Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 buferio nuemimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 24

#1 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 01 - 20:49

Gal kas pasidalins schema(foto) - kuriose vietose yra pritvirtintas priekinis 406(coupe) buferis.. ir kaip ji geriau nuiminet?? - cia klausiu kad darbo vietoj zinociau ka kur sukt... - reiketu bereikalo ieskot.
  • 0

#2 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 balandžio 01 - 20:51

Tam reikalui yra manualai :doh:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#3 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 01 - 20:55

nu tai blin gal kas atsilieps ir pasireiks kaip geriau nuimineti IS PATIRTIES...... ir galbut linka manualo numesit... beto ar skiriasi keturdurio 406 buferio tvirtinimai nuo coupe?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 balandžio 01 - 20:55

  • 0

#4 Svečias_aliosha_*

Svečias_aliosha_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 01 - 21:22

Gal kas pasidalins schema(foto) - kuriose vietose yra pritvirtintas priekinis 406(coupe) buferis.. ir kaip ji geriau nuiminet?? - cia klausiu kad darbo vietoj zinociau ka kur sukt... - reiketu bereikalo ieskot.

Na pasakysiu, kiek pamenu... :rolleyes: 3 ar 4 varžteliukai atsisuka prie rato priekinio, iš abiejų pusių. Paskui po kapotu iš viršaus. Sukau be jokio manualo. Tiesiog... sukau ir atsukau... :blink: Aišku, vargo tai buvo ir nekartočiau to antrą kartą :D
  • 0

#5 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 01 - 21:25

skaitau kad reikia isimineti zibintus norint nuimti buferi... tiesa?
  • 0

#6 Svečias_aliosha_*

Svečias_aliosha_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 01 - 21:33

skaitau kad reikia isimineti zibintus norint nuimti buferi... tiesa?

Ne, tikrai nesamonė, kad reikia žibintus atsukt... :D Kuo puikiausiai nusiimė ir žibintų neatsukant... :) Ir dar... Jei suksi, tai nesuk vienas, nes užsipi.... :wh:
  • 0

#7 Svečias_aliosha_*

Svečias_aliosha_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 01 - 21:41

Ai... Dar atsiminiau, kad kai atsuksi varžtus prie priekinių ratų, tai atsukus teks grūsti ploną renkelą, arba tokią padaryti :D ir iš vidaus man rods 1 ar 2 varžtus atsukt iš abiejų pusių (iš kitos buferio pusės).
  • 0

#8 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 06 - 22:01

Nusiemiau buferi...:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: gailiuosi kad isvis pradejau.. su vienu varztu vargau gal 3 val...... - sriegis ismaltas ir jo paprasciausiai nejo issukti - net 'keliant' i virsu ir sukant - vistiek neissieme - cia kalbu apie tuos tris kur ciut po kapotu yra palinde - tai vienas is ju uzgliucino... teko siektiek lituoklio pagalba palydyti buferio plasmase.. realiai dar nzn kaip ta varzta issimsiu - jis ten liko, - o buferi siaip taip nuemiau... zodziu ne tame esme.. buferis yra patrukinejas - ir apatines lupos laikinkliai nuluze (cia coupe buferis) tai klausimas butu toks.. - galvoju trukius sutepti storu sluoksniu epoksidine derva + ta 'siuleta' medziaga... - laikys? realiai sita visa tepliojima noriu padaryt del trukiu - kad jie daugiau netrukinetu nuo vibracijos o kaip del tos lupos? ar epoksidine derva gerai atlieka 'kliju' funkcija? ir dar... priestai buferis siektiek judejo - galvojau koki laikikliai nuluze/atsikabine.. - nuemus - pamaciau kad nera 'kaip' normaliai ji pritvirtinti kad nejudeti.. idomu ar cia taip turi buti? ... jis nejudetu jei apacioje ties viduriu kazkur tvirtintusi - bet ten jokiu tvirtinimo tasku as nematau... beto buferis dedasi ant tokios juodos plasmases (tvirtinasi) - ta plasmase irgi juda... kiek maciau tai pat nera normaliu tvirtinimo tasku - tik du stambus varztai(kurie judejimo nesulaiko) - tai kaip suprantu cia taip turi buti???

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 balandžio 06 - 22:23

  • 0

#9 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 06 - 22:30

dar..:

ardant radau po posparne(plasmase) nepajungta fyske.. net nerandu kur ja pajungti...
uz ka ji atsakinga??


Posted Image
Posted Image
  • 0

#10 nuostolis

nuostolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 117
  • Vieta:24/7=24/5 Tauragė; 24/2 Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 307 SW; Seat Leon

Parašyta 2010 balandžio 07 - 00:51

Posted Image

Jei neklystu, priešrūkiniai jungiasi prie šitos fyškutės. ;]
  • 0
Jei per visą dieną nenusijuokei nei vieno karto, reikšia tą dieną nugyvenai veltui, tad reikia juoktis ;)

#11 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2010 balandžio 07 - 06:20

Jei neklystu, priešrūkiniai jungiasi prie šitos fyškutės. ;]

Kolega, gal būt klysti ...
Pas mane yr ir priešrūkiniai, yr ir ta "fyškė" :ax:
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#12 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 07 - 11:53

lempu apiplovimas gal,gal lempu apiplovimui antras varikliukas is vandens rezervuaro
  • 0

#13 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 07 - 13:20

taip - kolegal klysta, - nes priesrukiniams yra kitos fyskes.. lempu apiplovimas - realesnis variantas ar yra coupe su sia funkcija? nes pasmane net buferyje tu iskylimu nera (ale dangtuku) kuriu vietose - pursktukai turetu buti..
  • 0

#14 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 07 - 18:18

pas v6 visus ta funkcija yra,man atrodo pas d9 ir i 2.0 ejo sitas dalykas,as nemaciau naudos jokios is ju,nes mano masina pastoviai nuplauta budavo ;]
  • 0

#15 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 07 - 19:13

O kokia funkcija isvis jie atlieka ? :) juk mazo valytuvo (kaip pas senas volvo ar pan) tai nera. tik apipila.. - is to naudos beveik nera.
  • 0

#16 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2010 balandžio 07 - 19:22

Jie nuplauna aukstu slegiu ten slangos gal 15mm eina ir varikliukas nemazas, bet ir skysti suvalgo greit as atsijungiau juos
  • 0

#17 Sportas

Sportas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 448
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605, 3.0 l, 12v

Parašyta 2010 balandžio 07 - 19:53

Jie nuplauna aukstu slegiu ten slangos gal 15mm eina ir varikliukas nemazas,

paskutini karta kai teko ciupint, tai 8mm. skersmuo buvo... gamyklinis :wh:

Šį pranešimą redagavo Sportas: 2010 balandžio 07 - 20:00

  • 0
Automobiliu dazymas, remontas
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...

#18 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 08 - 22:44

O kokia funkcija isvis jie atlieka ? :) juk mazo valytuvo (kaip pas senas volvo ar pan) tai nera. tik apipila.. - is to naudos beveik nera.

Posted Image

va taip jis veikia,kazkur turiu savo pezo tokia nuotrauka,bet kompe siukslynas ir negaliu rasti
  • 0

#19 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 balandžio 08 - 22:50

vavavavyva... tai tie dangteliai pas 'trilitrius' visgi turi funkcija, - jie po savim slepia purkstukus.
  • 0

#20 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 09 - 09:55

vavavavyva... tai tie dangteliai pas 'trilitrius' visgi turi funkcija, - jie po savim slepia purkstukus.

o ka tu galvojai,jei del grozio ten :lol: :lol:

radau savo pezo foto
Posted Image

Šį pranešimą redagavo kazinak: 2010 balandžio 09 - 10:02

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0