iš sudėtinių dalių, kiek mačiau, yra gumos sluoksnis, kuri mažina vibraciją ar kažkas tokio, tai, kažin ar ten labai gerai bus, jei atsistojęs su svarkę šutint pradėsi ;] na, bet nesiginčiju, kadangi pats mažai suprantu tuose reikaluose... :beer:
  • 0

#8 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 kovo 31 - 10:01

Jei jau kalbet tiksliau tas "daigtas" vadinamas SKREMULYS, ir pas tave jeu jei atsirado tushtuma, tai guma tarp jo daliu yra pasenus ir nuo laioko ishbirejus. Ish esmes reiketu ji keist, bet ... Jei striuka su finansais tau reiktu pirma ji patikrint ar jis neprasisuka, bet tai gali tika ant uzvesto variklio padaryt. Ash ta pagrnd varzta atsukinejau su atsuktuvu uzkabines "machovika" sorsy - jau sits nezinau kaip LT vadinas :ax: Arba per skyle kisi atsuktuva ir gerai istatai i dantuku grioveli ir dar neturejau bedu su atsukimu. O jis yra pasodintas kaip rase NerijusV - ant kliju, bet kad spec ju nepirkt, daugelis sodina paprasciausia ant hermetiko. Tik nepersisteng, nes kita kart gali ir nebeatsukt. NA va - kolkas tiek, sekmes darbuose. :blush:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0